mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1688 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65 ... 85  Następna strona
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 720
Dołączył(a): 12.12.2004
Offline
PostNapisane: 28 wrz 2012, 07:42 
Cytuj  
Oj oj ...

F2P puka do ich drzwi ... Hehe


_________________
Obrazek

Obrazek

*

Posty: 6394
Dołączył(a): 16.08.2005
Offline
PostNapisane: 28 wrz 2012, 07:45 
Cytuj  
Compton napisał(a):
Oj oj ...

F2P puka do ich drzwi ... Hehe


A niech puka, dla mnie akurat jak dla Zenka :) Ale po ostatnich zmianach, na razie nie myślą o F2P.


_________________
EA in a Nutshell:
http://www.youtube.com/watch?v=e-LE0ycgkBQ

******

Posty: 4303
Dołączył(a): 27.04.2005
Offline
PostNapisane: 28 wrz 2012, 07:51 
Cytuj  
To niech dadzą B2P. Proste. Powiększą sklepik i będzie w sam raz. :)


_________________
We are all but specks of dust in the dream of the Grand Butterfly.

**
Avatar użytkownika

Posty: 7427
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 28 wrz 2012, 08:33 
Cytuj  
wodny napisał(a):
To niech dadzą B2P. Proste. Powiększą sklepik i będzie w sam raz. :)

Przecież jest opcja b2p - grand master pack.


_________________
Nie ma dwóch mężczyzn, którzy by byli tępi w jeden i ten sam sposób.

******

Posty: 4303
Dołączył(a): 27.04.2005
Offline
PostNapisane: 28 wrz 2012, 08:50 
Cytuj  
Isengrim napisał(a):
wodny napisał(a):
To niech dadzą B2P. Proste. Powiększą sklepik i będzie w sam raz. :)

Przecież jest opcja b2p - grand master pack.

B2P - kupujesz pudełko i grasz ile chcesz. Ten pack, o którym wspomniałeś to zwykła dożywotnia subskrypcja. B2P bym tego nie nazwał. ;)


_________________
We are all but specks of dust in the dream of the Grand Butterfly.

*

Posty: 6394
Dołączył(a): 16.08.2005
Offline
PostNapisane: 28 wrz 2012, 13:00 
Cytuj  
wodny napisał(a):
Isengrim napisał(a):
wodny napisał(a):
To niech dadzą B2P. Proste. Powiększą sklepik i będzie w sam raz. :)

Przecież jest opcja b2p - grand master pack.

B2P - kupujesz pudełko i grasz ile chcesz. Ten pack, o którym wspomniałeś to zwykła dożywotnia subskrypcja. B2P bym tego nie nazwał. ;)


No ja mam właśnie lifesub, dlatego jak przejdą na F2P to dla mnie jak dla Zenka :D a i wartość konta wzrośnie :lol:


_________________
EA in a Nutshell:
http://www.youtube.com/watch?v=e-LE0ycgkBQ

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 28 wrz 2012, 13:27 
Cytuj  
TobiAlex napisał(a):
No ja mam właśnie lifesub, dlatego jak przejdą na F2P to dla mnie jak dla Zenka :D a i wartość konta wzrośnie :lol:

Chwilowo wartość pewnie wzrośnie . Pytanie czy na dłużej to zostanie. Jakby AoC miał lifesuby to wątpie aby teraz mimo freemium były więcej warte. Zresztą teraz przejścia na f2p lub freemium już takiej furory nie robią jak 2 lata temu, po prostu już zachodnich 'dużych' tytułów takich już jest sporo. Inna sprawa, że TSW (i SWTOR, który na pewno przechodzi tej jesieni) są nowymi tytułami i z tego względu mogą dostać trochę więcej 'prasy' i zainteresowania.
TSW ma szansę jeszcze z tego powodu, że dużo osób słyszało, ale relatywnie mało grało - choć raczej nie obstawiałbym, że z tego powodu pójdzie drogą DDO czy DCUO. Jednak mocno inny typ gry. Choć wykluczyć się nie da.

Co do lifesuba i freemium. To miałem lifesuba w Lotro i freemium mnie wypędziło po niecałych trzech kwartałach. Dalej miałem ochotę grać, ale zmiany w grze i sklepik tak mnie wkurwiały, że w końcu uznałem, że nie gram po to aby się irytować tylko, żeby mieć fun. Wobec czego przestałem grać permanentnie.

Choć fakt, konto z lifesubem było wtedy więcej warte, ale teraz już chyba ich wartość znowu spadła z tego co wiem.

*

Posty: 6394
Dołączył(a): 16.08.2005
Offline
PostNapisane: 28 wrz 2012, 13:56 
Cytuj  
sula napisał(a):
Co do lifesuba i freemium. To miałem lifesuba w Lotro i freemium mnie wypędziło po niecałych trzech kwartałach. Dalej miałem ochotę grać, ale zmiany w grze i sklepik tak mnie wkurwiały, że w końcu uznałem, że nie gram po to aby się irytować tylko, żeby mieć fun. Wobec czego przestałem grać permanentnie.


No akurat obecnie to LotRO jest idealnym przykładem jak F2P powinno wyglądać. Co chwilę jakiś content / update (niedługo duży dodatek), możliwość zarobienia waluty w grze więc odpada kupowanie jej za realną kasę. Zresztą często są promocję - parę miesięcy temu zakupiłem Mithril Edition (Impulse) za ok. 35 zł (mount, quest packi i przede wszystkim 2000 turbine points) a parę tygodni temu Triple Pack (Steam) za ok. 60 zł (dodatki Mines of Moria, Siege of Mirkwood i Rise of Isengard wraz z wszystkimi quest packami należącymi do tych dodatków itp., pewnie coś tam się zdublowało z Mithril Edition). Normalnie koszt tego, co wymieniłem, wyniósłby ładnych kilkaset zł (przynajmniej 300 zł).

sula napisał(a):
Choć fakt, konto z lifesubem było wtedy więcej warte, ale teraz już chyba ich wartość znowu spadła z tego co wiem.


Rozumiem, że już nie masz tego konta?


_________________
EA in a Nutshell:
http://www.youtube.com/watch?v=e-LE0ycgkBQ

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 28 wrz 2012, 14:23 
Cytuj  
No dla mnie gra w Lotro straciła sens. Z nostalgii jak Lotro pojawiło się na Steam to zainstalowałem (edit: + betę Rohanu przez moment). Wytrzymałem dwie krótkie sesje. Dodatkowo z tego samego powodu raz na dłuższy czas coś poczytam o tej grze, a nawet wszedłem na forum parę razy.

Zresztą jakie zarabianie puntków? Podczas normalengo levelowania coś tam wpadnie, ale to groszę. Farmienie punktów przez robienie altów często? Altów nie robię. Postaci się dorobiłem całych dwóch, druga pod koniec grania. Nie liczę dwóch ~10 levelowych altów używanych jako muły do przechowywania rzeczy.
Poza tym raz, że to katorga dwa że, że to tak śmieszne ilości punktów, że nie wiem jak ktokolwiek może tak robić. No chyba, że zupełnie nie ma pieniędzy, bo parę razy więcej pracując na kasie w markecie się dostanie.

Nie mówiąc o tym, żedla mnie same te Turbine Points i sklepik to był problem, miałem chyba 7000-8000 nie wykorzystanych (to co zostało z "nagrody" za spełnienie różnych warunków przed przejściem na freemium) jak przestawałem grać.
Rozumiem twój punkt widzenia - bo widziałem posty mówiące, że grasz w 4-5 mmorpg-ów w jednym czasie.
Ja nie mam czasu, a nawet jak miałem to nie chciałem grać w więcej niż jedno. Są oczywiście jeszcze inne powody z mojej strony, ale to nie czas ani miejsce ;p

Nie konta już nie mam.


Choć brak mi mojego Warden-a, naprawdę fajna unikalna klasa, także pod względem gry nim.

**
Avatar użytkownika

Posty: 7427
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 28 wrz 2012, 20:12 
Cytuj  
Tak się nie napalajcie na f2p, bo na razie nic nie wskazuje by mieli na to przechodzić. Ot, powiedział facet że mają narzędzia do f2p (bo mają) i tyle. Od razu zrobilo się głośno, teraz dali podstawkę za 50%, to się ludki ucieszą że będzie można sobie tanio veterana załatwić 8)


_________________
Nie ma dwóch mężczyzn, którzy by byli tępi w jeden i ten sam sposób.

**
Avatar użytkownika

Posty: 7427
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 2 paź 2012, 23:07 
Cytuj  
Wywiad http://www.eurogamer.net/articles/2012-10-02-the-secret-world-post-mortem-no-its-not-going-free-to-play-any-time-soon
- bez opcji na f2p w nadchodzącym czasie
- trochę o branży
- nie planują osobnych dodatków, raczej miesięczne update'y

No i na steamie TSW za 50%, zaczęli znowu zatrudniać ludzi, szykują się zmiany w trialu (popularna plotka to endless trial w Kingsmouth). Pod koniec miesiąca event i nowe story.


_________________
Nie ma dwóch mężczyzn, którzy by byli tępi w jeden i ten sam sposób.

***
Avatar użytkownika

Posty: 876
Dołączył(a): 8.02.2002
Offline
PostNapisane: 3 paź 2012, 22:13 
Cytuj  
Przyznam, ze sie skusielm i kupilem. I nie zaluje. W porownaniu do bety - gra jest wrecz genialna. Brak slow. Zeby jeszcze typowe bledy Funcomu poprawili i... wymiata. Dawno tak dobrze sie nie bawilem!


_________________
Znany jako Ponoory, Upioorny i Okrootny - cala reszta to fake

**
Avatar użytkownika

Posty: 7427
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 4 paź 2012, 18:51 
Cytuj  
15.X start eventu halloweenowego http://www.thesecretworld.com/news/blog_halloween

Jako ciekawostka: Nazwy niektórych elementów gry pochodzą od nickow aktywnych posterów na oficjalnym forum.


_________________
Nie ma dwóch mężczyzn, którzy by byli tępi w jeden i ten sam sposób.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 8 paź 2012, 18:22 
Cytuj  
http://penny-arcade.com/report/editoria ... -back-on-t

Dlatego wlasnie gry failcomu regularnie failuja. Dlatego ze failcom nie potrafi wyciagać wniosków. Dopatruja sie wad w TSW tam gdzie ich nie ma i najwieksze plusy gry uwazaja za najwieksze minusy.

Jakos im nie przyszlo do glowy, ze bardzo slaby combat, slabe animacje, kurczowe trzymanie sie starych rozwiazan (level sa, tylko ich nie widać, w grze w której ich podobno miało nie być) czy też zwykłe gear checki na dungeony (do takiego dungeonu musiesz miec taki i tak QL i tyle i tyle skill pointow..), pograzyly te gre.
Innymi slowy gra miaa być innowacyjna a dostalismy kolejna zwyczajna gre tylko ze duzo wieksza iloscia skili.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

**
Avatar użytkownika

Posty: 7427
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 8 paź 2012, 20:03 
Cytuj  
Bzdury piszesz iniside.
Martin też. W sumie to chyba dobrze że go wywalili, bo levele w TSW... pomysł zły.
W TSW nie ma leveli. Zaczynałem grę z 1500hp, teraz na "endgame" mam 1970hp. Biegam solo - mam 3k lub 5k jak jest ciężko. Na Fusang ok. 8k. Lub 1970 jak mam taką fantazję. Każdy +HP oznacza -dps. To prosty system, są 3 główne statystyki i 9 pobocznych (4 na atak/heal i 5 na tank, kilka jest przeciwstawnych). Który mam level? Bo gear mam 10.4? Lol, Red mist i schodzę w swoim 10.4, bo Red mist wali po pare kilo. Różnice w sprzęcie są - ale dla gracza praktycznie niedostrzegalne (za gracza uważam kogoś kto trochę pograł i nie jest ostatnią sierotą - 50h/played).
Wygrywam, bo mam większe możliwości doboru abilities, bo je odblokowałem. Przegrywam, bo przeciwnik miał lepszy build. Levele nie mają tu nic do rzeczy. QL10 wbijasz w 3 dni. Build wbijasz bez końca. Bo zawsze brakuje slotu.
Animacje i combat mi się podobają, tak samo jak cała reszta świata za oknem. Nie rozumiem zarzutów, nie jestem na nie w stanie odpowiedzieć. Dla mnie kombat jest super. Jedyna wada - minibosy są prostsze od regularów bo wystarczy znaleźć sposób.
A skill check jest robiony raz i jest to osobna misja. Jak skończysz szkołę (HC wersje dungeonów) to dostajesz do przejścia Złotego Człowieka który testuje twój skill- przejdziesz to wszystkie NM stoją otworem. Tyle że poziom jest mocno wyśrubowany i najczęściej jest to otwór w kompletnej dupie.
Dungi wymagają pewnych skili i to też jest cecha TSW - endgame jest mocno grupowy i właściwie wymaga cabal (stopień komplikacji dungów i zdobywanie sygnetów via lairy). To nie gra dla każuali. To hard core w wydaniu WoW TBC, z przebogatym światem.
Najlepsze mmorpg na rynku.


_________________
Nie ma dwóch mężczyzn, którzy by byli tępi w jeden i ten sam sposób.

*

Posty: 6394
Dołączył(a): 16.08.2005
Offline
PostNapisane: 8 paź 2012, 20:03 
Cytuj  
iniside napisał(a):
http://penny-arcade.com/report/editorial-article/life-after-layoffs-the-former-lead-designer-of-secret-world-looks-back-on-t

Dlatego wlasnie gry failcomu regularnie failuja. Dlatego ze failcom nie potrafi wyciagać wniosków. Dopatruja sie wad w TSW tam gdzie ich nie ma i najwieksze plusy gry uwazaja za najwieksze minusy.

Jakos im nie przyszlo do glowy, ze bardzo slaby combat, slabe animacje, kurczowe trzymanie sie starych rozwiazan (level sa, tylko ich nie widać, w grze w której ich podobno miało nie być) czy też zwykłe gear checki na dungeony (do takiego dungeonu musiesz miec taki i tak QL i tyle i tyle skill pointow..), pograzyly te gre.
Innymi slowy gra miaa być innowacyjna a dostalismy kolejna zwyczajna gre tylko ze duzo wieksza iloscia skili.


Co nie zmienia faktu, że gra jest dobra i na szczęście graczy przybywa a to chyba najważniejsze.


_________________
EA in a Nutshell:
http://www.youtube.com/watch?v=e-LE0ycgkBQ

**
Avatar użytkownika

Posty: 7427
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 8 paź 2012, 20:29 
Cytuj  
Przy GW2 wrzuciłem słówko "paradygmat", TSW pasuje do "komplementarny".
W TSW każda typowa część mmorpg łączy się w całość - craft jest niezbędny do rozwiązania misji i robienia lepszych itemów. Z PvP leci to samo co z dungeonów. Elementy świata są częścią rozwiązania zagadki. Każdy element do siebie pasuje. Komplementarny :)


_________________
Nie ma dwóch mężczyzn, którzy by byli tępi w jeden i ten sam sposób.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2223
Dołączył(a): 8.07.2005
Offline
PostNapisane: 9 paź 2012, 15:36 
Cytuj  
@Isengrim

Na jakim serwie grają jakieś polskie gildie ? Wybór frakcji ma jakiekolwiek znaczenie czy tylko kosmetyczne ?


_________________
Obrazek
RETIRED [UO,SWG,L2,FFXI,FFXIV,WoW,RFO,GW,CoH,DDO,SB,TR,PS,EQ2,MxO,VG,AOC,WAR,DFO,AION,RIFT,LOTRO,SWTOR,EVE]
ATM [PONY CARS GARAGE HOBBY]

**
Avatar użytkownika

Posty: 7427
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 12 paź 2012, 09:58 
Cytuj  
Popularne są Arcadia (RP) i Cerberus. Ale ma to znaczenie wyłącznie dla Fusanga.
Z frakcji, to chyba najwięcej jest templarów. W pve różnice sprowadzają się do innych podsumowań misji i kilku misji frakcyjnych. Fusang to trochę inna kwestia bo zerg>mniejszy zerg, ale na Arcadii dragoni i iluminaci mają pakt przeciwko templarom i jakoś to leci
Wiec w sumie frakcja to głównie estetyka, templarzy są cholernie serio, lumies to kopniete dzieci korporacji a dragoni to tak jakby pomiedzy.


_________________
Nie ma dwóch mężczyzn, którzy by byli tępi w jeden i ten sam sposób.

**
Avatar użytkownika

Posty: 7427
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 12 paź 2012, 16:51 
Cytuj  
A tak poza tym...
-Dodają swobodny target/mouselook. Stream z tego http://www.mmorpg.com/newsroom.cfm/read/25738/The-Secret-World-Brand-New-Combat-Feature-to-be-Revealed.html o 22.
Dodatkowo w planach:
-Teatr dla graczy. Można wynająć scenę, efekty specjalne i scenografia w cenie.
- Piła łańcuchowa jako kolejna aux wpn
- Raid w NYC
- Grupowe misje inwesygacyjne, w stylu ARG.
wywiad


_________________
Nie ma dwóch mężczyzn, którzy by byli tępi w jeden i ten sam sposób.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1688 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65 ... 85  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.