heheh mam podobne wrażenia.
To co by uratowało tą grę to action point s jak w starym ufo/xcomie i porządne inventory tak jak poprzednich. Zmiany w finansowaniu ala w starych też było by ok, a nie te zjebane satelity. Wybór 1 z 3 misji terror też po części kiszka, wolałbym mieć możliwość przynajmniej spróbować ukończyć dwie , a może trzy te terror site (w zależności od tego czy starczy czasu na dotarcie). Tak naprawdę to tych misji razem jest mało 3-8 na miech.
Zjebana kamera wkurwia zwłaszcza w budynkach i w większych ufo. Brak "AI" przeciwników (w starych ufo, obcy przemieszczali się od momentu rozpoczęcia misji, w tym xcomie zaczynają się ruszać od momentu kiedy ich się zauważy<zawsze stoją w grupkach po 2-3>.
Snajper który nie tafia majac 95-98% na trafienie to po prostu żal (pułkownik), a szeregowy szturmowiec trafia mając 25%...
Tak naprawdę małe zróżnicowanie map ( brak pustyni, terenów zimowych, dżungli, bazy na antarktyce itp).
Oby dlc i moderzy dali radę uratować tą grę, a dobre gry od nich skończyły sie na civ IV.
Ja w ufo jeszcze na amidze to grałem parę miechów ( przejście zajęło mi 2-3 tygodnie). A tu niby da radę ukończyć w 15 godz... Jebane konsole i zjebani konsolowcy, na huj robić takie krótkie gry... ile pogralismy 4-5 dni razem z 20 godz max ?
Bosze, połączyć wygląd xcoma z contentem ufo extraterrestrials ( tygodnie grania) i byłby pure win.
Do porównania jak ktoś chce UFO Extraterrestrials Faq/Walkthrough
http://www.gamefaqs.com/pc/927132-ufo-e ... faqs/48388XCOM Nexushttp://xcom.nexusmods.com/Balance mod:
http://xcom.nexusmods.com/mods/searchresults/?cat=7