mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 324 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 17  Następna strona
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 13 paź 2012, 00:26 
Cytuj  
DLC :P


_________________
.

******
Avatar użytkownika

Posty: 3185
Dołączył(a): 13.12.2004
Offline
PostNapisane: 13 paź 2012, 00:26 
Cytuj  
Zbugowana jest ta gra, niestety zbyt ukonsolowiona. Brak TU ostro daje w kosc.

Classic jest trudny, czesto wrecz czuje sie oszukany. Raz na misji wyskoczyly 'posilki' thin manow (zespawnowane przez skrypt), rozstrzelali mi pol oddzialu. Alieni maja super cela, a moj oddzial nie. Do tego znaczna przewaga liczebna wroga, etc, etc.


_________________
Nestor#1522

***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 13 paź 2012, 00:39 
Cytuj  
Ja sprobuje jutro na Normal IronManie, zeby chociaz gre przejsc i zobaczyc co sie dzieje dalej niz po 3 miesiacach :)

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2270
Dołączył(a): 20.12.2004
Offline
PostNapisane: 13 paź 2012, 00:53 
Cytuj  
Ja pogralem troche na classicu i po 2 godzinach ( w tym toturial) przylecial wielki statek i na samym poczatku 3 miesiaca mi zestrzeli 1 mysliwa i satelite teraz mam income $18, nawet nie moge dokupic tego mysliwca bo utrzymanie miesieczne to 20. Pozbylem sie prawie wszystkich cial na szarym rynku zeby wybudowac tego satelite ale to tez chyba 20 dni.

Chyba bedzie restart na normalu pogram


_________________
Turbot

*
Avatar użytkownika

Posty: 5596
Dołączył(a): 24.04.2005
Offline
PostNapisane: 13 paź 2012, 05:39 
Cytuj  
Nestor napisał(a):
Classic jest trudny, czesto wrecz czuje sie oszukany. Raz na misji wyskoczyly 'posilki' thin manow (zespawnowane przez skrypt), rozstrzelali mi pol oddzialu. Alieni maja super cela, a moj oddzial nie. Do tego znaczna przewaga liczebna wroga, etc, etc.


Bo gra oszukuje na levelach powyżej normal, nie na darmo przy normalu pisze "hard but fair" :p


_________________
Mam leniwe szare komórki.

******

Posty: 3595
Dołączył(a): 5.02.2002
Offline
PostNapisane: 13 paź 2012, 05:54 
Cytuj  
Mendol napisał(a):
pogralem dzisiaj 3h i niestety juz powoli sie nudzi.
w sumie sam nie wiem na co liczylem, ale kurwa...
jedna baza, jeden squad, male mapki, zjebana kamera.
gra zmusza nas tak na dobra sprawe do budowania jebanych satelit zeby w ogole cos utrzymac.
spinka z dupy, zeby utrzymac kraje, zeby miec kase.
mam wrazenie jakbym gral na czas.

do tego mam problem z przenoszeniem ekwipunku miedzy zolnierzami. zrobilem tylko 5 scope'ow bo mam malo kasy.
i musze klikac po kolei zolnierzy, zdejmowac, zakladac tym, ktorymi chce pograc.
skille sa czasami fajne, ale niestety nie o to chodzilo w ufo.

system walki naprawde z dupy - nie wiem kurwa co za as nad nim myslal i co nim kierowalo, ale jak dla mnie to zjebal po calosci caly fun z tej gry.
a pomysly w stylu - heavy po 3 strzalach z lmg musi przeladowac sa naprawde super.

pewnie jeszcze pogram, ale szkoda, ze oryginalowi to wedlug mnie, nowe wydanie do piet nie dorasta.
albo za krotko pogralem...

Niestety, miałem napisać dokładnie to samo. Najbardziej mnie irytuje system walki, gdy przeciwnik może wyjść za rogu strzelić, po czym się chowa a ja mogę wykonać tylko jeden ruch + strzał więc w większości przypadków wystawia się na strzał, bez sensu. Ten system walki powstał tylko po to by wydawca mógł się chwalić, że wymyślili coś nowego. Mapki faktycznie jakieś małe. Chyba zainstaluje sobie Apocalypse, bo od strony taktycznej gra była znacznie ciekawsza. Można było lepiej było te 129 zł. Jedyna nadzieja w Xentonauts.

***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 13 paź 2012, 06:28 
Cytuj  
Czyli bez tygodnia nawet. Może dadza jakis konkretny pacz.

Powiem tak jak zwykle. Ja już nic nie kupuje bo nowe gry są słabe w porównaniu z tymi które już kupilem i czekają na mój czas. :-)


_________________
psn

*

Posty: 6153
Dołączył(a): 23.04.2008
Offline
PostNapisane: 13 paź 2012, 06:37 
Cytuj  
heheh mam podobne wrażenia.

To co by uratowało tą grę to action point s jak w starym ufo/xcomie i porządne inventory tak jak poprzednich. Zmiany w finansowaniu ala w starych też było by ok, a nie te zjebane satelity. Wybór 1 z 3 misji terror też po części kiszka, wolałbym mieć możliwość przynajmniej spróbować ukończyć dwie , a może trzy te terror site (w zależności od tego czy starczy czasu na dotarcie). Tak naprawdę to tych misji razem jest mało 3-8 na miech.

Zjebana kamera wkurwia zwłaszcza w budynkach i w większych ufo. Brak "AI" przeciwników (w starych ufo, obcy przemieszczali się od momentu rozpoczęcia misji, w tym xcomie zaczynają się ruszać od momentu kiedy ich się zauważy<zawsze stoją w grupkach po 2-3>.

Snajper który nie tafia majac 95-98% na trafienie to po prostu żal (pułkownik), a szeregowy szturmowiec trafia mając 25%...

Tak naprawdę małe zróżnicowanie map ( brak pustyni, terenów zimowych, dżungli, bazy na antarktyce itp).

Oby dlc i moderzy dali radę uratować tą grę, a dobre gry od nich skończyły sie na civ IV.

Ja w ufo jeszcze na amidze to grałem parę miechów ( przejście zajęło mi 2-3 tygodnie). A tu niby da radę ukończyć w 15 godz... Jebane konsole i zjebani konsolowcy, na huj robić takie krótkie gry... ile pogralismy 4-5 dni razem z 20 godz max ?

Bosze, połączyć wygląd xcoma z contentem ufo extraterrestrials ( tygodnie grania) i byłby pure win.

Do porównania jak ktoś chce UFO Extraterrestrials Faq/Walkthrough
http://www.gamefaqs.com/pc/927132-ufo-e ... faqs/48388

XCOM Nexus
http://xcom.nexusmods.com/
Balance mod:
http://xcom.nexusmods.com/mods/searchresults/?cat=7

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 13 paź 2012, 08:13 
Cytuj  
dzieki warhamer, zlosniku.
poczytalem chwile forum na nexusie i dopiero sie wk... jak sobie przypomnialem ile zajebistych rzeczy bylo w oryginale.
np.:
2 - I cant decide WHERE to shoot. I must shoot just at the aliens. Holy f***, I want to shoot between two different aliens, like in the original XCOM, so if my soldier is bad at shooting, I may have a chance of actually hitting the aliens with my bad aim

*
Avatar użytkownika

Posty: 5596
Dołączył(a): 24.04.2005
Offline
PostNapisane: 13 paź 2012, 08:18 
Cytuj  
Niestety coraz bardziej brakuje mi tutaj rzeczy z pierwszego xcoma im dłużej gram tym bardziej się czuję jakby rozgrywka była straszliwie spłycona, chyba jednak zmienię xcoma na anno.


_________________
Mam leniwe szare komórki.

*

Posty: 6153
Dołączył(a): 23.04.2008
Offline
PostNapisane: 13 paź 2012, 08:57 
Cytuj  
Mendol napisał(a):
dzieki warhamer, zlosniku.
poczytalem chwile forum na nexusie i dopiero sie wk... jak sobie przypomnialem ile zajebistych rzeczy bylo w oryginale.
np.:
2 - I cant decide WHERE to shoot. I must shoot just at the aliens. Holy f***, I want to shoot between two different aliens, like in the original XCOM, so if my soldier is bad at shooting, I may have a chance of actually hitting the aliens with my bad aim


Przypomnę ,że ja jako pierwszy napomknąłem o failu xcoma (ale pod naporem fanów i ja się poddałem> pierwszy i ostatni raz). Trzeba po prostu założyć ,że KAŻDA wychodząca nowa gra, która nie ma długiej bety (Sins Rebelion, Fallen Enchantress) jest gówniana i płytka. Wpierw należy przetestować wersje DEMO i jak się okaże sensowną pozycją kupić. Nauczka na przyszłość dla wszystkich (choć pewnie się znajda obrońcy xcoma).

Mendol jeśli nie grałeś w ufo extraterrestrials ( grafika mocno średnia, ale z modami kurwa ta gra przebija klimatem tego nowego xcoma, ofc stare ufo/xcomy tez o niebo lepsze). ufo extraterrestrials ma naprawdę fajny klimat i muzę (gra wygląda gównianie ,ale dla mnie ma to coś). Minus wersji z neta ,ze prawdopodobni to stare wersje których nie idzie zpaczować i modować. Plusem tej gry jest cena da radę wyłapać za 10 zł.(kupiłem za 5zł na allegro)

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 13 paź 2012, 09:01 
Cytuj  
trzeba chyba zrobic tak jak pisze wiekszosc ludzi - poczekac spokojnie na mody, ktore przerobia cala gre.

***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 13 paź 2012, 09:06 
Cytuj  
To takie pierdolenie. Płacisz za hujowa gre i czekasz aż wolentariusz ja poprawi. Albo się nie pojawi.
Może faktycznie czekać rok czy wyjda mody przed zakupem, ale kto tak zrobi.

Stracilem 100zl a mialem xcoma ukrasc....

Zaczynam od dzis kazda gre sprawdzac piratem. Tak jak skyrim kupilem pół roku po premierze.


_________________
psn

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 13 paź 2012, 09:23 
Cytuj  
ale to nowe ufo to tam nie jest takie roguelike troche?


_________________
.

**

Posty: 301
Dołączył(a): 31.01.2006
Offline
PostNapisane: 13 paź 2012, 09:29 
Cytuj  
mi się właśnie podoba w classicu ta absurdalność i konieczność podejmowania ciężkich decyzji, to przecież jest takie życiowe :D
poza tym dodaje to ciśnienie, mimo tego co robisz ciągle obserwujesz postępującą zagłade, ma to dla mnie w sumie jakiś klimat :P
a jak komuś się nie podoba zawsze pozostaje przejscie gry na normalu z save'ami, gdzie można w to grać jak w każdego innego singla

*

Posty: 6153
Dołączył(a): 23.04.2008
Offline
PostNapisane: 13 paź 2012, 09:40 
Cytuj  
Do niedawna kupowałem gry opierając się tylko na http://www.moddb.com/mods
Wychodził/ był fajny mod to kupowałem grę na wyprzedaży (steam/impulse etc). Trza wrócić do starych nawyków.

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 13 paź 2012, 10:37 
Cytuj  
Dzięki za opinię nt. gry. Czyli jednak biorąc pod uwagę demo, liste features i m.in. waszą opinię dobrze zrobiłem nie kupując. Niektórzy tu mają imo rację. Trzeba imho przestać pre-orderować i kupować zaraz po release, tylko spokojnie czekać na opinię, filmiki, itd / ew. sprawdzać demo lub nawet "demo". Szczególnie, że gry są coraz bardziej obkładane DLC-ami i czasem mam wrażenie, że specjalnie gra jest uboga, żeby móc dodatkowy content / features sprzedać jako DLC.

*

Posty: 6153
Dołączył(a): 23.04.2008
Offline
PostNapisane: 13 paź 2012, 10:42 
Cytuj  
Jestem ciekawy ile dlc najebią do xcoma i jaki będą miały poziom.

***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 13 paź 2012, 12:02 
Cytuj  
Zaczalem na Normalu... Pierwsza misja i juz widac roznice heh, zamiast 3 ufokow, 2, zolnierze maja +1HP w stosunku do Classica, a w bazie czeka juz wybudowana od razu Szkola Oficerska, ehhh... Czemu kurwa nie dali modularnego poziomu jak w CivV, gdzie moge se ustawic wszystko osobno. Chetnie bym zagral z Classic AI w warstawie taktycznej, ale z Normalna wersja mapy startegicznej i bez Szkoly Oficerskiej... Gra bylaby wtedy kapitalna...

****
Avatar użytkownika

Posty: 1203
Dołączył(a): 24.09.2004
Offline
PostNapisane: 13 paź 2012, 12:19 
Cytuj  
Też zacząłem drugi raz na normalu i brakuje przeciwników na misjach oraz zachowują się głupio - nie chowają się zawsze... Classic jest ciężki jeśli chodzi o zdobywanie kasy i poziom paniki. Często po prostu nie da się nie stracić kraju bo misje zmniejszające panikę globalnie/kontynentalnie są rzadkie.
Idealny poziom dla mnie byłby: poziom normal poza misjami + przeciwnicy i ich ilość i AI z Classica + szanse na trafienie dla przeciwnika z normala.

A i przeciwnicy się przemieszczają nawet jak ich nie widać - da się też ich w ten sposób zaskoczyć jak mamy żołnierzy na overwatch i akurat podejdą w pole widzenia.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 324 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 17  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.