mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1747 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43 ... 88  Następna strona
Autor Wiadomość
**

Posty: 263
Dołączył(a): 26.02.2012
Offline
PostNapisane: 11 paź 2012, 21:10 
Cytuj  
Tera to chyba odsuwam FE bo dziś w nocy już będzie XCOM Dostępny :D


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 11 paź 2012, 22:14 
Cytuj  
CavieZ napisał(a):
Tera to chyba odsuwam FE bo dziś w nocy już będzie XCOM Dostępny :D
dostępny to jest od 2 dni :wink:


_________________
psn

*

Posty: 6153
Dołączył(a): 23.04.2008
Offline
PostNapisane: 13 paź 2012, 07:38 
Cytuj  
Xcom styka na 4-5 dni. Kicha ,że łata dopiero w poniedziałek. Zanosi się ,że FE przebije grywalnością o parę długości xcoma.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 13 paź 2012, 08:14 
Cytuj  
taa, ja juz zaluje, ze kupilem xcoma.
moglem spokojnie jechac na wersji demo a zainwestowac w fe.

***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 13 paź 2012, 08:37 
Cytuj  
W ja:bia spróbuj pograć wiecej


_________________
psn

*

Posty: 6153
Dołączył(a): 23.04.2008
Offline
PostNapisane: 13 paź 2012, 08:43 
Cytuj  
Mendol napisał(a):
taa, ja juz zaluje, ze kupilem xcoma.
moglem spokojnie jechac na wersji demo a zainwestowac w fe.


Dość o xcomie, FE to będzie git gra. Nie wiem jaka z ostatnich gier miała wbudowane narzędzia do modowania (MoW AS ?). Mam nadzieje ,że gra się spodoba setkom tysięcy i wyjdą wyjebane w kosmos mody, i oby był steam workshop(bo to nie potwierdzone, ale nazwa narzędzi to sugeruje).

Śmieszne jest to, że taki miałki produkt jak JA BiA jest lepszy od Xcoma (zdecydowanie więcej radochy no i z 2-3 tygodnia grania + mody)

***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 13 paź 2012, 08:54 
Cytuj  
Napisz mi w kilku zdaniach jak zaczac fe.
Co budowac i rozwijac w pierwszych 20 czy 30 turach.

Zaczynalem kilka razy i zawsze sie zniechecam brakiem przekonania do swoich wyborów.


_________________
psn

*

Posty: 6153
Dołączył(a): 23.04.2008
Offline
PostNapisane: 13 paź 2012, 09:21 
Cytuj  
Zaczynajac grę wpierw należy stworzyć sobie sov(maina), bo te gotowe są z 4 liter.

Wybór traitów jest prze ogromny i w pizdu tych super (i kilka godzin można spędzić na samym testowaniu różnych kombinacji/bulidów). Wybór rasy/frakcji też ma spore znaczenie !

Dla mnie najlepszym traitem jest beastmaster (tamowanie bestii w grze, o ile większość bestii to popierduchy , to w późniejszej grze można przejąć hoard spider <około 200hp, mass stun>. Ale , aby móc przejąć potworka trza mieć sporo hp<więc w tym kierunku sprzęt i traity również > guardian +2hp per lev etc.

Dobrze wybrać sobie z 1-2 technologie na start (dające np możliwość budowy kryształów, włócznie etc> mała przewaga jest miła na starcie). A wybierając sobie nowe sov i nową frakcje warto dać też minusy( ja biorę ressisty na minusie) bo dzięki temu 1-2 dodatkowe traity.

nie warto brać paru szkół magii (ja teraz biorę tylko earth> dla buffów typu regen)

Miasto stawiaj na polu minimum 3/3/2 (3 żarcia/3 produkcji/ 2 essencji). Da się wychaczyć<zaczynając od nowa> pole z 3/4/3.

Po postawieniu miasta klik na tech i wybierz coś (1 tura do przodu).

Miasto prawdopodobnie będzie miało unrest 12/22% w takim przypadku w pierwszej kolejności jeden lub dwa budynki zmiejszające unrest (każde zmiejsza o 10%). Póżniej budynki zwiekszające produkcje> tartak itp.

Enczanty (od razu w pierwszej turze) > Z earth magic chyba, zwiekszające produkcje, zwiększające research(obecnie nie ma , ale w poniedziałek wraca). Jeśli masz trzy essencje to 3 na growth lub mane. Stolicę rozwijam jako normalne miasto ( szybsza produkcja> ekspansja i więcej kasy).
Po tym jak wybudujesz 3 pierwsze budynki uruchom trening 2 pionierów. W czasie gdy si ę to buduje, zwiedzasz okolice i zbierasz to co się da/ubijasz co się da. Jeśli niedaleko miasta leży clay pit to warto postawić outpost> zwiększy się produkcja.

Kolejne miasta stawiasz na podobnej zasadzie z tym ,że inne rozwijam na conclave (2-3), a na polu z minimum 3 essencji rozwijam fort ( aby móc walnąć 3 enczanty> fire cos tam>dające + 1 dmg per lev dla wyprodukowanych wojsk, might i life enchy dla +1 def i +1 hp per lev). Te miasto nastawiam na szybką produkcje i takie budynki + budynki bufujące/wspierające armie tylko buduje w tym mieście. Jeśli nikt mnie jeszcze nie zaatakował (po wynalezieniu powiększenia ilości wojsk (5-6 slotów i squad(5) w jednostce). To atakuje najbliższego sąsiada (gwarantuje ,że taka jednostka<nawet włóczników> zbufowana przez enczanty z miasta przejedzie każdego czampa na tym etapie gry).

Dalsza część gry to zwiedzanie/robienie questów/ubijanie bosów w wildlands oraz gromadzenie wojsk na kolejną wojnę. Warto mieć 1-2 champów, którzy idą w gubernatora ściezkę dla ich bonusów do - unrest, produkcji etc (wstawiam ich do zdobytych miast).

Dzięki tym zmianom jakie zaszły to produkowane odziały sa podstawą ! Dlatego odradzam rozwój czampów kierunku maczo. Zdecydowanie lepiej mieć bufferów/support. Traity do expa dla armii, do uników itp (ofc na pierwszych lev warto wykupywać te do expa) . Healer też fajna sprawa (trait). U mnie chemp stoi z tyłu i supportuje czarami(jesli jest potrzeba).

Naprawdę silnych przeciwników (bosy) trza niszczyć sov + koksami. Ostatnio moja armia składała się z sov, familiar(wilk) 2 x earth elemental, 2 x hoard spider+ czamp. Po pokonaniu 1 bosa wpada dobry sprzęt i kolejnego idzie ubić szybciej. Na tego pierwszego bosa ostatnio zeszło mi około 2000 many ! bez czarów nie do ubicia.

***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 13 paź 2012, 09:37 
Cytuj  
Dziekuje. Przysiade do tego według wskazówek :-)


_________________
psn

****

Posty: 1554
Dołączył(a): 22.01.2006
Offline
PostNapisane: 13 paź 2012, 09:38 
Cytuj  
Odnośnie tego co się buduje pierwsze, ja się nauczyłem, że pierwszy idzie pionier(albo drugi - zależy od ilości potworków w koło). Bo komp jako przeciwnik może wysyłać samego setlersa bez obstawy, a i tak żaden potworek go nie ruszy(podobnie z miastami - żaden potworek nie zaatakuje miasta AI nawet jeśli nie ma tam żadnego wojska). Jeśli najpierw zbudujesz parę budynków to postawisz jeszcze MOŻE jedno miasto(jeśli jakimś cudem teren sprzyja to może dwa), a resztę będziesz musiał podbijać, a teraz samymi bohaterami jest ciężko na początku :/
Co do miejsca na miasto, nie patrz tak surowo na statystki, szczególnie na esencję - w ostatniej grze założyłem 4 miasta i na żadnym z pól nie było esencji - także jak masz pecha i grasz na wyższym poziomie trudności to możesz się zdziwić poszukując miejsca na wioskę z esencją.


_________________
"Są dwie rzeczy bezgraniczne: wszechświat i Ludzka głupota, co do wszechświata nie jestem pewien" A. Einstein

*

Posty: 6153
Dołączył(a): 23.04.2008
Offline
PostNapisane: 13 paź 2012, 09:44 
Cytuj  
Po poniedziałkowym paczu AI już nie wyśle pioniera bez eskorty(mają być atakowani i niszczeni ).
W czasie , gdy od razu zajmiesz sie produkcja pionierów np x2 to wybudujesz te 2 budynki + pioniera, unrest drastycznie wpływa na produkcję, a tymi pionierami i tak nie połazisz od razu bo pewnie będzie sporo jeszcze potworków na około. Aczkolwiek, może taktyka warta sprawdzenia.

Z reguły mam już 5 miast zanim napotkam przeciwnika blokującego mi rozwój (choć zdarzało się ,że zaraz obok był przeciwnik. Wtedy robiłem mu wjazd na chatę i zdobyte 1-2 miasta) Tamowanie bestyjek bardzo się przydaje na starcie w takich przypadkach.(większa i groźniejsza armia).
http://forums.elementalgame.com/433395
TA łata ciągle rozbudowywana.

**

Posty: 263
Dołączył(a): 26.02.2012
Offline
PostNapisane: 13 paź 2012, 11:19 
Cytuj  
Zdecydowanie lepiej mieć bufferów/support. -- co to znaczy? i jak ich tworzyć?


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 652
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 13 paź 2012, 11:40 
Cytuj  
warhameron napisał(a):
Z reguły mam już 5 miast zanim napotkam przeciwnika blokującego mi rozwój (choć zdarzało się ,że zaraz obok był przeciwnik. Wtedy robiłem mu wjazd na chatę i zdobyte 1-2 miasta)

mam 30h rozegrane i to mnie boli w FE najbardziej - miasta sa zbyt słabo bronione - jakieś 2 mility z dupy - niby potem jakies def budynki są ale na poczatku jedziesz kompa jak chcesz.
a ty grasz na hard+? bo ja mam takie szczeście, że na hard to nie mam miejsca czesto juz na 3 miasto na mapie med/large przy 6-7 kompach. A raz to mnie na samym końcu długiego cypla wysadziło i nie było miejsca nawet na drugie miasto.
Ja lubie grać tą rasą co nie prowokuje mobów (scout)- można chodzić samymi pionierami :D

****

Posty: 1376
Dołączył(a): 6.03.2009
Offline
PostNapisane: 13 paź 2012, 11:50 
Cytuj  
CavieZ napisał(a):
Zdecydowanie lepiej mieć bufferów/support. -- co to znaczy? i jak ich tworzyć?


Chodzi o to żeby na lvl up wybierać takie perki które dopalają armie a nie samego bossa, choć ja zawsze ładowałem w bossa, czas zacząć od nowa ;)


_________________
"Gdy jesteś zły, licz do czterech, gdy jesteś bardzo zły, klnij."

*

Posty: 6153
Dołączył(a): 23.04.2008
Offline
PostNapisane: 13 paź 2012, 11:51 
Cytuj  
Przy lev up wybierasz odpowiednie traity.

****

Posty: 1554
Dołączył(a): 22.01.2006
Offline
PostNapisane: 13 paź 2012, 15:35 
Cytuj  
warhameron napisał(a):
Po poniedziałkowym paczu AI już nie wyśle pioniera bez eskorty(mają być atakowani i niszczeni ).
W czasie , gdy od razu zajmiesz sie produkcja pionierów np x2 to wybudujesz te 2 budynki + pioniera, unrest drastycznie wpływa na produkcję, a tymi pionierami i tak nie połazisz od razu bo pewnie będzie sporo jeszcze potworków na około. Aczkolwiek, może taktyka warta sprawdzenia.

Z reguły mam już 5 miast zanim napotkam przeciwnika blokującego mi rozwój (choć zdarzało się ,że zaraz obok był przeciwnik. Wtedy robiłem mu wjazd na chatę i zdobyte 1-2 miasta) Tamowanie bestyjek bardzo się przydaje na starcie w takich przypadkach.(większa i groźniejsza armia).
http://forums.elementalgame.com/433395
TA łata ciągle rozbudowywana.

Zobaczę to uwierzę :P
nigdy nie budowałem dwóch pionierów - zawsze jeden, a później budynki. W przypadku ustawienia ilości potworków na moderate - zanim wybuduje mi się pierwszy pionier mam już otwartą drogę do następnej lokalizacji miasta. Nawet jeśli nie to wtedy stosuję wywabianie potworków z ich pozycji startowych settlersem, a bohaterami zgarniam łup :P
Jeśli z reguły masz już 5 miast zanim spotkasz przeciwnika to znaczy, że albo grasz poniżej poziomu challenge albo grasz z małą ilością przeciwników - ja zawsze gram pczeciwko minimum 9 :P


_________________
"Są dwie rzeczy bezgraniczne: wszechświat i Ludzka głupota, co do wszechświata nie jestem pewien" A. Einstein

*

Posty: 6153
Dołączył(a): 23.04.2008
Offline
PostNapisane: 13 paź 2012, 15:56 
Cytuj  
Może to fart, ale większość moich gier zaczynałem niedaleko morza (odcięty z prawej strony) i w pobliżu gór (odcięty z lewej strony)< dużo razy zaczynałem od nowa dla ciekawej startowej lokacji>. Raz miałem takie ustawienie + na dole i górze wildlandsy (żaden przeciwnik do mnie nie przyszedł dopóki nie wybiłem neutrali). A grywam na czelendżu w górę. Parę gier na insane. Po prawdzie bez takich sprzyjających warunków terenowych to się chyba nie da wygrać na insane. Przeciwników zawsze 8 mam.

***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 13 paź 2012, 23:00 
Cytuj  
O, widze, ze wychodzi 23 pazdziernika, ale widze tez, ze znowu chca popelnic tego samego faila co z War of Magic i wydac gre troche za wczesnie - bardzo dziwna decyzja, czyzby nie uczyli sie na bledach? No nic, poczekam na wasze opinie po premierze i pomysle wtedy czy kupic.

*

Posty: 6153
Dołączył(a): 23.04.2008
Offline
PostNapisane: 14 paź 2012, 12:02 
Cytuj  
raggnarok napisał(a):
O, widze, ze wychodzi 23 pazdziernika, ale widze tez, ze znowu chca popelnic tego samego faila co z War of Magic i wydac gre troche za wczesnie - bardzo dziwna decyzja, czyzby nie uczyli sie na bledach? No nic, poczekam na wasze opinie po premierze i pomysle wtedy czy kupic.


Zgodzę się ,że za szybko ( o te 2 tygodnie przynajmniej) wypuszczają. Ten tydzień powinien być na test tej nowej dużej łaty, a next tydzień na załatanie jej i inne ewentualne fixy. Na siłę chcą naprawić wszystko za jednym razem, zdziwię się jak im to wyjdzie. Po prawdzie ten pacz poprawia największy błąd (łażenie po mapie AI nie turowe) co doprowadzało do masy innych exploitów, bugów. Jeśli to im się uda poprawić to cała reszta to już same drobiazgi.

http://allegro.pl/listing.php/search?st ... ory=0&sg=0

*

Posty: 6153
Dołączył(a): 23.04.2008
Offline
PostNapisane: 15 paź 2012, 09:44 
Cytuj  
http://forums.elementalgame.com/433862/page/2/#replies

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1747 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43 ... 88  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.