Walka - w sumie można było podejrzewać. Pamiętajcie, że parę miesięcy było info, że walka 'nie będzie real time'. Biorąc pod uwagę, że development się zaczął gdzieś +- w 2007
Cytuj:
czyli w czasach Burning Crusade i rok później WotLK to raczej specjalnego zaskoczenia nie ma. Chcieli zrobić coś podobnego, ale żeby się dało na padzie grać lub zaadaptować łatwy w przypadku portu , bo nie wierzę, że TESO nie będzie dostępne prędzej czy później na konsolę nowej generacji biorąc pod uwagę, że tam jest atm większość TES playerbase.
Ponieważ spora część playerbase przestałą to lubić to ostatnie miesiące pewnie były spędzane na tym aby combat zrobić bardziej 'action', ale jeżeli gra ma mieć release w 2013 to 2012 to jest za późno aby robić walkę od nowa całkiem inną. Pewnie tam dłubią i modyfikują, żeby była bardziej w kierunku GW2. No, ale wyszła taka ni 'w pi... ni w oko' przynajmniej na tym filmiku.
-----------------
Mnie jednak bardziej zaciekawiło:
1. "mega-server[...] you just create a character and click play"
2. "when you fend off werewolf invasion and you come back to town you're remembered by villagers and werewolfs will be gone"
3. "when you hit 50 that's when game open's up[...]you're going to cyrodill pvp, heroic raid with your guild, adventure zone[...] where you can play solo or small group or big group."
4. "Cyrodill[...]pvp about taking structures[..]perfect setting for 3 alliances".
Brzmi jak jakieś połączenie singlo-co-pa a la DDO / GW1 z mmo elementami + jakieś rajdy + siege battleground a la WvWvW z GW2. Wygląda, że będzie mocno zonowane i instancjowane.
Bieda i nuda jak dla mnie. Mało interesujący koncept.