mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 1307 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 66  Następna strona
Autor Wiadomość
**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 9 lis 2012, 18:02 
 
Raport NCSoftu zawiera wyniki Arena.net. Zapominasz, że to w 100% własność NCSoftu.

Formalnie nie ma żadnej różnicy pomiędzy np. NCSoft Europe (spółka zależna NCSoftu i będąca 100% własnością), a Arena.net (spółka zależna NCSoftu i będąca w 100% jego własnością). NCSoft to nie jest wydawca gry tworzonej przez osobną firmę. Arena.net to po prostu część NCSoftu. Tak samo jak np. Bioware albo Mythic to część EA.

Raport NCSoftu zawierał wyniki i koszty Arena.net też. Zresztą jest nawet wyszczególniona w sekcji 4.4 i 4.5.

Inna sprawa, że osobiście spodziewał bym się podobnej kwoty (30-50 mln $) w Q4 2012, jakoś nie chcę mi się wierzyć, że te 2 mln kopii które podobno sprzedali (choć oficjalnie w raporcie ilości nie ma) + sklepik przez miesiąc przyniósł tylko 42 mln. Albo ze względu na konstrukcję umów ze sprzedawcami albo ze względu na rodzaj standaryzacji księgowości część sprzedaży pudełkowej i elektronicznej nie przez NCSoft pewnie nie jest zawarta.

Ciekawy i naprawdę mówiący dużo to będą wyniki za Q1 2013 i późniejsze kwartały.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 9 lis 2012, 18:03 
 
Isengrim napisał(a):
A dla kogo miałoby być? Dla graczy?

Zapomniales o kasie jaka skasowal developer. A ta nie była podana.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

**
Avatar użytkownika

Posty: 7427
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 9 lis 2012, 18:08 
 
iniside napisał(a):
Isengrim napisał(a):
A dla kogo miałoby być? Dla graczy?

Zapomniales o kasie jaka skasowal developer. A ta nie była podana.

Sula ci odpowiedział.


_________________
Nie ma dwóch mężczyzn, którzy by byli tępi w jeden i ten sam sposób.

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 9 lis 2012, 18:08 
 
iniside napisał(a):
Isengrim napisał(a):
A dla kogo miałoby być? Dla graczy?

Zapomniales o kasie jaka skasowal developer. A ta nie była podana.

Sprzedaż robiona przez Arena.net jest wliczana do wyników NCSoft-u to przecież jego część. Jest nawet wyszczególnione, że sprzedaż przez Arena.net wyniosła 14,104 mln Koreańskich Wonów. Strona 11 raportu NCSoft.

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 9 lis 2012, 18:36 
 
Slabiutko.. oj slabiutko.

Jak widac to czy da sie rzucac fireball w biegu czy nie nie jest az tak wazne. :)


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 9 lis 2012, 19:01 
 
sula napisał(a):
iniside napisał(a):
Isengrim napisał(a):
A dla kogo miałoby być? Dla graczy?

Zapomniales o kasie jaka skasowal developer. A ta nie była podana.

Sprzedaż robiona przez Arena.net jest wliczana do wyników NCSoft-u to przecież jego część. Jest nawet wyszczególnione, że sprzedaż przez Arena.net wyniosła 14,104 mln Koreańskich Wonów. Strona 11 raportu NCSoft.

Nie czytałem raportu.
Tak czy inaczej była to najbardziej dochodowa gra NCSoftu.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

**
Avatar użytkownika

Posty: 7427
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 9 lis 2012, 20:11 
 
B2P GW2 wydane na całym świecie=42mln$
P2P+IS wydane w [url]Korei[/url] = 30mln$
Ta, dochodowa gra.
Wobec Aiona :D


_________________
Nie ma dwóch mężczyzn, którzy by byli tępi w jeden i ten sam sposób.

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 9 lis 2012, 20:43 
 
iniside napisał(a):
Nie czytałem raportu.
Tak czy inaczej była to najbardziej dochodowa gra NCSoftu.

Spoko. Przyniosła na 3 kwartał największe przychody ze wszystkich gier NCSoftu. Nie mówiłem, że nie.

To czy jest najbardziej dochodowa to nie wiemy, bo nie znamy kosztów w rozbiciu na poszczególne gry. Choć jest to prawdopodobne.

Tylko prostowałem twój post, który mówił o jakiejś odrębnej kasie dla dewelopera i sugerował, że Arena.net nie jest częścią korporacji NCSoft lub, że nie jest nia w całości.
No, ale off-top nam się robi za duży. Wracajmy do TESO albo wydzielmy ten temat imo.

**
Avatar użytkownika

Posty: 8166
Dołączył(a): 10.05.2011
Offline
PostNapisane: 9 lis 2012, 20:59 
 
Tak se mysle, ze albo te entuzjastyczne relacje sprzed miesiaca byly podplacone, albo ktos dal na maxa ciala przy robieniu filmiku.
Albo nie wiem co;)


_________________
embe napisał(a):
Szukasz gościa do zrobienia łazienki to przeglądasz jego papiery mistrzowskie czy (..) ewentualnie... bierzesz go z polecenia?
Nie ważne że inna skala ale tak to działa, taki misiewicz mógłby się okazać większym fachowcem niż richard od noszenia teczek.

**
Avatar użytkownika

Posty: 7427
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 9 lis 2012, 21:05 
 
Serio? Relacje entuzjastyczne?
Nie chce mi się linkować entuzjastycznych tweetów płatnych konsolą, czy fotek ze stołem zastawionym lokowaniem produktu.
Pismaki powiedzą wszystko i napiszą wszystko - bo z tego żyją, a czasy są ciężkie.


_________________
Nie ma dwóch mężczyzn, którzy by byli tępi w jeden i ten sam sposób.

******

Posty: 4303
Dołączył(a): 27.04.2005
Offline
PostNapisane: 10 lis 2012, 18:08 
 
Taka myśl po obejrzeniu tego filmiku - jaka marna podróba "GW2". ;)


_________________
We are all but specks of dust in the dream of the Grand Butterfly.

**
Avatar użytkownika

Posty: 8166
Dołączył(a): 10.05.2011
Offline
PostNapisane: 27 lis 2012, 09:54 
 
http://forums.bethsoft.com/topic/142588 ... t-for-now/

takie 'all in one' - do poczytania.


_________________
embe napisał(a):
Szukasz gościa do zrobienia łazienki to przeglądasz jego papiery mistrzowskie czy (..) ewentualnie... bierzesz go z polecenia?
Nie ważne że inna skala ale tak to działa, taki misiewicz mógłby się okazać większym fachowcem niż richard od noszenia teczek.

***
Avatar użytkownika

Posty: 949
Dołączył(a): 15.08.2010
Offline
PostNapisane: 1 gru 2012, 23:18 
 
wodny napisał(a):
Taka myśl po obejrzeniu tego filmiku - jaka marna podróba "GW2". ;)


No faktycznie mozna odnalezc podobienstwa. Nic w tym zlego. Czerpia tez z klasyki MMO. I w sumie mnie to zacheca. Wyglada na to ze patrza na calosc gatunku i dobieraja to co im pasuje bez jakiejs irracjonalnej fobii przed tym co bylo w ktorejs z wczesniejszych gier (jaka mozna bylo zaobserwowac ostatnio u niektorych innych developerow).

Avatar użytkownika

Posty: 5
Dołączył(a): 5.12.2012
Offline
PostNapisane: 5 gru 2012, 11:43 
 
O to chodzi. Jak już czerpać to od najlepszych :) Inna sprawa - boję się, że gra pojedzie trochę tylko na samej marce (cos jak Star Warsy od Bioware), tzn. będzie podnieta przed premierą, ludzie trochę pograją i w końcu okaże się, iż i tak wszyscy grają w swoje sprawdzone tytuły...

**
Avatar użytkownika

Posty: 8166
Dołączył(a): 10.05.2011
Offline
PostNapisane: 5 gru 2012, 12:21 
 
Ja jestem ciekaw jak rozwiaza sprawe magii w tej grze.
Mamy klasy. Klasy maja skille. Np Templar ma Sun Fire:
"Sun Fire is Templar’s ability. It is a medium ranged attack that allows you to hit enemies with a blast of sunlight. Looks similar to fireball. Requires Magicka. Very good spell for kiting an enemy. Sun Fire requires more magicka than Sun Strike but it is more efficient."
(http://elderscrollsonline.info/sun-fire)
Ok, teraz pytanie co z tradycjnym fireballem? Nadal moge np. znalezc ksiazke i sie go nauczyc? Czy tez magia bedzie dostepna jedynie poprzez klasowe skille?


_________________
embe napisał(a):
Szukasz gościa do zrobienia łazienki to przeglądasz jego papiery mistrzowskie czy (..) ewentualnie... bierzesz go z polecenia?
Nie ważne że inna skala ale tak to działa, taki misiewicz mógłby się okazać większym fachowcem niż richard od noszenia teczek.

**
Avatar użytkownika

Posty: 8166
Dołączył(a): 10.05.2011
Offline
PostNapisane: 8 gru 2012, 09:21 
 
http://tamrielfoundry.com/2012/12/targeting-in-eso/

wyglada na to, ze mozna zapomnie o dodge'u. Manualne celowanie, ale wszystkie ataki range to fire & forget.


_________________
embe napisał(a):
Szukasz gościa do zrobienia łazienki to przeglądasz jego papiery mistrzowskie czy (..) ewentualnie... bierzesz go z polecenia?
Nie ważne że inna skala ale tak to działa, taki misiewicz mógłby się okazać większym fachowcem niż richard od noszenia teczek.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 8 gru 2012, 14:44 
 
Nie moga tego, nie moga tamtego. Ja pierdole. Jakoś w Planetside 2 sie dało zaimplementować bullet drop, per-pixel hit detection, recoil itd.

A oni nie moga bo to, bo tamto. Doprawdy, czy oni ludzi maja za idiotów ? No dobra. Pewnie mają.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 10140
Dołączył(a): 13.10.2005
Offline
PostNapisane: 8 gru 2012, 16:06 
 
Planetside 2 nie stoi na chujowym, przestarzalym silniku. To pewnie dlatego.


_________________
wodny napisał(a):
wolałbym by ludzie pukali się w pupę niż mieli broń.

**
Avatar użytkownika

Posty: 8166
Dołączył(a): 10.05.2011
Offline
PostNapisane: 8 gru 2012, 18:06 
 
Hehe, akurat silnik to robia nowy do TESO. "Zapomnieli" tylko zaimplementowac hit-reg;)


_________________
embe napisał(a):
Szukasz gościa do zrobienia łazienki to przeglądasz jego papiery mistrzowskie czy (..) ewentualnie... bierzesz go z polecenia?
Nie ważne że inna skala ale tak to działa, taki misiewicz mógłby się okazać większym fachowcem niż richard od noszenia teczek.

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 8 gru 2012, 18:12 
 
Na chuj mi hit-reg? Zeby bylo 20 fps i 5 crashy na 2h jak w PS2? Pomine juz fakt ze PS2 to gra w ktorej nie ma contentu, nie ma mobow, nie ma nic... tylko teren wygenerowany jakims makerem i wsio.. REWOLUCJA. Chodzi jak marzenie ta zajebista technologia. ;)

Srly.. zastanowcie sie czasem zanim cos napiszecie. Zwlaszcza iniside, ktory w swoim jaraniu sie jakimis technicznymi kruczkami dawno przestalbyc smieszny a jest zalosny. "per pixel hitdetection' no wiadomo.. bez tego nie ma MMO... w GW2 dzieki takim trikom sa takie ciekawe walki.... :lol: :lol: :lol:

To ze nie bedzie Dodge to tez bardzo dobrze.. po GW2 i TERA nie chce miec tego gowna z zadnej grze. Splyca combat niesamowicie i zmienia playstyle kazdego builda i klasy w turlu, turlu, kite, kite... KAZDEGO. Kolejna rewolucyjna technologia dla debili. Nie wiem pozatym na uj mi dodge w TESie jesli go niebylo w zadnej czesci i zyje i gralo sie super. Wole zamiast tego skradanie sie i aktywny blok.

Srsly...

Nie bronie TESO bo nie gralem ale pierdolicie takie idiotyzmy ze zal czytac. Ot nie ma do czego to napisze cokolwiek zeby sie dojebac.

Dla mnie im dalej combat system bedzie stal od plyciutkiego systemu z GW2 tym lepiej. Moze byc nawet zwykly tab-targeting. Do tego im mniej technicznym pierdow, ktore wlasciwie nic nie robia a zabieraja 50% fpsow i zmuszaja do zakupu nowego spzretu tym rowniez lepiej.


_________________
Obrazek

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 1307 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 66  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.