mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1688 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69 ... 85  Następna strona
Autor Wiadomość
******

Posty: 4303
Dołączył(a): 27.04.2005
Offline
PostNapisane: 18 gru 2012, 11:47 
Cytuj  
No wymagania "TSW" ma kosmiczne, u mnie w miastach lub przy większym tłumie ścina niemiłosiernie. Czasami po prostu wszystko staje. Dziwne, bo w takim "GW2" w WvW gdzie dochodzi do walki między kilkudziesięcioma graczami nie odnotowuję takich spadków. :)


_________________
We are all but specks of dust in the dream of the Grand Butterfly.

*
Avatar użytkownika

Posty: 149
Dołączył(a): 24.08.2008
Offline
PostNapisane: 18 gru 2012, 11:53 
Cytuj  
U mnie wręcz przeciwnie, bawię się świetnie- co mnie zaskoczyło bo po becie zjechałem trochę tą grę ale widze że sporo ją podciągneli od tego czasu.
Klimat jest wspaniały, zadania wciągające, dawno nie miałem w tego typu grze syndromu "jeszcze tylko jeden quest" (sry GW2).
Uwielbiam tutaj crafting i system skilli ,ciekawe podejście do tematu ale to już wiedziałem wczesniej. Gram na Arcadii (Iluminaci) jak ktoś ma ochotę się przyłączyć do wspólnej gry.

ps. pod dx11 faktycznie wydajność gry spada na łeb na szyję nawet bez właczonych max wodotrysków, na dx9 jest bardzo płynnie i ciągle ładnie.


Ostatnio edytowano 18 gru 2012, 11:59 przez paveup, łącznie edytowano 2 razy
***
Avatar użytkownika

Posty: 565
Dołączył(a): 29.06.2005
Offline
PostNapisane: 18 gru 2012, 11:54 
Cytuj  
Mam trochę mocniejszą maszynę to zakładam że uciągnie. Grałem w betę i nie było większych problemów. Ciekawi mnie jak to teraz wygląda. Beta była faktycznie toporna, szczególnie combat był dla mnie jakiś bardziej sztuczny niż w innych produkcjach. Cóż 50 zł to nie majątek a teoretycznie jeden wydatek i można wracać do gry bez presji 'zapłaciłem abonament to muszę go wykorzystać'.


_________________
'..i on wtedy ciach! ciach! Tymi nożycami!'

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 18 gru 2012, 12:02 
Cytuj  
Razoth napisał(a):
Ja zrezygnowałem na chwilę obecną z kupna, dzięki trialowi od Isengrima.

Kilka powodów:

- słabo chodzi na moim sprzęcie, a po rozpoczęciu rozgrywki w Londynie wręcz się wypierdala do Windy, bo brakuje ramu (mam 4 gb, więc nie wiem wtf).

Kwestia 32-bit OS-a i ograniczeń w Virtual Adress Space podobno. Zresztą w 32-bit OS i tak proces może max 2 GB pamięci zaadresować. (3 GB jak przełączysz pstryczek przełączniczek w systemie i aplikacja to wspiera). Lotro ma ponoć to samo. 32-bit OS to skamielina i czas to wymienić.
Co nie zmienia faktu, że skoro TSW jest wymaga tylko 32-bit systemu to powinna chodzić, nie wywalać się i tu Funcom dał d**y.

**
Avatar użytkownika

Posty: 226
Dołączył(a): 27.03.2005
Offline
PostNapisane: 18 gru 2012, 12:21 
Cytuj  
Mi sie klimat podoba, co ciekawe pozniej gra przerabia wlasciwie wszystko z dziedziny horroru/teorii spiskowych/mitow/legend itp. wiec zalezy co komu pasuje - ja ziewalem na motywach z indianami czy w egipcie, natomiast nawiedzone domy czy cthulhu byly swietne.
Czasami ta cala mieszanka wywoluje troche uczucie przesytu, ale jest na tyle unikatowa ze na prawde warto dac TSW szanse.

Do animacji idzie sie przyzwyczaic, natomiast zgodze sie ze tworzenie postaci to mega bieda.

Mnie najbardziej w grze irytuje drobna, ale bardzo upierdliwa rzecz - otoz nie da sie skipnac fragmentu dialogu. Albo ogladasz caly na surowo albo caly skipujesz. Brakuje mi tej spacji z SWTOR, ktora moglem przejsc do nastepnego zdania. A w grze opartej w bardzo duzej mierze na dialogach po pewnym czasie zaczyna to juz wkurzac.

*
Avatar użytkownika

Posty: 149
Dołączył(a): 24.08.2008
Offline
PostNapisane: 18 gru 2012, 14:28 
Cytuj  
Dialogi są na tyle ciekawe ,a historie wciągające że pierwszy raz nic nie skipuję ... so far.
Z innej beczki takie fundamentalne pytanie mam , bo na razie nic nie szukałem gdyż wciągneło mnie cholernie samo questowanie- gdzie jest jakieś AH i bank (iluminaci)?
Drugie pytanko, te dodatkowe auxiliary weapons to już działa, bo podobno było zbugowane i mieli naprawić ,a dopiero wtedy jakiegoś questa odblokowac na to?

**
Avatar użytkownika

Posty: 7427
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 18 gru 2012, 14:42 
Cytuj  
Bank i AH w Londynie, dla wszystkich frakcji.
Działa rakietnica i piła, za kilka dni uruchomi się quest na to kwantowe coś. Ale aux weapon to chyba od 6rank we frakcji, każda po 35sp i skille po 50ap, więc to dla mocno rozwinietych postaci raczej.

*
Avatar użytkownika

Posty: 149
Dołączył(a): 24.08.2008
Offline
PostNapisane: 18 gru 2012, 14:55 
Cytuj  
Dzieki, wiem wiem, chciałem tylko poznać sytuację.

***
Avatar użytkownika

Posty: 565
Dołączył(a): 29.06.2005
Offline
PostNapisane: 18 gru 2012, 15:26 
Cytuj  
Hmm kupiłem kod z allegro, wpisałem mam niby klucz ale zastanawia mnie jedna sekcja w informacji o moim koncie. Mam tam napisane tak:
Membership: No Membership
Membership valid until: 2013-01-17 14:23:10

Czy to aby nie jakiś kant? W sensie czy mi konto się nie zdezaktywuje po podanej dacie?


_________________
'..i on wtedy ciach! ciach! Tymi nożycami!'

***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 18 gru 2012, 16:07 
Cytuj  
Membership to pewnie jakbys oplacal abonament. A masz teraz do 17 bo tak jakby masz 30 dni w ogole za kupno pudelka.

**
Avatar użytkownika

Posty: 7427
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 18 gru 2012, 18:24 
Cytuj  
Razoth napisał(a):
[...]- klimat niedopracowany, nie wiadomo za bardzo czy gra ma być na serio, czy raczej jako żart z tych wszystkich spiskowych teorii i sekretnych stowarzyszeń. Na razie z moich odczuć wynika, że wyszedł nieudolny miks powagi z żartem, który budzi uśmiech politowania.[...]

Myślę że taki był zamysł, TSW ma mieć taki lekko pastiszowo parodystyczny klimat. Coś jak w "Cabin in the woods", filmach Ritchie'go czy podobnych. Postać gracza jest mało znaczącym pionkiem, nikt mu nie mówi wszystkiego i prawie każdy NPC wie więcej od niego. Jasne, ma super moce, ale i tak byle frajer z Orochi potrafi się z tego nabijać. Orochi to NPC organizacja, rozczłonkowanych członków tej firmy można znaleźć od Kingsmouth po Karpaty. No i dowodzi nimi prawdopodobnie Lilith, Samael, i jeszcze kilku równie wysoko postawionych gości.
Czyli nie trzeba brać story serio-serio, raczej jak dobrą historyjkę; opowiedziane na nowo znane klisze z kilkoma znaczącymi mrugnięciami w stronę widza.
Co nie znaczy że nie ma tu "głębi". Bo koniec końców żarty się kończą, a Świat jaki i znamy i ten tajny jest w ciemnej dupie i nie bez przyczyny postać jest wybrańcem. Jednym z wielu, Gaia najwyraźniej stawia na ilość ;). Jest parę wątków serio potraktowanych, imo całkiem fajnie się komponują z całością.
Co więcej, story nie kończy się wraz z "zabiciem ostatniego i największego potwora". Właściwie żaden wątek nie zostaje zakończony. Prawdopodobnie wraz z dodatkiem "Tokyo" zakończy się pierwszy rozdział wielowątkowej historii - zapowiedź tego to Tokyo flashback, czyli samouczek z początku gry - ale i tak, podczas gry jest więcej pytań niż odpowiedzi.
Ja osobiście nie spotkałem komputerowego rpg z tak rozbudowaną i ciekawą historią. Fallout. Ale nie tak rozbudowany.

***
Avatar użytkownika

Posty: 10140
Dołączył(a): 13.10.2005
Offline
PostNapisane: 18 gru 2012, 19:03 
Cytuj  
Isengrim napisał(a):
Postać gracza jest mało znaczącym pionkiem, nikt mu nie mówi wszystkiego i prawie każdy NPC wie więcej od niego..


Nigga pls. Po rozpoczęciu gry moja postać nie wypowiada ani jednego słowa a dowiaduje się o istnieniu super tajnej organizacji władającej światem (Illuminati) jak się do niej dostać, kim jest rozmówca, co jadł na śniadanie i komu kibicuje. Or sth like that.

Ogólnie rzecz biorąc SWTOR ma lepiej zrobiony system story, bo tam są jakieś dialogi przynajmniej (mogę z pokorą przyjąć co ma rozmówca do powiedzenia, mogę go zjechać, olać, zastraszyć etc.), jak z cRPG z prawdziwego zdarzenia, bez wymuszonych cutscenek w której NPC prowadzą monologi i walą "wall-of-textem" kiedy mnie w ogóle to nie obchodzi.


_________________
wodny napisał(a):
wolałbym by ludzie pukali się w pupę niż mieli broń.

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 18 gru 2012, 19:06 
Cytuj  
Isengrim napisał(a):
Ja osobiście nie spotkałem komputerowego rpg z tak rozbudowaną i ciekawą historią. Fallout. Ale nie tak rozbudowany.


o kurwa.


_________________
Obrazek

**
Avatar użytkownika

Posty: 7427
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 18 gru 2012, 19:49 
Cytuj  
Razoth napisał(a):
Isengrim napisał(a):
Postać gracza jest mało znaczącym pionkiem, nikt mu nie mówi wszystkiego i prawie każdy NPC wie więcej od niego..


Nigga pls. Po rozpoczęciu gry moja postać nie wypowiada ani jednego słowa a dowiaduje się o istnieniu super tajnej organizacji władającej światem (Illuminati) jak się do niej dostać, kim jest rozmówca, co jadł na śniadanie i komu kibicuje. Or sth like that.

Ogólnie rzecz biorąc SWTOR ma lepiej zrobiony system story, bo tam są jakieś dialogi przynajmniej (mogę z pokorą przyjąć co ma rozmówca do powiedzenia, mogę go zjechać, olać, zastraszyć etc.), jak z cRPG z prawdziwego zdarzenia, bez wymuszonych cutscenek w której NPC prowadzą monologi i walą "wall-of-textem" kiedy mnie w ogóle to nie obchodzi.

Nie, Illuminati nie władają światem, a wie o nich prawie każdy z zainteresowanych. Rekrutują cię, bo Gaia cię wybrała (pszczoła, to się trochę rozjaśnia później) i potrzebują mięsa armatniego. Tyle. Jesteś takim władcą świata, jak sprzedawca frytek w makdonaldzie członkiem wielonarodowej korporacji.


_________________
Nie ma dwóch mężczyzn, którzy by byli tępi w jeden i ten sam sposób.

***
Avatar użytkownika

Posty: 10140
Dołączył(a): 13.10.2005
Offline
PostNapisane: 18 gru 2012, 20:09 
Cytuj  
Nie zrozumiałeś, o co chodziło mi w moim poście.


_________________
wodny napisał(a):
wolałbym by ludzie pukali się w pupę niż mieli broń.

**
Avatar użytkownika

Posty: 7427
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 18 gru 2012, 20:17 
Cytuj  
To prościej proszę, dla prostego chłopaka


_________________
Nie ma dwóch mężczyzn, którzy by byli tępi w jeden i ten sam sposób.

***
Avatar użytkownika

Posty: 10140
Dołączył(a): 13.10.2005
Offline
PostNapisane: 18 gru 2012, 20:30 
Cytuj  
O nadmierny ekstrawertyzm/gadatliwość postaci NPC które bardzo łatwo zaszufladkować pod względem charakteru, przy jednoczesnym fakcie, że postać którą kierujemy jest chodzącym słupem soli w ludzkiej postaci.


_________________
wodny napisał(a):
wolałbym by ludzie pukali się w pupę niż mieli broń.

**
Avatar użytkownika

Posty: 7427
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 18 gru 2012, 20:52 
Cytuj  
A, o to. NPCe faktycznie są mocno zarysowane, dla mnie nie jest to wada, wręcz przeciwnie. Dzięki takim kliszom zapadają w pamięć. Są wyjątkowe i w jakiś sposób bardziej prawdziwe, żywe.
A o monologach pisałem już wcześniej - imo brak dialogów znacznie lepiej pozwala się wczuć w postać. W gotowym dialogu nigdy nie powiesz tego, co byś chciał. Monolog enpeca i kilka gestów znacznie fajniej "działa". Postać gracza nabywa luzu z czasem, choć być może mi się zdaje. Scenki są ciekawie robione i czasem nie wiem czy moja postać jest cyniczna, czy ja to chcę widzieć w niej.
W TOR czy GW2 nie ma takiej wątpliwości - mój zabijaka i weteran wielu karczemnych bójek z ryjem pokiereszowanym niejednym tulipanem wypowiada się z gładkością filozofa i ogładą arystokraty.

***
Avatar użytkownika

Posty: 10140
Dołączył(a): 13.10.2005
Offline
PostNapisane: 18 gru 2012, 21:42 
Cytuj  
Kwestia gustu.

Ja się nie wczuwam w postać, ja obserwuję. Wyniki obserwacji i odczucia zamieściłem wyżej. :)


_________________
wodny napisał(a):
wolałbym by ludzie pukali się w pupę niż mieli broń.

**
Avatar użytkownika

Posty: 7427
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 18 gru 2012, 22:27 
Cytuj  
Mnie obserwowanie nuży, ale rozumiem odmienne podejście. Co kto lubi.
http://l3cdn.funcom.com/tsw/artworks/TSW_Issue_5_comic.jpg

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1688 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69 ... 85  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.