wodny napisał(a):
W końcu gramy bohaterem, który ma uratować jakiś tam świat a nie listonoszem.
haha... n/c. Co za kurwa ignorancja.
Walka w PoE jest super zrobiona w tym momencie, jest wzorowana na D2LOD i taka ma byc a nie inna i skoncz juz pierdolic i wroc do D3 czy tam GW2 czy jakies innej gry dla debili w ktora tam aktualnie grasz i jaraj sie combatem a nas zostaw w spokoju bo nie wnosisz absolutnie nic do tego tematu. .
PS. Co do summonow to w 0.10 wraca skill
Punishment, ktory jest odpowiednikiem klatwy Iron Maiden Necro z D2 (procentowy reflect dmg). Jako ze dmg mobow w Poe jest duzo razy wyzszy niz ich HP na wyzszych poziomach trudnosci taka klatwa moze swietnie wspolgrac z sumonami i do tego Minion Instability.
Wygladalo by to tak ze robisz armie minionsow i na mobki puszczasz klatwe i same sie o nie zabijaja a jak minion goinie to BUM za w chuj DMG bo jak je napakujesz Minion Life to 33% tego to w chuj DMG. Gear 100% na MINION LIFE/RESISTS/ARMOR a ne DMG (bo ten nie potrzebny zbytnio).
Minusami takiego czegos jest to ze nie wie mczy Punishment odbija elemental dmg i spelle oraz bossowie moga sprawiac trudnosci (ale oni i tak sa trudni dla summonera).
Ofc to pierwszy szkic taki na szybko. Pewnie mozna wiecej z tego wyciagnac.