mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 1307 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 66  Następna strona
Autor Wiadomość
**
Avatar użytkownika

Posty: 8166
Dołączył(a): 10.05.2011
Offline
PostNapisane: 22 sty 2013, 18:35 
 
Mi sie sam trailer podobal (jako filmik). Aczkolwiek to moglby byc trailer do kazdej gry fantasy (znowu po prostu pokaz kilku klas). Plus za krasnoluda, ktory skojarzyl mi sie z predatorem:)
Ja tam wciaz sie jaram - az do bety. Potem sie zobaczy. Gorsze niz Defiance chyba nie bedzie;)


_________________
embe napisał(a):
Szukasz gościa do zrobienia łazienki to przeglądasz jego papiery mistrzowskie czy (..) ewentualnie... bierzesz go z polecenia?
Nie ważne że inna skala ale tak to działa, taki misiewicz mógłby się okazać większym fachowcem niż richard od noszenia teczek.

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 22 sty 2013, 18:53 
 
Krasnoluda? Chodzi ci o tego co wylazi spod ziemi? To jest Nord raczej. Krasnoludy zniknely w czasie Bitwy o Czerwona Gore ktora byla w Pierwszej Erze a TESO sie toczy w drugiej. Krasiow nie ma.
No chyba ze sie wypieli na lore az tak bardzo.

Ogolnie ta trojka co sie tak nie lubi to imho Nord, Altmer i Breton.


_________________
Obrazek

**
Avatar użytkownika

Posty: 8166
Dołączył(a): 10.05.2011
Offline
PostNapisane: 22 sty 2013, 19:01 
 
Fakt, za wysoki na krasnoluda - ale na predatora sie nadaje;)


_________________
embe napisał(a):
Szukasz gościa do zrobienia łazienki to przeglądasz jego papiery mistrzowskie czy (..) ewentualnie... bierzesz go z polecenia?
Nie ważne że inna skala ale tak to działa, taki misiewicz mógłby się okazać większym fachowcem niż richard od noszenia teczek.

******

Posty: 4059
Dołączył(a): 5.01.2002
Offline
PostNapisane: 22 sty 2013, 19:53 
 
Zapisalem sie ale fakt,trailer chujowy jak nieszczescie :<. Daleko mu do chocby trailera WHO ...

T.


_________________
Templair_@PSN

**
Avatar użytkownika

Posty: 9587
Dołączył(a): 9.02.2004
Offline
PostNapisane: 22 sty 2013, 21:40 
 
candidoser napisał(a):
Fakt, za wysoki na krasnoluda - ale na predatora sie nadaje;)


W TS krasnoludy nie były kurduplami. Baa, to nawet nie były krasnoludy tylko dwemerowie :).
Dwóch można było spotkać w morrowindzie (no, może 1,5 ;)).

A trailer hmm nie aż taki tragiczny. Ale gra dupy nie urywa po tych gameplayach... Kolejne theme park. Lubię ten świat i jego lore to może chociaż dla niego będzie warto spróbować.


_________________
Gramsajt.pl - głupawy blog o grach

*

Posty: 6153
Dołączył(a): 23.04.2008
Offline
PostNapisane: 22 sty 2013, 22:16 
 
http://signup.elderscrollsonline.com/
Nie wiem czy było?

******
Avatar użytkownika

Posty: 3944
Dołączył(a): 18.07.2006
Offline
PostNapisane: 27 sty 2013, 16:52 
 
zaboleq ktorzy w morku to byli dwemerowie? :P

***

Posty: 522
Dołączył(a): 28.02.2004
Offline
PostNapisane: 27 sty 2013, 18:42 
 
ten na "wózku" u spaczonych

***
Avatar użytkownika

Posty: 811
Dołączył(a): 29.05.2006
Offline
PostNapisane: 28 sty 2013, 07:24 
 
To byl niby ostatni Dwemer.

**
Avatar użytkownika

Posty: 8166
Dołączył(a): 10.05.2011
Offline
PostNapisane: 4 lut 2013, 11:17 
 
"So you swing with the left mouse and block with the right mouse, but there are a couple of new moves, like a really fast left click then right click will stun someone, plus things like doubletapping a key to roll away. "

http://www.guardian.co.uk/technology/ga ... characters

czyzby uniki rodem z GW2?;)


_________________
embe napisał(a):
Szukasz gościa do zrobienia łazienki to przeglądasz jego papiery mistrzowskie czy (..) ewentualnie... bierzesz go z polecenia?
Nie ważne że inna skala ale tak to działa, taki misiewicz mógłby się okazać większym fachowcem niż richard od noszenia teczek.

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 4 lut 2013, 11:29 
 
No to wlasnie zjebali gre - przynajmniej dla mnie. Najgorsze co jest w GW2 to groteskowe rolowanie sie w kolko jak krolik z ADHD :) i oparcie na tym mechaniki doslownie kazdej walki w gzre - nudne (i proste do tego) do zarzygania i chujowo wyglada do tego.
Chyba ze bedzie na to cooldown 30 sekund i nie bedzie mozna wykonywac tego w heavy armor itd....

Ehh jak zwykle im wiecej wiadomo tym gorzej to wyglada. :/


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 4 lut 2013, 11:31 
 
candidoser napisał(a):
"So you swing with the left mouse and block with the right mouse, but there are a couple of new moves, like a really fast left click then right click will stun someone, plus things like doubletapping a key to roll away. "

http://www.guardian.co.uk/technology/ga ... characters

czyzby uniki rodem z GW2?;)

Ja to czekam na normalna shooterową mechnike. Defiance - dalo sie. Firefall - dalo sie, Planetside 2 - dalo sie.
No to i kuwo w TSO sie powinno dać.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

**
Avatar użytkownika

Posty: 8166
Dołączył(a): 10.05.2011
Offline
PostNapisane: 4 lut 2013, 11:38 
 
Tez bym chcial.
pytanie jak w shooterach jest to rozwiazane? Czy wszystkie pociski to projectiles i sprawdzane sa hitbox'y. Czy np. w przypadku broni maszynowej test jest przeprowadzany jedynie w momencie strzalu (jezeli miales goscia na celowniku, to znaczy, ze trafiles - to sie hit-scan nazywa?).
Krotko mowiac takiej techniki chyba nie da sie zastosowac dla strzal i fireballi.


_________________
embe napisał(a):
Szukasz gościa do zrobienia łazienki to przeglądasz jego papiery mistrzowskie czy (..) ewentualnie... bierzesz go z polecenia?
Nie ważne że inna skala ale tak to działa, taki misiewicz mógłby się okazać większym fachowcem niż richard od noszenia teczek.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 4 lut 2013, 11:54 
 
candidoser napisał(a):
Tez bym chcial.
pytanie jak w shooterach jest to rozwiazane? Czy wszystkie pociski to projectiles i sprawdzane sa hitbox'y. Czy np. w przypadku broni maszynowej test jest przeprowadzany jedynie w momencie strzalu (jezeli miales goscia na celowniku, to znaczy, ze trafiles - to sie hit-scan nazywa?).
Krotko mowiac takiej techniki chyba nie da sie zastosowac dla strzal i fireballi.

W planetside 2 sa normalne projectile z bullet drop i jest to testowane dla kazdego pocisku.

W Firefall sa tez projeticle i uderza w pierwsza rzcz jaka stanie na drodze, bez bullet dropa. Ciezko mi powiedzieć, czy dla kazdego osobno jest to robione, bo tutaj bronie strasznie szybko strzeleją. Pewnie zalezy od broni. Np. działa to tak samo jak PS2 dla tej plazmowej borni Assaulta.
W Defiance jest chyba podobnie jak w Firefall.
Te dwie powyższe molyby dzialac dla wiekszosci rzeczy (kusze, łuki, czary projeticle).

A hit scan bylby dobry dla takich które mają instant hit, tak czy inaczej trzeba by obie techniki zastosować. Zalenie od przypadku.

Tak czy inaczej. Skoro takie niezalezne studio jak Red5 to zrobiło, to chyba nie lezy to poza zasiegiem takiego molocha jak ZeniMax ;s ?
Bo serio. Dla mnie Elder Scrolls w którym fireballe będą zakrecac w powietrzu to nie jest Elder Scrolls.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

**
Avatar użytkownika

Posty: 8166
Dołączył(a): 10.05.2011
Offline
PostNapisane: 4 lut 2013, 12:09 
 
No to fakt - Zenimax moglby sie bardziej postarac. Zamiast tego mamy double tap roll i chwala sie, ze kazdy bedzie mogl miec peta. Wypas :har:


_________________
embe napisał(a):
Szukasz gościa do zrobienia łazienki to przeglądasz jego papiery mistrzowskie czy (..) ewentualnie... bierzesz go z polecenia?
Nie ważne że inna skala ale tak to działa, taki misiewicz mógłby się okazać większym fachowcem niż richard od noszenia teczek.

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 5 lut 2013, 09:30 
 
Zgadzam sie z wami chlopaki! Najwazniejsze w MMO jest to czy pociski sa fizyczne czy nie czego najlepszym skutkie m jest generowania laga i wymaganie procka za 1k PLN do stanie w miejscu a za1,5k do PvP. No ba! Historia gatunku to pokazuje dobitnie ze TO SiE LICZY!...

Serio? to ze iniside jest technicznym faperem i sie jara takimi rzeczami to uj i krzyzyk na droge razem z Krajzys Czy ale po tobie Candioser spodziewalem sie czegos wiecej :)


_________________
Obrazek

**
Avatar użytkownika

Posty: 8166
Dołączył(a): 10.05.2011
Offline
PostNapisane: 5 lut 2013, 10:31 
 
ja nie mowie, ze to jest najwazniejsze. Zeby daleko nie szukac - Defiance. Shooter mmo, niby wypas, a nudne jak flaki z olejem.
To z jednej strony sa marzenia o grze idealnej, do tego jak najwierniej przenoszacej doznania z singlowego TES'a w swiat mmo. Z drugiej strony ZeniMax mowi: "nie da rady zrobic mmo z hitboxami", na co gracze mowia: "sprawdzam!" i podaja przyklad chociazby PS2.
Tak jak napisalem wczesniej: wciaz czekam na ta giere i po cichu licze, ze bedzie dobra. Nawet mimo pewnego zacofania technologicznego.


_________________
embe napisał(a):
Szukasz gościa do zrobienia łazienki to przeglądasz jego papiery mistrzowskie czy (..) ewentualnie... bierzesz go z polecenia?
Nie ważne że inna skala ale tak to działa, taki misiewicz mógłby się okazać większym fachowcem niż richard od noszenia teczek.

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 5 lut 2013, 10:57 
 
Mnie osobiscie nie sa zadne 'hitboxy' potrzebne a PS2 to dla mnie jest takie MMO jak z koziej dupy traba. FireFall/Defiance juz predzej. PS2 to mapa z BFa pomnozona razy 10 - jak to mozna wogole porownac z nawet srednio rozbudowanym MMORPG?

Wlasnie unowoczesnianie na sile jest chujowe i jak uslyszalem o barrel roll zerznietym z GW2 to /facepalm.
A to ze nie bedzie hitboxow, fizycznych prjectiles itd... moze tylko grze pomoc ob combat nie ograniczy sie do cofanie sie w tyl i machania mieczem (TESy) czy robienia dodge non stop jak malpka (GW2). Mowie tu tylko o PvE bo PvP pewnie bedzie jak wszedzie wlasciwie niegrywalne bo silnik nie wyrobi tak czy siak.

Ogolnie za bardzo kombinuja i przekombinuja. A 'zacofanie techniczne' jest na serio najmniej wazne w MMO. Tbh im bardziej zacofana technicznie gra to lepiej (paradokslnie troche no ale tak jest) bo wiecej ludzi moze pograc bezstresowo (wymagania) a zadna z tych nowinek co sie pojawily (lacznie z nonterget combatem, ktory imho jest totalnie przereklamowany i duzo plytszy niz 'normalny') nie sprawila jakos ze MMO na powrot zrobily sie zajebiste.

Nie tedy droga. Naprawwde lepiej te pienizki przeznaczyc na co innego i dziwie sie ze kolejna firma tego nie dostrzega i prawdopodobnie idzie slepa uliczka.


_________________
Obrazek

**
Avatar użytkownika

Posty: 8166
Dołączył(a): 10.05.2011
Offline
PostNapisane: 5 lut 2013, 11:20 
 
Kabraxis napisał(a):
PS2 to mapa z BFa pomnozona razy 10 - jak to mozna wogole porownac z nawet srednio rozbudowanym MMORPG?

W tym wypadku mozna, bo idzie tylko o ilosc ludzi na ekranie.

co do reszty posta... no coz, wez pod uwage, ze sa ludzie ktorym kompletnie przejadl sie TAB-owany combat. Wiem, ze ty lubisz jak cyferki walcza za ciebie (that's ok), ale ja lubie miec bardziej bezposredni wplyw na walke. Lubie fps'y, lubie ta adrenaline jak mi rakieta/fireball/whatever smignie tuz przed nosem.


_________________
embe napisał(a):
Szukasz gościa do zrobienia łazienki to przeglądasz jego papiery mistrzowskie czy (..) ewentualnie... bierzesz go z polecenia?
Nie ważne że inna skala ale tak to działa, taki misiewicz mógłby się okazać większym fachowcem niż richard od noszenia teczek.


Ostatnio edytowano 5 lut 2013, 11:24 przez candidoser, łącznie edytowano 1 raz
**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 5 lut 2013, 11:23 
 
Wy dalej jęczycie o tym, że nie ma shooterowej mechaniki? Przecież to już w maju zeszłego roku było wiadome. 9 miesięcy się z tym pogodzić nie umiecie?


Ostatnio edytowano 5 lut 2013, 11:27 przez sula, łącznie edytowano 2 razy
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 1307 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 66  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.