jachu napisał(a):
bo na jakich chuj mi tak to salvo, trueshot
Focus - jeden aoe drugi punktowy - na przykład na rozpoczęcie walki (mocno sytuacyjne). Jak do tej pory spotkaliśmy się tylko z jedną sytuacją, w której salvo zmieniłoby wiele - to, ze coś przydaje się rzadko, nie znaczy, że jest bezużyteczne. Na dodatek są to tak mocne skille, szczególnie w momencie gdy użyje ich kilka osób na raz, że gdyby miały mniejszy koszt nie dałoby się wygrać z grupą skirmisherów.
jachu napisał(a):
i przestańcie pieprzyć, bo teraz praktycznie każdy dłuższy fajt się kończy kombat restingiem i to bez większego spamowania skill-shotów
Widać inne miałeś fighty, innych przeciwników, inaczej sam grasz - ja na przykład nie combat restuję (nie zdarzyło mi się jeszcze ani razu). Warriorzy często próbują - trzeba ogarniać teraz kolejną akcję - restujących przeciwników (field awareness).
EDIT: przypomniało mi się - raz combat restowałem - na początku gry. przy 2 vs 2.
Ale wtedy jeszcze używałem za dużo skilli skirmishera w trakcie walki.
jachu napisał(a):
odnośnie performance
Ta, spoko, wierzę, byłem ciekawy czemu jest taka różnica w performance - może podkręć procesor? Czy podkręcony? Bo kartę masz o niebo lepszą niż ja. Twój procesor (podkręcony) też może chyba wyciągnąć o wiele więcej niż mój.
gosti napisał(a):
Maelstrom
Czyli whirlwind z df1 - chciałbyś, żeby był spamowalny? Sytuacyjny mocno, jak Salvo.
gosti napisał(a):
stoic defence -> nieprzydatne w pvp ze wzgledu na koszt.
A gdybys był pierwszą sfocusowaną osobą w PvP grupowym? Atakującym na siegu? Nie wiem, trzeba zaczekać, nie wszystkie z tych skilli są stworzone do small scale PvP.
gosti napisał(a):
Stinging riposte - nieprzydatne w pvp, bo wystarczy poczekac x sekund, a efekt tego speciala az wali po oczach, wiec wiadomo, ze zostalo uzyte. W PVE _czasem_ sie przyda.
Czyli ma zastosowanie.
gosti napisał(a):
Roar - trwa 2 czy 3 min, czyli w cholere czasu w... DF1. W DF-UW niebardzo.
Grałeś tylko na początku, teraz niektóre walki trwają niewiele dłużej. Dzikun zadaje po 40-60 dmg na przykład.
I pamiętam, że wiele osób narzekało, że w dfo1 debuffy trwały za długo i były spamowalne.
Ale masz rację, ja tych skilli, o których pisałeś w small scale nie widzę. Ale skoro jeden z nich jest do PvE to chyba nie dziwne? Trol.
Jest tylko kilka skilli, których warrior używa w small scale PvP - Stampede, to przyciąganie, bandaż - ale nie znaczy to, że reszta skilli jest bezużyteczna. Bo nie wszystkie skille muszą służyć PvP a jeśli nawet, to niekoniecznie small scale PvP.