mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3190 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 113, 114, 115, 116, 117, 118, 119 ... 160  Następna strona
Autor Wiadomość

Posty: 19
Dołączył(a): 16.08.2006
Offline
PostNapisane: 30 sty 2013, 11:54 
Cytuj  
Kumpel kiedyś (jakoś 2008 więc dawno) był w UA i o ile same szkolenia mówił ze dla newbie są fajne. Sam niewiele wyniósł, bo miesiąc wcześniej sam ogarniał wszystko i sporo czytał. Jednak opinie miał średnią.
Powody jakie pamiętam to:
- oczekiwanie na jakieś szkolenie do 3 tygodni - dla aktywnego gracza mało fajne
- kultura osób prowadzących wszystko pozostawiała sporo do życzenia

Szczerze mówiąc sam się zastanawiałem czy nie zobaczyć na "własne oczy" jak to wygląda bo słyszę wiele dobrych opinii o UA. Tylko z drugiej strony po co ? :) nie sądzę bym się tam czegoś nowego nauczył.

Pozdrawiam
Arivar

*
Avatar użytkownika

Posty: 6496
Dołączył(a): 17.01.2005
Offline
PostNapisane: 30 sty 2013, 16:58 
Cytuj  
Odrobina statystyk z Battle of Askai - http://community.eveonline.com/devblog. ... nbid=74226


_________________
Obrazek

*****

Posty: 2404
Dołączył(a): 30.10.2004
Offline
PostNapisane: 30 sty 2013, 17:17 
Cytuj  
Ja tam niby byłem w ua, ale na żadnym szkoleniu nie byłem. Potem skłamałem przy rekrutacji, że wszystko zaliczyłem hehe. Teraz chyba nie ma tak lekko, bo wszystkie arkusze są na wierzchu z ocenami kursantów.

anyway skończyło się na tym, że wciągnąłem filmik z youtube autorstwa unseen o uciekaniu podem, overview i coś jeszcze.

Skanowanie probe'amii w tamtym czasie było hardcorowo i wątpię, żeby w unseen wtedy to w ogóle poruszali, a wh nie było. Zresztą filmików instruktażowych na necie z skanowniem jest teraz mnóstwo. Unseen to takie miejsce dla osób po 30+, którzy po przeczytaniu książki sci-fic siedli do pierwszej gry mmo ever w ich życiu-eve online i są kompletnie we mgle. Do tego pełno jest rekruterów szukających mięsa armatniego, którzy prowadzą te szkolenia.

Potem latałem sobie po low secu i wdupiałem statki na pvp, sparignowałem się z corp mates, pytałem itd. Po co siedzieć w useen kilka tygodni? Nie wiem :p. Ja w tym czasie przełączałem skille, bo minimalnym wymogiem do korpa był wtedy af, a lepiej było mieć w corp history unseen academy niż nic. No ale teraz nawet low sec jest zblobowany przez carebearów z 0.0 i high seca, którzy najgłośniej krzyczą, że nie ma solo pvp lol. Więc to już antyczna historia.

Czyli generalnie od razu miałem pomysł na grę, ale może rzeczywiście jak ktoś ściągnął evke, żeby ściągnąć i się nie może odnaleźć to może pogadać z rekruterami w unseen i wziąć udział w szkoleniach.

***

Posty: 522
Dołączył(a): 28.02.2004
Offline
PostNapisane: 30 sty 2013, 17:59 
Cytuj  
Coś pięknego ten Battle of Askai, Eve zostanie teraz zalane nowymi graczami ;)

**
Avatar użytkownika

Posty: 7427
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 30 sty 2013, 20:40 
Cytuj  
UA jest dobre dla każdego początkującego. Posiedzieć miesiąc, posłuchać i popytać co i jak, a potem pójść do normalnego korpa i nie nie zadręczać ludzi pytaniami "co to jest ss i jak się to robi". Przed miesiącem skilowania i tak nie ma czego szukać w null, a tym bardziej w low.

***
Avatar użytkownika

Posty: 10599
Dołączył(a): 26.02.2002
Offline
PostNapisane: 30 sty 2013, 21:56 
Cytuj  
Nawet ja jak w 2009 wrocilem do gry, to zacząłem od UA, co by nauczyć się wszystkich zmian które powstały w czasie, gdy nie grałem ;)

X.


_________________
http://zaginiony.net

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2450
Dołączył(a): 20.11.2001
Offline
PostNapisane: 7 lut 2013, 16:00 
Cytuj  
Mam pytanie o WH:

1. czy WH są zorganizowane tak jak normalna przestrzeń, jest mapa układów w "unknown space", a każdy z układów WH jest unikalny?
2. czy jest jakas zależność połączeń pomiędzy poszczegolnymi układami WH? Rozumiem, że przejścia się zamykalja i otwierają, ale czy jest tak, że np. z układu A jest możliwe połączenie tylko do układów B, C i D, a to które w danej chwili jest aktywne jest czynnikiem losowym?
3. jeżeli powyższe nie jest prawdą, to na jakiej zasadzie korpy zamieszkują WH wyższej klasy? jak odnajdują drogę do known space w celu chociażby ukopania lodu do POS'a?

Generalnie bardzo mnie interesuje kwestia WH. Czy jest jakiś przewodnik, który opisywałby zagadnienia WH w sposób przystępny dla osoby nieobeznanej z tematem?

Chciałem sobie kiedys polecieć do WH, ale wszędzie czytam, że WH pekają w szwach od gankeró w stealth shipach i tylko czekają na mięso armatnie :) Wynika to chyba głownie z faktu, że poza kwestią pvp i killowania ratów, najbardziej mnie w EvE fascynuje kwestia exploringu. Jak tak sięgam pamięcią to podobnie mnie rajcowało kopanie skarbów w UO :)


_________________
Ludzie żyją po to żeby mogli walczyć.

*****

Posty: 2404
Dołączył(a): 30.10.2004
Offline
PostNapisane: 7 lut 2013, 17:08 
Cytuj  
Generalnie to tak, jest 6 klas wh.

Każdy wormhole- których są tysiące ma stałe wyjście.


Słowniczek
c2-wormhole class 2

Statyk- przejście w wormhole'a danego typu, które jest zawsze w dziurze, przejścia mają określony czas żywota i mase (Max Jump Mass), określającą ile towaru może przez niego przelecieć, jak się przekroczy tą granice/upłynie czas, przejście się zamyka i otwiera się nowe tego samego typu. Dlatego korpy mieszkające w dziurach często same zamykają przejścia, obracając statkami w tą i z powrotem-przekraczając masę, żeby ustawić sobie przejście do systemu który chcą/ bardziej im pasuje. Technicznie przejście do konkretnego systemu jest generowane gdy ktoś się pojawi na gridzie wormhole'a (przejścia), wtedy w systemie docelowym pojawia się drugim końcu dziura z znacznikiem k162 i zaczyna lecieć timer żywotności dziury od 16 do 48h w zależności od rodzaju przejścia.


Wormhole klasy c1-2 mogą mieć statyczne wyjście (jedno lub więcej) do high seca,low seca, null, do innych wh np. mieszkasz w c2 i masz statyka do c3 (wormhole class 3).
Wormhole klasy c3 mają statyczne wyjście(jedno) do low seca, null, innego wh (przeważnie do low seca).
Wormhole wyższych klas mają statyki do innych wormholi

Cytuj:
1. czy WH są zorganizowane tak jak normalna przestrzeń, jest mapa układów w "unknown space", a każdy z układów WH jest unikalny?

Nie ma. Niby są jakieś tam mapy, na pewno jest jakiś wzorzec generowania przejśc, ale przez przeszło rok mieszkałem z korpem w różnych wh, często przestawialiśmy dziury, robiliśmy statystyki i inne ch.. muje i nic z tego nie wychodziło, nic sensownego co by się mogło przydać. Na necie są bazy z opisami wormholi, nawet płatne aplikacje jakieś, ale dane ukradli z serwerów ccp (można się dowiedzieć jakiego statyka ma system i jakie planety)

ad. 3 paliwo produkują na planetach, a czego nie mogą produkować to przywożą orkami/indykami z jita. Wyskanowują sobie przejście do high seca, np. mieszkają w c6, mają statyka do c5, w c5 znaleźli przejście do c3, w c3 znaleźli przejście do high seca i leci sobie konwój( na ogół te łańcuchy są dłuższe-losowość, raz jak robiliśmy wypad do jakiegoś ruskiego c6 to przez 12 dziur trzeba było przelecieć-systemów unkown). Jak masz dużo ludzi w korpie i dedykowane shipy do skanowania to sprawnie to idzie, albo jeden nolife wystarczy. :lol:

Oprócz tego do Wormholi generują się randomowe przejścia, raz na ruski rok z drugiej strony. Czyli od high seca, low seca i null. No i w wh też, ale raczej nikt nie czeka aż łaskawie się coś otworzy tylko lata się łańcuchami z wyższych wh.

http://wiki.eveonline.com/en/wiki/Wormholes

Rodzaje przejść:
http://www.ellatha.com/eve/wormholelist.asp

Opisy systemów;
http://www.staticmapper.com/index.php

Przykładowo:
http://www.staticmapper.com/index.php?system=J120252

Nie pamiętam adresów tych płatnych serwisów.

Więcej jak będziesz chciał to mogę opowiedzieć pvp mechnice, tipach itd, jutro jak będę mieć czas. :)
edit;
Więcej linków

guide:
http://www.fiercewebs.com/arcdragon/Eve ... rmhole.pdf

info o planetach w systemie (przykład z systemem)
http://eveplanets.com/eve/system/index/?show=j144447

tabelki:
http://www.zam.com/wiki/Wormholes

*****

Posty: 2404
Dołączył(a): 30.10.2004
Offline
PostNapisane: 7 lut 2013, 17:41 
Cytuj  
generalnie z tym paliwem to teraz może być trochej inaczej, bo jakieś bloki paliwowe chyba wprowadzili. To może ktoś mnie sprostuje.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2450
Dołączył(a): 20.11.2001
Offline
PostNapisane: 7 lut 2013, 20:09 
Cytuj  
Jak masz siły to z miłą chęcią poczytam, bo temat jest ciekawy.


_________________
Ludzie żyją po to żeby mogli walczyć.

******
Avatar użytkownika

Posty: 4672
Dołączył(a): 20.03.2007
Offline
PostNapisane: 11 lut 2013, 13:26 
Cytuj  
Potrzebuje trochę porad z kopaniem/przerabianiem minerałków.

Kopię sobie z corpem w 0.5 ale głównie te same hisec skałki co w 0.7 - scordite, pyroxeres, plagioclase i od biedy veldspar.
Żeby móc sobie ładnie przerabiać te skałki zrobiłem sobie refining do 5, kupiłem refinery efficiency i podlevelowałem do 3, a następnie każdej z tej skałki processing wylevelowałem do 3, niestety łącznie mam 96.5% net yield przy refining, oczywiście stacja bierze swoje 5%, ale widzę że przy unrecoverable jest już zawsze 0 , czyli wszystko przerabiam tak?

Moje pytanie to jak zwiększyć sobie standing w danej stacji - robić u nich misję, aż zejdzie ich podatek do 0%? ma to znaczenie jakie misje i jak wysoki level tych misji?

Drugie pytanie czy warto jakoś na siłę szukać spokojnych miejsc w low secu żeby pokopać inne skałki, albo może warto na lód się przenieść? Przeglądam sobie codziennie - http://ore.cerlestes.de/index.html#site:ore i dużych różnic nie widzę w zarabianiu, przynajmniej nie na tyle, żeby ryzykować eksperymentowania do nieznanych systemów

No i jak ktoś chcę kopać to warto bawić się w Exhumery do solo kopania? Już tam staram się dojść do Mackinawa (ok. 24 dni zostało), ale nie wiem czy jest tak duzy boost kiedy stateczek kosztuje srednio ~200 mil

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2252
Dołączył(a): 10.12.2001
Offline
PostNapisane: 11 lut 2013, 14:04 
Cytuj  
Arturnik napisał(a):
czy warto jakoś na siłę szukać spokojnych miejsc w low secu żeby pokopać inne skałki


Nie warto. Predzej czy pozniej ktos cie znajdzie i wiadomo jak sie skonczy.

Na reszte pytan nie znam odpowiedzi. :)


_________________
Obrazek

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2450
Dołączył(a): 20.11.2001
Offline
PostNapisane: 11 lut 2013, 16:29 
Cytuj  
Arturnik napisał(a):
Potrzebuje trochę porad z kopaniem/przerabianiem minerałków.

Kopię sobie z corpem w 0.5 ale głównie te same hisec skałki co w 0.7 - scordite, pyroxeres, plagioclase i od biedy veldspar.
Żeby móc sobie ładnie przerabiać te skałki zrobiłem sobie refining do 5, kupiłem refinery efficiency i podlevelowałem do 3, a następnie każdej z tej skałki processing wylevelowałem do 3, niestety łącznie mam 96.5% net yield przy refining, oczywiście stacja bierze swoje 5%, ale widzę że przy unrecoverable jest już zawsze 0 , czyli wszystko przerabiam tak?

Moje pytanie to jak zwiększyć sobie standing w danej stacji - robić u nich misję, aż zejdzie ich podatek do 0%? ma to znaczenie jakie misje i jak wysoki level tych misji?

Drugie pytanie czy warto jakoś na siłę szukać spokojnych miejsc w low secu żeby pokopać inne skałki, albo może warto na lód się przenieść? Przeglądam sobie codziennie - http://ore.cerlestes.de/index.html#site:ore i dużych różnic nie widzę w zarabianiu, przynajmniej nie na tyle, żeby ryzykować eksperymentowania do nieznanych systemów

No i jak ktoś chcę kopać to warto bawić się w Exhumery do solo kopania? Już tam staram się dojść do Mackinawa (ok. 24 dni zostało), ale nie wiem czy jest tak duzy boost kiedy stateczek kosztuje srednio ~200 mil


IMO nie warto bawić się w zerowanie opłat, bo czas konieczny na zrobienie standingu u frakcji/korpa powoduje, że nawet przy wymaxowanym refiningu różnice pomiędzy skałą a minerałami są naprawdę niewielkie. Policz sobie wpierw w excelu, bo jak sobie policzyłem wszystko to sie mocno zawiodłem (max refining, 1,67% tax, skille do trade -> obniżenie tax). Z tego ile to czasu zabiera wychodzi, że lepiej zrobić jeden-dwa kursy więcej i wyjdziesz na swoje. No chyba, że kopiesz 24/7 lód to wtedy może... ale różnice są naprawdę niewielkie (np. cena bryłki lody -> ~121k, zaś produkty z tej bryłki ~124k bez taxu na markiecie i tego co zabiera stacja).

Anyway jak chcesz robić standa to pamiętaj o skillu do podwyższania standa do friendly frakcji -> ładnie boostuje stand na niskim poziomie.

Co do lowsecu to nie polecam. Wtopisz statek w długim okresie na 100%

Kopanie lodu jest bezobsługowe -> wrzucasz kopanie i idziesz oglądać film. Dodatkowo na paskach można łatwo załapać sie do boostującej floty i masz wtedy łatwiej :) Do kopania lodu przydają się barki z dużą ładownią. Im większa, tym dłużej masz afk mode :]


_________________
Ludzie żyją po to żeby mogli walczyć.

******
Avatar użytkownika

Posty: 4672
Dołączył(a): 20.03.2007
Offline
PostNapisane: 11 lut 2013, 16:37 
Cytuj  
Możesz coś więcej o tym lodzie napisać? Czy warto się w to bawić, jak zysk z tego (podoba mi się to bo o ile i tak siedzę semi-afk kopiąc obecne skałki i jak dla mnie za szybko się niszczą, a to tylko Strip Miner I :<)Moje pierwotne założenie to inwestycja w Mackinawa/Hulka (zobaczę jak przez te 20+ dni w moim miejscu wygląda sprawa, ale kłaniam się do Mackinawa) i zbieranie sobie podstawowych minerałków,

*****

Posty: 2404
Dołączył(a): 30.10.2004
Offline
PostNapisane: 11 lut 2013, 16:41 
Cytuj  
lód to chyba zawsze kopały boty, bo z tego co rozumiem, to on się nigdy nie kończy. Więc nie wiem czy to dobry biznes, ale semi afk się nadaje.

btw
Cytuj:
EVE - Isk per Hour is a Windows program that allows players of EVE Online to determine ways to maximize their Isk per Hour through manufacturing, mining, invention, and reverse engineering.

http://sourceforge.net/projects/eveiph/

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2450
Dołączył(a): 20.11.2001
Offline
PostNapisane: 11 lut 2013, 17:50 
Cytuj  
Arturnik napisał(a):
Możesz coś więcej o tym lodzie napisać? Czy warto się w to bawić, jak zysk z tego (podoba mi się to bo o ile i tak siedzę semi-afk kopiąc obecne skałki i jak dla mnie za szybko się niszczą, a to tylko Strip Miner I :<)Moje pierwotne założenie to inwestycja w Mackinawa/Hulka (zobaczę jak przez te 20+ dni w moim miejscu wygląda sprawa, ale kłaniam się do Mackinawa) i zbieranie sobie podstawowych minerałków,


Lód kopiesz na pasach -> ice belt. Najlepiej w jakimś układzie 0.7 bo raty sie sa mocne i nie jamuja, tak jak np. w 0.5. Fajny jest pasek np. w Kamio.

Lód kopiesz tak samo jak skałki, tyle że masz inne minery i inne skille
1. Ice Harvester I ma podstawowy czas pracy 600 s.
2. upgradey skracają czas pracy Ice Harvester'ów a nie ilość wykopywanych kostek (zawsze kopiesz 1 skałkę) -> na Ice Harvesterach II z 3x Ice Harvester Upgrade II 1 kostkę kopie ok 150 s.
3. jedna kostka lodu zajmuje 1000m3, wiec im więcej miejsca w ladowni tym wiecej masz casu na afk :)

Generalnie ISK/h jest mniejsze niż na kopaniu skałek, ale bryła lodu ma go tak dużo, że po prostu wpadasz na pasek, lockujesz bryłę lodu, opalasz minery i idziesz afk, wracasz po 30-40 min, dokujesz, wyładowujesz, na pasek i powtórz...
Kostki sprzedajesz w systemie gdzie kopiesz.

Kopanie lodu jest tak nudne, że albo robisz to na afk, albo botujesz. No ofc możesz sobie zrobić alta i w tym samym czasie np. latać (pamiętaj o buddy invite -> masz praktycznie 51 dni za free, bo upgrade robisz plexem, a main dostaje 30 dni za free, czyli zwraca ci sie na mainie plex).

Jak grasz dużo, to z całą pewnością dasz rade zarobić na 2 plexy kopaczem, a masz drugą postać do bardziej ambitnych zadań. Potem minera możesz przerobić na salvagera, albo inny support :]


_________________
Ludzie żyją po to żeby mogli walczyć.

******
Avatar użytkownika

Posty: 4672
Dołączył(a): 20.03.2007
Offline
PostNapisane: 11 lut 2013, 20:28 
Cytuj  
Ok, dzięki, nie no na razie mojego maina nastawiam na mining co by mieć jak zarabiać, może później jak uda mi się ładnie coś zarobić i będę z plexami do przodu kupię sobie jakąś postać ze sporą ilością SP i polatam, na razie przynajmniej na 2 następne miesiące zamierzam skillować mining i kopać sobie :)

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2450
Dołączył(a): 20.11.2001
Offline
PostNapisane: 12 lut 2013, 21:00 
Cytuj  
Plex na allegro jest po ok 30 zł... chce ci się?
IMO granie zeby zarobic na plexa zabija EvE, szczegolnie na poczatku kariery.


_________________
Ludzie żyją po to żeby mogli walczyć.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1409
Dołączył(a): 29.10.2010
Offline
PostNapisane: 12 lut 2013, 21:39 
Cytuj  
Zwłaszcza, ze lepie sobie ISKi na statki wydawać i bawić się grą, potem z czasem będziesz miał na to i na 3 inne konta jak dobrze się kręcisz w EvE ;-)


_________________
_________________________
Vilhelm Sandwall
Rats in the Hats
-------------------------------
Darkfall New Dawn
www.ratsinthehats.pl
-------------------------------
POE: https://www.pathofexile.com/account/vie ... le/dudriel

******
Avatar użytkownika

Posty: 4672
Dołączył(a): 20.03.2007
Offline
PostNapisane: 12 lut 2013, 21:45 
Cytuj  
Spoko, ja i tak jestem do kwietnia do przodu, po prostu nie wiem jakoś czuję że muszę sobie wyrobić robienie kaski dlatego w to się bawię, wkręcić mam wrażenie się już wkręciłem bo znalazłem bardzo spoko corp, a jakoś latać bardziej aktywnie nie mam za bardzo czasu dlatego nawet w to nie inwestuje, a tak to mogę sobie odpalić kopanie i zająć się czymś na kompie zaglądając co chwilę jak tam idzie.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3190 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 113, 114, 115, 116, 117, 118, 119 ... 160  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.