Generalnie to tak, jest 6 klas wh.
Każdy wormhole- których są tysiące ma stałe wyjście.
Słowniczek
c2-wormhole class 2
Statyk- przejście w wormhole'a danego typu, które
jest zawsze w dziurze, przejścia mają określony czas żywota i mase (Max Jump Mass), określającą ile towaru może przez niego przelecieć, jak się przekroczy tą granice/upłynie czas, przejście się zamyka i otwiera się nowe tego samego typu. Dlatego korpy mieszkające w dziurach często same zamykają przejścia, obracając statkami w tą i z powrotem-przekraczając masę, żeby ustawić sobie przejście do systemu który chcą/ bardziej im pasuje. Technicznie przejście do konkretnego systemu jest generowane gdy ktoś się pojawi na gridzie wormhole'a (przejścia), wtedy w systemie docelowym pojawia się drugim końcu dziura z znacznikiem k162 i zaczyna lecieć timer żywotności dziury od 16 do 48h w zależności od rodzaju przejścia.
Wormhole klasy c1-2 mogą mieć statyczne wyjście (jedno lub więcej) do high seca,low seca, null, do innych wh np. mieszkasz w c2 i masz statyka do c3 (wormhole class 3).
Wormhole klasy c3 mają statyczne wyjście(jedno) do low seca, null, innego wh (przeważnie do low seca).
Wormhole wyższych klas mają statyki do innych wormholi
Cytuj:
1. czy WH są zorganizowane tak jak normalna przestrzeń, jest mapa układów w "unknown space", a każdy z układów WH jest unikalny?
Nie ma. Niby są jakieś tam mapy, na pewno jest jakiś wzorzec generowania przejśc, ale przez przeszło rok mieszkałem z korpem w różnych wh, często przestawialiśmy dziury, robiliśmy statystyki i inne ch.. muje i nic z tego nie wychodziło, nic sensownego co by się mogło przydać. Na necie są bazy z opisami wormholi, nawet płatne aplikacje jakieś, ale dane ukradli z serwerów ccp (można się dowiedzieć jakiego statyka ma system i jakie planety)
ad. 3 paliwo produkują na planetach, a czego nie mogą produkować to przywożą orkami/indykami z jita. Wyskanowują sobie przejście do high seca, np. mieszkają w c6, mają statyka do c5, w c5 znaleźli przejście do c3, w c3 znaleźli przejście do high seca i leci sobie konwój( na ogół te łańcuchy są dłuższe-losowość, raz jak robiliśmy wypad do jakiegoś ruskiego c6 to przez 12 dziur trzeba było przelecieć-systemów unkown). Jak masz dużo ludzi w korpie i dedykowane shipy do skanowania to sprawnie to idzie, albo jeden nolife wystarczy.
Oprócz tego do Wormholi generują się randomowe przejścia, raz na ruski rok z drugiej strony. Czyli od high seca, low seca i null. No i w wh też, ale raczej nikt nie czeka aż łaskawie się coś otworzy tylko lata się łańcuchami z wyższych wh.
http://wiki.eveonline.com/en/wiki/WormholesRodzaje przejść:
http://www.ellatha.com/eve/wormholelist.aspOpisy systemów;
http://www.staticmapper.com/index.phpPrzykładowo:
http://www.staticmapper.com/index.php?system=J120252Nie pamiętam adresów tych płatnych serwisów.
Więcej jak będziesz chciał to mogę opowiedzieć pvp mechnice, tipach itd, jutro jak będę mieć czas.
edit;
Więcej linków
guide:http://www.fiercewebs.com/arcdragon/Eve ... rmhole.pdfinfo o planetach w systemie (przykład z systemem)
http://eveplanets.com/eve/system/index/?show=j144447tabelki:
http://www.zam.com/wiki/Wormholes