mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3225 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 162  Następna strona
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 19 mar 2013, 21:03 
Cytuj  
Mnie tylko troche boli ten UE3 ;]

Cytuj:
We want to add Gabe Newel as a playable character in Rise of the Triad 2013 Multiplayer - Dual Knife Wielding and Throwing Bearded Badass. Yes we are actually serious!

http://img.gawkerassets.com/img/18hz8yx ... iginal.png

comment:
Cytuj:
Please, have CEO of EA as a fraggable zombie in that case ;P

rotfl


_________________
.

**
Avatar użytkownika

Posty: 8166
Dołączył(a): 10.05.2011
Offline
PostNapisane: 19 mar 2013, 21:07 
Cytuj  
co ci nie pasuje w UE3?


_________________
embe napisał(a):
Szukasz gościa do zrobienia łazienki to przeglądasz jego papiery mistrzowskie czy (..) ewentualnie... bierzesz go z polecenia?
Nie ważne że inna skala ale tak to działa, taki misiewicz mógłby się okazać większym fachowcem niż richard od noszenia teczek.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 19 mar 2013, 21:15 
Cytuj  
Powiedzmy, ze UT3 nie byl najwyzszych lotow, RO2 mialo masakryczne problemy na poczatku i dalej nie dziala jakos wyjatkowo super. No i lekko sie postarzal. Po prostu czesc gier miala z tym problem i mialbym obawe, ze tu tez to moze sie stac. Jakos mam wrazenie, ze problemy z wydajnoscia jesli chodzi o multi.

Ale w sumie Blacklight Retribution jest na tym a wyglada niezle. Chivalry tez i jest super czy Tribes.

Poza tym liczylbym, ze gra przyciagnie graczy Quake, a oni czesto machaja reka jak slysza, ze unreal ;p


_________________
.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2270
Dołączył(a): 20.12.2004
Offline
PostNapisane: 20 mar 2013, 10:12 
Cytuj  
Sporo też innych gier jest na UE3 jak ostanie UFO czy DC universe. I wszystko na nim smiga na max detalach nawet na lapku.


_________________
Turbot

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 20 mar 2013, 10:15 
Cytuj  
dlatego mam nadzieje, ze nie spierdola ;p


_________________
.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 22 mar 2013, 09:13 
Cytuj  
Ostatnio cypher bardzo czesto streamuje.
http://pl.twitch.tv/cypheronline

http://esreality.com/post/2398451/cyphe ... is-config/
"Cypher is Streaming and his Config!"

btw. QL chyba dalej bedzie na Dreamhacku... poza tym QL chyba tylko bedzie na QuakeCon...

Finał z 17 marca w rtcw http://www.twitch.tv/warwitchtv/b/378998968 , rtcw chyba bylo jeszcze trudniejsze ;p


_________________
.

**
Avatar użytkownika

Posty: 8166
Dołączył(a): 10.05.2011
Offline
PostNapisane: 22 mar 2013, 09:22 
Cytuj  
"Accel : 0.07, offset : 5"

wow, nie wiedzialem, ze da sie jeszcze offset ustawic.

Swoja droga pamietam, jak pytalem sie o accel w Blacklight, to mi typ napisal, ze accel dodaje random value to your movement. Co za pacan. I ze oczywiscie zaden pro nie tego nie uzywa.


_________________
embe napisał(a):
Szukasz gościa do zrobienia łazienki to przeglądasz jego papiery mistrzowskie czy (..) ewentualnie... bierzesz go z polecenia?
Nie ważne że inna skala ale tak to działa, taki misiewicz mógłby się okazać większym fachowcem niż richard od noszenia teczek.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 22 mar 2013, 09:31 
Cytuj  
Prosy w Quake uzywaja tego ponoc dlatego, ze maja ultra low sensitivity i potrzebuja troche accel. by wykonywac bardziej dynamiczne ruchy (?). Nie wiem, bo ja nie doszedlem do takiego etapu by wspomagac sie akceleracja myszy ;p

http://www.quakelive.com/forum/showthre ... l-Features

Co niby daje offset?

Ja akurat mam 1800 dpi, a sens jakos powyzej 2 w quake. W CoD/ET mialem jakos 1.35-1.45


_________________
.

**
Avatar użytkownika

Posty: 8166
Dołączył(a): 10.05.2011
Offline
PostNapisane: 22 mar 2013, 09:41 
Cytuj  
dokladnie tak - mozesz precyzyjnie celowac, a jak trzeba to mozesz wykonywac szybkie obroty i latwo skanowac otoczenie.
Co daje offset to jeszcze nie wiem. Zdziwilem sie po prostu, ze jest jeszcze dodatkowa opcja do ustawienia.

Taki fatal1ty gral z mouse accel w quake'u, a w Cod gral bez. Jak on sie potrafil przestawiac, to ja nie mam pojecia.

Edit: tu jest cos na temat offset, na razie nie mam czasu tego rozgryzac
http://www.quakelive.com/forum/showthre ... Live-Guide


_________________
embe napisał(a):
Szukasz gościa do zrobienia łazienki to przeglądasz jego papiery mistrzowskie czy (..) ewentualnie... bierzesz go z polecenia?
Nie ważne że inna skala ale tak to działa, taki misiewicz mógłby się okazać większym fachowcem niż richard od noszenia teczek.


Ostatnio edytowano 22 mar 2013, 09:47 przez candidoser, łącznie edytowano 1 raz
***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 22 mar 2013, 09:46 
Cytuj  
ee fatality w CSa raczej gral, a nie w coda. Ale ostatnio chyba cos z quake streamowal tez.

w quake troche tych opcji jest, w innych grach tyle tego nie ma. Quake jest po prostu inny ;]


_________________
.

**
Avatar użytkownika

Posty: 8166
Dołączył(a): 10.05.2011
Offline
PostNapisane: 22 mar 2013, 09:50 
Cytuj  
tak, nie cod, tylko CS.

dokladnie chodzilo o to:
"I, personally, have always enjoyed using Mouse Accel in Quake games and no Mouse Accel in CS. In Quake, I liked Mouse Accel because it got me on the guy fast and allowed me to use a lower sens. In CS, the game rewards no Mouse Accel in movement and most of the fights are over within seconds. So no need to have hit-scan setup to keep your crosshair on the guy every second and be moving very slowly with the mouse. You need to just REACT as fast as possible and KILL. In Quake, you’re still killing super fast, but there’s more gun changing, positioning and fights just last longer. So if you can be dead on for a good amount of time. it really pays off."

http://news.fatal1ty.com/fatal1ty-blog/ ... nsitivity/

wychodzi na to, ze zrobili dwie wersje akceleracji w QL.


_________________
embe napisał(a):
Szukasz gościa do zrobienia łazienki to przeglądasz jego papiery mistrzowskie czy (..) ewentualnie... bierzesz go z polecenia?
Nie ważne że inna skala ale tak to działa, taki misiewicz mógłby się okazać większym fachowcem niż richard od noszenia teczek.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 22 mar 2013, 17:27 
Cytuj  
ROTT
pewnie zobaczymy gejmplej
https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/ ... 6162_n.jpg


_________________
.

**

Posty: 301
Dołączył(a): 31.01.2006
Offline
PostNapisane: 23 mar 2013, 00:38 
Cytuj  
candidoser napisał(a):
tak, nie cod, tylko CS.

dokladnie chodzilo o to:
"I, personally, have always enjoyed using Mouse Accel in Quake games and no Mouse Accel in CS. In Quake, I liked Mouse Accel because it got me on the guy fast and allowed me to use a lower sens. In CS, the game rewards no Mouse Accel in movement and most of the fights are over within seconds. So no need to have hit-scan setup to keep your crosshair on the guy every second and be moving very slowly with the mouse. You need to just REACT as fast as possible and KILL. In Quake, you’re still killing super fast, but there’s more gun changing, positioning and fights just last longer. So if you can be dead on for a good amount of time. it really pays off."

http://news.fatal1ty.com/fatal1ty-blog/ ... nsitivity/

wychodzi na to, ze zrobili dwie wersje akceleracji w QL.



http://www.quakelive.com/forum/showthre ... l-Features

były dwa, jest jeden

osobiście nie uważam, że accel daje coś jeżeli chodzi o hitscan, ale w quake trzeba się naprawdę szybko obracać podczas poruszania (mapy w każdym innym fps są zwyczajnie płaskie, pamiętam, żarcik scenowy gdzie mówiono że tylko quake jest trójwymiarowym fps a kamper strajki są 2d :P )
a do tego trzeba mieć bardzo dobrą celność, więc używam bardzo niskiej czułości myszy do kompletu z tak dobranym do łapy/myszki accelem abym mógł od razu zrobić obrót 90/180 stropni w każdym kierunku bez jakiegoś epickiego machania ramieniem

jeżeli ustawiacie sobie mysz, polecam odpalić jakąś mapę z pochodniami/znakami na ścianach (światła na mh na dm6 na przykład) i sprawdzać przy jakim ustawieniu dobrze Wam się obraca myszą tak, żeby od razu strzelić prosto w latarenkę (czy co to tam jest) np mając wcześniej mysz wycelowaną w kierunku rl, albo pod jakimś innym dziwnym kątem :P
do tego dopasować tak żeby się dobrze skakało i miało dobrą celność z lg, voila

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 25 mar 2013, 19:11 
Cytuj  
ROTT PAX2013
http://www.youtube.com/watch?v=Zujg0YAQ ... e=youtu.be
take my money ;)


_________________
.

**

Posty: 301
Dołączył(a): 31.01.2006
Offline
PostNapisane: 25 mar 2013, 23:15 
Cytuj  
widzę ten movement i robi się ciepło na serduchu, mam nadzieję, że da się trochę ograniczyć te eksplozje żeby było trochę czytelniej, jakieś brightskiny też by się przydały ;)

**
Avatar użytkownika

Posty: 8166
Dołączył(a): 10.05.2011
Offline
PostNapisane: 26 mar 2013, 08:55 
Cytuj  
hehe, jeszcze wylaczone cienie i textury;)
swoja droga ciekawe, ze to co w fps-ach jest akceptowane i czesto przyjete za norme, jest czesto pietnowane w mmo (np. addony do WoWa).


_________________
embe napisał(a):
Szukasz gościa do zrobienia łazienki to przeglądasz jego papiery mistrzowskie czy (..) ewentualnie... bierzesz go z polecenia?
Nie ważne że inna skala ale tak to działa, taki misiewicz mógłby się okazać większym fachowcem niż richard od noszenia teczek.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 26 mar 2013, 09:06 
Cytuj  
Mnie to akurat drazni, wole grac w lepsej grafice a nie w stylu "lego quake", dlatego w Q mam dobre tekstury + brightskiny. W chuj nie umiem grac w tego Q ;d nie kumam troche tego, ze niektore gry mnie masakruja, a niektore dominuje ;p za duzo fpsow dla tardow.

http://www.youtube.com/watch?v=Ey_Wey4y ... e=youtu.be tutaj widac cos nowego


_________________
.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 28 mar 2013, 07:00 
Cytuj  
http://www.youtube.com/watch?v=5YPQRE57 ... e=youtu.be
RoTT ^^

Z tym, ze rakietki to chyba troche za duzy damage. I nie wiem czy niektore nie sa samonaprowadzajace...


_________________
.

**

Posty: 301
Dołączył(a): 31.01.2006
Offline
PostNapisane: 28 mar 2013, 11:50 
Cytuj  
cóż, nie będę się zgrywać, że pamiętam orginalne rott, ale wygląda na to, że robiąc revamp przenieśli stary system broni który wygląda cudownie archaicznie (całkiem serio), ta gra na pubach może być niesamowicie miodna, ale nie widzę tego jako gry do grania lig / cupów, o lanach nie wspominając, każda broń wygląda jak insta kill, przez co w porównaniu do takiego quake, walka jest mocno ogłupiona, nie ma jakiegoś miejsca na wirtuozerię,
wystarczy +forward (może strafe jump) i napierdalasz bronią która strzela 5 rakietami na raz vs koleś który strzela rakietą naprowadzaną, podczas gdy z boku wyskakuje jakiś koleś z jakimś większym aoe (napalm :D), na ekranie nie widać zupełnie nic (rozmiar eksplozji) wszyscy giną, gg :lol:

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 28 mar 2013, 11:51 
Cytuj  
Tez nie widze tego jako "competitive" gry, ale stricte arcade gier praktycznie nie ma, wiec nie pogardze. No i w sumie licze nawet na dobrego single. No chyba, ze ktos wypusci moda.


_________________
.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3225 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 162  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.