tomugeen napisał(a):
FTP (czyli b2w gdzie firma zarabia na tych co placą za przewage) polega na tym, ze nastawiają gre na klienta mozliwie masowego licząc na monetyzacje z tych 5-10% placących. Utrzymanie drozsze, marketing duzo drozszy, a z 2mln graczy zarabiają na 150k.
Dlatego niszowa produkcja ma 100% placących graczy, ktorzy wiedzą czego oczekują i dostają to, a dev moze skupić sie na grze a nie kombinować, jak nakręcać ciągłą sprzedaż sklepiku i procent ludzi z tego korzystających. W P2P wystarczy 100k ludzi (pewnie nawet mniej), zeby zapewnić im ciągłość.
Song, założenia znane są od dawna, wiec przyznaj juz ze nie jesteś targetem. Bo rownie dobrze moglbys pisac "szkoda ze akcja nie dzieje sie w kosmosie".
Żeby nie było, ja jestem za płaceniem abonamentu, gram w rifta i pace i cokolwiek złego możecie powiedzieć o rift to traktują subów jaj vipów. Inaczej jest w f2p, zaraz mnie zlinczujecie ale co się stało z szumnie zapowiadanymi nowościami i trybami gry w gw2?a nie ma... Bo sprzedali grę, zarobili kasę i teraz maja wszystko w d...mydla tylko oczy czego to nie dodadzą... Prawda jest taka ze jeśli coś dadzą to w płatnym dodatku . Offtopc znowu...sorry