mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6567 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 256, 257, 258, 259, 260, 261, 262 ... 329  Następna strona
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 22 maja 2013, 14:46 
Cytuj  
Sposób przedstawiania wiedzy dla idiotów. Podamy jedną liczbe, a potem zarobimy z tej samej informacji 10 obrazków przyrównując to do róznych rzeczy. To samo moze napisać w 5 linijkach tekstu.

Brakuje tylko podania czegoś w długosciach boisk footballowych.


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 22 maja 2013, 14:47 
Cytuj  
Albo w ilosci zjedzonych hamburgerow!

**
Avatar użytkownika

Posty: 359
Dołączył(a): 12.05.2005
Offline
PostNapisane: 22 maja 2013, 16:24 
Cytuj  
Brakuje info o players by the numbers po roku od premiery.


_________________
[ i rooted crap here ]

*
Avatar użytkownika

Posty: 5596
Dołączył(a): 24.04.2005
Offline
PostNapisane: 22 maja 2013, 18:32 
Cytuj  
aLtar napisał(a):
Brakuje info o players by the numbers po roku od premiery.


Już tylko boty graja to nie podali.


_________________
Mam leniwe szare komórki.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2639
Dołączył(a): 22.12.2008
Offline
PostNapisane: 17 cze 2013, 18:50 
Cytuj  
Poczytałem sobie kilka recenzji Diabolo z targów E3, wersji przeniesionej na konsolę i powiem szczerze, że do mnie to przemawia. Ogólnie opinie są bardzo, ale to bardzo pozytywne.
Globalnie:
- coop na jednej konsoli, czyli siadasz sobie z 3 kumplami na kanapie, browar, pady w łapę i wio. Wygląda to w ten sposób, że chodzicie razem, a kiedy ktoś się oddala od reszty, ekran też się oddala, aż do pewnego momentu, gdzie nie będzie możliwości pójścia dalej bez reszty. Takie standardowe rozwiązanie.
- kiedy jeden teleportuje się do miasta = reszta instant z nim
- BRAK DOMU AUKCYJNEGO, czyli coś, o co walczą PCtowi gracze Diabełka. Tutaj devsi bez mrugnięcia okiem wyjebali go z gry (można? można!). Będzie zupełnie zmieniona itemizacja!
- walka będzie bardziej dynamiczna. Jeżeli dobrze pamiętam lewy drążek będzie do uników (każda klasa będzie to miała niezależnie od skilli). Postać będzie się turlała. Ot taki ficzer. Z tego co pisali, bardzo fajnie to się sprawdza w walce.
- minusem (no takim dla pasjonatów bardziej) jest brak charakterystycznej czerwonej kuli ze zdrowiem. Zastąpiono go, paskiem hp.
- inwentory bardzo przejrzyste w postaci koła. Bardzo dobrze zrobione porównanie różnic pomiędzy przedmiotami.

Nie doczytałem nigdzie jak będzie wyglądał crafting. Nie wiem też, jak będzie wyglądało zbieranie przedmiotów w coopie. Albo przedmioty będą wypadać przypisane do postaci, albo...kto pierwszy ten lepszy ;) (D2 welcome home).

Myślę, że zapowiada się całkiem spoko giera, a ludzie, którzy pokładali w D3 jakieś tam nadzieje, ten konsolowy port może okazać się światełkiem w tunelu. Chuj, że na konsolę, jeżeli rozwiążą to w dobry sposób - ja to kupuję.


_________________
LaMoon#2988

******

Posty: 4303
Dołączył(a): 27.04.2005
Offline
PostNapisane: 17 cze 2013, 19:54 
Cytuj  
Wielki patch poprawiający itemizację ukaże się po Blizzconie. Powodzenia.


_________________
We are all but specks of dust in the dream of the Grand Butterfly.

***
Avatar użytkownika

Posty: 586
Dołączył(a): 15.09.2010
Offline
PostNapisane: 17 cze 2013, 19:57 
Cytuj  
Ot taki se kolejny konsolowy aRPG. Niczym się to w sumie nie będzie różnić np. od konsolowego Dungeon Siegie 3. Każdy przejdzie raz i odłoży na półkę...To co przekłada się na konsole jest dalekie od wymagań, tych którzy pokładali nadzieję w D3. Ci (w tym ja), którzy pokładali nadzieję w D3, czyli oldschoolowi gracze z PC-tów jeszcze długo poczekają. Pewnie chyba do dodatku, bo w obecnej wersji czasowej (tj. tempo z jakim D3 jest naprawiane) poczekamy jeszcze co najmniej do dodatku.

******

Posty: 4303
Dołączył(a): 27.04.2005
Offline
PostNapisane: 17 cze 2013, 20:00 
Cytuj  
Ponoć dodatek nie wyjdzie w tym roku także...


_________________
We are all but specks of dust in the dream of the Grand Butterfly.

***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 17 cze 2013, 20:10 
Cytuj  
lamoon napisał(a):
Poczytałem sobie kilka recenzji Diabolo z targów E3, wersji przeniesionej na konsolę i powiem szczerze, że do mnie to przemawia. Ogólnie opinie są bardzo, ale to bardzo pozytywne.
Globalnie:
- coop na jednej konsoli, czyli siadasz sobie z 3 kumplami na kanapie, browar, pady w łapę i wio. Wygląda to w ten sposób, że chodzicie razem, a kiedy ktoś się oddala od reszty, ekran też się oddala, aż do pewnego momentu, gdzie nie będzie możliwości pójścia dalej bez reszty. Takie standardowe rozwiązanie.
- kiedy jeden teleportuje się do miasta = reszta instant z nim
- BRAK DOMU AUKCYJNEGO, czyli coś, o co walczą PCtowi gracze Diabełka. Tutaj devsi bez mrugnięcia okiem wyjebali go z gry (można? można!). Będzie zupełnie zmieniona itemizacja!
- walka będzie bardziej dynamiczna. Jeżeli dobrze pamiętam lewy drążek będzie do uników (każda klasa będzie to miała niezależnie od skilli). Postać będzie się turlała. Ot taki ficzer. Z tego co pisali, bardzo fajnie to się sprawdza w walce.
- minusem (no takim dla pasjonatów bardziej) jest brak charakterystycznej czerwonej kuli ze zdrowiem. Zastąpiono go, paskiem hp.
- inwentory bardzo przejrzyste w postaci koła. Bardzo dobrze zrobione porównanie różnic pomiędzy przedmiotami.

Nie doczytałem nigdzie jak będzie wyglądał crafting. Nie wiem też, jak będzie wyglądało zbieranie przedmiotów w coopie. Albo przedmioty będą wypadać przypisane do postaci, albo...kto pierwszy ten lepszy ;) (D2 welcome home).

Myślę, że zapowiada się całkiem spoko giera, a ludzie, którzy pokładali w D3 jakieś tam nadzieje, ten konsolowy port może okazać się światełkiem w tunelu. Chuj, że na konsolę, jeżeli rozwiążą to w dobry sposób - ja to kupuję.


1. Itemizacja sie nie zmieni, dalej bedzie chujowa. Tylko, ze teraz bedzie wypadac mniej gowna. Zawsze cos, ale na dluzsza mete nie wplynie to na jakosc gry.
2. Czekam na posty konsiolarzy wkurwionych tym, ze uzyli dodge-rolla, ale jednak mobek ich pierdolnal, lol. Cudna mechanika always-hit "nawet jak stoje 100m od moba" powinna pokazac tu pazurki... No chyba ze to zmienili w jakis spsob...
3. Akurat w przypadku D3 pokazanie roznic miedzy przedmiotami jest banalne, bo w tej grze licz sie tylko i wylacznie DPS.

Generalnie ta gra w obecnej formie powinna od razu wyjsc na konsole pod nazwa np. Diablo: Lord of Terror bez zadnej cyferki, a trzecia, prawdziwa czesc powinna dopiero powstac na jej podstawie, moze wtedy by cos z tego wyszlo.

Info o patchu zmieniajacym itemizacje majacym sie ukazac po Blizzconie szkoda komentowac - kazdy kto ma choc troche oleju w glowe nie spodziewal sie tego wczesniej. Zreszta, imho, ten patch wyjdzie dopiero na miesiac, max. dwa przed 1 dodatkiem - to bedzie taka latka w stylu tych, co dostaje WoW przed kazdym expansion packiem. Beda chcieli w ten sposob nahypowac ludzi, zachecic ich do powrotu do gry i jednoczesnie napedzic ta metoda sprzedaz dodatku, ktora bez tego bylaby pewnie zenujaca.

***
Avatar użytkownika

Posty: 10140
Dołączył(a): 13.10.2005
Offline
PostNapisane: 17 cze 2013, 20:17 
Cytuj  
raggnarok napisał(a):

Generalnie ta gra w obecnej formie powinna od razu wyjsc na konsole pod nazwa np. Heroes of Asia: Cliche Hellspawn Attack


fix'd


_________________
wodny napisał(a):
wolałbym by ludzie pukali się w pupę niż mieli broń.

**
Avatar użytkownika

Posty: 9587
Dołączył(a): 9.02.2004
Offline
PostNapisane: 18 cze 2013, 08:18 
Cytuj  
Jakiś dodatek ma być? Jeśli coś powiedzą to na blizzconie. Nie przekreślajmy jeszcze tej gry ;).


_________________
Gramsajt.pl - głupawy blog o grach

******

Posty: 4303
Dołączył(a): 27.04.2005
Offline
PostNapisane: 18 cze 2013, 14:13 
Cytuj  
zaboleq napisał(a):
Jakiś dodatek ma być? Jeśli coś powiedzą to na blizzconie. Nie przekreślajmy jeszcze tej gry ;).

I wyjdzie za półtora roku lub dwa lata od dzisiaj? Super.


_________________
We are all but specks of dust in the dream of the Grand Butterfly.

***

Posty: 927
Dołączył(a): 27.01.2013
Offline
PostNapisane: 18 cze 2013, 14:23 
Cytuj  
Bo Blizz ma wyjebane na "spin-offy". Oni na bieżąco mainują, naprawiają i inwestują tylko w WoWa.

***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 18 cze 2013, 14:37 
Cytuj  
wodny napisał(a):
zaboleq napisał(a):
Jakiś dodatek ma być? Jeśli coś powiedzą to na blizzconie. Nie przekreślajmy jeszcze tej gry ;).

I wyjdzie za półtora roku lub dwa lata od dzisiaj? Super.


To moze byc niezla taktyka - dac ludziom szanse zapomniec o D3 :P

******

Posty: 4303
Dołączył(a): 27.04.2005
Offline
PostNapisane: 17 lip 2013, 14:07 
Cytuj  
Gra ktoś jeszcze w to kupiszcze? :)


_________________
We are all but specks of dust in the dream of the Grand Butterfly.

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 17 lip 2013, 14:19 
Cytuj  
Ja chce kiedyś wrócic i skonczyć Inferno HC (chyba trzeci akt ostatni robilem) zeby mieć gre zaliczona.
Ale jakoś czasu na pierdoly nie było. Chociaz teraz to moze byc tak easy, ze mi sie w połowie odechce ;]


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

******

Posty: 4303
Dołączył(a): 27.04.2005
Offline
PostNapisane: 17 lip 2013, 14:28 
Cytuj  
Tak sobie myślę, że chyba nic tej gry nie uratuje. Przynajmniej nie w najbliższej przyszłości. Ostatni patch o ile się nie mylę wyszedł w połowie maja. Minęły 2 miesiące i o kolejnej łatce nic nie słychać. Widać, że Blizzard chce się nachapać na premierze konsolowej wersji. Dodatek pewnie za 2 lata. Patch poprawiający itemizację po Blizzconie. Wsparcie tej gry to po prostu totalne szambo i wieczne soon. Takie "Marvel Heroes" jest failem jakby nie patrzeć a jakoś dodają content, łatają dziury. O wsparciu "Path of Exile" nawet nie będę szczegółowo pisał, bo wiadomo, że pod tym względem gra rządzi.


_________________
We are all but specks of dust in the dream of the Grand Butterfly.

***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 17 lip 2013, 15:10 
Cytuj  
Wiesz, kazdy kto ma jakiekolwiek standardy przestal sie bawic w tej grze maksymalnie gdzies na poczatku tego roku tak wiec mowiac krotko: who gives a shit. Zreszta, ktokolwiek sadzil, ze jakies wieksze zmiany beda przed dodatkiem to chyba zyl w blogim samozaprzeczeniu :) D3 jest martwe i tyle i z tego co czytam to nawet dodatek nic tu nie zmieni z, imho, dwoch powodow:

1. targetem tej gry dalej bedzie amerykanski 'average joe' co oznacza, ze nie ma mowy o wiekszej zlozonosci gry. Owszem, pewnie dodadza jakiegos Mystica i tym podobne rzeczy, ale w fundamentalnych zalozeniach to dalej bedzie bardzo plytka gra
2. W Blizzardzie nie ma chyba za bardzo ludzi, ktorzy maja jakas koherentna i sensowna wizje tego dodatku, nie wspominajac o umiejetnosciach, zeby w ogole wprowadzic taka wizje w zycie

Ofc chcialbym sie mylic, ale raczej mam racje :)

****
Avatar użytkownika

Posty: 1576
Dołączył(a): 12.05.2004
Offline
PostNapisane: 17 lip 2013, 16:38 
Cytuj  
wodny napisał(a):
Gra ktoś jeszcze w to kupiszcze? :)


Zawalony jestem ostatnio robota, wiec wrocilem i przed snem robie 2-3 runy po klucznikach.
Kilka osob z friendlisty tez widze wrocilo pobiegac, ale pewnie po tygodniu wszystkim skonczy sie zapal ;)

***
Avatar użytkownika

Posty: 636
Dołączył(a): 2.12.2005
Offline
PostNapisane: 17 lip 2013, 20:58 
Cytuj  
Ja też kilka runów tygodniowo daje radę zrobić.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6567 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 256, 257, 258, 259, 260, 261, 262 ... 329  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.