lamoon napisał(a):
Poczytałem sobie kilka recenzji Diabolo z targów E3, wersji przeniesionej na konsolę i powiem szczerze, że do mnie to przemawia. Ogólnie opinie są bardzo, ale to bardzo pozytywne.
Globalnie:
- coop na jednej konsoli, czyli siadasz sobie z 3 kumplami na kanapie, browar, pady w łapę i wio. Wygląda to w ten sposób, że chodzicie razem, a kiedy ktoś się oddala od reszty, ekran też się oddala, aż do pewnego momentu, gdzie nie będzie możliwości pójścia dalej bez reszty. Takie standardowe rozwiązanie.
- kiedy jeden teleportuje się do miasta = reszta instant z nim
- BRAK DOMU AUKCYJNEGO, czyli coś, o co walczą PCtowi gracze Diabełka. Tutaj devsi bez mrugnięcia okiem wyjebali go z gry (można? można!). Będzie zupełnie zmieniona itemizacja!
- walka będzie bardziej dynamiczna. Jeżeli dobrze pamiętam lewy drążek będzie do uników (każda klasa będzie to miała niezależnie od skilli). Postać będzie się turlała. Ot taki ficzer. Z tego co pisali, bardzo fajnie to się sprawdza w walce.
- minusem (no takim dla pasjonatów bardziej) jest brak charakterystycznej czerwonej kuli ze zdrowiem. Zastąpiono go, paskiem hp.
- inwentory bardzo przejrzyste w postaci koła. Bardzo dobrze zrobione porównanie różnic pomiędzy przedmiotami.
Nie doczytałem nigdzie jak będzie wyglądał crafting. Nie wiem też, jak będzie wyglądało zbieranie przedmiotów w coopie. Albo przedmioty będą wypadać przypisane do postaci, albo...kto pierwszy ten lepszy
(D2 welcome home).
Myślę, że zapowiada się całkiem spoko giera, a ludzie, którzy pokładali w D3 jakieś tam nadzieje, ten konsolowy port może okazać się światełkiem w tunelu. Chuj, że na konsolę, jeżeli rozwiążą to w dobry sposób - ja to kupuję.
1. Itemizacja sie nie zmieni, dalej bedzie chujowa. Tylko, ze teraz bedzie wypadac mniej gowna. Zawsze cos, ale na dluzsza mete nie wplynie to na jakosc gry.
2. Czekam na posty konsiolarzy wkurwionych tym, ze uzyli dodge-rolla, ale jednak mobek ich pierdolnal, lol. Cudna mechanika always-hit "nawet jak stoje 100m od moba" powinna pokazac tu pazurki... No chyba ze to zmienili w jakis spsob...
3. Akurat w przypadku D3 pokazanie roznic miedzy przedmiotami jest banalne, bo w tej grze licz sie tylko i wylacznie DPS.
Generalnie ta gra w obecnej formie powinna od razu wyjsc na konsole pod nazwa np. Diablo: Lord of Terror bez zadnej cyferki, a trzecia, prawdziwa czesc powinna dopiero powstac na jej podstawie, moze wtedy by cos z tego wyszlo.
Info o patchu zmieniajacym itemizacje majacym sie ukazac po Blizzconie szkoda komentowac - kazdy kto ma choc troche oleju w glowe nie spodziewal sie tego wczesniej. Zreszta, imho, ten patch wyjdzie dopiero na miesiac, max. dwa przed 1 dodatkiem - to bedzie taka latka w stylu tych, co dostaje WoW przed kazdym expansion packiem. Beda chcieli w ten sposob nahypowac ludzi, zachecic ich do powrotu do gry i jednoczesnie napedzic ta metoda sprzedaz dodatku, ktora bez tego bylaby pewnie zenujaca.