Kassei napisał(a):
nie obrażając nikogo - osoby które zmaksowały kilka craftów i jobów, muszą być skrajnymi fanboyami bo w poprzednia wersja FF14 była tak słaba, że nawet mi słów brakuje
![:lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Takim osobom może jednak brakować trochę cierpliwości do nowych graczy
![:har:](./images/smilies/icon_har2.gif)
Jak będzie wyglądała sprawa marketu na legacy serwerach trudno powiedzieć, ale jak znam życie to przy tej konkurencji to ludzie nie stworzą drogiego monopolu tylko będą zaniżać sobie ceny
I tu sie mylisz - mi sie wydaje sie, ze levelowanie craftow, wtedy bylo troche jednak prostsze, z GL dostawales matsy na robienie itemow, teraz musisz te matsy zdobyc
![:P](./images/smilies/icon_razz.gif)
poza tym mniej expa potrzeba bylo na craft niz w tej chwili, nie wiem jaki bedzie exp za GLe na wyzszym lvlu (mam nadzieje, ze duzy) bo wna 42lvl masz az 356k expa, za synteze masz tylko 1k O_O. Pozyjemy zobaczymy.
Cytuj:
Druga sprawa, że chyba praktycznie nie trzeba odwiedzać marketu w czasie levelowania bo z questów się dużo stuffu dostaje...
Dokladnie tak jest, nawet gear do levelowania z GLi na wyzszym lvlu sie dostaje, praktycznie nic nie trzeba kupowac, a wez pod uwage jeszcze instancje, z ktorych naprawde leci super gear (nie wiem czy lepszy niz craftowalny bez materii) a majac do dyzpozycji DFa nie bedzie to juz taki problem
Mam nadzieje, ze nie zniszcza craftu dajac latwe itemy z DFa :/
Wszystko sie okaze
![:)](./images/smilies/icon_smile.gif)
A co do relicow, to w V.1.23 bylo tak ze co 36godzin byl inst - wcale nie latwy bo 4 DOW+DOM oraz 4xDOH, dzieki ktoremu jedna osoba dostawala 1 item z 3 (albo 5 bo juz nie pamietam) potrzebnych do relica, w party bylo 8 osob to sam sobie policz ile zajmowalo zrobie nie relica. Oczywiscie w porownaniu do FF11 to i tak bulka z maslem
![:)](./images/smilies/icon_smile.gif)