Kassei napisał(a):
nie obrażając nikogo - osoby które zmaksowały kilka craftów i jobów, muszą być skrajnymi fanboyami bo w poprzednia wersja FF14 była tak słaba, że nawet mi słów brakuje
Takim osobom może jednak brakować trochę cierpliwości do nowych graczy
Jak będzie wyglądała sprawa marketu na legacy serwerach trudno powiedzieć, ale jak znam życie to przy tej konkurencji to ludzie nie stworzą drogiego monopolu tylko będą zaniżać sobie ceny
I tu sie mylisz - mi sie wydaje sie, ze levelowanie craftow, wtedy bylo troche jednak prostsze, z GL dostawales matsy na robienie itemow, teraz musisz te matsy zdobyc
poza tym mniej expa potrzeba bylo na craft niz w tej chwili, nie wiem jaki bedzie exp za GLe na wyzszym lvlu (mam nadzieje, ze duzy) bo wna 42lvl masz az 356k expa, za synteze masz tylko 1k O_O. Pozyjemy zobaczymy.
Cytuj:
Druga sprawa, że chyba praktycznie nie trzeba odwiedzać marketu w czasie levelowania bo z questów się dużo stuffu dostaje...
Dokladnie tak jest, nawet gear do levelowania z GLi na wyzszym lvlu sie dostaje, praktycznie nic nie trzeba kupowac, a wez pod uwage jeszcze instancje, z ktorych naprawde leci super gear (nie wiem czy lepszy niz craftowalny bez materii) a majac do dyzpozycji DFa nie bedzie to juz taki problem
Mam nadzieje, ze nie zniszcza craftu dajac latwe itemy z DFa :/
Wszystko sie okaze
A co do relicow, to w V.1.23 bylo tak ze co 36godzin byl inst - wcale nie latwy bo 4 DOW+DOM oraz 4xDOH, dzieki ktoremu jedna osoba dostawala 1 item z 3 (albo 5 bo juz nie pamietam) potrzebnych do relica, w party bylo 8 osob to sam sobie policz ile zajmowalo zrobie nie relica. Oczywiscie w porownaniu do FF11 to i tak bulka z maslem