mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 323 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 17  Następna strona
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 3 sie 2013, 14:26 
Cytuj  
Mozesz juz zaczac odkladac na nowego PC ;p.

Cytuj:
There are currently 70-90 devs (don't remember the exact number) on the dev team for EQN.

Mało. W porownaniu do 250 AN.
Ale z drugiej strony skoro zamierzaja outsourcowac tworzenie contetu dla graczy to pewnie wiecej nie potrzeboją :D

Tak czy inaczej ja sie tam jaram.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***

Posty: 654
Dołączył(a): 8.12.2006
Offline
PostNapisane: 3 sie 2013, 15:02 
Cytuj  
Będzie jakiś stream z tych paneli?


_________________
Elysium Project pvp: Vsqe

***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 3 sie 2013, 18:37 
Cytuj  
Since the title uses a modified version of the ForgeLight engine, the game will be scalable for older PCs, much more so than PlanetSide, said Georgeson, due to the team “shooting for much lower system specs.”

“Our goal is to be able to allow people with 4 or 5 year old machines to be able to play,” he said.

http://www.vg247.com/2013/08/03/everque ... 4-release/

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 3 sie 2013, 20:09 
Cytuj  
https://twitter.com/RekMMO

Cytuj:
They are debating whether or not to let 3D software be used for building along with the in game tools

Cytuj:
No minecraft-style creative mode in

Cytuj:
When you sell your player study builds you are selling a blueprint, not the object itself


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).


Posty: 36
Dołączył(a): 2.02.2010
Offline
PostNapisane: 3 sie 2013, 22:08 
Cytuj  
raas napisał(a):
Będzie jakiś stream z tych paneli?


Niestety nie, ale znam osoby, które nagrywają te panele więc będą one dostępne za 2-3 dni do obejrzenia.

Tutaj jest harmonogram zgodny z polskim czasem


_________________
**Mój blog: BabaGra.pl **

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 3 sie 2013, 23:23 
Cytuj  
http://www.reddit.com/r/EQNext/comments ... anel_pets/

Cytuj:
Holy trinity is dead. No dedicated healers or focused tanks based on combat mechanics.

Combat model: visceral, active movement orientated gameplay.


YEAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 3 sie 2013, 23:33 
Cytuj  
Zobaczymy. Oby to lepiej wymyslili niz w GW2... 8 skilli tez szalu nie robi. Juz mi sie to kurewsko nie podobalo tez wlasnie w GW2... Mam coraz wiecej mieszanych odczuc...

**

Posty: 277
Dołączył(a): 4.02.2009
Offline
PostNapisane: 3 sie 2013, 23:37 
Cytuj  
Cytuj:
Lots of abilities don't require a target. Swing a long sword, hit anything in its way


czyli target based i zrecznosciowa walka w jednym, ciekawie

***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 3 sie 2013, 23:39 
Cytuj  
Brak aggro? Hahahaha, witamy w swiecie zerga i na pale! Ja pierdole...

**
Avatar użytkownika

Posty: 7427
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 3 sie 2013, 23:40 
Cytuj  
GW2 by SOE.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 3 sie 2013, 23:47 
Cytuj  
raggnarok napisał(a):
Brak aggro? Hahahaha, witamy w swiecie zerga i na pale! Ja pierdole...

Na chuj komus aggro jak ma rozsadne AI ?
Aggro to mechanika rodem z lat 90, kiedy servery nie były w stanie ciagnac niczego bardziej skomplikowanego niz najprostsze drzewo decyzjne (jesli x to y).

Ludzie, mamy 21 wiek, czas ruszyc do przodu..


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 3 sie 2013, 23:51 
Cytuj  
O czym ty mowisz? Co zrobi AI jak bedzie go atakowac jednoczesnie 50-60 albo i wiecej osob w jakims evencie? To samo co w GW2 - wielkie nic. Ide spac. I'm disappoint Son(y)...

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 3 sie 2013, 23:58 
Cytuj  
raggnarok napisał(a):
O czym ty mowisz? Co zrobi AI jak bedzie go atakowac jednoczesnie 50-60 albo i wiecej osob w jakims evencie? To samo co w GW2 - wielkie nic. Ide spac. I'm disappoint Son(y)...

Odkryles ameryke. Dac ci ciastko ? Jak sie na jednego przeciwnika rzuci 80 osob w objetnie jakiej grze, tto jest to poprostu napierdalanie.
Co mi da AI ? No dobra zalozmy ze mamy te 80 osob:
1. AI moze dynamicznie podejmowac decyzje w zalenosci od tegoile osob atakuje.
2. Jesli jest to te 80, moze decydowac o uzywaniu AoE
3. Albo czegos co bedzie odbijac ataki do graczy.
4. Albo obu jednoczesnie.

Wszystko zalezy od projektu.

Patrzysz na to z klapkami na oczach.
Open World encountery (w kazdej grze), sa dumb, nie dlatego, ze developerzy nie wiedza jak, je projektowac, tylko dlatego, ze za projektowane z mysla o tym, zeby nieskoordynowany zerg mogl je wykonczyc.

Notabene po revmapie Orr w GW2, prawie nikt juz tam nie robi eventow. Dlaczego ? Dlatego, ze nieskoordynowany zerg, ktory nieslucha co sie do niego mowi, gowno tam teraz jest w stanie zrobić (i chociaz te eventy nie sa wcale jakies szczegolnie skomplikowane).

Cytuj:
World heals itself. Current limit is five minutes.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

**

Posty: 230
Dołączył(a): 13.11.2007
Offline
PostNapisane: 4 sie 2013, 00:21 
Cytuj  
iniside napisał(a):
raggnarok napisał(a):
Notabene po revmapie Orr w GW2, prawie nikt juz tam nie robi eventow. Dlaczego ? Dlatego, ze nieskoordynowany zerg, ktory nieslucha co sie do niego mowi, gowno tam teraz jest w stanie zrobić (i chociaz te eventy nie sa wcale jakies szczegolnie skomplikowane).


I tak samo było w EQ2 jakieś 2 lata temu. Po dwóch miesiąca od wprowadzenia, może 20% populacji gry, chciało robić trudniejszy event, reszta wolała czekać i się nudzić, skoro można było robić rzadziej i czekać na rozpoczęcie banalnego. SOE to zauważyło, bo potem obiecywali kolejne eventy łatwiejsze, niż ten który wymagał jakiejkolwiek strategii. Pewnie dlatego też to wezmą pod uwagę.

**
Avatar użytkownika

Posty: 7427
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 4 sie 2013, 00:23 
Cytuj  
Ja tam hajpa nie mam. EQ to hamburgery, gra będzie robiona pod ich (zły)gust.
SOE pali się grunt pod nogami, więc zrobią "gre dla wszystkich". Czyli dla nikogo. Na wstępnych pokazach pokazali jak kochają GW2, WoW. Ten kierunek nadali, jego się będą trzymali. Mi z nimi nie po drodze.
Holy Trinity jest rozwiązaniem starym, ale dobrym w powtarzalności mmorpg. To jest element definiujący gatunek, to jest podstawa współzawodnictwa, to jest kluczowy element dla pugów - a to one są sercem mmo. Dla zróżnicowania dobry jest brak skillsetu przy zachowaniu HT. I wmontowany licznik dps ;)
Brak leveli wygląda jak wzięty z TSW, gear@skill, nice. Ale to za mało.
O PCC powiem tyle - w zalewie gówna strasznie ciężko znaleźć perłę. Nie opłaca się szukać...

****

Posty: 1671
Dołączył(a): 10.07.2010
Offline
PostNapisane: 4 sie 2013, 09:57 
Cytuj  
Cytuj:
Na wstępnych pokazach pokazali jak kochają GW2, WoW


No i jak widać to działa, fani WoW'a/GW2 mają mokro w majtach na samo hasło EQN. Wystarczy wybrać wystarczająco głupi/mało ambitny target widać i się sprzeda - dobra strategia, nie zrobią co prawda dobrej gry, bo zanosi się PvE z opcjonalnym PvP (czyli "prawie" sandbox) - ale zarobić, to zarobią. ;]

*
Avatar użytkownika

Posty: 6496
Dołączył(a): 17.01.2005
Offline
PostNapisane: 4 sie 2013, 10:07 
Cytuj  
A ja tam lubię Holy trinity :) Rozwiązanie z oldschoolowych pen'n paper - reszta to jakieś niepotrzebne udziwnienia.


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 4 sie 2013, 10:19 
Cytuj  
Shador von Dal napisał(a):
A ja tam lubię Holy trinity :) Rozwiązanie z oldschoolowych pen'n paper - reszta to jakieś niepotrzebne udziwnienia.

W oldschoolowym DnD nie było żadnego trinity, bo nie było tam aggro (;.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 4 sie 2013, 12:01 
Cytuj  
muehehe jaki fail - juz opis tych 'eventow' zakrawal na bieganie za mobkami na timerze jak w GW2.
Do tego brak holy trinity czyli zegnaj jakakolwiek taktyko i 8 skili na pasku.
Niezdziwilbym sie jakby robili wersje na konsolki juz.

Gatunek MMORPG oficjalnie nie zyje.

[']

Najsmieszniejsze jest to pierdolenie inisajda o postepie, AI, taktyce, mozliwsociach podczas gry nic z tego nie ma w GW2 naprzyklad a dungeony z tym ich zajebistym i nowoczesnym system walki i AI sa tak zajebiste ze beda je drugi raz juz revempowac... no coz... do 3 razy sztuka. podobno . LOloloolo..... za to jest napierdalanie HP-pinaty przez 10 minut.

"Trzeba isc do przdu"... trololol..... podczas gdy kazda nowa gierka od 7 lat nic nie robi tylko sie cofa w rozwoju i coraz glupsza i prostsza.

Pomine juz fakt ze po przeczytaniu calego dostepnego info jak nic wychodzi mi ze EQNext to bedzie gearbased-themepark a nie zaden sandbox. Do tego plytki i chujowy themepark bo biora pomysly i mechanike z najplytszej, najprostszej i najszybciej nudzacej sie gry na rynku.

No i rysowana grafika... :roll:

trosze zalosnie to wyglada jak SOE sie bardzo stara wlezc hamburgerowemu targetowi WoW'a i Gw2 w dupke.

/hype off


_________________
Obrazek


Ostatnio edytowano 4 sie 2013, 12:22 przez Kabraxis, łącznie edytowano 2 razy
**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 4 sie 2013, 12:11 
Cytuj  
Kabraxis napisał(a):
Niezdziwilbym sie jakby robili wersje na konsolki juz.

Na pewno będzie na konsolę też. Zresztą 90% nowych tzw. 'dużych' MMORPG produkcji będzie. Nie wspominając o jakiś MMOFPS, MMOTPS, MMO action&adventure czy innych wariantach, bo tam praktycznie każdy tytuł będzie na konsole. Ponadto premiery będą raczej równocześnie na PC i konsolach, a pewnie zaczną się pojawiać tytuły wychodzące najpierw na konsole, a na PC z poślizgiem lub nawet wyłącznie na konsolę. Czyli ogólnie będzie to samo, co w AAA multiplaform single, co-op i multii grach.

Jednak EQ Landmark edytor pojawi się początkowo tylko na PC. Konsolowa wersja dojdzie później.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 323 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 17  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.