raggnarok napisał(a):
O czym ty mowisz? Co zrobi AI jak bedzie go atakowac jednoczesnie 50-60 albo i wiecej osob w jakims evencie? To samo co w GW2 - wielkie nic. Ide spac. I'm disappoint Son(y)...
Odkryles ameryke. Dac ci ciastko ? Jak sie na jednego przeciwnika rzuci 80 osob w objetnie jakiej grze, tto jest to poprostu napierdalanie.
Co mi da AI ? No dobra zalozmy ze mamy te 80 osob:
1. AI moze dynamicznie podejmowac decyzje w zalenosci od tegoile osob atakuje.
2. Jesli jest to te 80, moze decydowac o uzywaniu AoE
3. Albo czegos co bedzie odbijac ataki do graczy.
4. Albo obu jednoczesnie.
Wszystko zalezy od projektu.
Patrzysz na to z klapkami na oczach.
Open World encountery (w kazdej grze), sa dumb, nie dlatego, ze developerzy nie wiedza jak, je projektowac, tylko dlatego, ze za projektowane z mysla o tym, zeby nieskoordynowany zerg mogl je wykonczyc.
Notabene po revmapie Orr w GW2, prawie nikt juz tam nie robi eventow. Dlaczego ? Dlatego, ze nieskoordynowany zerg, ktory nieslucha co sie do niego mowi, gowno tam teraz jest w stanie zrobić (i chociaz te eventy nie sa wcale jakies szczegolnie skomplikowane).
Cytuj:
World heals itself. Current limit is five minutes.