sula napisał(a):
Czyli szybki wyścig do max level, stanie w miastach i kolejkowanie się do 'trudnych instancji i rajdów'. /ziew
E tam. Nie chce mi sie przepisywac tego co developerzy opisywali juz w blogach/wywiadach, jak ktos chce to niech sobie poczyta/pooglada. Podam jeden przyklad tego co mozna w Wildstarze robic - war plots.
Mozesz z gildia skonstruowac gigantyczna latajaca fortece (zniszczalna) i ruszyc nia na inna fortece - takie guild vs guild pvp (40vs40). Oczywiscie takie pole bitwy kosztuje - mozna tam wybudowac rozne rzeczy lub umiescic bajery zdobyte w swiece gry. Mozesz np. postawic raid bossa ktorego pochwyciles na tych 'trudnych instancjach i rajdach' czy wybudowac fabryke mechow jesli gildia ma kilku dobrych settlerow. Jesli wrogowie ci to rozwala... no to tego juz nie masz
![:P](./images/smilies/icon_razz.gif)
Czy bedzie to gra na cale lata? Nie wiem. Szczerze watpie. GW2 znudzilem sie po 2 miesiacach ale mysle ze WS spokojnie wystarczy mi na tyle a moze dluzej zakladajac dobry, trudny gated content.