mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5881 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 223, 224, 225, 226, 227, 228, 229 ... 295  Następna strona
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 17021
Dołączył(a): 21.11.2001
Offline
PostNapisane: 11 lis 2013, 17:13 
Cytuj  
Znalazłem :) Locker + ban za używanie granatów. Tam też sniperzy ale mają mniejsze pole do popisu.

Anyway BF4 delivers:

Obrazek

******
Avatar użytkownika

Posty: 4672
Dołączył(a): 20.03.2007
Offline
PostNapisane: 11 lis 2013, 17:14 
Cytuj  
O ile w conquestach jak snajperzy jakiś punkt trzymają to nie przeszkadza, ale jak w obliteration snajper z teamu siedzi sobie w krzaczkach na krańcu mapy, podczas gdy jest intensywne bieganie za bombą to może zdenerwować.
Ogólnie conquest i obliteration to moje ulubione tryby teraz. Rush jest spoko jak sa wyrownane teamy.

***
Avatar użytkownika

Posty: 17021
Dołączył(a): 21.11.2001
Offline
PostNapisane: 11 lis 2013, 17:23 
Cytuj  
Chodzi o to, że jest od długiego już czasu pewien trend i nawet nabijają się z tego w TF2.
Ludzie są: leniwi, głodni cyferek i po prostu dostają wpierdol w close combat.
Dlatego jest taki wysyp snajperów, którzy naoglądali się wroga u bram.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 11 lis 2013, 17:37 
Cytuj  
Dlatego k/d ratio chyba powinno byc jednak niewidoczne jak np. w TF2 czy ET (co jest widoczne chyba tylko dla nas lub z konsoli), w pewnym sensie cyferki psuja sam gameplay gier, bo ludzie za bardzo boja sie, ze są slabi. Dlatego w SC2 chyba pokasowali staty chyba win/lose i dali unranked matchmaking. W grach bardziej nastawionych na teamplay jak ktos zaczyna sie "bac" to psuje rozgrywke. Ale np. gier typu dota 5vs5 to raczej taki problem nie dotyczy.

Dlatego jak widzialem te "prosy" o wysokim k/d w bf3 to tylko mowilo mi jak bardzo to jest bez znaczenia.
Tez mialem jednego "znajomka" co gral dla punkcukow, kiedys obwiescil, ze w cod4 ma 10 tys killow, gdzie ja dawno mialem pokasowane staty (zapisywaly si edo pliku) i glownie gralem na serwerach gdzie ich nie zapisywalo.

No ale jak mamy ludzie co dwa dodatkowe klawisze to "nightmare" to...


_________________
.

******

Posty: 3595
Dołączył(a): 5.02.2002
Offline
PostNapisane: 11 lis 2013, 18:34 
Cytuj  
Oyci3C napisał(a):
Chodzi o to, że jest od długiego już czasu pewien trend i nawet nabijają się z tego w TF2.
Ludzie są: leniwi, głodni cyferek i po prostu dostają wpierdol w close combat.
Dlatego jest taki wysyp snajperów, którzy naoglądali się wroga u bram.

Ale w close jeśli się biega z grupą jest znacznie prościej nabijać punkty i zbierać kile. Zresztą znacznie łatwiej ubić kogoś w close grając assaultem niż z dużej odległości snajperką. Nie trzeba umieć ocenić odległości i "czuć" zasięgu broni. Niby można się bawić dalmierzem, ale ustawianie celownika trwa dłużej niż "wyczucie" broni. To sam nie wiem skąd tylu snajperów.

****

Posty: 1554
Dołączył(a): 22.01.2006
Offline
PostNapisane: 11 lis 2013, 19:51 
Cytuj  
Łatwiej dzieki temu jest oszukiwać. Tzn. trudniej wykryć czy dany gostek oszukuje w przypadku wysokiej różnicy K/D.


_________________
"Są dwie rzeczy bezgraniczne: wszechświat i Ludzka głupota, co do wszechświata nie jestem pewien" A. Einstein

***
Avatar użytkownika

Posty: 17021
Dołączył(a): 21.11.2001
Offline
PostNapisane: 11 lis 2013, 19:59 
Cytuj  
Havok napisał(a):
Oyci3C napisał(a):
Chodzi o to, że jest od długiego już czasu pewien trend i nawet nabijają się z tego w TF2.
Ludzie są: leniwi, głodni cyferek i po prostu dostają wpierdol w close combat.
Dlatego jest taki wysyp snajperów, którzy naoglądali się wroga u bram.

Ale w close jeśli się biega z grupą jest znacznie prościej nabijać punkty i zbierać kile. Zresztą znacznie łatwiej ubić kogoś w close grając assaultem niż z dużej odległości snajperką. Nie trzeba umieć ocenić odległości i "czuć" zasięgu broni. Niby można się bawić dalmierzem, ale ustawianie celownika trwa dłużej niż "wyczucie" broni. To sam nie wiem skąd tylu snajperów.


No bo piszesz nieprawdę i jest jak ja napisałem:) Od wielu lat już to obserwuję i to nie tylko w BF'ach.
Rzadko kiedy biega się w ścisłej grupie szczególnie z randomami.
Jeśli masz premade team to inna bajka całkowicie.
Oczywiście wszystko zależy w jaki tryb gry grasz a mi konkretnie chodzi o Conquest/Obliteration.

EDIT:

Jak ktoś chcę szybko sobie podnieść klasę/broń etc. to polecam ten serwer:

http://battlelog.battlefield.com/bf4/se ... 0-TICKETS/

Tylko Operation Locker, za explosives są auto kicki/bany, można się fajnie postrzelać.

******

Posty: 4059
Dołączył(a): 5.01.2002
Offline
PostNapisane: 12 lis 2013, 00:09 
Cytuj  
Spodobal Ci sie "moj" serverek ehehehe ;) ...

Staty zawsze i od zawsze psuly rozgrywke ...

T.


_________________
Templair_@PSN

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 12 lis 2013, 13:46 
Cytuj  
Oyci3C napisał(a):
Chodzi o to, że jest od długiego już czasu pewien trend i nawet nabijają się z tego w TF2.
Ludzie są: leniwi, głodni cyferek i po prostu dostają wpierdol w close combat.
Dlatego jest taki wysyp snajperów, którzy naoglądali się wroga u bram.

Pewnie znaczenie ma też fakt, że grając snajperem czasem im się zdarzy, że zabiją 2-4 kolesi pod rząd, sami będąc w tym czasie kompletnie bezpieczni.
I grają tak dalej, tylko, żeby raz na jakiś czas poczuć, że "ownują", nawet jeżeli na ich teamie / drużynie się to źle odbija.

***
Avatar użytkownika

Posty: 17021
Dołączył(a): 21.11.2001
Offline
PostNapisane: 12 lis 2013, 14:05 
Cytuj  
Tak i w większości przypadków (poza oczywiście ogarniętym bądź nie teamem całościowo) finalny wynik na mecz to stosunek "bende snajpił" w jednym i drugim teamie.
Ostatnio ręce mi opadły jak jako jedyny z 4 czy 5 w squad chciałem się kilka razy zespawnować na swoich to gdzie mnie wrzucało? Na kurwa najwyższy punkt na mapie gdzie te 4 cielaki leżały ze sniperkami i się tylko między sobą turlali.
No i teraz na takiej mapie jak Conquest/Obliteration jaki jest z nich pożytek? Zerowy.
No ale kończą mecz z 10/2 lub 15/2 więc są "pro w chuj".
Ręce.

******
Avatar użytkownika

Posty: 4672
Dołączył(a): 20.03.2007
Offline
PostNapisane: 12 lis 2013, 14:20 
Cytuj  
Oyci3C napisał(a):
Ostatnio ręce mi opadły jak jako jedyny z 4 czy 5 w squad chciałem się kilka razy zespawnować na swoich to gdzie mnie wrzucało? Na kurwa najwyższy punkt na mapie gdzie te 4 cielaki leżały ze sniperkami i się tylko między sobą turlali.


hahaha ta, kilka razy mysle sobie ze koles jest calkiem blisko kolesia z bomba, respawnuje sie na nim, a on na jakims dachu i zanim w miare bezpiecznie zlece to bomba 200 m ode mnie.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1313
Dołączył(a): 5.05.2008
Offline
PostNapisane: 12 lis 2013, 14:31 
Cytuj  
To debile som! ;-)
Wiadomo, że jako snajper nie będę leciał z pistolecikiem w pierwszej linii (chociaż zdarza się). Ale staram się być blisko składu i mu pomagać. To jest moim zdaniem rola reckona. Nie wyobrażam sobie przeleżenia całej mapy w jednym miejscu.

Staty z reguły mam na poziomie 2/10, ale co z tego jeśli wygraliśmy mecz :)


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 17021
Dołączył(a): 21.11.2001
Offline
PostNapisane: 12 lis 2013, 14:33 
Cytuj  
Nie dość, że SNAJPI to jeszcze chujowo! :(

hihihi

******

Posty: 4059
Dołączył(a): 5.01.2002
Offline
PostNapisane: 12 lis 2013, 14:45 
Cytuj  
Teraz recon moze karac z karabinu wiec nie jest taki bezbronny + pokeballs + C4. Mozna ladny cyrk odstawic jak sie wie jak grac. No ale do tego trzeba troche glowy i sprytu. Bush wookies nie sa znani ze specjalnej przenikliwosci ...

T.


_________________
Templair_@PSN

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 12 lis 2013, 15:19 
Cytuj  
Nie mogę inaczej tego nazwac jak pjur ownydż

az przypominają się czasy bc2, dalej aktualne:

Spoiler:


_________________
.


Ostatnio edytowano 12 lis 2013, 15:28 przez Highlander, łącznie edytowano 2 razy
*****
Avatar użytkownika

Posty: 2270
Dołączył(a): 20.12.2004
Offline
PostNapisane: 12 lis 2013, 15:20 
Cytuj  
Powiem wam że ostanio gram tylko 1 mapke Obliteration na Parcel Storm, tak mi się to podoba jak ten wiatr sie wzmaga i skuterkiem sie popierdala w tych wysokoich falach pod koniec. Czuję się jak na filipinach


_________________
Turbot

****

Posty: 1061
Dołączył(a): 26.08.2005
Offline
PostNapisane: 12 lis 2013, 15:48 
Cytuj  
mi sie podoba operation locker (czy jakos tak) i zawad 311. No i gram turbo hybryda support z mk mod 11 xD (automatyczna snajperka), jak rozwine do koca support pewnie pogram reconem z jakas zwykla automatyczna bronia + tlumik. Pod tym wzgledem BF4 daje naprawde duzo frajdy, customizacja postaci jest na cholernie wysokim poziomie. Hype jednym slowem, czekam na dodatek, no i chcialbym zobaczyc nowe operation metro ;)


_________________
jey#2178
BF3: jeyjeykrk
PSN: jeyjeykrk

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2270
Dołączył(a): 20.12.2004
Offline
PostNapisane: 12 lis 2013, 15:57 
Cytuj  
A powiedzcie mi czy tez to macie bo co 2-3 mapki zacina mi się gra. Slysze zapetlony glos i musze zamknac klienta


_________________
Turbot

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 12 lis 2013, 15:59 
Cytuj  
Marti napisał(a):
nowe operation metro ;)

jak w ogole można chcieć mape w tym stylu? ;p


_________________
.

*
Avatar użytkownika

Posty: 5772
Dołączył(a): 23.01.2008
Offline
PostNapisane: 12 lis 2013, 18:14 
Cytuj  
Ta zimowa mapa jest metrem 2.0 ale o wiele lepsza


_________________
Vanilla Wow: Nyxs - Rogue Undead

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5881 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 223, 224, 225, 226, 227, 228, 229 ... 295  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.