A przy takim mmo point and click byloby znacznie mniej pierdzielenia sie niz przy fpsach a i tak nie robi innych BG od hmm open world.
warsow jest na zmodyfikowanym silniku Q2, Qfusion. I jest gra znacznie plynniejsza niz sam QL. Tam tez nie ma matchmakingu. Byc moze wejdzie z wersją steam. Ciekawe jak wyjdzie. Warsow mnie drazni ze wzgledu na art style.
Reflex ma miec nowy silnik, nowocześniejszy, z nastawieniem na płynność gry. Pewne mechanizmy maja byc przeniesione, ale ma byc to nowa gra. Z tym, ze z takim featurem jak air control.
matchmaking to od dawna srodowisko QL forsuje jak tylko może i wszyscy o tym doskonale wiedza, ze jest potrzebny w takiej grze. Nawet ludzie nie musza sie uczyc grac, bo i tak im dopasuje gracza na ich poziomie. A teraz generalnie noobek wchodzi do QL i 99% jest od niego lepsza i ze świecą szukać kogoś o podobnym skillu. Przy QL nie zachęcaja tez konta premium i pro. Bez premium sie nie da po prostu grac.
jesli chodzi o advertising, to postawilbym na cos takiego przy Reflex
http://www.youtube.com/watch?v=KbTtsezso4Q ;]
PS. w takiego QL gram, gdzie sie moglem to pododawalem siebie do kontaktu. I co jakis czas zaprasza mnie jakis noobek, by pograc razem. Bo na rownym poziomie jest awesome.