Cytuj:
think what they were aiming for was to have all the planets the same 'level'.. all accessible, however the range of mob level on each planet varies. The closer to the planets core you dig the harder the mobs get but the bigger the rewards, I think too many people were claiming there was no incentive to dig or not enough caves.
I personally would like to see a mixture of both, all planets accessible on the surface, with both entry-level and top-tier mobs & bosses
kurwa mać, co za idiota to pisze
zajebiste podejście, żeby w grze z losowo generowanymi planetami wg seedów wszystkie planety zrobić na to samo kopyto, na górze drzewka i mobki na 3 hity, dungeon z mobkami na cztery a koło core mobki na hitów pięc które wykańczają Cię na dwa, i chuj ze statami bo wszystko będzie wyskalowane tak aby zawsze proporcje były takie same
Myślałem, że te losowe generowanie planet jest po to, aby wprowadzić jakąś wariacje, jedne planety byłyby zasiedlone, inne dzikie, trzecie np wyczyszczone z mobów ale za to z dużą ilością bandytów bądź bazą wojskową która wszystko trzyma w garści, a na jeszcze innych pustynie pod którą mamy labirynt jaskiń, wtedy można by liczyć na różne playthrough (szczególnie biorąc pod uwagę, to, że zapowiedzieli generator questów)
Z housingiem i np. bookmarkowaniem planet można by mieć parę postaci w zupełnie innych światach, co by dodatkowo skłaniało do altowania, ale jak widać grubo się przeliczyłem, bo gra musi być zrozumiała dla jakiegoś pierdolniętego hamburgera, żeby było "przyjemnie i klarownie"