mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 221 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12  Następna strona
Autor Wiadomość
*
Avatar użytkownika

Posty: 6496
Dołączył(a): 17.01.2005
Offline
PostNapisane: 10 gru 2013, 09:15 
Cytuj  
pieniek82 napisał(a):
wezcie pare ognisk i idzcie na zimowa planete. Klimat jak w Imperium kontratakuje


Albo uszyjcie sobie cieple ubranko :)


_________________
Obrazek

****

Posty: 1216
Dołączył(a): 21.07.2004
Offline
PostNapisane: 10 gru 2013, 14:04 
Cytuj  
Cieple ubranko polecam ze skorek - dosyc latwo je wykonac, a jest cieplutkie :)

BTW po patchu wydaje mi sie, że sporo zwiększyli ilość rudy srebra i złota, bo tak jak wcześniej miałem problem z ich znalezieniem tak teraz mam tego tyle samo co ironu...

**

Posty: 301
Dołączył(a): 31.01.2006
Offline
PostNapisane: 10 gru 2013, 14:07 
Cytuj  
update :S
od teraz każda planeta w sektorze jest tak samo wyskalowana, jak dla mnie ogromny minus, odechciało mi się w to grać

fajnym elementem było właśnie to, że można było sobie wybrać co się chce robić, czy pójdę na planetę z threat lvl jak mój ap i pobiegam za mobami na powierzchni i pozbijam pixele, czy spróbuję zrobić jakiś loch dla dropa, albo spróbuję jakieś planety z niższym threat level dla farmy, teraz cały sektor gra się tak samo, chujowo

****

Posty: 1216
Dołączył(a): 21.07.2004
Offline
PostNapisane: 10 gru 2013, 16:18 
Cytuj  
był

*
Avatar użytkownika

Posty: 6496
Dołączył(a): 17.01.2005
Offline
PostNapisane: 10 gru 2013, 16:31 
Cytuj  
kluczmen napisał(a):
update :S
od teraz każda planeta w sektorze jest tak samo wyskalowana, jak dla mnie ogromny minus, odechciało mi się w to grać

fajnym elementem było właśnie to, że można było sobie wybrać co się chce robić, czy pójdę na planetę z threat lvl jak mój ap i pobiegam za mobami na powierzchni i pozbijam pixele, czy spróbuję zrobić jakiś loch dla dropa, albo spróbuję jakieś planety z niższym threat level dla farmy, teraz cały sektor gra się tak samo, chujowo


ke?


_________________
Obrazek

****

Posty: 1216
Dołączył(a): 21.07.2004
Offline
PostNapisane: 10 gru 2013, 16:47 
Cytuj  
To musi byc jakiś zjeb bo ja widze na kazdej planecie w pierwszym sektorze level 1

***
Avatar użytkownika

Posty: 17021
Dołączył(a): 21.11.2001
Offline
PostNapisane: 10 gru 2013, 16:48 
Cytuj  
Wtf, to już nie można randomowo polecieć i zgarnąć wpierdolix?

******

Posty: 4059
Dołączył(a): 5.01.2002
Offline
PostNapisane: 10 gru 2013, 17:20 
Cytuj  
Wait, what? Tak mialo byc? ...

T.


_________________
Templair_@PSN

****

Posty: 1216
Dołączył(a): 21.07.2004
Offline
PostNapisane: 10 gru 2013, 17:48 
Cytuj  
nie wiem czy tak miało być, ale ogólnie w tej chwili jest w chuuuuuj łatwiej, co mnie osobiście mocno wkurwiło...

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 10 gru 2013, 17:55 
Cytuj  
oszukali nas


_________________
.

***
Avatar użytkownika

Posty: 17021
Dołączył(a): 21.11.2001
Offline
PostNapisane: 10 gru 2013, 17:57 
Cytuj  
Wyjęte z ich forum:

I think what they were aiming for was to have all the planets the same 'level'.. all accessible, however the range of mob level on each planet varies. The closer to the planets core you dig the harder the mobs get but the bigger the rewards, I think too many people were claiming there was no incentive to dig or not enough caves.

I personally would like to see a mixture of both, all planets accessible on the surface, with both entry-level and top-tier mobs & bosses, with maybe a few clear no-go high threat zones on each planet close to the core, or maybe a high-level fortress in the sky or mountain region somewhere if you know what I mean. Additionally one or two 'end-game planets' [for want of a better phrase.. I know its a sandbox] that are complete no-go for new players.


Btw. 3 mil dol za coś takiego z backers? Ja pierdolę chyba branżę zmienię...

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 10 gru 2013, 18:09 
Cytuj  
lol jaki failzor

***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 10 gru 2013, 18:15 
Cytuj  
Czyli mowicie, ze znowu nie oplacalo sie kupowac gry na 'premiere' :P A to ci niespodzianka :D

****

Posty: 1216
Dołączył(a): 21.07.2004
Offline
PostNapisane: 10 gru 2013, 18:16 
Cytuj  
ehh kurwa a było juz tak przyjemnie to musieli spierdolic...
Nie wiem czy nie jebnac tym do czasu zakończenia bety. Waham się bo np. przed chwilą dropnął mi z chesta medical merchant, którego ustawiłem sobie na statku i ciekawy jestem czym ta gra mnie zaskoczy jeszcze :)

EDIT:
W tej chwili to jest beta, a nie premiera...

****

Posty: 1216
Dołączył(a): 21.07.2004
Offline
PostNapisane: 10 gru 2013, 20:07 
Cytuj  
Ehhh kurwa, ale to juz jakieś jaja - UFO pada teraz po 5 shotach z iron bowa :/ - boss jak chuj

EDIT: Możemy się spodziewać w najbliższym czasie kolejnego wipe'a. Po upgradzie mapy możemy crafcić takie weapony (wszystkie mają taki kosmiczny dmg)

Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 10 gru 2013, 20:33 
Cytuj  
To bug. Hot fix ma byc 'very soon'.

***
Avatar użytkownika

Posty: 10140
Dołączył(a): 13.10.2005
Offline
PostNapisane: 10 gru 2013, 20:46 
Cytuj  
raggnarok napisał(a):
Czyli mowicie, ze znowu nie oplacalo sie kupowac gry na 'premiere' :P A to ci niespodzianka :D


Opłacało się w 100%. :D

Wsparłem kolesi od ambitnego projektu, poczerpałem trochę funu z pierwszej dostępnej bety i jestem w chuj optymistycznie nastawiony na to, co wyskrobią w przyszłości.

Ciągnie mnie do grania ale nie będę sobie spoilował contentu, nawet ze świadomością, że dostaliśmy dopiero część zapowiadanych features. :)


_________________
wodny napisał(a):
wolałbym by ludzie pukali się w pupę niż mieli broń.

******
Avatar użytkownika

Posty: 4646
Dołączył(a): 31.01.2006
Offline
PostNapisane: 10 gru 2013, 22:01 
Cytuj  
raggnarok napisał(a):
Czyli mowicie, ze znowu nie oplacalo sie kupowac gry na 'premiere' :P A to ci niespodzianka :D

To pierwsza faza bety indie gry za 3 dyszki. Co tu żałować...


_________________
Once upon a time games was fun and too quickly became about winning, being the best or leveling up to get sick loot. Screw that... it is the time to have fun. - Day9

**

Posty: 301
Dołączył(a): 31.01.2006
Offline
PostNapisane: 10 gru 2013, 22:42 
Cytuj  
Cytuj:
think what they were aiming for was to have all the planets the same 'level'.. all accessible, however the range of mob level on each planet varies. The closer to the planets core you dig the harder the mobs get but the bigger the rewards, I think too many people were claiming there was no incentive to dig or not enough caves.

I personally would like to see a mixture of both, all planets accessible on the surface, with both entry-level and top-tier mobs & bosses



kurwa mać, co za idiota to pisze

zajebiste podejście, żeby w grze z losowo generowanymi planetami wg seedów wszystkie planety zrobić na to samo kopyto, na górze drzewka i mobki na 3 hity, dungeon z mobkami na cztery a koło core mobki na hitów pięc które wykańczają Cię na dwa, i chuj ze statami bo wszystko będzie wyskalowane tak aby zawsze proporcje były takie same

Myślałem, że te losowe generowanie planet jest po to, aby wprowadzić jakąś wariacje, jedne planety byłyby zasiedlone, inne dzikie, trzecie np wyczyszczone z mobów ale za to z dużą ilością bandytów bądź bazą wojskową która wszystko trzyma w garści, a na jeszcze innych pustynie pod którą mamy labirynt jaskiń, wtedy można by liczyć na różne playthrough (szczególnie biorąc pod uwagę, to, że zapowiedzieli generator questów)
Z housingiem i np. bookmarkowaniem planet można by mieć parę postaci w zupełnie innych światach, co by dodatkowo skłaniało do altowania, ale jak widać grubo się przeliczyłem, bo gra musi być zrozumiała dla jakiegoś pierdolniętego hamburgera, żeby było "przyjemnie i klarownie"

***
Avatar użytkownika

Posty: 17021
Dołączył(a): 21.11.2001
Offline
PostNapisane: 10 gru 2013, 22:48 
Cytuj  
Mniej więcej tak to wygląda:)

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 221 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.