mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2986 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 135, 136, 137, 138, 139, 140, 141 ... 150  Następna strona
Autor Wiadomość
***

Posty: 667
Dołączył(a): 23.11.2001
Offline
PostNapisane: 4 sty 2014, 13:03 
Cytuj  
smeagollum napisał(a):
Crafting - Enchanting jest już w grze?


Nie ma jeszcze, ale pozostale crafty (armoursmithing, alchemia etc.) jest lepszy niz w DF1.

smeagollum napisał(a):
Gathering - rarki wypadające każdemu wszędzie (poza safe zone) to Twoim zdaniem lepszy pomysł od hot spotów, którymi były kopalnie?


Jasne ze tak, kopalnie rzucajace tony zelaza/drewna nie byly dobre. Tworzyly tez monopol (a raczej oligopol? :p) na rarki. Poza tym nadal mozesz kopac komus kopalnie i nadal sa one lepsze niz jakies randomowe nody w lesie.
Do tego dochodzi "nawodny" gathering w postaci fishing trawlerow i sea scraperow oraz... lopata :D

smeagollum napisał(a):
Lokacje - holdingi, które stały się niemal safe zonami to Twoim zdaniem zmiana na plus?


Nie sa az takimi safe zonami, da sie wejsc do miast, tyle ze trzeba kombinowac. Nie wiem czy chce nic nieznaczace mury w grze, a takie byly w DF1. Przydalyby sie craftowalne drabiny czy cos w ten desen.
Nie ma tez portal chamberow w kazdym miescie/hamlecie. Plus.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1247
Dołączył(a): 2.09.2008
Offline
PostNapisane: 4 sty 2014, 13:39 
Cytuj  
gosti napisał(a):
Nie ma jeszcze, ale pozostale crafty (armoursmithing, alchemia etc.) jest lepszy niz w DF1.

Czyli nie ma jednego z powodów, dla których nawet zmaksowane postacie chodziły na moby, bawiły się w handel itp.
Czym się różnią armoursmithing i alchemia od tych z df1?

gosti napisał(a):
Jasne ze tak, kopalnie rzucajace tony zelaza/drewna nie byly dobre. Tworzyly tez monopol (a raczej oligopol? :p) na rarki.

Innymi słowy było o co walczyć, po co zawiązywać koalicje itp. Wystarczyło zmniejszyć ilość z ton do setek kilogramów?

gosti napisał(a):
Poza tym nadal mozesz kopac komus kopalnie i nadal sa one lepsze niz jakies randomowe nody w lesie.

Możesz też zbindować się koło jakiegoś chaos banku i ryzykując tylko kilof czy tam siekierę tłuc rarki. I wtedy kopalnia nie jest już potrzebna. A razem z nią wyprawy na moby, żeby zarobić na rarki, które musiałbyś od kogoś kupić (handel). Bądź wyprawy, by komuś te rarki ukraść.

gosti napisał(a):
Do tego dochodzi "nawodny" gathering w postaci fishing trawlerow i sea scraperow

Gwóźdź do trumny w moim przypadku. Wprowadzenie statków, które w sieci łapią nie wiadomo jakie skarby to był dla mnie decydujący moment, w którym stwierdziłem, że nie ma już ratunku dla tej gry, bo jej Twórcy są nie tylko leniwi, są po prostu idiotami.

gosti napisał(a):
Nie sa az takimi safe zonami, da sie wejsc do miast, tyle ze trzeba kombinowac. Nie wiem czy chce nic nieznaczace mury w grze, a takie byly w DF1. Przydalyby sie craftowalne drabiny czy cos w ten desen.
Nie ma tez portal chamberow w kazdym miescie/hamlecie. Plus.

Mury zawsze coś znaczyły. Podobnie wieże i bonus jaki dawały niektóre budynki w mieście. Brak portal chamberów to jeden z niewielu plusów jaki mi przychodził do głowy, gdy myślałem o zaletach df2.

Kolejna sprawa jeśli chodzi o gathering i handel - brak składników do czarów. Ta gra to jakiś koszmar w porównaniu z df1.

*

Posty: 85
Dołączył(a): 24.01.2011
Offline
PostNapisane: 4 sty 2014, 15:36 
Cytuj  
Generalnie nadal istnieja powody dla ktorych warto na te moby chodzic mimo skonczonych featow. Matsy na repair shardy - nie ma klanu, ktory mialby ich za duzo, matsy ze skinningu sa akurat czesto wykorzystywane. Na szczescie ta gra wlasnie dochodzi do momentu, w ktorym zapasy ludzii, ktorzy nazbierali potki/shardy/matsy/runki podczas wbijania featow, sa powoli na wyczerpaniu. Co raz czesciej na spotach mozna spotkac ludzi farmiacych rozne rzeczy. Farmienie AFK na scrapperach zostalo mocno znerfione, najpierw przez rynek, poniewaz nie dalo sie utrzymac ceny rzeczy ze scrappingu, po drugie przez samo AV - fakt, ze troche pozno.

W miescie nadal sa bonusy od budynkow, fakt, ze towery sa nadal troche za mocne - mimo nerfow. Zbieranie rarek w 5, czesto powoduje strate czasu, ktory sie poswiecilo na ich zbieranie ;).

*

Posty: 94
Dołączył(a): 10.09.2010
Offline
PostNapisane: 4 sty 2014, 15:51 
Cytuj  
co jest słabsze ?

- wobble i kontrola postaci (w df1 1:1 teraz jak próbuje się obrócić w powietrzu to dzieje się to z opóźnieniem), reflecty dmg, za duzy dmg z aoe. slowy, movement skille.

- bank/inventory paski zamiast systemu znanego z df1 i ultimy

- levelowanie postaci, wolałem medytacje + system levelownia z df1 niz PP które od questów rożni tylko nazwa, mogli zrezygnować z nazwy PP i po prostu wrzucić questy - idź i zabij 600 mobkow typu x/ zbierz 1500 surowcow typu y - wyszłoby na to samo, zamiast ultimowego systemu rozwoju postaci dostaliśmy system głupawych questów nazwanych dla niepoznaki PP. W df1 rozwijanie postaci sprawiało mi frajdę, tutaj to dla mnie udręka.

- loot tables - moby danego tiera maja bardzo zbliżony drop, i generalnie loot table powoduje ze do 90 % mobkow z gry już się nie wraca po zaliczeniu na nich questa. Nie ma dropu/matów ze skiningu unikalnych dla danego mobka. (skończyło się bieganie na ruby żeby sobie kobra staffy wykrafcic, czy w inne miejsce zeby sobie maty do enchantingu wyfarmic) teraz wystarczy wbić PP a potem na afku gatherowac, albo od razu na afk gatherowac.

- PVE mnie się gorzej mobki bije niż w DF1 tam był z tego jakiś fun przynajmniej przez jakiś czas. Moglem podejść na spawn żeby sobie wbić np 5 punktów na fireballu, tutaj muszę zabić np 150 mobkow żeby moc cokolwiek wylevelowac, to sprawia ze nie chce mi się nawet zaczynać farmić.

GUI- jedyne co jest lepsze w GUI w porównaniu do df1 to miecz i tarcza na 1 slocie, i możliwość włączenia sprintu. Brak możliwości zbindowania jednego przycisku do odpalania skili z obydwu kolek to porażka (Tasos napisał ze żeby sobie skrypt AHK zrobić jeśli komuś nie pasuje), jedyne co mnie ratuje to to ze teraz mogę ustawić na prawym smartcasta i odpalac buffy i transfery smartcastem z prawego. Wg mnie GUI z df1 radziło sobie jako tako z ponad 100 skili z df1 wiec z tymi 30 skilami które są teraz, poradziłoby sobie bez problemu. W sumie i tak wiekszosc pewnie gra na direct bindach do najważniejszych skilli. O samym pomyśle kółek to mi się nawet pisać nie chce.

-mniejsza mapa

-fun z pvp

***

Posty: 667
Dołączył(a): 23.11.2001
Offline
PostNapisane: 4 sty 2014, 15:59 
Cytuj  
smeagollum napisał(a):
Czym się różnią armoursmithing i alchemia od tych z df1?


Alchemia zostala rozbita na staffcrafting i alchemie. Ta pierwsza jest zupelnie nowa, ta druga ma opcje transmutacji slabszych matsow ze skinningu na lepsze.
Armoursmithing faktycznie sie nie rozni za bardzo, za to weaponsmithing juz tak. Chociazby roznorodnoscia materialow na poszczegolne bronie. Jakos bardziej ma to rece i nogi imo.

smeagollum napisał(a):
Gwóźdź do trumny w moim przypadku. Wprowadzenie statków, które w sieci łapią nie wiadomo jakie skarby to był dla mnie decydujący moment, w którym stwierdziłem, że nie ma już ratunku dla tej gry, bo jej Twórcy są nie tylko leniwi, są po prostu idiotami.


Dla Ciebie tak, dla innych wrecz przeciwnie. Fakt - na poczatku scraping byl zbyt dochodowy, ale koncu to uregulowali.

smeagollum napisał(a):
Mury zawsze coś znaczyły. Podobnie wieże i bonus jaki dawały niektóre budynki w mieście.


Nie wiem co znaczyly te mury, jezeli wchodzilo sie na nie za pomoca ogolnodostepnego launcha, WoFa, stormblasta etc. Bonusy i wieze tez sa w "dwojce".

smeagollum napisał(a):
Kolejna sprawa jeśli chodzi o gathering i handel - brak składników do czarów.


Ja te zmiany akurat uznaje za duzy plus. Siarka/mandragora etc. sa uzywane w craftingu, natomiast do czarow elementalisty/primalisty sa skladniki, do tego tylko po jednej sztuce, wiec nie trzeba tyle klikac przy robieniu ready bagow na pvp.

smeagollum napisał(a):
Ta gra to jakiś koszmar w porównaniu z df1.


Moze dla Ciebie. Dla mnie czesc zmian jest faktycznie z dupy (np inventory... koszmar), ale wiekszosc jest na plus. W tym PVP.

I zeby nie bylo - tez uwazam ze Tasos sie opierdala.

***

Posty: 667
Dołączył(a): 23.11.2001
Offline
PostNapisane: 4 sty 2014, 16:07 
Cytuj  
Drelungar napisał(a):
co jest słabsze ?

- wobble i kontrola postaci (w df1 1:1 teraz jak próbuje się obrócić w powietrzu to dzieje się to z opóźnieniem), reflecty dmg, za duzy dmg z aoe. slowy, movement skille.

- bank/inventory paski zamiast systemu znanego z df1 i ultimy

- levelowanie postaci, wolałem medytacje + system levelownia z df1 niz PP które od questów rożni tylko nazwa, mogli zrezygnować z nazwy PP i po prostu wrzucić questy - idź i zabij 600 mobkow typu x/ zbierz 1500 surowcow typu y - wyszłoby na to samo, zamiast ultimowego systemu rozwoju postaci dostaliśmy system głupawych questów nazwanych dla niepoznaki PP. W df1 rozwijanie postaci sprawiało mi frajdę, tutaj to dla mnie udręka.

- loot tables - moby danego tiera maja bardzo zbliżony drop, i generalnie loot table powoduje ze do 90 % mobkow z gry już się nie wraca po zaliczeniu na nich questa. Nie ma dropu/matów ze skiningu unikalnych dla danego mobka. (skończyło się bieganie na ruby żeby sobie kobra staffy wykrafcic, czy w inne miejsce zeby sobie maty do enchantingu wyfarmic) teraz wystarczy wbić PP a potem na afku gatherowac, albo od razu na afk gatherowac.

- PVE mnie się gorzej mobki bije niż w DF1 tam był z tego jakiś fun przynajmniej przez jakiś czas. Moglem podejść na spawn żeby sobie wbić np 5 punktów na fireballu, tutaj muszę zabić np 150 mobkow żeby moc cokolwiek wylevelowac, to sprawia ze nie chce mi się nawet zaczynać farmić.

GUI- jedyne co jest lepsze w GUI w porównaniu do df1 to miecz i tarcza na 1 slocie, i możliwość włączenia sprintu. Brak możliwości zbindowania jednego przycisku do odpalania skili z obydwu kolek to porażka (Tasos napisał ze żeby sobie skrypt AHK zrobić jeśli komuś nie pasuje), jedyne co mnie ratuje to to ze teraz mogę ustawić na prawym smartcasta i odpalac buffy i transfery smartcastem z prawego. Wg mnie GUI z df1 radziło sobie jako tako z ponad 100 skili z df1 wiec z tymi 30 skilami które są teraz, poradziłoby sobie bez problemu. W sumie i tak wiekszosc pewnie gra na direct bindach do najważniejszych skilli. O samym pomyśle kółek to mi się nawet pisać nie chce.

-mniejsza mapa

-fun z pvp


Wobble - mi tam to nie przeszkadza, a juz na pewno nie przeszkadza mi kontrola postaci.

Inventory chujowe, tu sie zgodze.

Levelowanie - no blagam Cie, chyba zapomniales juz jak sie levelowalo melee... Poza tym czary to samo - szlo sie na jakis spawn i strzelalo. Boring bardziej niz jest obecnie imo.
No, chyba ze sie zapuszczalo makro.

Zgadzam sie, ze loot tables musi sie zmienic. Tyle ze do ilu mobow wracales w DF1? 5? 10? I wracalo sie ze wzgledu na enchanting, jak i ten wprowadza, wszystko sie zmieni.

Fun z PVE w DF1? Whaaaaat?

Co do GUI to ostatnio wprowadzony chat system jest chyba lepszy niz byl (mozna sobie poustawiac co sie chce), chociaz do idealu i tak mu brakuje.

*

Posty: 94
Dołączył(a): 10.09.2010
Offline
PostNapisane: 4 sty 2014, 16:26 
Cytuj  
Wszystkie spelle ofensywne wbiłem w df1 farmiąc nimi mobki - tak tez się dało ( i mozna je bylo wbijac krok po kroku, a nie jak teraz ze musisz cale 500 zabic zeby cokolwiek z tego miec ze je bijesz), jeśli ktoś zarabiał golda daggerami a potem spalał regi na randomowych mobkach to faktycznie mogło być nudno. Meele nie levelowalem, zmaksowalem dopiero na koncu jak były szybkie gainy a i tak grało mi się bardzo dobrze.
Tak mnie PVE dawało wiekszy fun w df1 niż w dfuw zresztą nie tylko mnie (zapytaj Spornego).

***

Posty: 667
Dołączył(a): 23.11.2001
Offline
PostNapisane: 4 sty 2014, 18:53 
Cytuj  
Tez magie levelowalem na mobkach i naprawde nie widze przewagi tamtego levelowania nad obecnym. Roznica jest jednak taka, ze obecnie mozesz zrobic postac PVP calkowicie semi-afkujac.

Nie wiem tez w jaki sposob tamto PVE mialo dawac wiekszy fun. Po prostu tego nie rozumiem. Zawolaj Spornego zeby mi to wytlumaczyl. :P

*

Posty: 85
Dołączył(a): 24.01.2011
Offline
PostNapisane: 4 sty 2014, 20:10 
Cytuj  
Dre z tego co sie orientuje to featy mialy przyspieszac lvlowanie - za jednego terrora na low PP dostajesz z 12-15 PP, mozesz to porownac do wbijania pojedynczych czarow - 1 czar okolo 1300 PP na 100. Prawda jest taka, ze nie musisz trzaskac wszystkiego w jeden czy dwa dni. Jesli podzielisz sobie bicie na etapy, to mozesz zrobic featy po 30 mobkow. Wyjdzie Ci na to samo co zrobienie 1x 150. System UO to jedna z alternatyw, jest fajny, ale czy najlepszy? Nie gralem w DF1, aby system dzialal musi byc odpowiednio wywazony, z tego co sie orientuje w DF1 bylo z tym srednio... Gra jest na rynku niecaly rok, jak na male studio i tak wprowadzane zmiany nie sa zle, rozwijaja ta gre, pewnie jeszcze kilka miesiecy i gra w ilosci contentu przescignie DF1, a pozniej... kto wie.

*

Posty: 94
Dołączył(a): 10.09.2010
Offline
PostNapisane: 4 sty 2014, 20:15 
Cytuj  
Nie wiem czy możliwość zrobienia postaci semi afk to taka zaleta, to po porostu inna forma makrowania. Wolałbym wbijać magie tak jak wcześniej całkowicie angażując się w grę a zarobionego golda wydawać na medytacje statow całkowicie afk. Co do spornego to niestety sam będziesz musiał go spytać.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1247
Dołączył(a): 2.09.2008
Offline
PostNapisane: 4 sty 2014, 20:41 
Cytuj  
dawiss napisał(a):
Gra jest na rynku niecaly rok, jak na male studio i tak wprowadzane zmiany nie sa zle, rozwijaja ta gre, pewnie jeszcze kilka miesiecy i gra w ilosci contentu przescignie DF1, a pozniej... kto wie.

:]

***
Avatar użytkownika

Posty: 17021
Dołączył(a): 21.11.2001
Offline
PostNapisane: 4 sty 2014, 21:00 
Cytuj  
Ooo, dobre.

*

Posty: 85
Dołączył(a): 24.01.2011
Offline
PostNapisane: 4 sty 2014, 21:00 
Cytuj  
Drelungar napisał(a):
Nie wiem czy możliwość zrobienia postaci semi afk to taka zaleta, to po porostu inna forma makrowania. Wolałbym wbijać magie tak jak wcześniej całkowicie angażując się w grę a zarobionego golda wydawać na medytacje statow całkowicie afk. Co do spornego to niestety sam będziesz musiał go spytać.


Sam widzisz, ze nie jest latwo o rozwiazania idealne. Jebanie tej firmy za to, ze sporobowala czegos innego po tym jak nazbierala chuji za to co bylo wczesniej, ani nie cofnie czasu, ani nic nie zmieni w obecnej grze. Tobie sie ciezko pogodzic z tymi zmianami bo grales w DF1, ja je przyjalem takimi jakie sa, bo nie znalem tego co bylo wczesniej. Nie zmienia to faktu, ze ta gra opiera sie na PvP i wlasciwie to jest czynnikiem, ktory mnie przy niej trzyma. Nie mam watpliwosci, ze to PvP bedzie lepsze. Jeszcze gdyby nie ten jebany duelista...

*

Posty: 94
Dołączył(a): 10.09.2010
Offline
PostNapisane: 4 sty 2014, 21:12 
Cytuj  
dawiss napisał(a):
Jebanie tej firmy za to, ze sporobowala czegos innego po tym jak nazbierala chuji za to co bylo wczesniej,

Widzisz tylko problem jest taki ze nikt ich nie jabał za to co robili wcześniej, jebali ich za to ze wcześniej nic nie robili, wszystko było ok nawet populacja pewnie na dzisiejszym poziomie albo lepsza, kiedy nagle panowie z AV napisali oficjalnie ze nie będą rozwijać gry tylko biorą się za prace nad 2 i zrobią wipe, sama zapowiedz wipe zmniejszyla populacje i zablokowała dopływ nowych graczy, 1.5 roku bez właściwie żadnego patcha dopełniła wszystkiego. Teraz po 4 -5 latach pracy bo podobno w 2008 czy 2009 zaczęli prace na df arena które potem miało nazywać się DF 2010 a które ostatecznie nazywa się UW i rożni dość znacznie od tego co początkowo zapowiadali, i to nie tylko forma ale przede wszystkim ilością contentu. Wiec wybacz ale nie wierze w cudowną przemianę panów z AV skoro przez ten czas zrobili tak mało, co nie znaczy ze nie będę grał. Pewnie będę bo DF ma jeden zasadniczy atut - brak konkurencji.

***

Posty: 667
Dołączył(a): 23.11.2001
Offline
PostNapisane: 5 sty 2014, 09:18 
Cytuj  
Gdyby byl to gniot, to bym w niego nie gral, mimo braku konkurencji. :)
Panowie z AV sie nie zmienili, to jest pewne, licze jednak ze Koreance im wpierdola jak trzeba i cos tam beda ciagle robic. :D

****
Avatar użytkownika

Posty: 1409
Dołączył(a): 29.10.2010
Offline
PostNapisane: 5 sty 2014, 14:01 
Cytuj  
Nom wpierdolą im... nowe pety i ubrania ;0 może system ślubów też.


_________________
_________________________
Vilhelm Sandwall
Rats in the Hats
-------------------------------
Darkfall New Dawn
www.ratsinthehats.pl
-------------------------------
POE: https://www.pathofexile.com/account/vie ... le/dudriel

*

Posty: 94
Dołączył(a): 10.09.2010
Offline
PostNapisane: 5 sty 2014, 15:34 
Cytuj  
Ale ja przecież nie mówię ze to gniot po prostu imo gra sporo słabsza niż df1, jakbym jedynki nie widział to pewnie bym myślał, ze to zajebista gra z potencjalem.
PS.
My tutaj trolujemy a serwer dalej leży...

**

Posty: 312
Dołączył(a): 27.11.2009
Offline
PostNapisane: 5 sty 2014, 17:26 
Cytuj  
df:uw ma swoje plusy i minusy w porownaniu do df1,

system walki to kwestia gustu, niektorym sie bardziej podoba z df1 a innym z df:uw.
co do kontentu to chyba df:uw juz przegonilo df1, podkreslam mowie tu o contecie a nie o rozwoju postaci.
rozwoj postaci w df1 byl bardziej skomplikowany, ciekawszy, lecz mial i zle strony.. od chuja niepotrzebnych skilli ktore trzeba bylo wbic, chodzenie dniami w sciane, plywanie nockami na afku lub bezsesowne napierdalanie na scianie placzu... ogolnie niepotrzebny grind na tygodnie... zamiast grac i cieszyc sie gra trzeba bylo tygodniami napierdalac na afku...

jesli chodzi o pve to df1 bylo lepsze tylko ze wzgledu na matsy (entchanting) farmilo sie poszczegulne mobki dla poszegulnego lootu.
Av powinno przeteakowac tabele lootu, i dodac entchanting. Rozgrywka pve ruszylaby do przodu.


_________________
Mormo Blastbeat DFO

**
Avatar użytkownika

Posty: 9369
Dołączył(a): 18.07.2002
Offline
PostNapisane: 5 sty 2014, 17:44 
Cytuj  
Ja nie wiem czemu kurwa ci debile z AV nie wyjebia wszystkiego, zrobia kopie ulitmy online z grafia DFO, i maja gwarantowany win,


_________________
Choices always were a problem for you
What you need is someone strong to guide you
Deaf and blind and dumb and born to follow
What you need is someone strong to guide you...
Like me

*

Posty: 94
Dołączył(a): 10.09.2010
Offline
PostNapisane: 5 sty 2014, 17:52 
Cytuj  
Mormo Blastbeat napisał(a):
od chuja niepotrzebnych skilli ktore trzeba bylo wbic, chodzenie dniami w sciane, plywanie nockami na afku lub bezsesowne napierdalanie na scianie placzu... ogolnie niepotrzebny grind na tygodnie...


Po co wbijałeś niepotrzebne skille ? Bo koledzy ... ? Bo to wstyd nie mieć... ? :D
Ty piszesz o sytuacji z Początku gry a ja o sytuacji po wprowadzeniu medytacji i przyspieszeniu gainu skilli.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2986 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 135, 136, 137, 138, 139, 140, 141 ... 150  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.