zaboleq napisał(a):
A to nie miało być tak, że ostatecznie mają pomysł na westernizację tytułu i w marcu miało być nawet jakieś specjalnie forum otwarte? Beta ponoć miała by się zaczać jeszcze w tym roku.
F&F alpha czy tam beta już chyba jest od jakiegoś czasu. Także kto wie, ale imo nieistotne bo gra jest słaba niestety.
vilhelm napisał(a):
A Archeage miał fajne założenia na starcie (full loot itp) jednak zrobili z niego takiego małego potworka mixując wszystko co widzieliśmy na rynku mmo, czy ten mix da fun-u więcej niż na 1 miesiąc? : wątpię.
Full Lootu nie było, był partial loot i ogólne założenia gry i ekonomii sandboxowe (np. item decay, reperowanie pewnych rzeczy tylko przez graczy, itd). Oczywiście jak to zwykle bywa wszystko to zostało zrobione half-assed, żeby gra była przystępna i odniosła wielki mainstreamowy sukces - co z kolei oczywiście spowodowało, że gra w Korei zaliczyła niezłego faila.
Teraz gra jest upraszczana pod themeparkowe grindzenie, gimbusiarnie i cash-shopa + zalewana olbrzymimi ilościami azjatyckiego art crapu - żeby ratować z wieloletniej wielomilionowej inwestycji tyle ile się da.
Samo początkowe założenie - przynajmniej tak jak to było sprzedwane fanom - tzn. połączenie elementów Lineage 2, Ultima Online i Vanilla WoW - było całkiem niezłe, ale chyba 1. Ich przerosło i 2. zostało zarzucone w trakcie realizacji, ze względu na zbyt duże ryzyko.
Jak ktoś szuka w AA - sandboxa czy nawet staroszkolnego hardcore themeparka z silnymi elementami sandboxa to się srogo zawiedzie. Embe ma w tej kwestii rację.
W tej grze poza dużym seamless światem i niezłą animacją nic nie ma. Zupełnie.