iniside napisał(a):
Bahamut napisał(a):
Zajebistość SD polega na tym co pokazali od 1:48 do 1:50 a w szególności na tym co pokazali 1:55-1:58, za taką funkcje w jakimkolwiek silniku bym zabił
![:]](./images/smilies/icon_har1.gif)
Niby szczegół ale dla kogoś kto raczej patrzy na funkcjonalność niż na wodotryski w postaci pierdyliarda shaderów to ma znaczenie.
Mowisz o tych generowanych budynkach ? To samo mozna zrobic w blueprintach. Zreszta to nie jest funkcja SD tylko jakis sprytny level designer zrobil odpowiedni skrypt uzywajac tego ich visualnego scriptowania, ktory wyglada podobnie do blueprintow

No nie wiem, jakby tak było jak mówisz to by nawet UE taką funkcje włączył na stałe do silnika i reklamował to jako key feature zamiast innych głupot, a mniemam że czegoś takiego nikt nie zrobił do tej pory.
Oczywiście "zrobić można wszystko" ale póki do tego ktoś profesjonalnie nie podejdzie to będzie działać tak że wiecej będzie poprawiania i debugowania niż jakby każdy obiekt z osobna zrobić w 3d sofcie.
Imho tego nie zrobił sprytny level designer tylko team inżynierów, ale jak jest naprawde to obaj nie wiemy, więc zostawmy to.