iniside napisał(a):
Bahamut napisał(a):
Zajebistość SD polega na tym co pokazali od 1:48 do 1:50 a w szególności na tym co pokazali 1:55-1:58, za taką funkcje w jakimkolwiek silniku bym zabił
![:]](./images/smilies/icon_har1.gif)
Niby szczegół ale dla kogoś kto raczej patrzy na funkcjonalność niż na wodotryski w postaci pierdyliarda shaderów to ma znaczenie.
Mowisz o tych generowanych budynkach ? To samo mozna zrobic w blueprintach. Zreszta to nie jest funkcja SD tylko jakis sprytny level designer zrobil odpowiedni skrypt uzywajac tego ich visualnego scriptowania, ktory wyglada podobnie do blueprintow
![:p](./images/smilies/icon_razz.gif)
No nie wiem, jakby tak było jak mówisz to by nawet UE taką funkcje włączył na stałe do silnika i reklamował to jako key feature zamiast innych głupot, a mniemam że czegoś takiego nikt nie zrobił do tej pory.
Oczywiście "zrobić można wszystko" ale póki do tego ktoś profesjonalnie nie podejdzie to będzie działać tak że wiecej będzie poprawiania i debugowania niż jakby każdy obiekt z osobna zrobić w 3d sofcie.
Imho tego nie zrobił sprytny level designer tylko team inżynierów, ale jak jest naprawde to obaj nie wiemy, więc zostawmy to.