mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4478 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 141, 142, 143, 144, 145, 146, 147 ... 224  Następna strona
Autor Wiadomość
**
Avatar użytkownika

Posty: 328
Dołączył(a): 30.05.2008
Offline
PostNapisane: 18 kwi 2014, 06:44 
Cytuj  
Jakby w Dark Souls grafika w ogóle miała znaczenie... :)


_________________
http://www.twitch.tv/spikemoon
BattleTag: SpikeMoon#2924

***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 18 kwi 2014, 08:39 
Cytuj  
cicho, dla nich ma.
Co nie przeszkadza tym samym osobom w innym temacie podniecać się jakimś rozpikselowanym retro shitem, które wygląda jak produkcja z 8-bitowego atari :D

***
Avatar użytkownika

Posty: 10140
Dołączył(a): 13.10.2005
Offline
PostNapisane: 18 kwi 2014, 08:55 
Cytuj  
Lukas24MwO napisał(a):
Jakby w Dark Souls grafika w ogóle miała znaczenie... :)


Oczywiście, że ma. Kapitalne znaczenie. Seria pod względem technicznym nigdy nie stała na wysokim poziomie ale pod względem artstyle/designu zawsze była top notch z MAŁYMI wyjątkami (Lost Izalith w Dark Souls 1 na przykład) co budowało wspaniałą atmosferę.


Mark24 napisał(a):
cicho, dla nich ma.
Co nie przeszkadza tym samym osobom w innym temacie podniecać się jakimś rozpikselowanym retro shitem, które wygląda jak produkcja z 8-bitowego atari :D


Ja rozumiem, że masz wrażliwość artystyczną i oko do detali na poziomie rozwielitki, ale nie musisz się tym zaraz koniecznie chwalić.


_________________
wodny napisał(a):
wolałbym by ludzie pukali się w pupę niż mieli broń.

**
Avatar użytkownika

Posty: 9587
Dołączył(a): 9.02.2004
Offline
PostNapisane: 18 kwi 2014, 09:34 
Cytuj  
Lukas24MwO napisał(a):
Jakby w Dark Souls grafika w ogóle miała znaczenie... :)


Bo oczywiście budowanie odpowiedniego klimatu w takiej grze np za pomocą dynamicznego oświetlenia w ogóle znaczenia nie ma...


_________________
Gramsajt.pl - głupawy blog o grach

***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 18 kwi 2014, 10:36 
Cytuj  
razoth - ja już pisałem, ja gram w gry a nie w graficzne benchmarki. Jak gra jest dobra to w nią gram bez względu na oprawę audiowizualną. Podobnie jak ksiażka jest dobra to ją połknę w starym pożółkłym wydaniu z podartymi kartkami, jak jest chujowa to i kryształki svarowskiego nie pomogą.
A wy widzę uskuteczniacie swoje double standardy - nad jednym tytułem się znęcacie, innym się podniecacie mimo, że wygląda jak totalna kupa. Minimum konsekwencji w tym co robicie proponuję.
Czy to po prostu chęć udowodnienia, ze wasze imba PC-ty są lepsiejsze niż konsola sprzed dekady?

***
Avatar użytkownika

Posty: 10140
Dołączył(a): 13.10.2005
Offline
PostNapisane: 18 kwi 2014, 10:48 
Cytuj  
Nie posiadasz umiejętności czytania ze zrozumieniem albo jesteś ignorantem (ew prostakiem, który nie rozumie pojęcia "kierunek artystyczny"). Nie będę z tobą dyskutował. :)


_________________
wodny napisał(a):
wolałbym by ludzie pukali się w pupę niż mieli broń.

**
Avatar użytkownika

Posty: 9587
Dołączył(a): 9.02.2004
Offline
PostNapisane: 18 kwi 2014, 11:08 
Cytuj  
Razoth napisał(a):
Nie posiadasz umiejętności czytania ze zrozumieniem albo jesteś ignorantem (ew prostakiem, który nie rozumie pojęcia "kierunek artystyczny"). Nie będę z tobą dyskutował. :)


+1
Marek chyba za dużo farby się nawdychał w UK i teraz trudno zrozumieć jego bzdetne argumenty.


_________________
Gramsajt.pl - głupawy blog o grach

***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 18 kwi 2014, 11:20 
Cytuj  
czyli identyczna grafika, ale mniejsza rozdzielczość = brak artyzmu, większa rozdzielczość = artyzm.
No chyba, ze styl retro wtedy im mniejsza rozdzielczość = tym większy artyzm?

bezsens bezsensem poganiany.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 18 kwi 2014, 11:31 
Cytuj  
Tak pieprzysz glupoty w tej chwili ze, az ciezko to skomentować. Wyjasnie ci to slowami ktore moze zrozumiesz.

8-bitowa retro grafika w grze 2D, to taki troll. Kazdy wie, ze to jest troll, troll o tym wie i kazdy sie bawi trollowaniem. Wszyscy sa zadowoleni.

Dark Souls 2, to tez jest troll, tylko ze w tym przypadku trollowanie wynika, z faktu, ze troll uwaza, ze nim nie jest i idzie w zaparte, ze tak ma byc jak mowi.

Ergo, 8 bitowa grafika to pewien obrany kierunek artystyczny z ktorego tworcy w pelni sobie zdaja sprawe.

Dark Souls 2, celuje i to widać na kazdym kroku w realistyczna grafike, problem polega na tym, ze jego tworcy nie maja pojecia jak to zrobic, wiec mamy takiego potworka z calkiem niezlymi teksturami, modelami, i tragicznym oświetleniem, ktore wyglada jak z 2005 roku.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 18 kwi 2014, 11:37 
Cytuj  
dziękuję za wyjaśnienie. No zobacz gwóźdź do trumny te lights w Dark Souls. Taka szkoda... teraz się nie dziwię, że osoby z tego forum z pewnym smakiem artystycznym ominą tą imho całkiem niezłą grę szerokim łukiem. Te światła, te cienie, nawet podbicie rozdziałki do 4k nic nie da...
Żal mi ich. Tych osób które rezygnują z gry bo im światła i cienie nie pasują. :lol:

teraz rozumiesz inside?
Czy dalej nie kumasz że rezygnowanie z dobrej gry tylko dlatego, ze ma kiepską grafikę jest totalnie bez sensu z mojego punktu widzenia?


Ostatnio edytowano 18 kwi 2014, 11:38 przez Mark24, łącznie edytowano 1 raz
*
Avatar użytkownika

Posty: 5772
Dołączył(a): 23.01.2008
Offline
PostNapisane: 18 kwi 2014, 11:38 
Cytuj  
Imho pod wzgledem oswietlenia i budy klimatu tym narzędziem powinni sie uczyc od designerów dungeonow w teso.


_________________
Vanilla Wow: Nyxs - Rogue Undead

***
Avatar użytkownika

Posty: 10140
Dołączył(a): 13.10.2005
Offline
PostNapisane: 18 kwi 2014, 11:38 
Cytuj  
iniside napisał(a):

Dark Souls 2, celuje i to widać na kazdym kroku w realistyczna grafike, problem polega na tym, ze jego tworcy nie maja pojecia jak to zrobic


Tylko właśnie to jest najśmieszniejsze, że mają pojęcie:

https://www.youtube.com/watch?v=3Qj2BkF7jh4


No ale najlepiej równać w dół niż w górę (bo taniej/szybciej) i wykastrować grę pod najniższy wspólny mianownik.


_________________
wodny napisał(a):
wolałbym by ludzie pukali się w pupę niż mieli broń.

***
Avatar użytkownika

Posty: 17021
Dołączył(a): 21.11.2001
Offline
PostNapisane: 18 kwi 2014, 11:42 
Cytuj  
No to z lustrem na tarczy to jakaś masakra :)

**
Avatar użytkownika

Posty: 9587
Dołączył(a): 9.02.2004
Offline
PostNapisane: 18 kwi 2014, 11:45 
Cytuj  
Mark24 napisał(a):
czyli identyczna grafika, ale mniejsza rozdzielczość = brak artyzmu, większa rozdzielczość = artyzm.
No chyba, ze styl retro wtedy im mniejsza rozdzielczość = tym większy artyzm?

bezsens bezsensem poganiany.


Czy ktoś tu pisze o teksturach? My gadamy o oświetleniu którego brak w sposób dość drastyczny zmienia to jak gra prezentuje się w odbiorze. Cały internet o tym chuczy, topowe stronki piszą o tym a samo FM wydaje oświadczenie i się tłumaczy. Więc chyba tylko ty mareczku nie widzisz w tym problemu. Zawsze znajdzie się konsument, któremu jest wszystko jedno albo zadowala się produktem zrobionym na 50%.

Przez kilka lat karmiono nas super materiałami by potem zrobić nas w uja. W tym jest problem. Jak go nie widzisz to szczerze Ci współczuje.

Poza tym, DS2 pod paroma względami z opini wielu ludzi prezentuje się gorzej - design lokacji i przeciwników w grze tego typu jest dość ważny. Widziałem sporo bossów w DS2 i razem nie zrobili na mnie takiego wrażenia jak Artorias czy Siff np. Gapling dragon mimo swoje prostoty też robił wrażenie.



Same walki też wyglądaja bardziej na zasadzie: ok, dajmy 5 przeciwników zamiast 2 ciekawych/trudnych. Oczywiście nie twierdzę, że tak jest cały czas ale na design walk narzeka spora ilość graczy. I nie interesują mnie recenzje topowych magazynów bo niestety ci topowi recenzencji często ulegają skurwieniu typowemu ostatnio dla growej prasy.

Design sporej ilości lokacji w DS1 był genialny i nawet jak lokacja wkurwiała(say hello to Sens Fortress and Blight Town!) to i tak parło się naprzód. Ludzie zgodnie stwierdzili ze w Demon Souls i Dark Souls całośc była lepiej zaprojektowana.

Sam z chęcią zagram ale może poczekam aż się modderzy dorobią co by mieć jak najlepsze wrażenia. Póki co mam TESO i trenowanie w DS1.

Gra pewnie i tak jest świetna, ale mogła być wręcz zajebista. W tym problem.


_________________
Gramsajt.pl - głupawy blog o grach

*
Avatar użytkownika

Posty: 5772
Dołączył(a): 23.01.2008
Offline
PostNapisane: 18 kwi 2014, 11:51 
Cytuj  
https://www.youtube.com/watch?v=bheXLi2dD1U#t=427 tak sie powinno bawic swiatlem i cieniami.


_________________
Vanilla Wow: Nyxs - Rogue Undead

**
Avatar użytkownika

Posty: 9587
Dołączył(a): 9.02.2004
Offline
PostNapisane: 18 kwi 2014, 12:09 
Cytuj  
Nyx napisał(a):
https://www.youtube.com/watch?v=bheXLi2dD1U#t=427 tak sie powinno bawic swiatlem i cieniami.


Eh a ja wczoraj stwierdziłem, że zaczynam maga lvlować prócz templara :F. Templar już na 32 lvlu ale go nie odpuszcze :P. Mag ma po prostu takiego powera jakoś...


_________________
Gramsajt.pl - głupawy blog o grach

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 18 kwi 2014, 12:10 
Cytuj  
Razoth napisał(a):
iniside napisał(a):

Dark Souls 2, celuje i to widać na kazdym kroku w realistyczna grafike, problem polega na tym, ze jego tworcy nie maja pojecia jak to zrobic


Tylko właśnie to jest najśmieszniejsze, że mają pojęcie:

https://www.youtube.com/watch?v=3Qj2BkF7jh4


No ale najlepiej równać w dół niż w górę (bo taniej/szybciej) i wykastrować grę pod najniższy wspólny mianownik.

Dzieki. Ten film idealnie obrazuje co jest nie tak z grami wogole 0_o.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 12796
Dołączył(a): 17.08.2005
Offline
PostNapisane: 18 kwi 2014, 12:13 
Cytuj  
Bardzo ładnie to wygląda, rzeczywiście.

**
Avatar użytkownika

Posty: 9516
Dołączył(a): 5.08.2004
Offline
PostNapisane: 20 kwi 2014, 23:03 
Cytuj  
karol zapodalbys jakis buil chociazby zalozenia czysto pvp. lubie ranged moge pizgnac czarem ale tez zeby nie padac. ten twoj mag pyro daje rade? widzialem tez jakies takie jakby 1hnad kusze i czy da sie zrobic viable bow build? z jakimis rootami?


_________________
Obrazek
http://www.pathofexile.com/forum/view-thread/611443

***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 21 kwi 2014, 09:15 
Cytuj  
rooty w tej grze nie mają sensu.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4478 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 141, 142, 143, 144, 145, 146, 147 ... 224  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.