Marzenia sciętej glowy na produkt AAA, gdy nawet Unreal chce by to zrobilo community.
Zenimax chce by id robilo gry konsolowe, wiec na nowego Quake nie ma co liczyc, co najwyżej na profanacje.
Sorry ale żadna z tych gier nie ma takiego sztabu ludzi jak DICE itp. Może to wyjść tylko jako indyk.
Dopiero jeśli ktoras z tych gier osiągnie jako taki sukces, to może ktoś większy się za to zabierze.
Wedlug mnie wszystkie obecne gry w developmencie maja większe szanse niż Xonotici i inne syfy, które korzystają ze starych enginow, gdzie obecnie uzyte będą tylko nowe: Reflex (wlasny), Reborn (wlasny), Nex (unity), UT4 (UE4). A warsow używa zmodyfikowanego Q2 engine?... Reflex i Reborn optymalizują engine specjalnie pod arena fps i robia to od zera. Co Ty wyskakujesz z tymi starymi technologiami? Jeśli gra wygląda jak quake a to inny engine, to imo sukces.
I uważam odwrotnie. Arena fpsy nie potrzebują niczego rewolucyjnego, po prostu potrzebują być nowsze, mieć odpowiednia otoczke multi (matchmaking cholernie brakuje w QL), solidnie wykonany, z dobrym performance. Matchmaking to już dużo. Mnostwo ludzi nie gra w Quake bo jest instant rape.
W pełni zniszczalne mapy? imo suchar na maxa w takiej grze, nie nadaje się.
TF2? Może i ok, ale powolne gowno...
Reflex to nie Quake, cpma wcale nie jest znane szerokiej rzeszy graczy. Oni przynajmniej wiedza co chcą zrobić, mysle tez, ze wiedza co zrobić by nie uniknąć totalnego faila. Jak na gre tego typu i maly team progres maja dobry. Gre piszą kompletnie od zera. Ma to być fixniete cpma i znalezienie złotego srodka miedzy vq3. Imo wyciagaja wnioski z bledow Quake/Unreala.
I nie, nie będą skopiowane wszystkie pukawki. Niewiadomo jak będzie ze swtichowanie broni, niewiadomo czy będzie alt fire czy nie. na pewno będą nowe mapy. W filmach są uzyte mapy z cpma by ludziom latwiej zademonstrować. To jest bardzo wczesna wersja.
http://www.twitch.tv/fatal1ty/profile/pastBroadcasts fatal1ty ciśnie csgo.