mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 21954 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 618, 619, 620, 621, 622, 623, 624 ... 1098  Następna strona
Autor Wiadomość
*
Avatar użytkownika

Posty: 5072
Dołączył(a): 22.07.2007
Offline
PostNapisane: 26 cze 2014, 18:30 
 
tczewiak napisał(a):
Ta, ale tam jakiś automat co śle stim gifta na email allegrowy - ja zaś na ten email nie mam steama tylko na zupełnie inny.


Obrazek

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2986
Dołączył(a): 29.02.2008
Offline
PostNapisane: 26 cze 2014, 22:30 
 
Mendol napisał(a):
rosna, ale nic to nie zmienia :)
moze ktos zauwazyl ile trzeba miec acc zeby celnie strzelali?


Zależy ile jednostek TUS wydajesz na strzał i jaka odległość od celu. Max to i tak 95% szansy na trafienie. Czasem opłaca się zostawić trochę TUS na kolejny strzał niż oddawać jeden niby precyzyjny ale za to drogi (który i tak może nie trafić).

Czołgi z działami plazmowymi to jest masakra, jak taki walnie to nie ma co zbierać :]


_________________
For the pony!

****
Avatar użytkownika

Posty: 1015
Dołączył(a): 30.09.2004
Offline
PostNapisane: 26 cze 2014, 23:56 
 
yabaddi napisał(a):
Mendol napisał(a):
rosna, ale nic to nie zmienia :)
moze ktos zauwazyl ile trzeba miec acc zeby celnie strzelali?


Zależy ile jednostek TUS wydajesz na strzał i jaka odległość od celu. Max to i tak 95% szansy na trafienie. Czasem opłaca się zostawić trochę TUS na kolejny strzał niż oddawać jeden niby precyzyjny ale za to drogi (który i tak może nie trafić).

Czołgi z działami plazmowymi to jest masakra, jak taki walnie to nie ma co zbierać :]


No czołgi wymiatają. Mam technologie plazmową teraz ale niemam hajsu na produkcje broni.
Polowa kontynentów bad druga good. bazy mam 3. W każdej 1 concord i 2 foxtroty i jak zreguły jest cisza to jak przylecą ufoki ze 3 w jeden region to i tak hajs spada i nic nie mogę zrobić. Już nie mówiąc o bomberach z obstawą medium fighterów to nawet nie mam jak z nimi walczyć dopiero robię nowe interceptory ale brak funduszy....
Upkeep głownej bazy to 1.2M a łączny hajs od narodów to 2M, dodając inne bazy jestem w okolicach zera.
Ciężka gra i trochę nie kumam strategii na mapie, w misjach bije ufokach aż uszy się trzesą prawie bez loadów ale co z tego..

Brakuje mi w tej grze bonusów za przechwytywanie żywych ufoków, całego sprzętu etc (teraz wystarczy raz coś złapać i się odblokowuje tech). Bo jak już właśnie raz coś się chwyci to potem można mokrą plamę z ufoków robić rakietami i działkami a hajs i tak leci...

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2986
Dołączył(a): 29.02.2008
Offline
PostNapisane: 27 cze 2014, 07:41 
 
Hm.. Może źle rozplanowałeś bazy? Większość to powinny być punkty nasłuchowo-przechwytujące typu: 3xradar,2-3 hangar i to wszystko. Wtedy nie kosztuje to dużo. Gdzieś w miejscu centralnym jedną bazę z wojskiem i w zależności od funduszy inżynierowie/naukowcy. No i podstawą jest zestrzeliwać ufo nad ziemią (masz nawet taką opcję w funkcjach kontroli myśliwca - tail until over land) bo z każdej misji masz 2x więcej kasy i dodatkowo wojsko się rozwija. Zestrzelenie ufo nad wodą to marnotrawstwo, na które tu nie można sobie pozwolić. Nie ma też co trzymać naukowców/inżynierów jak nie mają co robić - straszna kasa na to idzie. Generalnie trzeba tu liczyć każdego $ bo bez tego ufoki szybko dobierają się do tyłka ;)


_________________
For the pony!

***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 27 cze 2014, 07:51 
 
Lekko ale pomału robie finalną misję.
Na normal.

Przestalem robic wraki dawno temu, robilem bazy i z baz mialem materialy. Z bombardowania wrakow kase. Trzy bazy wlasne, tylko jedna ma cos poza hangarami i radarami.
Wazne miec 10 zolnierzy i olac pojazdy bo na najtrudniejszych misjach nie pojada za daleko bo sie zablokuja.

Gram
Dwie tarcze
Dwóch assault
dwóch snajperów
Jeden heavy
3 rifle.


Trzeba dużo rozwalac latajacych. Pod koniec wyprodukowalem wszystkim plazmy i rozpoczalem final mission.

Wygram to tylko ja sobie dawkuje te bazy bo męczące są :-)


_________________
psn

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2986
Dołączył(a): 29.02.2008
Offline
PostNapisane: 27 cze 2014, 08:05 
 
Nie miałem do tej pory żadnej bazy obcych. Chyba zbyt skutecznie ich tłukę bo nie mają się gdzie osiedlić :) Z jednej strony to plus, z drugiej jednak minus bo nadal nie mogę dorwać Alien Leader'a..


_________________
For the pony!

****
Avatar użytkownika

Posty: 1015
Dołączył(a): 30.09.2004
Offline
PostNapisane: 27 cze 2014, 08:13 
 
yabaddi napisał(a):
Hm.. Może źle rozplanowałeś bazy? Większość to powinny być punkty nasłuchowo-przechwytujące typu: 3xradar,2-3 hangar i to wszystko. Wtedy nie kosztuje to dużo. Gdzieś w miejscu centralnym jedną bazę z wojskiem i w zależności od funduszy inżynierowie/naukowcy. No i podstawą jest zestrzeliwać ufo nad ziemią (masz nawet taką opcję w funkcjach kontroli myśliwca - tail until over land) bo z każdej misji masz 2x więcej kasy i dodatkowo wojsko się rozwija. Zestrzelenie ufo nad wodą to marnotrawstwo, na które tu nie można sobie pozwolić. Nie ma też co trzymać naukowców/inżynierów jak nie mają co robić - straszna kasa na to idzie. Generalnie trzeba tu liczyć każdego $ bo bez tego ufoki szybko dobierają się do tyłka ;)


Dokładnie mam jak mówisz ;] inaczej się nie da bo niestarczy. Tail over land to podstawa ale też trzeba uważać bo czasem nad ziemię nie przylatują i tylko tracisz w pływy i czas. Naukowcy cały czas mają co robić a jest ich 30.
I nie mów, że mało kosztuje baza z 3 radarami(każdy to 250k na start) i 3 hangarami - z samolotami to upkeep ponad 300k grubo. Gdzieś coś zjebałem albo mam pecha z tymi inwazjami bo za niskie wpływy już mam.
BTW 3 bazy to raczej na start skreślasz ze 2-3 strefy wpływów? Bo raczej wszystkiego nie obronisz.

***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 27 cze 2014, 08:26 
 
yabaddi napisał(a):
Nie miałem do tej pory żadnej bazy obcych. Chyba zbyt skutecznie ich tłukę bo nie mają się gdzie osiedlić :) Z jednej strony to plus, z drugiej jednak minus bo nadal nie mogę dorwać Alien Leader'a..
ja zrobiłem całą główną cześć w ostatnim miesiącu. Złapałem leadera i zrobiłem na nim wszystkie objectivy po kolei aż do "objective end game" :wink:

Naukowców i inżynierów mam po 15.


_________________
psn

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 27 cze 2014, 10:04 
 
civilization Online
http://massively.joystiq.com/2014/06/01 ... ps=gravity
co to kuzwa za profanacja...



btw. jakie są gry z matchmakingiem?
-csgo
-moba: dota2, lol, magicka itp.
-warthunder, WoT
-starcraft 2

co jeszcze?
ale matchmaking jakiś normalny a nie jak iw.net w CoD.


_________________
.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2986
Dołączył(a): 29.02.2008
Offline
PostNapisane: 27 cze 2014, 11:56 
 
Deshroom napisał(a):
ja zrobiłem całą główną cześć w ostatnim miesiącu. Złapałem leadera i zrobiłem na nim wszystkie objectivy po kolei aż do "objective end game"


Ech, popierdzieliłem coś z tym Leaderem. Ten zapis z Wikipedii dotyczył kolejnego ufoka do złapania czyli Praetora. Leadera w końcu dorwałem na pokładzie large Ufo - Cruiser'a. Uff..


_________________
For the pony!

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 27 cze 2014, 17:06 
 
Highlander napisał(a):
btw. jakie są gry z matchmakingiem?

Eee?

Jakieś większość co nowszych gier online? Przecież nawet Battlefieldy z tego co kojarze mają matchmaking, nie trzeba ręcznie wybierać serwera z listy, był tam jakiś "button" do "znajdowania gier". Podobnie wiekszość MMORPG teraz. Te wszystkie LFG do dungów, arenki z jakimiś rankingami / odpowiendikami elo itd to przecież matchmaking.

W zasadzie jak coś nie jest indie albo stare, a da się przez sieć grać to na 9 na 10 będzie miało matchmaking.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 27 cze 2014, 19:16 
 
no nie o taki matchmaking mi chodzi ale taki bardziej hmm 'competitive matchmaking' bazujacy na jakims skill ratingu a nie tam gówniany 'quick join'.
Bardziej jak wszystkie powyzsze. no i na 'dedykach' a nie jakis player hosting.

matchmaking jak np. CoD - IW.net to dramat, kiła i mogiła. BF to tez nie tego rodzaju matchmaking co bylby fajny.


_________________
.

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 27 cze 2014, 19:55 
 
E to w sumie nie wiem. Niech się inni wypowiedzą. Ja tam nawet nie wiem jaki jest matchmaking na IW.net.

Jak już jakieś lobby pvp to raczej wolałem grać na serwerach player hosted.

No, ale tu w sumie nie ma co za bardzo co ameryki odkrywać bo to mogą być : FPS, MOBY, czołowo-samolotowo-okrętowe MOBY/lobby pvp, rts-y, arena pvp w paru mmorpg. Wystarczy przejrzeć tytuły, a te z dobrym matchmakingiem to będą te popularniejsze. I to tyle raczej. Choć pewnie ze 20-30 tytułów z przyzwoitym playerbase się uzbiera.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 28 cze 2014, 15:42 
 
No imo wcale nie ma tego az tak wiele. A WoT i WT to nie wiem czy w ogole dzialaja na jakims skill ratingu.
Z fpsow dobrze zrobiony matchmaking ma tylko CSGO.

Przy takich grach jak csgo, dota2, lol to te meczyki zupelnie sie inaczej gra niz jakies quick joiny do serwerow.
Wiekszosc ludzi w takim MM chce wygrac, quick join do public serwera to juz ludziom z bardzo nie zalezy.

rtsy to w sumie nie wiem, bo za bardzo nowych gier w tym gatunku nie ma. Poza oczywistym SC2.


_________________
.

*

Posty: 6153
Dołączył(a): 23.04.2008
Offline
PostNapisane: 28 cze 2014, 16:15 
 
Testował ktoś tego moda (Iron Front do Arma 3) ?
https://www.youtube.com/watch?v=FHkEhvicdWg#t=148

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 28 cze 2014, 20:58 
 
Highlander napisał(a):
rtsy to w sumie nie wiem, bo za bardzo nowych gier w tym gatunku nie ma. Poza oczywistym SC2.

COH 2 choćby jest przecież.

Planetary Anihilation choć tam ponoć jakieś problemy są ;p

No i sporo starszych pewnie ma wystarczająco ludzi do grania jeszcze. Nawet stareńki Warcraft 3, jakis rok temu wieczorami / w weekendy miał 1v1 matchmaking działający (1-3 min) wiem bo grałem, choć jak jest teraz to nie wiem.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 30 cze 2014, 10:40 
 
a no tak, o coh2 zapomniałem.

btw. http://steamcommunity.com/sharedfiles/f ... =275451467
Atavism MMO Creator

czekam na nowe UO z mmorpg.pl


_________________
.

***
Avatar użytkownika

Posty: 17021
Dołączył(a): 21.11.2001
Offline
PostNapisane: 30 cze 2014, 10:50 
 
Cytuj:
with 100 concurrent users online at one time.


gg

******
Avatar użytkownika

Posty: 4672
Dołączył(a): 20.03.2007
Offline
PostNapisane: 30 cze 2014, 11:06 
 
sula napisał(a):
Planetary Anihilation choć tam ponoć jakieś problemy są ;p


nie ma w PA matchmakingu, jedynie lobby serwerowe.

zreszta nawet nie wiem o co chodzi, ja tam nie lubie zadnych MM, preferowalem zawsze zgadywanie sie na IRCach garenach, no i community serwerowe

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 30 cze 2014, 18:34 
 
Mnie juz nie chce sie tracic czasu na szukanie przecinikow itp. Poza tym szukac natrafiasz na kogos kto robi Ci rape albo na odwrot.
A w teamowych grach jak CSGO to nie mam ekipy dlatego MM jest git. Po prostu takie casual competitive. Dota 2 jakbym mial szukac jakis pokoi to tez by mnie sie nie chcialo.

https://www.youtube.com/watch?v=J8E-MR1V05E
Pillars of Eternity - Angry Interview E3 2014


_________________
.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 21954 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 618, 619, 620, 621, 622, 623, 624 ... 1098  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.