W pierwszym zdaniu zaznaczyłem, że opisuję tylko wady. Ten wątek jest małą przeciwwagą dla ponad 4000 innych postów. Więc jak ktoś chce poznać zalety może poczyatć pozosotałe 4000 postów.
Grając w tą grę ponad 5 miesięcy poznałem jako tako mechanikę czy fizykę tej gry.
Gra ma niby ponad dwa lata a ma zwykłe bugi w animacji.
A to, że wytknąłem same wady wcale nie oznacza, że nie widzę zalet. Gdybym widział tylko wady wolałbym wieczorami robić coś innego niż kampować odpowiedni rodzaj mobów w odpowiednim miejscu z party na które czekałem 5h (dla AF-a, dla questu, czy dla expa
.
Tak jak wszystko na świecie, tak samo i ta gra ma swoje wady i zalety.
Zauważcie, że wiele z tych wad można bardzo łatwo poprawić:
1. zwiększyć 10 razy drop rate - wystarczającym wyzwaniem jest znaleźć party by killować mobki które to dropują
2. porozrzucać po świecie NPCów którzy cię teleportują w żądane miejsce całkiem za friko - np. rank 6 czy 7 by dawał do tego dostęp
3. poprawić błędy w animacji
4. 15 rodzajów mobków przerobić na 100 rodzajów
5. wykluczyć campowanie - zrobić więcej itemów rare/ex. Wtedy zamiast tydzień czasu łowić ryby by zakupić gluttony sword musielibyśmy zrobić mały raidzik, wyspawnować mobka który sword dropuje i go killnąć - przy odpowiednim drop rate np. 50% - jest to całkiem do zrobienia i byłby znacznie większy fun, a nie połowa ls-a lowi ryby, a druga połowa w tym czasie huntuje osy dla beeswaxów, a suczka biega z kilofem po jungli?!?!? bo każdy ma wydatki i zamiast się bawić PRACUJE na nowy item