Sakulos napisał(a):
Camelot Unchained ma jedną kluczową rzecz, a to jest konkurencja. Na screenach z pre alfa widać gildię Red Guards, w dosyć licznym gronie.
http://camelotunchained.com/v2/wp-conte ... 01_022.jpghttp://camelotunchained.com/v2/wp-conte ... 01_005.jpgNie jest to mega zaskoczeniem, ale na pewno do nich jak muchy będą lgnąć pretendenci do tronu króla gildii rvr.
![:)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Jeszcze za dużo nie czytałem ale projekt śledzę, więc co mogę tak obstawiać to brak aoe cap'u, body block, mocne skille aoe, obcięte wybuchy/fajerwerki do minimum, indywidualne ranking osiągnięć dla graczy/gildii i jakieś areny oparte na czystej walce. Jedyne co z pogłosek mi się nie podoba to dedykowana klasa do craftingu, Lineage 2 się przypomina, w dzisiejszych czasach ludzi gotowych na takie poświęcenie będzie garstka, bo każdy chce być tym DPS'em.
![:)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Nie wiem czy zawodowemu graczowi potrzebna jest umiejętność komunikacji w piśmie, może zatrudnij kogoś z taką umiejętnoscią, gdyż sobie nie radzisz.
Druga sprawa: Mógłbyś przybliżyć co nieco RG? Bo ja z kolei nie radzę sobie z identyfikacją.
Trzy: Dedykowana klasa do craftingu to strzał w dziesiątkę, nadaje głebi grze. A jesli crafterów będzie garstka, tym więcej będą znaczyć.
Pozdro.