Sakulos napisał(a):
Camelot Unchained ma jedną kluczową rzecz, a to jest konkurencja. Na screenach z pre alfa widać gildię Red Guards, w dosyć licznym gronie.
http://camelotunchained.com/v2/wp-conte ... 01_022.jpghttp://camelotunchained.com/v2/wp-conte ... 01_005.jpgNie jest to mega zaskoczeniem, ale na pewno do nich jak muchy będą lgnąć pretendenci do tronu króla gildii rvr.
Jeszcze za dużo nie czytałem ale projekt śledzę, więc co mogę tak obstawiać to brak aoe cap'u, body block, mocne skille aoe, obcięte wybuchy/fajerwerki do minimum, indywidualne ranking osiągnięć dla graczy/gildii i jakieś areny oparte na czystej walce. Jedyne co z pogłosek mi się nie podoba to dedykowana klasa do craftingu, Lineage 2 się przypomina, w dzisiejszych czasach ludzi gotowych na takie poświęcenie będzie garstka, bo każdy chce być tym DPS'em.
Nie wiem czy zawodowemu graczowi potrzebna jest umiejętność komunikacji w piśmie, może zatrudnij kogoś z taką umiejętnoscią, gdyż sobie nie radzisz.
Druga sprawa: Mógłbyś przybliżyć co nieco RG? Bo ja z kolei nie radzę sobie z identyfikacją.
Trzy: Dedykowana klasa do craftingu to strzał w dziesiątkę, nadaje głebi grze. A jesli crafterów będzie garstka, tym więcej będą znaczyć.
Pozdro.