mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 21954 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 708, 709, 710, 711, 712, 713, 714 ... 1098  Następna strona
Autor Wiadomość
****
Avatar użytkownika

Posty: 1741
Dołączył(a): 16.03.2009
Offline
PostNapisane: 6 sty 2015, 18:39 
 
TobiAlex napisał(a):
Drusek napisał(a):
Po 2 sam programista lub kilku zrobi grę ale sam grafik lub kilku już gry nie zrobi.


W dobie Unity a już tym bardziej Unreal Engine 4, to nie do końca jest prawda :wink:

Wszędzie tam gdzie liczy się combat gameplay bez programowani nic nie zrobisz. Tylko przygodówki albo mobile crap można zrobić.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2631
Dołączył(a): 14.08.2007
Offline
PostNapisane: 6 sty 2015, 18:48 
 
Drusek napisał(a):
Edit: a i po 4 proste graficznie gry działają na nas po trochu jak książka - podświadomie wyobrażamy sobie to co przedstawia nam symboliczna grafika.


ale Ty wiesz , że obecnie mamy 2015 rok ? :)

ja do tej pory z rozrzewnieniem wspominam Polan , Setlers2 czy Hirołsów3, ale to nie znaczy , że teraz bym w nie zagrał - ot może z kilka minut żeby powspominać- grafika w grach poszła do przodu i osobiście wymagam ,żeby w obecnych grach o tym pamiętano ( pamiętając oczywiście o grywalności itp)

moje pierwsze auto- dużego fiata też miło wspominam :) , ale raczej bym nim nie jezdził

*

Posty: 6394
Dołączył(a): 16.08.2005
Offline
PostNapisane: 6 sty 2015, 19:29 
 
Bahamut napisał(a):
Tylko przygodówki albo mobile crap można zrobić.


Zależy, co masz na myśli, bo niektóre gry powalają (i nie mówię tu o przygodówkach, tylko o grach z combatem...)


_________________
EA in a Nutshell:
http://www.youtube.com/watch?v=e-LE0ycgkBQ

****
Avatar użytkownika

Posty: 1203
Dołączył(a): 24.09.2004
Offline
PostNapisane: 6 sty 2015, 22:06 
 
lordyp napisał(a):
ale Ty wiesz , że obecnie mamy 2015 rok ? :)

ja do tej pory z rozrzewnieniem wspominam Polan , Setlers2 czy Hirołsów3, ale to nie znaczy , że teraz bym w nie zagrał - ot może z kilka minut żeby powspominać- grafika w grach poszła do przodu i osobiście wymagam ,żeby w obecnych grach o tym pamiętano ( pamiętając oczywiście o grywalności itp)

moje pierwsze auto- dużego fiata też miło wspominam :) , ale raczej bym nim nie jezdził

Ale zadajesz sobie sprawę że ciągle są wydawane gry ze "słabą" grafiką i są bardzo grywalne? Choć fakt, że nie wszystkim takie gry podejdą bo każdy ma inne priorytety tego co lubi w grach.

***
Avatar użytkownika

Posty: 17021
Dołączył(a): 21.11.2001
Offline
PostNapisane: 6 sty 2015, 23:58 
 
Tia ale są granice.

****

Posty: 1459
Dołączył(a): 20.01.2011
Offline
PostNapisane: 7 sty 2015, 00:05 
 
ja pierdole, to ze ktos oczekuje dobrej grafiki to nie znaczy że nie zależy mu na gameplay'u. w dzisiejszych czasach, gdy grafika w grach stoi na takim poziomie, możemy wymagać jednego i drugiego.


_________________
steam: Deathel

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2631
Dołączył(a): 14.08.2007
Offline
PostNapisane: 7 sty 2015, 00:37 
 
obecnie wydawanie gry ze słabą grafiką to po prostu efekt:
- braku kasy na lepsze programy
- braku kasy na ekipę ludzi , która taką grafikę by zrobiła
- lub po prostu brak umiejętności

ale żeby zamazać te powyższe to wmawia się graczom ,że to takie "oldskulowe" , że grafika się nie liczy, bo ważne jest to i tamto, mówiąc krótko to pójście na łatwiznę i próba zarobku na naiwności
owszem grafika nie musi być wypasiona jak w grach wychodzących z olbrzymich studiów i nie musi kosztować dziesiątki milionów, ale jakiś poziom musi być
jeden przykład , który mi się nasunął : Mount&Blade- grafika nie była zbyt górnolotna (sporo kanciastych modeli itp ), ale trzymała poziom a zrobiło ją małżeństwo a kto grał to wie jak fajnie się w to grało i gra

albo poważnie myśli się o zrobieniu dobrej gry, albo chce jak najmniejszym kosztem zarobić i tyle

*****

Posty: 2780
Dołączył(a): 16.08.2004
Offline
PostNapisane: 7 sty 2015, 09:50 
 
lordyp napisał(a):
albo poważnie myśli się o zrobieniu dobrej gry, albo chce jak najmniejszym kosztem zarobić i tyle

Spróbuj sam coś zrobić, to zauważysz jak to naprawdę wygląda, bo widać, że nie znasz branży.

Dużo rozsądniejszym podejściem jest stworzenie mniejszej (brzydszej) gry z jakimś dobrym twistem niespotykanym wcześniej i zarobienie na niej jakiejś kasy, którą można później zainwestować w większe projekty, niż rzucanie się z motyką na słońce i wtapianie czasu (bo pieniędzy nikt w to nie inwestuje).


_________________
Zaobserwowano niejednokrotnie, iż samice szympansów prowokują seksualnie samca tylko po to, by mu ukraść mięso.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2631
Dołączył(a): 14.08.2007
Offline
PostNapisane: 7 sty 2015, 10:13 
 
nie próbuje nic robić bo właśnie NIC NIE UMIEM
po prostu uważam ,że jeśli ktoś chce coś zrobić ( obojętnie w sumie czy to gra czy inny biznes ) to trzeba to robić z głową i znać swoje możliwości- oczywiście ,że można chodzić z lodówką w ręce i sprzedawać lody w mieście ( od czegoś trzeba zacząć) ale czy to ma sens?
ok jeśłi kogoś nie stać na nowe silniki to niech tworzy jakiś od zera- przynajmniej będzie wiedział co i jak
dałem ci przykład Mont&Blade, niech będzie też Gloria Victis- można coś robić małym nakładem środków a dużym nakładem pracy - takich projektów jest sporo- w sumie to takie projekty dają powiew świeżości na rynku gier- twórcy tworzą coś od początku

ale nie- łatwiej kupić jakiegoś game markera , zrobić przysłowiowe gówno, napisać kilka chwytliwych haseł w rodzaju open pvp, full loot itp i juz zarabia sią na naiwniakach- ja po prostu mam dość tej mody na pikselozy w grach, bo to dla mnie wyłudzanie wręcz kasy :)

w dzisiejszych czasach w dobie kickstarterów dostanie kasy na NAPRAWDĘ DOBRE projekty to nie problem- więc nie pisz ,że ktoś robi coś małego bo chce najpierw zarobić by potem zrobić coś super

i to jest sedno sprawy- dobre gry same się bronią, dobrzy twórcy wydadzą grę- jak dalej się to potoczy to już różnie, ale można zrobic coś ładnego i grywalnego nie mając kasy a mając umiejętności, i owszem brzydka gra też może być grywalna , tak samo jak da się jeździć małym fiatem na autostradzie :)

*
Avatar użytkownika

Posty: 5072
Dołączył(a): 22.07.2007
Offline
PostNapisane: 7 sty 2015, 12:39 
 
http://www.gry-online.pl/S013.asp?ID=89702

UBI <3

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 7 sty 2015, 12:51 
 
Wszystko zrozumiem. Ale 3GB ramu rekomendowane ? Na co ? Na Spyware ktory tam bedzie upchniety ?

Bo przeciez nie na grafike..


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

****
Avatar użytkownika

Posty: 1741
Dołączył(a): 16.03.2009
Offline
PostNapisane: 7 sty 2015, 13:49 
 
TobiAlex napisał(a):
Bahamut napisał(a):
Tylko przygodówki albo mobile crap można zrobić.


Zależy, co masz na myśli, bo niektóre gry powalają (i nie mówię tu o przygodówkach, tylko o grach z combatem...)

Nieważne... niechce mi się zagłębiać w temat bo jest tak ogólny że można by godzinami dyskutować :]

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 7 sty 2015, 14:35 
 
Bahamut napisał(a):
TobiAlex napisał(a):
Drusek napisał(a):
Po 2 sam programista lub kilku zrobi grę ale sam grafik lub kilku już gry nie zrobi.


W dobie Unity a już tym bardziej Unreal Engine 4, to nie do końca jest prawda :wink:

Wszędzie tam gdzie liczy się combat gameplay bez programowani nic nie zrobisz. Tylko przygodówki albo mobile crap można zrobić.


https://forums.unrealengine.com/showthr ... 18066-(WIP)-Ninja-Arcade


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

****
Avatar użytkownika

Posty: 1741
Dołączył(a): 16.03.2009
Offline
PostNapisane: 7 sty 2015, 15:00 
 
iniside napisał(a):

Już widze jak płacisz 10$ żeby w to zagrać. Zrobić demko =/= zrobić gre.

*
Avatar użytkownika

Posty: 5159
Dołączył(a): 10.02.2009
Offline
PostNapisane: 7 sty 2015, 16:23 
 
tiomor napisał(a):
http://www.gry-online.pl/S013.asp?ID=89702

UBI <3

ahahahahahaha kurwa :lol:

*

Posty: 6394
Dołączył(a): 16.08.2005
Offline
PostNapisane: 7 sty 2015, 17:58 
 
Bahamut napisał(a):
Już widze jak płacisz 10$ żeby w to zagrać. Zrobić demko =/= zrobić gre.


Nie zmienia to faktu, że nie napisał ani jednej linijki kodu (najpierw Kismet w UDK a teraz Blueprintsy w UE4). A podwaliny do fajnej arcadówki ma zrobione :]


_________________
EA in a Nutshell:
http://www.youtube.com/watch?v=e-LE0ycgkBQ

****
Avatar użytkownika

Posty: 1741
Dołączył(a): 16.03.2009
Offline
PostNapisane: 8 sty 2015, 07:29 
 
http://polygamia.pl/Polygamia/1,107162, ... dowce.html
grałbym w to, mam nadzieje że będzie na PC.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 8 sty 2015, 08:49 
 
o fuck nice. i bedzie na vite :)

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 8 sty 2015, 11:42 
 
https://archive.org/details/softwarelib ... s_games/v2

Ponad dwa tysie gier DOS


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

**
Avatar użytkownika

Posty: 9587
Dołączył(a): 9.02.2004
Offline
PostNapisane: 8 sty 2015, 19:34 
 
http://www.pcgamer.com/hellblade-is-coming-to-pc/

No to pierwsza dobra wiadomość w tym roku:)


_________________
Gramsajt.pl - głupawy blog o grach

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 21954 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 708, 709, 710, 711, 712, 713, 714 ... 1098  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.