mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 40 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 876
Dołączył(a): 8.02.2002
Offline
PostNapisane: 21 cze 2004, 11:43 
Cytuj  
Cytuj:
2004-06-19 10:30, mrynar napisał:
XSiV --> jeśli prymitywnie atakujesz grę, której na oczy nie widziałeś ("FFXI - tfu qrwa. jak w to mozna grac!") to sam się prosić o flames (których zresztą nie było). Postaraj się swoje wypowiedzi potpierać jakimiś argumentami, a najlepiej nie wypowiadaj się na temat rzeczy o których tylko słyszałeś od kogoś.

FF XI dla wielu jest poprostu za trudną grą :smile:, nic im nie wychodzi, mają problem z kasą (bo w tej grze nie ma łatwej kasy) i dlatego po pierwszym miesiącu rezygnują.
-=ciach=-


Nie wiem czy atakuje FFXI, nie wiem czy robie to prymitywnie i nie wiem czy gra jest trudna. Ale wiekszosc ludzi, ktora w to grala (nie Ci co graja) zle wypowiada sie o grze. Sam jestem (bylem) fanem seri FF
(gralem chyba we wszystkie czesci off-line) ale nie mam zamiaru lowic ryb czy kampowac jeden spot miesiac...

I zejdz ze mnie dobry czlowieku.

<font size=-1>[ Ta wiadomość została zmieniona przez: XSiV dnia 2004-06-21 12:43 ]</font>

**

Posty: 201
Dołączył(a): 21.03.2002
Offline
PostNapisane: 21 cze 2004, 11:43 
Cytuj  
1. PvP full loot
2. fajny crafting (nie widzialem wielu mmog) np ten z swg jest fajny i mocno zroznicowany
3. Mnogosc przedmiotow i skill i dobrze zbalansowane to
4. klasy postaci na zasadzie papier - kamien - nozyczki zeby nie bylo jakis uber hiper i caly serwer takich samych toonow
5. Fajne PvM nie spotkalem sie jeszcze, ale malo gralem + questy


_________________
"Cały ten festiwal jest dziwny. Filmy są dziwne - podczas oglądania trzeba o nich myśleć" - B.Spears o Festiwalu Filmowym Sundance

***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 21 cze 2004, 12:41 
Cytuj  
Już kiedyś pisałem o misjach w AO, ale powtórzę jeszcze raz:
1. na misję może wejść kazdy o ile ma klucz, a klucz można skopiować w ilości x sztuk (x - dowolna liczba naturalna)
2. misje to jest sposób na lvl, nie jest to żadne arcydzieło lub extra przebojowy wymysł Funcomu. Po prostu zamiast się udać w miejsce oznaczone na mapie koordynatami XY i wraz teamem bić tam moby przez Z godzin czasu udajemy się w miejsce oznaczone koordynatami XY i wraz z teamem bijemy moby przez Z czasu w stworzonym dla nas dungeonie. Proste? Proste!
Oprócz tego biegamy sobie, otwieramy drzwi, otwieramy chesty, na końcu na ostatnim poziomiku czeka na nas bossik :smile:
3. Jeżeli miałbym do wyboru hunting vs misje z AO - wybieram misje z AO. Huntingu łyknąłem w AO:SL (dlatego odszedłem bo się znudziłem) i FFXI - 2 dni szukania party, po 30minutach gry w party japa się drze, bo stoję w miejscu i zabijam po raz 10 tego samego moba.
Więc generalnie ja jestem z misjami :smile: Zresztą od czasu SL masz hunting i misje. Co prawda od 200+ tylko hunting i założę się, że 99% ludzi płacze za misjami w SL :grin: Dlaczego? Bo tak naprawdę to właśnie Hunting jest kurewsko nudny, 100x nudniejszy od misji.
4. Po za tym są też Static Dungeony. Normalne dungeony znane z innych mmorpg. SL idzie w tym kierunku dosyć ostro. Odkąd odszedłem na każdej wysepce porobiło się tego trochę, jest co zwiedzać. Ehh no i że są to static dungeoniki to są z deka bardziej dopracowane - nie jest to losowe copy & paste w każdym bądź razie. Grafa też jest miodniejsza - z lochów przechodzisz do komnat gdzie nie widać sufitu - super sprawa.
Na końcu oczywiście niezawodny boss :smile:

Zgadzam się, że crafting w AO jest pojebany na maxa. 3 razy przeczytałem instrukcję spawnowania Pocket Bossów i kurwa nadal nie wiem jak to się robi ani co jest do tego potrzebne. Jest za dużo itemów, w tej masie człowiek się gubi....
Dla mnie fajną sprawą był crafting w FFXI, no ale tam z kolei było przegięcie w drugą stroną - mała różnorodność itemów. Każdy na określonym lvl i określonej profesji chodził DOKŁADNIE w tym samym. Były kosmetyczne zmiany - ten ma inne ringi, ale generalnie ogólna lustrzyca.

Co mi jest potrzebne do szczęścia:
1. fajna grafa
2. fajna muza
3. wielki świat - może ten z DnL mi wystarczy (mam nadzieję, że nie okaże się przymały - mam duszę exploratora)
4. panowanie nad swoimi skillami i mnogość tych skilli
5. mnogość itemów - nie lubię lustrzycy
6. jeden, dwa góra trzy serwery na cały świat (niech japsy się kiszą na swoim żółtym)
7. jak najmniej eventu do robienia solo - to mmorpg a nie solówka - wypraszam sobie łowienie ryb godzinami wraz z innymi botami
8. campowaniu mówię NIE - jak już to drop rate conajmniej 30-50%, wolę zebrać pomocników i ubić jakąś bestię dla dropa niż stać w jakimś dungeonie i całymi dniami zabijać określone stworki
9. PvP - o kuźwa co się teraz dzieje w AO :grin: ludzie się leją nawet pod BB.
10. Mass PvP - to nie mają być sportowe mecze. Musi być sens, musi być teren do podbicia/obrony, taki teren musi dawać jakieś bonusy, stwarzać jakieś możliwości itp.
11. zbalansowanie jak w AO - majstersztyk moim zdaniem - w chuj itemów, w chuj profesji, w chuj sposobów i tak jak napisał Karol niestandardowe sposoby czasami są the best (MetaPhysic w cool armorku, z dwoma kulkami nad głową jedną agresywną jedną healującą + wielgachny czerwony mieczyk Aztura noszony normalnie przez melee - i koleś wymiata - damage z miecza, damage z czarów, damage z kulki, healing z kulki, healing z czarów, healing ze stimpacków :smile: ). Do tego brak męczących ograniczeń levelowych na założenie użycie danego itemu - masz odpowiedni skill - używasz. Co stwarza prawdziwe morze kombinacji.
12. nie wiem czy już pisałem - brak japów na serwerze lub ewentualnie ich znikoma ilość (inny serwer dla nich) :grin:
13. bazary czy domy aukcyjne - fajny pomysł
14. postowanie itemków na chat - gdzie inny może sobie zrobić click i obadać - drugi fajny pomysł

<font size=-1>[ Ta wiadomość została zmieniona przez: Mark24 dnia 2004-06-21 13:44 ]</font>

***
Avatar użytkownika

Posty: 10599
Dołączył(a): 26.02.2002
Offline
PostNapisane: 21 cze 2004, 13:06 
Cytuj  
Cytuj:
2004-06-21 13:41, Mark24 napisał:
3. Jeżeli miałbym do wyboru hunting vs misje z AO - wybieram misje z AO. Huntingu łyknąłem w AO:SL (dlatego odszedłem bo się znudziłem)

Ile tych misji zrobiles? :smile: Dam sobie reke uciac, ze zanim dojdziesz do 1000 to bedziesz rzygal nimi przez ramie :smile:

X.

PS. Oczywiscie na 1000 tokenow potrzeba mniej niz 1000 misji, ale od dawna chodza plotki o boardzie > 1000 tokenowym :wink:

PS2. Pozatym masz racje, podpisuje sie pod tymi oczekiwaniami :smile:

<font size=-1>[ Ta wiadomość została zmieniona przez: Xanth dnia 2004-06-21 14:10 ]</font>

***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 21 cze 2004, 13:40 
Cytuj  
gram na zmianę na razie mam title lvl3 - czyli dostaję 3 tokeny za 1 misję. Misji zrobiłem około 15 - mam 67 tokenów. (poprawili drop rate tokenów w mobkach i dosyć często można je znaleźć teraz).
Generalnie bardzo fajnie się teraz gra, masz do wyboru:
1. misje solo
2. misje z teamem
3. hunting solo
4. hunting z teamem
5. static dungeony (subway, TOTW) (też solo lub team)

5-6 sposobów expowania - moim zdaniem nieźle.
W teamie dostaję 20-30k expa za moba, solo ~10-20k. Healing trwa moment - w FFXI po zabiciu ze strachem w oczach mobka za 7xp człowiek się healował godzine :wink:

W sumie zauważyłem, że gry żerują na naszych ukrytych pragnieniach. Nie potrafię określić FFXI (muszę się zastanowić) ale AO to gra dla gadżeciarzy, statsiarzy i ludzi lubiących podziwiać widoczki na swojej najnowszej karcie graficznej.
Gadżeciaży bo: takiej ilości itemów to nigdzie nie ma, jak człowiek się uprze to znajdzie mundur ruskiego żołnierza z czasów II wojny światowej, nie mówię już o itemach które są specjalnie do tego stworzone np.: "very very very very hot red trousers" - statsy chujowe - rare boss loot (female only) :grin: Takie do pokazania innym i pochwalenia się only.
Statsiarzy bo takiej ilości statystyk, skillów, możliwości ustawień, stworzenia postaci na lvl5 która w PvP zabija z palcem w dupie normalną lvl30+ (możliwe jak najbardziej) nigdzie nie widziałem
Widoczki w SL zabijają - to nic, że na mojej karcie graficznej Radeon 9600PRO-256MB i 512MB RAMu wszystko rzęzi, a po 5h gry zaczyna doczytywać z HDD w momencie przenoszenia itemów z inventory do plecaków (ahh te memory leak), ale naprawdę zachody słońca w SL proszą się o pstrykanie fotek - taka pokazówka (jak awansuję wyżej i ilość FPS nabierze konkretniejszego znaczenia - raidy i mass PvP to zmienię ustawienia na razie się rozkoszuję).

No i różnorodność otoczenia: w FFXI biegnąc przez daną lokację nie widziałeś nic szczególnego - zielona pofałdowana płachta + drzewa +2-3 rodzaje mobków na danym terenie. Zwiedzam od nowa tereny w AO i jestem zaskoczony szczegółowością. Wraki pojazdów, wioski, trupy, oazy na pustyniach, mosty, mnóstwo niepowtarzalnych rzeczy walających się na ziemi, 10 rodzajów mobków w zasięgu wzroku (może jest to copy i paste ale bardzo umiejętnie zrobione). Cała mapka jest upstrzona różnymi "niepodziankami" i to mi się podoba.

***
Avatar użytkownika

Posty: 19066
Dołączył(a): 31.08.2003
Offline
PostNapisane: 21 cze 2004, 20:31 
Cytuj  
Martinez --> Jesteś jednak nieuleczalnym AOwcem. :smile:

***

Posty: 793
Dołączył(a): 16.11.2001
Offline
PostNapisane: 21 cze 2004, 22:28 
Cytuj  
1) PvP + full looting + niedrogi crafting
brak uber rare itemow
2) Housing albo lepiej city building (w sb byl calkiem fajny) + vendorki
3) Serwer dla normalnych facetow po 30 z praca, zona i gromadka dzieci :wink:
Inaczej mowiac dla ludzi mogacych pograc 1-2h dziennie a nie 8-12h. Balans postaci oparty na umiejatnosciach a nie uber itemach.
4) Cos w stylu UOAutoMap + chat dla gildii/znajomych :smile:

*

Posty: 6460
Dołączył(a): 14.07.2002
Offline
PostNapisane: 22 cze 2004, 06:34 
Cytuj  
Statsiarzy bo takiej ilości statystyk, skillów, możliwości ustawień, stworzenia postaci na lvl5 która w PvP zabija z palcem w dupie normalną lvl30+ (możliwe jak najbardziej) nigdzie nie widziałem

To malo widziales, pierwszy ac ma taka mozliwosc. Swoja droga fajna gra, jakby zrobili remake grafiki, dorzucili troche nowych mozliwosci, poprawili housing to napewno bym zacza w nia grac.

Co do pvp, to chcialbym zeby np po kilku zabojstwach/kradziezach ktos stawal sie criminal na jakis czas, ale mogl to naprawic np wykonujac jakies questy itp. Pozatym mozna by bylo zabijac sie i okradac w miescie ale jakby np npc zauwazyl albo straznik to by byl automatycznie criminal. Ale nie tak jak w uo ze od razu teleportuje sie guard i zdychasz, straznikow powinno dac sie zabijac, uciekac przed nimi itp.

**
Avatar użytkownika

Posty: 9369
Dołączył(a): 18.07.2002
Offline
PostNapisane: 22 cze 2004, 14:55 
Cytuj  
Cytuj:
2004-06-21 23:28, Kielas napisał:
1) PvP + full looting + niedrogi crafting
brak uber rare itemow
2) Housing albo lepiej city building (w sb byl calkiem fajny) + vendorki
3) Serwer dla normalnych facetow po 30 z praca, zona i gromadka dzieci :wink:
Inaczej mowiac dla ludzi mogacych pograc 1-2h dziennie a nie 8-12h. Balans postaci oparty na umiejatnosciach a nie uber itemach.
4) Cos w stylu UOAutoMap + chat dla gildii/znajomych :smile:


cos takiego sie robi nazywa sie DFO ale pewnie skonczy jak WO

To malo widziales, pierwszy ac ma taka mozliwosc. Swoja droga fajna gra, jakby zrobili remake grafiki, dorzucili troche nowych mozliwosci, poprawili housing to napewno bym zacza w nia grac.

juz dawno to zrobili wyszedl nawet dodatek, z nowa grafa , nowy server, housing juz tez chyba jest.


_________________
Choices always were a problem for you
What you need is someone strong to guide you
Deaf and blind and dumb and born to follow
What you need is someone strong to guide you...
Like me

**

Posty: 7311
Dołączył(a): 8.11.2001
Offline
PostNapisane: 22 cze 2004, 15:00 
Cytuj  
Wyszedl, ale dawno : Chodzi ci pewnie o Dark Majesty. Jakis czas chodzily sluchy, ze moze powstac dodatek do AC1 na enginie AC2...


Posty: 49
Dołączył(a): 19.05.2004
Offline
PostNapisane: 22 cze 2004, 18:19 
Cytuj  
Dla mnie MMORPG powinien mieć przedewszystkim klimat, ponieważ dla mnie to jest najważniejsze. W nastepnej kolejności to juz grafika, dobre odzwzorowanie skilli, rozbudowany świat itd itp :]

*

Posty: 6460
Dołączył(a): 14.07.2002
Offline
PostNapisane: 22 cze 2004, 18:20 
Cytuj  
grafika buduje klimat...

****

Posty: 1282
Dołączył(a): 16.07.2003
Offline
PostNapisane: 22 cze 2004, 20:39 
Cytuj  
Dla mnie przedewszystkim MMORPG powinien byc MMORPG... :O Wzniosle, nieprawdaz? Niestety ta sztuka nie wychodzi wszystkim :/

*

Posty: 173
Dołączył(a): 19.05.2003
Offline
PostNapisane: 23 cze 2004, 11:30 
Cytuj  
Jakie pownno być mmo ,aby nieopłacało się
botować?
Zrezygnować z itemów? to odpada,poniewaz
jednym z najwaznieszych aspektów życia człowieka jest gromadzenie dóbr(a dla ogromego odsetka najważnieszym)

Ma ktoś jakieś pomysły?
Jest to na dzis jeden z kluczowych problemów do rozwiązania ,poniewaz ówczesne mmo z powodów technicznych niemają szans na 100%-skutecznosc w walce z tym negatywnym zjawiskiem

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2018
Dołączył(a): 16.11.2001
Offline
PostNapisane: 23 cze 2004, 14:21 
Cytuj  
Jedna z najwazniejszych potrzebc zlowieka jest potrzeba osiagniec ktora moze sie realizowac na wiele sposobow, miedzy innymi przez gromadzenie dobr, ale tez przez zdobywanie leweli, zwiekszanie statystyk, rozwijanie umiejetnosci. Jest tego wiele aspektow, wyciecie jednego nie zmniejsza psychologicznej mocy potrzeby :> bo moze sie ona po prostu silniej realizowac w innej dziedzinie :>

juz.

*

Posty: 108
Dołączył(a): 7.09.2002
Offline
PostNapisane: 28 cze 2004, 12:47 
Cytuj  
kurcze czytam was od pewneg czasu i dochodze do jednego wniosku IDEALNY mmorpg chyba nigdy nie powstanie . czemu ? a to dlatego ze tylu ilu ludzi tyle oczekiwan i zawsze rozwiazanie idealne dla jednych bedzie takie sobie dla innych a wraz z iloscia parametrow o ktorych tu mowa rosnie stopien niemozliwosci pogodzenia wszystkich

a tewraz moja wizja idealnosci :smile:

-- pvp osobiscie nie cierpie jak sobie cos robie a wpada koles i pac mnie w plecy tylko dlatego ze mu sie nie podoba moja geba albo nick. ja wiem ze to dziwne ale sa gracze ktorzy nie pasjonuja sie zabijaniem innych real person. natomiast jestem swiadomy ze czesc ludzi nie widzi bez tego dobrej gry, ze czesto nalezy ukarac zlodzieja albo porostu kogos kto jest "niemily" i tu propozycja: gre rozpaczac na poziomie "pace" z mozliwooscia przelaczenia na "war" jednokrotnego bez mozliwosci powrotu do stanu neutralnosci oraz aby nie bylo tak ze sprytny zlodziej chowa sie za statusami neutralnosci mozna wprowadzic votowania dla danego nicka i po uzyskaniu odpowiedniej ilosci glosow delkwenta samo zmienia i zaczyna miec juz mniej rozowo. co do samego dzialnia pvp czy full loot , czy straty statow mysle ze to juz ktos inny powinien pisac.

-- craft gralem w klka gier i widzialem kilka systemow craftu i mysle ze najajniej by bylo jak by craft wymagal cierpliwosci w robieniu skila i szukaniu przepsow tak aby tylko kilku graczy osiagnelo high lvl na calym servie , aby przeisy nalezalo samemu szukac i byly one naprawde strzezone przez odkrywce mysle tez ze best przedmoty powinny byc robione przez crafterow ale matsy te do najlepszych powinny byc dropowane tylko przez bossow i tak sam crafter nic nie zrobi bo nie bedzie miec matsow na eksperymety a wojownicy tez beda szanowac swojego craftera bo tylko on a nie npc bedzie w stanie ich nalezycie uzbroic
w takim systemie to crafterzy moga wymyslac nowe przedmioty na przyklad : przedmiot jest na 100 punktow i to tworca decyduje ile z nich dac na szybkosc ile na wage ile na att (problem roznorodnosci rozwiazany) a co do wygladu dolozenie jakiegos edytora siatki 3d to chyba juz nie problem ?

-- statsy ja osbiscie jestem przeciwny lvl mysle ze wraz z rozwojem postaci powinny rosnac tylko szybkosc, sila (refleks jezeli ktos bedzie potrafil go uniezaleznic od pinga) udzwig natomiast HP powinny byc stale co innego MP ktore w raz z rowojem mocy powinny rosna ale tez nie jakos lawinowo co do reszty statystyk tyo mysle ze godziny spedzone z mieczem w dloni powinny sie przekladac tylko na skill miecza a nie na 10 punktowq rozdanych gdzie kolwiek
tak samo przyrost sily inny powinien byc dla kolesia co biega z axe a inny dla kogos kto walczy nozami

-- magia heh nie grywam magami wiec moze ktos inny (jedyne co mi sie wydaje to na otwartej przestrzni do maga 1 na 1 nie ma prawa podejsc nikt na jego poziomie ) w zamknietej przestrzeni ciasnej mag nie ma prawa kichnac przy szbkim wojowniku)

--- przyrosty stat i exp i tu jest chyba najtrudniej cos wymyslic dlatego ze z jednej strony fajnie nagorodzic tych co zamienili real na virtu ale z drugiej strony czemu karac tatusiow po 30 ( czytaj 2 watki wyrzej)
i chyab na tym wlasnie miejscu powinna sie skupic nasza dyskusja jak szybko maja rosnac staty? ile godzin gry robi przepasc nie do przejscia , czy wogle musi ona byc ?
napewno mysel ze nie powinno byc tak ze postac sie zamyka po jakims czasie (tak jak w SB ) ze zawsze mozna ja rozwijac
mysle tez ze postacie powinny byc kierunkowe a nie uniwersalne

-- systemy spoleczne fajnie jak jest mozliwosc budowy miast i tworzenia guildi ktore moga o cos ze soba konkurowac dajac poczucie wspolnoty ale tez powino myc duzo miejsce dla singli ktorzy nie lubia zorganizwoanego zycia oraz duza siec NPC

--- grafika , muzyka to raczej zawsze w raz z rozwojem naszych domowych maszyn oraz z postepujaca szybkoscia sieci bedzie oraz lepsze zalezy to chyba tylko od pracowitosci i kreatywnosci autorow

ps . tworzenie idealnego swiata to utopia i chyba sie jeszcze nikomu nie udalo ale zawsze fajnei jest robowac
ps2 to co napisalem wyzej jest tylko moja opinia ktora wyrobilem sobie po paru latach grania w rozne mmorpy i nie chce nikogo atakowac czy tez mowic ze nie ma racji natomiast chetnie powymieniam sie uwagami i moze jak cos razem tu ustalimy to jakis tworca gry kiedys to uwzgledni

pozdrawiam all

**

Posty: 7311
Dołączył(a): 8.11.2001
Offline
PostNapisane: 28 cze 2004, 16:08 
Cytuj  
gre rozpaczac na poziomie "pace" z mozliwooscia przelaczenia na "war" jednokrotnego bez mozliwosci powrotu do stanu neutralnosci

Eee, PvP switch sie nie nadaje... Jak rozwiazac kwestie graczy PvP- healujacych (albo w jakikolwiek inny sposob pomagajacych) PvP+? Najlepiej to chyba rozdzielic i zrobic serwery z PvP i serwery bez/z ograniczonym PvP...

jedyne co mi sie wydaje to na otwartej przestrzni do maga 1 na 1 nie ma prawa podejsc nikt na jego poziomie ) w zamknietej przestrzeni ciasnej mag nie ma prawa kichnac przy szbkim wojowniku)

Maga nie trzeba koniecznie robic overpowered na dalsze dystanse (zeby zdmuchiwal jakiegos zanim tamten zdazy sie w combat mode przelaczyc) i gimpowac na blizsze, gdzie bedzie mial ZERO szans na jakakolwiek obrone i sensowna walke. Chyba lepiej rozwiazac to dajac takiemu magowi mozliwosc nauczenia sie skilla hand-to-hand combat, ktory dawalby mozliwosc zablokowania czesci ciosow i czarowania nawet gdy jakis warriorek sobie macha mieczykiem... BTW cos takiegoma byc w Mourning.

*

Posty: 108
Dołączył(a): 7.09.2002
Offline
PostNapisane: 28 cze 2004, 16:27 
Cytuj  
dzis mam wolne to sobie popisze :smile:

oki wiec tak :
swiat pez pvp (za ktorym jak juz pisalem nie przpadam niemniej mysle ze jest potrzebny) bylby do niczego, switch to dobre rozwiazanie bo wiekszosc ludzi sie 2-3 razy zastanowi zani przelaczy pernametnie na wojena sciezke, a co do pomagajacych juz pisalem votowanie jezli 30, 50 graczy ( kwestja skali ) majacych dalej "pace mode" zglosi ze tak ten koles jest zly pomimo ze niezabija ystem automatycznie go przelaczy
2 sprawa jezeli dasz magowi i z bliska niezly skille walki to stanie sie postacia uniwersalna i wlasciwie wojownik bedzie mogl mu skoczyc a tak ktos juz tu pisal papier nozyce kamien, raz geniusz a raz capciak to tak jak w MtG nie ma talji idealnej zawsze ktos albo cos ci moze zrobic krzywde

<font size=-1>[ Ta wiadomość została zmieniona przez: MooD dnia 2004-06-28 17:29 ]</font>


Posty: 49
Dołączył(a): 25.04.2004
Offline
PostNapisane: 28 cze 2004, 18:21 
Cytuj  
A jak mi sie ktos nie spodoba z geby to skrzykne chlopakow i go przelacze w war mode, a potem go zbije i mi bedzie mogl skoczyc :eek:

I w ogole pomysl gry bez ryzyka jest do bani, wiec moim zdaniem gra powinna byc ryzykowna, a obecne AI NPC jest raczej tak kiepskie ze az sie plakac che. Jedyne co robia to odowiednio duza ilosc HP i DMG ustawiaja i juz ma byc grupowe walczenie przeciw inteligetnym potworom :sad:

Tak ze jedyne co zostaje to "myslacy" ludzie. No i to jest jedyna sluszna droga w MMORPG bo chyba o nic innego nie chodzi jak o granie z innymi? A przeciw NPCom to sobie moge zagrac w single player.

Tak wiec co chcialem powiedziec to to ze konstytutywnym czynnikiem dla MMO jest ryzyko. Niedlugo zrobia pewnie save i load we wszystkich nowych produkcjach z mila dla oka grafika i bedzie uber zabawa, ze tak powiem.

PvP jest tym co czyni gre zabawna, a nie zarabianie forsy i zdobywanie przedmiotow - tego mam sporo w rl.
Reszta swiata moze sie krecic w okol tego zagadnienia, ale kazdy powinien wiedziec ze rzemieslnik, rolnik, kupiec< warrior/mage w sluzbie dobra i zla.

Zle sie dzieje we wszystkich grach ogolnie bo robia je korporacje, a nie ludzie z wizja, a tam nie chodzi o granie tylko o pieniadze.

Chyba na tym poprzestane.

**

Posty: 7311
Dołączył(a): 8.11.2001
Offline
PostNapisane: 28 cze 2004, 21:55 
Cytuj  
a co do pomagajacych juz pisalem votowanie jezli 30, 50 graczy ( kwestja skali ) majacych dalej "pace mode" zglosi ze tak ten koles jest zly pomimo ze niezabija ystem automatycznie go przelaczy

Jestes troche naiwny :[ - wystarczy jedna sredniej wielkosci gildia (ew. dwie allied) i votami wlaczaja sobie na perma PvP kogo chca. Oczywiscie jest mozliwosc dodania temporary PvP+ flags na kolesi, ktorzy healuja, ale to tez troche bez sensu rozwiazanie, bo wtedy szlag trafi cala idee ''fajnego PvP switcha'', ktory nie pozwoli na przelaczanie sie pomiedzy PvP-/PvP+. W koncu beda sobie mogli healowac kiedy beda chcieli, a potem im sie ten PvP switch wylaczy i wroca do carebearlandii i beda nietykalni. PvP switch nie nadaje sie do MMO. Poza tym chodzi ci chyba o peace mode...

2 sprawa jezeli dasz magowi i z bliska niezly skille walki to stanie sie postacia uniwersalna i wlasciwie wojownik bedzie mogl mu skoczyc a tak ktos juz tu pisal papier nozyce kamien

Ale to nie jest idealne PvP. Idealne PvP jest to takie PvP, w ktorym z duela zwyciesko wychodzi lepszy skillowo gracz, a nie gracz z lepsza klasa/itemami w danym momencie. To co ty opisujesz (papier/nozyce/kamien), to jest PvP na odpierdol sie. Nie pisalem o dawaniu magowi skillow walki (jedynie hand-to-hand combat - do obrony), tylko o mozliwosci blokowania przez niego czesci ciosow => castowania _czesci_ zaklec bez disturba... Mimo slabego armorka mag nadal bedzie mial problemy z pokonaniem warriora z bliska, ale jego szanse na wygrana beda juz na pewno duzo wieksze niz 0%.

Wyobrazmy sobie teraz takie dwa rodzaje PvP i pomyslmy, ktory bylby ciekawszy i sprawial grajacym (z manualnymi zdolnosciami przekraczajacymi te u hipopotama) wiecej przyjemnosci:
1. Warrior wychodzi zza drzewka i widzi maga. Mag przechodzi do... nazwijmy to ofensywa... i rzuca jakiegos stuna/root czy inne g. Teraz z calych sil gniecie przycisk odpowiadajacy za nuke'a, zeby zbic warriorka zanim ten do niego dobiegnie // Warrior zaglada za drzewko i widzi maga. Wyjmuje mlotek i trafia nim maga prosto w pysk aplikujac mu jakiegos snare'a/cripple'a/whatever. Mag probuje cos castowac, probuje uciekac, ale czego nie zrobi, warriorek jest zawsze zanim i bije go mlotkiem po glowie.
2. Warrior wychodzi zza drzewka i widzi maga. Podbiega do niego i wywiazuje sie wyrownana walka, z ktorej calo wychodzi ten lepszy skillowo, lepiej przygotowany do walki itp.

<font size=-1>[ Ta wiadomość została zmieniona przez: konrador dnia 2004-06-28 22:57 ]</font>

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 40 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.