mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1126 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 57  Następna strona
Autor Wiadomość
****
Avatar użytkownika

Posty: 1015
Dołączył(a): 30.09.2004
Offline
PostNapisane: 19 mar 2015, 23:42 
Cytuj  
Focus, endurance o co chodzi. Jest to gdzieś jakoś ładnie wytłumaczone?

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2986
Dołączył(a): 29.02.2008
Offline
PostNapisane: 20 mar 2015, 07:46 
Cytuj  
Stobek napisał(a):
Focus, endurance o co chodzi. Jest to gdzieś jakoś ładnie wytłumaczone?


Wiki: http://pillarsofeternity.gamepedia.com/Pillars_of_Eternity_Wiki albo zerknij do mnie na stronę poradnika (Postać bohatera, Klasy).

@Tomu
Muszę to potestować jeszcze ale jak na razie to zupełnie nie potwierdza mi się to co ten gość pisze (sprawdzałem z War Bow, Lead Splitter'em). Mój Cipher działa z 2 daggerami i ładuje Focus'a błyskawicznie (Two Weapon Style) właśnie dzięki Draining Whip.

Inna sprawa to to, że Cipher startuje każdą walkę z max. Focusem i na koniec każdej walki odnawia się on automatycznie, tak jak Endurance.


_________________
For the pony!

***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 21 mar 2015, 18:52 
Cytuj  
26h /played. Powiem tak - bierzcie urlopy tego 26-go 8)

***
Avatar użytkownika

Posty: 12370
Dołączył(a): 23.04.2002
Offline
PostNapisane: 21 mar 2015, 19:09 
Cytuj  
duchowy spadkobierca baldurs gate ? :)


_________________
"Trust your heart if the seas catch fire, live by love though the stars walk backward."

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 21 mar 2015, 19:21 
Cytuj  
Alda, tak.


raggnarok napisał(a):
26h /played. Powiem tak - bierzcie urlopy tego 26-go 8)

No widziałem, ze non stop ingame siedzisz ;]

Niby embargo (w poniedziałek zaczną streamować, pełne recenzje chyba beda mogli wypuscić 26go), ale po randomowych wypowiedziach dziennikarzy to kisiel w gaciach z radości mają.


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

***
Avatar użytkownika

Posty: 12370
Dołączył(a): 23.04.2002
Offline
PostNapisane: 21 mar 2015, 19:32 
Cytuj  
tomugeen napisał(a):
Alda, tak.


raggnarok napisał(a):
26h /played. Powiem tak - bierzcie urlopy tego 26-go 8)

No widziałem, ze non stop ingame siedzisz ;]



hehe , ragna Ty wogole pracujesz? ;) , non stop w cos pykasz i z glodu nie umierasz :D


_________________
"Trust your heart if the seas catch fire, live by love though the stars walk backward."

***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 21 mar 2015, 20:07 
Cytuj  
Aldatha napisał(a):
tomugeen napisał(a):
non stop w cos pykasz i z glodu nie umierasz :D


dodaj jedno do drugiego ;)

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 21 mar 2015, 20:13 
Cytuj  
Alda

Obrazek


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

***
Avatar użytkownika

Posty: 12370
Dołączył(a): 23.04.2002
Offline
PostNapisane: 21 mar 2015, 20:30 
Cytuj  
Obrazek


_________________
"Trust your heart if the seas catch fire, live by love though the stars walk backward."

**
Avatar użytkownika

Posty: 9587
Dołączył(a): 9.02.2004
Offline
PostNapisane: 22 mar 2015, 08:44 
Cytuj  
Czy ktoś może mi powiedzieć o co kaman z tym płaczem odnośnie exploita engagement/disengagement?


_________________
Gramsajt.pl - głupawy blog o grach

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 22 mar 2015, 09:49 
Cytuj  
Engagement działa w uproszczeniu tak - każdy z członków drużyny i każdy z enemy po wejściu w melee combat nadaje statusu engaged z pierwszemu (?) przeciwnikowi w zasięgu. Ten targed gdyby chciał opuścić engagement range, np. odbiec do innego celu dostanie potężnego strzała - disengagement attack DA, który jest instant i bez recovery penalty, przerywa to engagement. Czyli free dmg.
Fighter w def stance ma +2 targety którym nakłada status engagement, jest też talent do +1 targetów engaged dostępny dla wszystkich.

Przykład 1:
Rogue i enemy rogue wpadają na siebie. Każdy nakłada przeciwnikowi status engaged. Gdyby jeden z nich postanowił sie odkleić dostanie instant strzała w buzię. Ale nie powinno być dramatu.

Przykład 2:
Pullnąłeś coś źle i 3 wrogów obskoczyło priesta, chcesz go wycofać. Dobiegasz kolejnymi postaciami, ale każdy z 3 wrogów ma nałozył engagement na priesta. Twoi melee maja engagement na wrogach, cofasz priesta, ale to nic nie zmienia. Dostaje od kazdego po instant uber hicie z DA(na takie przypadki głownie jest płacz) i umiera ;]
Gdyby ci co dobiegali chcieli uciekać, to nie dostana DA, bo enemy są engaged z priestem, czyli są bezpieczni.

Przykład 3:
Twój fighter walczy z 4 wrogami, jest w defensive stance wiec ON daje engagement 3 z 4 wrogów. Natomiast kazdy z wrogów daje mu odgagement. Gdyby ten czwarty z wrogów uciekał (nie wiesz chyba ktory, o to jest płacz), to nie dostanie DA, pozostali dostaną.
Gdyby natomiast fighter chciał sie poruszyć, dostanie DA od każdego.
Faktycznie nie wpływa to twardo na tankowanie, bo nie ma tauntów, natomiast AI będzie sie go lepiej trzymać z tego co sprawdzano (AI chce uniknac DA).

Przykład 4, exploit:
Stackujesz postacie w jednym miejscu (nie powinno być możliwe), pullujesz jedna za nimi wrogów, przebiegając zanim sie ogarna dostaja od wszystkich po hicie z DA, wipe wrogów. To już tak nie powinno działać.

Przykład 5:
Walczysz z grupką wrogów, ktorzy maja max 3 target engagement. Każdy z 3 twoich melee nie powinien sie poruszać, bo wrogowie nałozyli im engagement. Każdy ich ruch w walce spowoduje DA, bo gdyby z wroga A na B chcieli sie przesunąć, ktoś ich hitnie, ciężko to kontrolować.



O co jest płacz:
- Bardzo ważne jest pullowanie, tank czy nie tank (bo bonusy dają tyle ilu wrogom możesz dać status engaged a nie od ilu wrogów ty bezkarnie możesz taki status dostać), jak juz wrogowie podbiegna i złapia cie jako target to w sumie ta postać powinna siedzieć i sie nie ruszać.
Można temu zaradzić dzieki CC na wrogach i paru ability które zrywaja engagement przez przesuniecie przeciwnika (grimoire slam maga, amplified thrust ciphera, Into the Fray fightera) albo takie ktore pozwalaja ci zignorować to u enemy (self skille u Rogue i Barbariana).

- Najgorsze: To engagement range jest jakieś mikroskopijne. Walcząc z kilkoma wrogami w melee przesuwasz się o trzy pixele bo tak np działa pathing, albo w ogole sie przesuwasz, nie odbiegasz od goscia wcale i dostajesz DA.
To faktycznie kiepskie, jak dla mnie powinno być to jakieś AoE na zerwanie, tak ze faktycznie nie mozesz odbiegać, ale w zwarciu mozesz sie poruszać między celami.
Jest mod który jako jedną z opcji ma wyłączenie DA, bez zmiany samego engagement system (po prostu hity nie wchodza), zeby nie psuć AI. No i jest mała ale wokalna grupa ktora wiesza za ten system psy na Obsidianie.

IMHO, z tego co widziałem, powinnien to być zawsze range, albo nawet cone wokół atakującego, a sam atak powinien rootować albo slowować - wtedy faktycznie nie pozwalamy ranged po prostu uciekać od melee za darmo. Przecież i tak już dostaje w pape jesli jest w melee i musi temu zaradzić.
Strzał w ryj za samo przebieganie obok enemy który nie ma jeszcze max targetów (bo enemy moga mieć jak fighter czasem kilka targetów) wygląda troche jak chodzenie nocą po dzielnicach łodzi ;]



TL;DR
Melee engagement polega na nakładaniu przez postać, najczęściej na jednego przeciwnika (lub nakładanie na nas przez przeciwników) w melee range statusu Engagment. W przypadku wyjscia targetu z melee range dostaje on specjalny instant atak.
Płacz jest głownie o to, że w praktyce nie trzeba uciekać od celu, zwyczajne poruszenie sie w combacie powoduje ten atak. Czesto powoduje to głupie śmierci.


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

****
Avatar użytkownika

Posty: 1015
Dołączył(a): 30.09.2004
Offline
PostNapisane: 22 mar 2015, 11:16 
Cytuj  
tomugeen napisał(a):
TL;DR
Melee engagement polega na nakładaniu przez postać, najczęściej na jednego przeciwnika (lub nakładanie na nas przez przeciwników) w melee range statusu Engagment. W przypadku wyjscia targetu z melee range dostaje on specjalny instant atak.
Płacz jest głownie o to, że w praktyce nie trzeba uciekać od celu, zwyczajne poruszenie sie w combacie powoduje ten atak. Czesto powoduje to głupie śmierci.


To zamierzają coś z tym zrobić przed premierą? Exploit jest pewnie do naprawy, ale boli mnie to co mówisz, że dam atak drugiego gościa z którym mam engagment postać się przesunie piksel i dostaje atak. Całkowicie bezsensowne i megairytujące.

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 22 mar 2015, 11:28 
Cytuj  
Zobaczymy jak bedzie w praktyce w full wersji juz. Calkowita przerobka na szybko bylaby dla nich ciezka z powodu mieszania AI w glowie. Wbrew tym co placza najbardziej gra jest absolutnie grywalna, jesli jednak w combacie bede sie skupial glownie na tym, zeby mi czegos nie instagibneli, to sciagne sobie moda i poczekam az lepiej rozwiaza.


Nie padlo jeszcze najwazniejsze pytanie.
W jaka wersje jezykowa zamierzacie grac i dlaczego ci ktorzy wybiora inna sa od was gorsi?!


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 22 mar 2015, 11:37 
Cytuj  
ragnarok gra non stop i nie narzeka, nie wiem wiec po chuj znowu jakis placz zanim sie samemu zagralo.

tomu: a beda jakies do wyboru? :P

***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 22 mar 2015, 11:56 
Cytuj  
Przykład 2:
Pullnąłeś coś źle i 3 wrogów obskoczyło priesta, chcesz go wycofać. Dobiegasz kolejnymi postaciami, ale każdy z 3 wrogów ma nałozył engagement na priesta. Twoi melee maja engagement na wrogach, cofasz priesta, ale to nic nie zmienia. Dostaje od kazdego po instant uber hicie z DA(na takie przypadki głownie jest płacz) i umiera ;]
Gdyby ci co dobiegali chcieli uciekać, to nie dostana DA, bo enemy są engaged z priestem, czyli są bezpieczni.

Nie wiem o co tu placz. Dla mnie to bardzo dobre zachowanie AI. Niby dlaczego maja zmieniac target jak moga przyjebac priestowi? :)

***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 22 mar 2015, 11:57 
Cytuj  
Mendol napisał(a):
ragnarok gra non stop i nie narzeka, nie wiem wiec po chuj znowu jakis placz zanim sie samemu zagralo.

tomu: a beda jakies do wyboru? :P


I nawet na Hardzie gram :)

******

Posty: 4303
Dołączył(a): 27.04.2005
Offline
PostNapisane: 22 mar 2015, 12:01 
Cytuj  
Ciekawe ilu z Was przejdzie ten tytuł. :D


_________________
We are all but specks of dust in the dream of the Grand Butterfly.

***

Posty: 13931
Dołączył(a): 28.08.2010
Offline
PostNapisane: 22 mar 2015, 12:06 
Cytuj  
wodny napisał(a):
Ciekawe ilu z Was przejdzie ten tytuł. :D


Wszyscy którzy kupili? :roll:


_________________
Zbanowany permanentnie, bez mozliwosci odwolania od bana.

******

Posty: 4303
Dołączył(a): 27.04.2005
Offline
PostNapisane: 22 mar 2015, 12:13 
Cytuj  
Niah napisał(a):
wodny napisał(a):
Ciekawe ilu z Was przejdzie ten tytuł. :D


Wszyscy którzy kupili? :roll:

Już to widzę, ale spoko.


_________________
We are all but specks of dust in the dream of the Grand Butterfly.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 22 mar 2015, 12:19 
Cytuj  
jak wiadomo ty niewiele widzisz, wiec luz :P

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1126 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 57  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.