Agat napisał(a):
embe napisał(a):
Doprowadź do tego by dotarli do ciebie technicy, oni takie rzeczy wykonają "po ludzku" i mają najwięcej w takich sytuacjach do powiedzenia/załatwienia.
No i masz świętą rację. Technicy z rejonu już powiedzieli, że się da. Tylko w obsłudze klienta maja skrypt, który twierdzi, że "nie ma możliwości technicznej"
Ale masz rację, mogę wywalić jeszcze jeden pomysł. Poprosić o wezwanie do mnie technika... Jak to podziała to masz dobre wino u mnie
To jeszcze nic. Mnie Orange przez pół roku "przełączało" od netii która świadczyła mi usługi na _ich_ kablach. Po 4 podejściach do podpisywania umowy (za każdym razem na "wyższym" szczeblu, za ostatnim razem do mnie nawet jakaś kobieta z działu "rozwiązywania problemów" jechała 40km) do tego 20+ rozmów telefonicznych, powiedziałem że pierdole.
Naprawdę odnoszę nieodparte wrażenie, że robią wszystko żeby nie mieć więcej klientów.
Edit: Żeby nie było, umowa z netią przeszła mi na bezterminówke jeszcze zanim zacząłem pierwsze manewry z Orange robić
Edit 2: Do centrali mam niecałe 100m