mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 178 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następna strona
Autor Wiadomość
****

Posty: 1554
Dołączył(a): 22.01.2006
Offline
PostNapisane: 26 maja 2016, 12:05 
Cytuj  
Morgul napisał(a):
Finalna wersja wydarzeń, zbanowali mod za jakieś komentarze pod nim. Ogólnie fail. W opisie moda jedyne do czego mogli się przyczepić to "no multiculturalism here" http://www.twitlonger.com/show/n_1sonfn8

Sama gra 7/10 bug na bugu, pierwsze wrażenia 9/10, early game super, niestety w midgame jest lipa, a endgame to dramat. Nic tam chyba nie działa jak powinno o ile działa w ogóle, ui to koszmar. Więcej nerwów niż zabawy. Mam nadzieję, że za pół roku będzie juz git bo gra się fajnie, tylko jak ja mam grać wiedząc, że to nie działa tamto nie działa, męczyć się z tą mapą i ui to mi się odechciewa. Silnik też już powinni zmienić, albo przebudować bo nie daje rady.

Nie uświadczyłem tylu błędów co ty chyba, zabugowało mi się kilka zadań i tyle. Bardziej przeszkadza mi to ciężkie UI - na początku nie mam z tym problemu ale im dalej w grze tym gorzej. przez to micro-zarządzanie imperium to koszmar. Z jednej strony dali ułatwienie w postaci tworzenia sektorów ale z drugiej z dupy to sztuczne ograniczenie w bezpośrednim "dłubaniu" skolonizowanymi planetami. Nie podoba mi się także wojna - sama walka może być. Mimo wszystko nie sama siła floty się liczy( ach to zaskoczenie kiedy dobrze skonfigurowana flota o sile 1K na klatę bierze wroga 2K i traci tylko parę statków), jednak nie rozumiem prowadzenia samej wojny.
Początek jak i mid-game jest ok ale im dalej w las tym gorzej.


_________________
"Są dwie rzeczy bezgraniczne: wszechświat i Ludzka głupota, co do wszechświata nie jestem pewien" A. Einstein

****
Avatar użytkownika

Posty: 1203
Dołączył(a): 24.09.2004
Offline
PostNapisane: 26 maja 2016, 14:38 
Cytuj  
AI sektorów jest do przebudowy wg mnie. Po 1 powinny być tylko 2 opcje zarządzania sektorem: ekonomiczna lub militarna. Po 2 AI sektorów powinno działać tak jakby było oddzielnym graczem. Do tego jakieś UI do budowy statków ze spaceportów sektorów i mozna by się skupić na tym co ważne bez micro planet. Pewnie by tak można grać nawet bez własnych planet - wszystko wrzucić pod sektory jakby ktoś chciał.

*
Avatar użytkownika

Posty: 6496
Dołączył(a): 17.01.2005
Offline
PostNapisane: 26 maja 2016, 16:05 
Cytuj  
Z tym, ze masz limit na ilość sektorów :)

+ czytaliscie zapowiedz nadchodzacego patcha? Sporo ma sie poprawic w kwestii zarządzania/ui i ogolnych glitchy.


_________________
Obrazek

****
Avatar użytkownika

Posty: 1203
Dołączył(a): 24.09.2004
Offline
PostNapisane: 26 maja 2016, 17:22 
Cytuj  
A sektor ma limit wielkości czy ilości planet? Bo jak nie to co za różnica czy jest 1 wielki czy 3 małe np?

****

Posty: 1554
Dołączył(a): 22.01.2006
Offline
PostNapisane: 26 maja 2016, 21:06 
Cytuj  
Drusek napisał(a):
AI sektorów jest do przebudowy wg mnie. Po 1 powinny być tylko 2 opcje zarządzania sektorem: ekonomiczna lub militarna. Po 2 AI sektorów powinno działać tak jakby było oddzielnym graczem. Do tego jakieś UI do budowy statków ze spaceportów sektorów i mozna by się skupić na tym co ważne bez micro planet. Pewnie by tak można grać nawet bez własnych planet - wszystko wrzucić pod sektory jakby ktoś chciał.

Nie jest tak źle. Dziś odkryłem, że można ctrl+cyfra planety z portami i jest gites. Jeszcze powinni dać możliwość automatycznego wysyłania nowych okrętów do już istniejących flot.
Powinni porpawić także ucieczkę okrętów. Bo człowiek się naklika z shiftem aby taki badawczy odkrył kilka systemów na raz, a tu wystarczy, że raz spierdzieli od obcych i cała kolejka idzie się jebać.
Zarządzanie sektorami może być, choć jednak wolałbym jeszcze większy mieć wpływ na to. Źle nie jest, ograniczenie tylko do 2 wyborów jest kiepskie w moim odczuciu.
Mam manię ręcznego zarządzania planetami, więc jak odpowiednio ukierunkuję rozbudowę planety to dopiero wtedy dołączam/tworzę sektor.


_________________
"Są dwie rzeczy bezgraniczne: wszechświat i Ludzka głupota, co do wszechświata nie jestem pewien" A. Einstein

*
Avatar użytkownika

Posty: 6496
Dołączył(a): 17.01.2005
Offline
PostNapisane: 27 maja 2016, 01:34 
Cytuj  
Dzięki za tip odn Ctrl, jutro protestuje sektory bo nie miałem jeszcze okazji

Wysłane z mojego Nexus 6 przy użyciu Tapatalka


_________________
Obrazek

*
Avatar użytkownika

Posty: 5072
Dołączył(a): 22.07.2007
Offline
PostNapisane: 27 maja 2016, 09:30 
Cytuj  
Farin napisał(a):
Zarządzanie sektorami może być, choć jednak wolałbym jeszcze większy mieć wpływ na to. Źle nie jest, ograniczenie tylko do 2 wyborów jest kiepskie w moim odczuciu.
Mam manię ręcznego zarządzania planetami, więc jak odpowiednio ukierunkuję rozbudowę planety to dopiero wtedy dołączam/tworzę sektor.


Dla mnie ta gra jest trochę za łatwa, żeby bawić się w rozwój każdej planety. Tak właściwie jeśli zrobisz dobry rush na początku po nowe galaktyki to jesteś już na uprzywilejowanej pozycji. Po pierwszej (jeśli wasalizujesz) albo kolejnych 2-3 wojnach (jeśli podbijasz) z byle jakim imperium jesteś już właściwie ustawiony do końca gry, jeśli chodzi o pozycje posród innych 'państw'.

(W ogóle wasalizacja na 60% to jest kurwa debilizm:D Wbiłem z sojusznikami w imperium większe od mojego i je zwasalizowałem, a te debile się nawet nie chcą buntować :D. Wchłaniam ich od prawie 1800(!!!) miesięcy, a ci potulnie liżą mi gałę).

Upadłe imperia, które biją jak wejdziesz w ich strefę też specjalnie tego nie utrudniają, bo najwyżej zlikwidują ci kilka planet.

Może inwazja z innej 'czasoprzestrzeni' jest trudna, jeśli pojawia się u Ciebie, ale w moich grach pojawia się na drugim końca galaktyki, więc jak tylko przebiłem się graniczenie do nich to po prostu poleciłem tam, spuściłem wpierdol i wróciłem do siebie :D

Po 60h grania czekam na patche/DLC. Gra jest świetną bazą do rozwoju, ale jeszcze trochę pracy ich czeka, zanim będę to wstanie ocenić na 10/10 tak jak EU :D

*
Avatar użytkownika

Posty: 6496
Dołączył(a): 17.01.2005
Offline
PostNapisane: 27 maja 2016, 13:21 
Cytuj  
Dzisiaj chyba beta patch 1.1 się pojawił.


_________________
Obrazek

****

Posty: 1554
Dołączył(a): 22.01.2006
Offline
PostNapisane: 8 lip 2016, 14:35 
Cytuj  
Hmmm
Jak działa Materializm ? Bo zauważyłem, że mając tą politykę tooltip pokazuje mi to samo co bez niej.
Podobnie mam z cechą Inteligentni - niby daje ale różnicy żadnej nie widzę :[
Jedynie zauważalny bonus daje Hegemonia Despotyczna ze swoim +5%
Także wychodzi na to że materializm i inteligentni to można sobie o kant dupy wytrzeć.
Posprawdzam jeszcze parę innych rzeczy.


EDIt: Dobra rozgryzłem o co kaman z cechami - Materializm daje bonus tylko wtedy kiedy jakiegoś naszego ludka damy na pole z bonusem do badań. Inteligentni to samo.


_________________
"Są dwie rzeczy bezgraniczne: wszechświat i Ludzka głupota, co do wszechświata nie jestem pewien" A. Einstein

****

Posty: 1671
Dołączył(a): 10.07.2010
Offline
PostNapisane: 13 paź 2016, 07:50 
Cytuj  
Graliście w multi? Jaki jest potencjał Stellaris do pogrania 4-5 osób? Granie krótszych sesji (np. ok. 1h) ma w ogóle racje bytu?

*
Avatar użytkownika

Posty: 5072
Dołączył(a): 22.07.2007
Offline
PostNapisane: 13 paź 2016, 11:50 
Cytuj  
Strzelam, że tak samo jak w EU.

Będzie spoko, ale gra się na niskiej prędkości, więc te szykie sesje to raczej 2-3h niż 1h (bo w tym czasie nic nie ugrasz prawde mówiąc).

Jakbyś szukał to jestem chętny :P

****

Posty: 1554
Dołączył(a): 22.01.2006
Offline
PostNapisane: 13 paź 2016, 14:42 
Cytuj  
Ja będę chętny ale dopiero po 20 października. Wtedy wejdzie nowa łatka wraz z DLC(oczywiście kupię).


_________________
"Są dwie rzeczy bezgraniczne: wszechświat i Ludzka głupota, co do wszechświata nie jestem pewien" A. Einstein

****

Posty: 1554
Dołączył(a): 22.01.2006
Offline
PostNapisane: 24 paź 2016, 22:20 
Cytuj  
No - Dodatek zamówiony lada dzień odpalam.
Naiwniaki co kupili Civ VI mogą mnie cmoknąć ;]


_________________
"Są dwie rzeczy bezgraniczne: wszechświat i Ludzka głupota, co do wszechświata nie jestem pewien" A. Einstein

*
Avatar użytkownika

Posty: 5159
Dołączył(a): 10.02.2009
Offline
PostNapisane: 24 paź 2016, 23:55 
Cytuj  
Też tak macie, że jak zaczynacie nową grę i jako macierzysta gwiazda wyskoczy wam jakiś chujowy red dwarf to restartujecie do skutku? ;p

****

Posty: 1554
Dołączył(a): 22.01.2006
Offline
PostNapisane: 25 paź 2016, 07:56 
Cytuj  
Junkier napisał(a):
Też tak macie, że jak zaczynacie nową grę i jako macierzysta gwiazda wyskoczy wam jakiś chujowy red dwarf to restartujecie do skutku? ;p

Zależy czy w okolicy jest jakaś rekompensata za to :]


_________________
"Są dwie rzeczy bezgraniczne: wszechświat i Ludzka głupota, co do wszechświata nie jestem pewien" A. Einstein

*
Avatar użytkownika

Posty: 5159
Dołączył(a): 10.02.2009
Offline
PostNapisane: 25 paź 2016, 09:38 
Cytuj  
No ja od razu daje restart. Moja rasa ma wyewoluować w świetle gwiazdy co najmniej tak dużej jak Słońce, a nie jakiegoś nędznego pokurcza. Dobrze by było, gdyby homeworld był pełnoprawną planetą, a nie satelitą jakiegoś gazowego giganta, ale to już potrafię przełknąć ;p

*
Avatar użytkownika

Posty: 5072
Dołączył(a): 22.07.2007
Offline
PostNapisane: 25 paź 2016, 10:27 
Cytuj  
A jak ten DLC? ;p

*
Avatar użytkownika

Posty: 5159
Dołączył(a): 10.02.2009
Offline
PostNapisane: 25 paź 2016, 11:23 
Cytuj  
Ja przestałem grać 2-3 tygodnie po premierze. Aktualnie:
- AI jest agresywniejsze (i można to kontrolować w ustawieniach kampanii). Duży plus. Po premierze narzekałem, że komputer w ogóle nie wypowiada mi wojen, teraz łatwo dostać wpierdol jeśli olewa się dyplomację i rozbudowę wojska. Raz poniosłem duże straty w walce z piratami, sąsiad zaatakował mnie zanim zdążyłem odbudować flotę + posypały się propozycje wasalizacji od innych ras.
- stworzone przez gracza cywilizacje mogą pojawić się w grze - u mnie np. Gwiezdny Pomiot Cthulhu i Grzyby z Yuggoth ;p
- Leviatany. Na razie miałem jakiegoś gigantycznego xenomorfa z innego wymiaru, którego zostawiłem w spokoju, bo pewnie rozpierdoliłby mi całą cywilizację. Innym razem trafiłem na metalową kulę orbitującą wokół czarnej dziury - po zbadaniu przez science shipa uległa samozniszczeniu, ale dostałem perma-boosta do reaserch-rate.
- Wojny w niebiosach jeszcze nie miałem.

*
Avatar użytkownika

Posty: 5072
Dołączył(a): 22.07.2007
Offline
PostNapisane: 25 paź 2016, 12:26 
Cytuj  
Eeee.

Agresywność się chyba dało od początku wybrać - przy Ironmanie ta opcja była zablokowana
Stworzone rasy też się pojawiały :D

Ta wojna w niebiosach wyglada jak inwazja z innego wymiaru. Czyli lecisz>spuszczasz wpierdol>wracasz. Przynajmniej na etapie, na którym trzymasz potężną flotę.

*
Avatar użytkownika

Posty: 5159
Dołączył(a): 10.02.2009
Offline
PostNapisane: 25 paź 2016, 12:50 
Cytuj  
O widzisz, nie pamiętałem, że to było od początku.
Przy czym jeśli agresywność dało się regulować już wtedy to nawet na high AI było strasznie pasywne wobec mnie.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 178 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.