mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 608 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 ... 31  Następna strona
Autor Wiadomość
****
Avatar użytkownika

Posty: 1032
Dołączył(a): 10.06.2005
Offline
PostNapisane: 6 lip 2016, 21:02 
Cytuj  
ENDERAL

https://www.youtube.com/watch?v=6hrmSD6DZt4

Cholera, muszę przyznać, że zwiastun jest niezwykle dobry. I całkiem przyjemny voice-acting. Nie mogę się doczekać angielskiego tłumaczenia, jeszcze pewnie 2 tygodnie :)

***
Avatar użytkownika

Posty: 10140
Dołączył(a): 13.10.2005
Offline
PostNapisane: 6 lip 2016, 21:12 
Cytuj  
Nehrim na swoje czasy był po prostu palce lizać. Widoki jakie wykreowali twórcy były nie do opisania, absolutnie nie mogłem uwierzyć czasami, że to tylko mod a podwaliny pod niego stworzył Oblivion, który pod każdym względem (no może oprócz muzyki) wypadał niezwykle ubogo w porównaniu. I nie przesadzam tutaj ani odrobinę.

A pamiętam, jak prawie odpadłem po pierwszych paru minutach gry, bo były tragiczne. Straszny bym błąd popełnił. :)

Moja oryginalna mini recka:
Cytuj:
Własnie skończyłem wątek główny Nehrima i muszę powiedzieć, że jestem zachwycony.

Historia oryginalna jak na obecne realia, ale sposób w jaki została opowiedziana - no to po prostu czapki z głów. Z edytora wydanego przez Bethesdę zostały wyciśnięte ostatnie soki, wszystko było tak jak być powinno i na prawdę - tchnięto nowe życie w Obliviona. Mówiąc szczerze i bez zbędnych złośliwości to właśnie kampania którą stworzyła Bethesda wygląda jak taki fanowski mod zrobiony na szybko jeżeli porównać ją do Nehrima. :)

Jeżeli ktoś chce sandboxa - ok, lepiej skorzystać z miliona modów rozszerzających oryginalnego obka i męczyć się żeby to wszystko razem działało.

Natomiast jeżeli ktoś chce mniejszej (ale wcale nie małej!) swobody natomiast maksymalnie dopracowanego i przemyślanego contentu to Nehrim jest jak znalazł. Jest to najlepszy mod do gry w jaki kiedykolwiek grałem i warty każdej spędzonej nad nim chwili - 45 godzin zajebistej rozrywki.

Mógłbym napisać, że gdyby tym panom dać budżet średnio kosztownej gierki (na obecne czasy) i swobodę tworzenia to stworzyliby coś zajebistego. Prawda jest jednak taka, że panowie nie dostali złamanego grosza a i tak stworzyli dzieło które zjada na śniadanie większość cRPG (jeśli nie wszystkie, ale tego nie chcę mówić bo we wszystkie nie grałem) które wyszły ostatnio.

Strach pomyśleć co odstawią jak położą swoje łapska na edytorze nowego Elder Scroll's który mam nadzieję, że kiedyś wyjdzie.


_________________
wodny napisał(a):
wolałbym by ludzie pukali się w pupę niż mieli broń.

***
Avatar użytkownika

Posty: 17021
Dołączył(a): 21.11.2001
Offline
PostNapisane: 6 lip 2016, 21:29 
Cytuj  
Ja tego nie śledzę ale jak wyjdzie to niech ktoś tu się spuści żebym wiedział :)

**
Avatar użytkownika

Posty: 9587
Dołączył(a): 9.02.2004
Offline
PostNapisane: 7 lip 2016, 10:44 
Cytuj  
Na eng voice pewnie będzie trza poczekać ze 2-3 tygodnie :/.


_________________
Gramsajt.pl - głupawy blog o grach

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2986
Dołączył(a): 29.02.2008
Offline
PostNapisane: 16 lip 2016, 15:17 
Cytuj  
Coś fajnego z gatunku SRPG/TRPG się ostatnio pojawiło? Obecnie męczę UnderRail i jest całkiem fajne ale chętnie oprócz post-apo pograłbym w coś z fantasy. Najlepszym zestawieniem byłoby: isometric+turn-based. Single, boshe broń online.. :/


_________________
For the pony!

*

Posty: 6153
Dołączył(a): 23.04.2008
Offline
PostNapisane: 16 lip 2016, 18:32 
Cytuj  
yabaddi napisał(a):
Coś fajnego z gatunku SRPG/TRPG się ostatnio pojawiło? Obecnie męczę UnderRail i jest całkiem fajne ale chętnie oprócz post-apo pograłbym w coś z fantasy. Najlepszym zestawieniem byłoby: isometric+turn-based. Single, boshe broń online.. :/


Blood of Magic (EA) , Phantom Brave PC , Bastard Bonds, Disgaea PC, The Storm Guard: Darkness is Coming, Serpent in the Staglands, The Banner Saga 2, The Legend of Heroes: Trails in the Sky +SC .

Soon: Battle Chasers: Nightwar, Masquerada: Songs and Shadows, Earthlock: Festival of Magic, Children of Zodiarcs, City of the Shroud.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2986
Dołączył(a): 29.02.2008
Offline
PostNapisane: 16 lip 2016, 19:16 
Cytuj  
Dzieki, juz widze 2 ciekawe tytuly (Blood of Magic i The Storm Guard).


_________________
For the pony!

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2382
Dołączył(a): 2.12.2001
Offline
PostNapisane: 17 lip 2016, 06:59 
Cytuj  
Spróbuj: http://store.steampowered.com/app/365360/


_________________
Obrazek

****

Posty: 1554
Dołączył(a): 22.01.2006
Offline
PostNapisane: 17 lip 2016, 09:35 
Cytuj  
Perrin napisał(a):

Jak tak dalej pójdzie to następne gry będą statycznymi obrazami z murem tekstu tego co się dzieje na ekranie :[
Żal patrzeć, a o graniu nie wspomnę.


_________________
"Są dwie rzeczy bezgraniczne: wszechświat i Ludzka głupota, co do wszechświata nie jestem pewien" A. Einstein

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 17 lip 2016, 09:46 
Cytuj  
Fallout 1.5: Resurrection promises a new, old-school Fallout RPG
http://www.pcgamer.com/fallout-15-resur ... _pcgamerfb


_________________
.

*

Posty: 6153
Dołączył(a): 23.04.2008
Offline
PostNapisane: 17 lip 2016, 11:32 
Cytuj  
Torment: Tides of Numenera jest już niby grywalny, ale ja osobiscie poczekam do premiery.

*
Avatar użytkownika

Posty: 6496
Dołączył(a): 17.01.2005
Offline
PostNapisane: 17 lip 2016, 22:44 
Cytuj  
warhameron napisał(a):
Torment: Tides of Numenera jest już niby grywalny, ale ja osobiscie poczekam do premiery.

A jest już Pl ver.?

Wysłane z mojego Nexus 6 przy użyciu Tapatalka


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 17 lip 2016, 22:50 
Cytuj  
Nie, wlasnie tlumaczyli sie ze opoznienia wynikaja z dlugiego okresu tlumaczenia. Zagralem pierwszy pare ekranów, ale czekam na PL.


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2986
Dołączył(a): 29.02.2008
Offline
PostNapisane: 18 lip 2016, 06:51 
Cytuj  
Farin napisał(a):
Jak tak dalej pójdzie to następne gry będą statycznymi obrazami z murem tekstu tego co się dzieje na ekranie :[
Żal patrzeć, a o graniu nie wspomnę.


Co prawda styl graficzny Battle Brothers mnie również nie przekonuje to jednak nie kwestionuję, że inne cechy tej gry mogą być ciekawe.

Mam wrażenie, że w ostatnich czasach to właśnie niszowe produkcje (Indie itp.) mają dużo ciekawsze pomysły niż "markowe" studia klepiące sztampowe produkty. Z roku na rok jest coraz mniej tytułów, na które mam ochotę zwrócić uwagę nie wspominając już o kupnie i graniu. I cóż z tego, że oprawa graficzna jest wyśrubowana jak cała reszta mocno kuleje lub po prostu jej nie ma? Ze świecą dziś szukać dobrego RPGa, wszystko musi być "fast", "action-paced" i tęczowa graficzka błyskająca jak lampki na bożonarodzeniowej choince. Blech i tyle. Zero myślenia, szybka klikanina byle szybciej, byle do następnej bezmózgiej papki. Chyba faktycznie puszczę pawia na monitor jak zobaczę kolejnego "RPGa" w TPP/FPP gdzie biega się z mieczem i siecze wszystko jak leci, a przerywane to jest co 10 min 5 min filmikami. No ile można? :/


_________________
For the pony!

*
Avatar użytkownika

Posty: 5072
Dołączył(a): 22.07.2007
Offline
PostNapisane: 18 lip 2016, 08:39 
Cytuj  
http://store.steampowered.com/app/408920/?l=polish

A to? Bo się czaje troszkę.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2986
Dołączył(a): 29.02.2008
Offline
PostNapisane: 18 lip 2016, 08:49 
Cytuj  
tiomor napisał(a):
http://store.steampowered.com/app/408920/?l=polish

A to? Bo się czaje troszkę.


Ciekawe. Najbardziej zaintrygowała mnie recenzja "Divine Divinity meets Fallout". Często wypuszczają aktualizacje. Hm.. :)


_________________
For the pony!

*

Posty: 6153
Dołączył(a): 23.04.2008
Offline
PostNapisane: 18 lip 2016, 10:00 
Cytuj  
Ten Krai Mira byłw indie gali chyba 2 razy koszt z innymi grami w okolicach 1 zl. Grę mam , ale nie instalowałem nawet.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2382
Dołączył(a): 2.12.2001
Offline
PostNapisane: 18 lip 2016, 10:36 
Cytuj  
yabaddi napisał(a):
Farin napisał(a):
Jak tak dalej pójdzie to następne gry będą statycznymi obrazami z murem tekstu tego co się dzieje na ekranie :[
Żal patrzeć, a o graniu nie wspomnę.


Co prawda styl graficzny Battle Brothers mnie również nie przekonuje to jednak nie kwestionuję, że inne cechy tej gry mogą być ciekawe.


Grafika jaka jest, każdy widzi, co nie zmienia faktu, że jest to jeden z najlepszych taktycznych RPGów na Steamie. Ciągle przy gierce dłubią, często aktualizują i poprawiają a co najważniejsze, robią to słuchając głosów graczy.


_________________
Obrazek

*

Posty: 6153
Dołączył(a): 23.04.2008
Offline
PostNapisane: 18 lip 2016, 10:43 
Cytuj  
Perrin napisał(a):
yabaddi napisał(a):
Farin napisał(a):
Jak tak dalej pójdzie to następne gry będą statycznymi obrazami z murem tekstu tego co się dzieje na ekranie :[
Żal patrzeć, a o graniu nie wspomnę.


Co prawda styl graficzny Battle Brothers mnie również nie przekonuje to jednak nie kwestionuję, że inne cechy tej gry mogą być ciekawe.


Grafika jaka jest, każdy widzi, co nie zmienia faktu, że jest to jeden z najlepszych taktycznych RPGów na Steamie. Ciągle przy gierce dłubią, często aktualizują i poprawiają a co najważniejsze, robią to słuchając głosów graczy.


Gdyby zainwetsowali w przerobienie jednostek na mapie na całe postacie, żeby wyglądały jak te z Fantasy General a or umozliwili taka zmiane poprzez mody to bym się zastanowil nad zakupem.

****

Posty: 1554
Dołączył(a): 22.01.2006
Offline
PostNapisane: 18 lip 2016, 15:00 
Cytuj  
yabaddi napisał(a):
Farin napisał(a):
Jak tak dalej pójdzie to następne gry będą statycznymi obrazami z murem tekstu tego co się dzieje na ekranie :[
Żal patrzeć, a o graniu nie wspomnę.


Co prawda styl graficzny Battle Brothers mnie również nie przekonuje to jednak nie kwestionuję, że inne cechy tej gry mogą być ciekawe.

Mam wrażenie, że w ostatnich czasach to właśnie niszowe produkcje (Indie itp.) mają dużo ciekawsze pomysły niż "markowe" studia klepiące sztampowe produkty. Z roku na rok jest coraz mniej tytułów, na które mam ochotę zwrócić uwagę nie wspominając już o kupnie i graniu. I cóż z tego, że oprawa graficzna jest wyśrubowana jak cała reszta mocno kuleje lub po prostu jej nie ma? Ze świecą dziś szukać dobrego RPGa, wszystko musi być "fast", "action-paced" i tęczowa graficzka błyskająca jak lampki na bożonarodzeniowej choince. Blech i tyle. Zero myślenia, szybka klikanina byle szybciej, byle do następnej bezmózgiej papki. Chyba faktycznie puszczę pawia na monitor jak zobaczę kolejnego "RPGa" w TPP/FPP gdzie biega się z mieczem i siecze wszystko jak leci, a przerywane to jest co 10 min 5 min filmikami. No ile można? :/

Nie mam nic przeciwko grom "Indie" ale noż kuźwa trzeba postawić pewną poprzeczkę. Jak zobaczyłem jak na głównej mapie są przesuwane pionki w zwiastunie "Battle Brothers" To dla mnie spoko ale kuźwa jak w samej bitwie są to statyczne pionki z animacją typu: Potrząśnijmy tym wycinkiem obrazka, a później tamtym. To od razu widać, że się kuźwa komuś tutaj coś nie chciało.
Jakakolwiek gra na komputer nie musi mieć super grafiki aby wciągać(do tej pory świetnie się bawię powracając np do "Dungeon Keeper" czy C&C ) Ale jak będę chciał się zanurzyć w świat statycznych obrazków to sobie kupię Komiks.
Zresztą ostatnio nie tylko w grach widać coraz większą pogoń za prostotą w "obrazie"

Za dużo tego "Kuźwa" za co przepraszam ale nie mam w tej chwili pomysłu czym to zastapić.


_________________
"Są dwie rzeczy bezgraniczne: wszechświat i Ludzka głupota, co do wszechświata nie jestem pewien" A. Einstein

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 608 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 ... 31  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.