mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 688 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 35  Następna strona
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 6 sie 2016, 20:00 
Cytuj  
Dwojeczka bardzo fajna imho. Polecam.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 12 sie 2016, 07:31 
Cytuj  
Wie ktoś gdzie korzystnie kupić Endless Space Emperor Edition + DLC ?

takie allegro jest legitne ?
http://allegro.pl/endless-space-gold-pl ... 06453.html
albo g2a?
https://www.g2a.com/endless-space-gold- ... ore=polish

na steam 35 EUR ;]


_________________
.

*

Posty: 6394
Dołączył(a): 16.08.2005
Offline
PostNapisane: 12 sie 2016, 08:00 
Cytuj  
Highlander napisał(a):
Wie ktoś gdzie korzystnie kupić Endless Space Emperor Edition + DLC ?

takie allegro jest legitne ?
http://allegro.pl/endless-space-gold-pl ... 06453.html
albo g2a?
https://www.g2a.com/endless-space-gold- ... ore=polish

na steam 35 EUR ;]


Koniecznie od razu chcesz z DLC? Bo tu masz bezpośrednio od wydawcy (Techland):

https://boxoffstore.pl/en/games/endless ... r-edition/

Tyle, że bez DLC.

PS.
Disharmony jest po polsku a nie jak gościu na tej aukcji pierdoli, że nie.


_________________
EA in a Nutshell:
http://www.youtube.com/watch?v=e-LE0ycgkBQ

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 12 sie 2016, 08:16 
Cytuj  
a co? to dlc nie jest warte zakupu ?
jakies opnie czytalem, ze lepiej z dlc.


_________________
.

*
Avatar użytkownika

Posty: 5072
Dołączył(a): 22.07.2007
Offline
PostNapisane: 12 sie 2016, 08:21 
Cytuj  
DLC to głównie rasy.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2382
Dołączył(a): 2.12.2001
Offline
PostNapisane: 12 sie 2016, 08:27 
Cytuj  
Disharmony DLC:

Cytuj:
NAJWAŻNIEJSZE CECHY
Zupełnie nowa frakcja, Harmonia, usiłująca zrealizować jeden jedyny cel: zniszczyć Pył!
Nowe jednostki myśliwców i bombowców, które zrewolucjonizują przebieg bitew, zwłaszcza za sprawą nieznanych dotąd szyków bojowych i systemów namierzania.
Opracowany na nowo interfejs projektu statku, w tym udoskonalony system uzbrojenia zawierający kategorie modułów (do walki bezpośredniej oraz starć średniego i dalekiego zasięgu).
Dodano nowe aspekty mechaniki inwazji: przygotuj ludność swojego imperium na bombardowania, oblężenia i inwazje lądowe!
Przeciwnicy kontrolowani przez SI okażą się dla Ciebie nie lada wyzwaniem z powodu zastosowania nowego elastycznego systemu wieloczynnikowego.
Liczne nowe dodatki i funkcje wybrane w drodze głosowania lub na życzenie społeczności, w tym czterech nowych bohaterów i nowa opcja umożliwiająca wyłączenie wymiany technologii.


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 12 sie 2016, 09:50 
Cytuj  
- Dodano nowe aspekty mechaniki inwazji: przygotuj ludność swojego imperium na bombardowania, oblężenia i inwazje lądowe!
- Przeciwnicy kontrolowani przez SI okażą się dla Ciebie nie lada wyzwaniem z powodu zastosowania nowego elastycznego systemu wieloczynnikowego.

brzmi gut.


_________________
.

*

Posty: 6153
Dołączył(a): 23.04.2008
Offline
PostNapisane: 12 sie 2016, 14:21 
Cytuj  
No parę dni temu to gra była po 5-6 e na jakiejś wyprzedaży. Teraz ma chyba gamersgate,bundle stars i cos jeszcze (może wróci oferta)

W Humble Jumbo Bundle 4 był W Endless Space Emperor Edition za około 1$.

******
Avatar użytkownika

Posty: 4672
Dołączył(a): 20.03.2007
Offline
PostNapisane: 13 sie 2016, 16:17 
Cytuj  
8-Bit Armies/8-Bit Hordes - niezły gem, jak ktoś nie zna.

Klasyczny RTS, taki bardziej w stronę C&C wydał dzisiaj swój standalone expansion - Hordes.

8Bit Armies miało setting przypominający C&C, natomiast Hordes już ma uderzać do Warcrafta, pomimo, że mechaniki, tak jak były dla C&C tak są nadal. (z prawej pasek z budowaniem jednostek i budynków, naprawianie budynków za kasę, odsprzedaż, superbronie)

Kampania 2X misji, co-op kampania, skirmishe oraz multiplayer, czyli wszystko co w takim RTS jest potrzebne - polecam jak ktoś ma ochotę na dobrego RTS w starym stylu.

http://store.steampowered.com/app/497850/

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 13 sie 2016, 16:41 
Cytuj  
fajne to 8-Bit Hordes w akcji
https://www.youtube.com/watch?v=AGfaMHrT6o8


_________________
.

*
Avatar użytkownika

Posty: 5072
Dołączył(a): 22.07.2007
Offline
PostNapisane: 24 sie 2016, 09:18 
Cytuj  
https://cdp.pl/kozacy-3-pud-pc.html

Tanioszka. Nic tylko braść!

*
Avatar użytkownika

Posty: 5159
Dołączył(a): 10.02.2009
Offline
PostNapisane: 24 sie 2016, 09:42 
Cytuj  
raggnarok napisał(a):
Generalnie gra jest bardzo fajna, chociaz cierpi na pare problemow, ktore sa charakterystyczne dla tej serii - glownie w kwestii bitwenego AI. Ale np. dyplomacja jest o wiele lepsza, frakcje sa niesamowicie zrobione i naprawde maja swoj wlasny, unikalny styl. Az szkoda ze sa tylko cztery, ale moze jest ich tak malo bo sa tak dobrze zrobione? Srednio wypada za to magia, itemki tez jakies takie malo ciekawe. No i jest kurwa trudno, bo jak nie grasz orkami, to tak z polnocy najezdza cie Chaos, a z poludnia jak Orki ruszaja na Waaagh! to czasem robi sie goraco :)

Anyway, jak cos to pytajcie :) Aha, w multi sie nie bawilem.

AI bitewne to tradycyjnie bida aż piszczy. Jeżeli bitwy są trudniejsze niż w poprzednich częściach, to dlatego, że toczą się za szybko i ciężko ogarnąć co się dzieje na mapie bez włączania pauzy. Nie do końca też ogarniam mechanizm sypania się jednostek nieumarłych, więc często nagle znika mi pół armii mimo w miarę wyrównanych sił po obu stronach.

Dyplomacja - Na plus, bo teraz jak przeciwnik dostaje wpierdol to przynajmniej sam składa propozycje zawieszenia broni za kasę. Nie wiem jak było z tym w ostatnich częściach, bo zatrzymałem się na epoce Medieval 2, gdzie komputer odmawiał jakichkolwiek negocjacji nawet posiadając jedną oblężoną osadę.

Magia domyślnie jest cienka jak barszcz, ale są mody. Chałas powinien mieć swoje szkoły magii, w ogóle jak na możliwości jakie oferuje lore to strasznie uboga ta nacja (znowu - mody), jeszcze kurwy sobie każą sobie dodatkowo płacić za możliwość gry nimi.

Standardowe questy są żenujące - "zdobądź 5 osad, dostaniesz 5000 $". Questy na magiczne itemki bohaterów mają jakiś tam potencjał, ale psuje je możliwość natychmiastowej teleportacji armii na pole bitwy.

Gram vampirami, chałas poszedł na imperium, ja męczę się z orkami. Mechanizm niszczenia osad skutkuje tym, że moja Sylvania otoczona jest pasem ziemi niczyjej, imo niezbyt fortunny pomysł.

Wystarczyłoby zatrudnić ruskich modderów odpowiedzialnych za Call of Warhammer i byłby Total War z prawdziwego zdarzenia :/

*
Avatar użytkownika

Posty: 5072
Dołączył(a): 22.07.2007
Offline
PostNapisane: 24 sie 2016, 14:41 
Cytuj  
Setny raz w tym miesiącu trzymam kursor nad "kup", a potem widzę taki post :o

Nie ma żadnych modów zmieniających te bitwy? Jakiś odpowiedników DarthModa?

****
Avatar użytkownika

Posty: 1283
Dołączył(a): 18.12.2007
Offline
PostNapisane: 24 sie 2016, 14:50 
Cytuj  
Cytuj:
Magia domyślnie jest cienka jak barszcz, ale są mody. Chałas powinien mieć swoje szkoły magii, w ogóle jak na możliwości jakie oferuje lore to strasznie uboga ta nacja (znowu - mody), jeszcze kurwy sobie każą sobie dodatkowo płacić za możliwość gry nimi.

Jeśli o magię chodzi, to jest kilka czarów mocno w dalszym ciągu przegiętych (z lore of death), ale ogólnie to magia jest dobrze zbalansowana. Daje fajne buffy, ale nie wygra Ci bitwy. Co do szkół magii chaosu, to jest zgodnie z 8edycją wfb, więc to narzekanie dla narzekania ;p

*
Avatar użytkownika

Posty: 5159
Dołączył(a): 10.02.2009
Offline
PostNapisane: 24 sie 2016, 21:02 
Cytuj  
A nie wiem nawet jak było w 8ed. Powinny być osobne czary, marki i jednostki każdego boga i np. poważne kary do morale za mieszanie jednostek wrogich sobie bóstw. Chciałbym pograć dajmy na to hordą Tzeentcha, to nie mogę bo jest tylko Undivided. Demonów też nie ma :( Zresztą w Imperium podobna bida, bo nie można grać prowincjami.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1283
Dołączył(a): 18.12.2007
Offline
PostNapisane: 24 sie 2016, 21:05 
Cytuj  
osobne armie i demony chaosu zaplanowali na sam koniec wg jakiegoś wycieku, który do tej pory się sprawdza:

Kod:
That being said, with Beastmen labeled as DLC3 in the files, and being the 3rd DLC, so far they're following the same progression.

For those too short on time to look up the discussion of this find at the other forums, here are the list of DLC/Expansion races, in the order they were intended to come out originally:

DLC5 - Wood Elves
DLC8 - Tomb Kings
DLC10 - Skaven
DLC13 - Chaos Dwarfs
DLC15 - Ogre Kingdoms

Exp1 - Dark Elves, High Elves, Lizardmen
Exp2 - Chaos Nurgle, Chaos Tzeentch, Chaos Slaanesh, Chaos Khorne

***
Avatar użytkownika

Posty: 879
Dołączył(a): 2.09.2005
Offline
PostNapisane: 24 sie 2016, 21:07 
Cytuj  
Junkier napisał(a):
Nie do końca też ogarniam mechanizm sypania się jednostek nieumarłych, więc często nagle znika mi pół armii mimo w miarę wyrównanych sił po obu stronach.

Może Ci generał zaczyna uciekać? Wtedy crumbling praktycznie z automatu

Cytuj:
Magia domyślnie jest cienka jak barszcz, ale są mody. Chałas powinien mieć swoje szkoły magii, w ogóle jak na możliwości jakie oferuje lore to strasznie uboga ta nacja (znowu - mody), jeszcze kurwy sobie każą sobie dodatkowo płacić za możliwość gry nimi.

Niektóre spelle, szczególnie jak się je overcastuje potrafią przesądzić o wygranej.

Cytuj:
Standardowe questy są żenujące - "zdobądź 5 osad, dostaniesz 5000 $". Questy na magiczne itemki bohaterów mają jakiś tam potencjał, ale psuje je możliwość natychmiastowej teleportacji armii na pole bitwy.

No niestety standardowe misje ubogie, ale otoczka wokół questów legendarnych lordów jest świetna. Ja w swojej pierwszej kampanii nie wiedziałem o teleportacji i dymałem Mannfredem na sam koniec ziemi orków, wtedy to dopiero trudna bitwa była jak wojsko wyczerpane. Nikt nie każe się teleportować, a jak bym miał do każdego znacznika misji dochodzić samemu, to bym zrezygnował z tych przedmiotów prędzej.

Cytuj:

Gram vampirami, chałas poszedł na imperium, ja męczę się z orkami. Mechanizm niszczenia osad skutkuje tym, że moja Sylvania otoczona jest pasem ziemi niczyjej, imo niezbyt fortunny pomysł.

No a co by miał chaos robić? Przejmować osady? To by dopiero było bez sensu. Problem jest w tym, że chaos jest za wcześnie i jest za słaby (rzadko kiedy niszczy coś poza Kislevem). Kolejna słaba rzecz, to głupie drzewko rozwoju osad, przez co spotkanie armii imperium z demigryfami czy steam tankiem jest praktycznie niemożliwe. Da się to rozwiązać modem pozwalającym na budowę ulepszeń czwartego poziomu we wsiach i modem na lepszą rekrutację, ale nie tak to powinno wyglądać imo.

*
Avatar użytkownika

Posty: 5159
Dołączył(a): 10.02.2009
Offline
PostNapisane: 25 sie 2016, 18:52 
Cytuj  
4fr0 napisał(a):
osobne armie i demony chaosu zaplanowali na sam koniec wg jakiegoś wycieku, który do tej pory się sprawdza:

Na razie wygrzebałem moda dodającego lordów, marki i lore każdego z bogów.

Cytuj:
Może Ci generał zaczyna uciekać? Wtedy crumbling praktycznie z automatu

Nope, nie pamietam, żeby Manfred kiedykolwiek mi się złamał. Zapewne w grę wchodzi ilość otrzymywanego dmg/sec albo kwestia oflankowania.
Cytuj:
No a co by miał chaos robić? Przejmować osady? To by dopiero było bez sensu.

Lore-wise to jest jak najbardziej poprawne, ale z tego co widze komputer ma spory problem z odbijaniem zniszczonych osad.
Cytuj:

Kolejna słaba rzecz, to głupie drzewko rozwoju osad, przez co spotkanie armii imperium z demigryfami czy steam tankiem jest praktycznie niemożliwe. Da się to rozwiązać modem pozwalającym na budowę ulepszeń czwartego poziomu we wsiach i modem na lepszą rekrutację, ale nie tak to powinno wyglądać imo.

Ten nowy (czyt. wprowadzony w Empire TW) system rozwoju prowincji jest strasznie spierdolony, jakby coś było nie tak z tym z Medieval 2. Sam mam problem z ogarnięciem tego, więc nie dziwię się, że AI też sobie nie radzi.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1803
Dołączył(a): 30.05.2008
Offline
PostNapisane: 25 sie 2016, 19:15 
Cytuj  
Crumbling jest powiązany z morale. U VC jednostki nie uciekają, zamiast tego zaczynają się sypać.


_________________
- Do you have a flag …?
- No flag, No Country, You can't have one! Those are the rules...

****

Posty: 1554
Dołączył(a): 22.01.2006
Offline
PostNapisane: 29 sie 2016, 15:22 
Cytuj  
Huehuehue, czyżby zapowiadał się shit na miarę No Man Sky w gatunku RTS ?
https://www.youtube.com/watch?v=07otSDQIUYg


_________________
"Są dwie rzeczy bezgraniczne: wszechświat i Ludzka głupota, co do wszechświata nie jestem pewien" A. Einstein

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 688 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 35  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.