mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 292 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 15  Następna strona
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 8 wrz 2016, 14:06 
Cytuj  
Dlatego odbieram w xkom w promenadzie zamiast z morele pod domem. Morele kombinują i mają mało rozumnych konsultantów.

XKOM właśnie do mnie dzwonił w odpowiedzi na wczorajsze pytanie.

Wystarczy napisać że nie zgadzam się na wymianę na wersję refurbished i takiej nie dostaną od sony. Jeżeli nie napiszę to zadzwonią i zapytaja czy taką wezmę czy chcę czekać na naprawę.
Git


_________________
psn

**

Posty: 462
Dołączył(a): 22.06.2004
Offline
PostNapisane: 9 wrz 2016, 14:20 
Cytuj  
Ja pierdolę. Nawet nie macie pojęcia jak Morele lecą w chuja.
W swoim formularzu online odpowiedzieli, że to pierwsza reklamacja i wysyłają do serwisu producenta.
Kiedy nie zgodziłem się, to wykasowali swój komentarz, ale w swoim debilizmie wprowadzili: Reklamacja odrzucona.
Za tydzień w piątek mam spotkanie z rzecznikiem. Zobaczymy czy coś pomoże.
Taki tip: róbcie screeny, bo to dowód istotny.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2986
Dołączył(a): 29.02.2008
Offline
PostNapisane: 9 wrz 2016, 14:52 
Cytuj  
Nie tylko Morele tak jada. To samo ze szwagrem przerabialismy w Agito. Przez strone online lepiej nic nie robic bo jest pisana pod nich i nie daje zadnej mozliwosci dostosowania pod klienta. Nr Rma do wysylki najlepiej zamowic na infolinii i od razu zaznaczyc ze reklamacja bedzie zglaszana w formie Rekojmi. Wszystkie rozmowy na infolinii sa ngrywane wiec w razie czego jest jakis slad. Jak dzwonicie z komorki to samemu mozna nagrywac na wszelki wypadek.


_________________
For the pony!

**

Posty: 462
Dołączył(a): 22.06.2004
Offline
PostNapisane: 9 wrz 2016, 15:03 
Cytuj  
Kolejny rzecznik potwierdził, że można wysyłać przez ich formularze, ale trzeba robić screeny. Jest to forma dokumentu elektronicznego.
Do dupy z tym, bo prędzej naprawiliby na gwarancji niż takie pieprzenie. Dalej mamy chore prawo, które chroni przedsiębiorce. Słowa rzecznika.
btw, kilka lat temu żona kupiła piekarnik za 3000 pln w sklepie internetowym. Zapłaciła przelewem. Tu stawiamy nową kuchnię, czekamy nu kuriera, który już wiezie piekarnik i dupa. Sprzedawca zaczyna kręcić, że wysłał, ale nikt nie odebrał etc. Sprawa na policję, po kilku miesiącach policja przekazuje do prokuratury, a ta po dwóch miechach odmawia wszczęcia postępowania karnego, bo: w biznesie tak już bywa. Piekarnik kupiony przez osobę fizyczną i żadne rzeczniki nie chciały nawet tym się zająć. Jedyna rada: proces cywilny.
Żona odpuściła, bo szkoda jej było czasu na bieganie po sądach.
Po 8 miesiącach przyszedł przelew za piekarnik :) 2700 pln. Żiona z mordą, że przecież 3000 zapłaciła. Gościu dopłacił. Do dzisiaj nie mamy pojęcia, dlaczego zwrócił. Może miał wszczęte jakieś sprawy?
W naszym kraju tylko prowadzić sprzedaż przez internet i można dymać frajerów, bo rękojmie i inne wynalazki nie działają.
Pewnie zadziałają, ale po jakim czasie? Ilu z klientów machnie ręką, bo szkoda czasu i nerwów?

*

Posty: 6394
Dołączył(a): 16.08.2005
Offline
PostNapisane: 9 wrz 2016, 17:04 
Cytuj  
Tak jak pisalem - im wiecej skarg na dany sklep do rzecznika tym lepiej, bo na koniec roku jezt wytaczany proces przez UOKiK. Zgadza sie, to wszystko trwa. Szkoda, ze to i tak roz.owy telefoniczne a nie przejazd aute.. Dlaczego? A bo u nas rzecznik doliczyl do zaplaty przez sklep kilometrowke za nasza wedrowke "dom -> rzecznik" i "dom -> sklep".


_________________
EA in a Nutshell:
http://www.youtube.com/watch?v=e-LE0ycgkBQ

*****

Posty: 2872
Dołączył(a): 18.05.2004
Offline
PostNapisane: 9 wrz 2016, 18:38 
Cytuj  
Alick napisał(a):
Ja pierdolę. Nawet nie macie pojęcia jak Morele lecą w chuja.
W swoim formularzu online odpowiedzieli, że to pierwsza reklamacja i wysyłają do serwisu producenta.
Kiedy nie zgodziłem się, to wykasowali swój komentarz, ale w swoim debilizmie wprowadzili: Reklamacja odrzucona.
Za tydzień w piątek mam spotkanie z rzecznikiem. Zobaczymy czy coś pomoże.
Taki tip: róbcie screeny, bo to dowód istotny.


Jak wy wszystko komplikujecie ludzie. Sprzęt najlepiej wysłać na siedzibę firmy (adres musi być podany na stronie sklepu z tego co się orientuje) kurierem z kopią prawidłowo sporządzanego dokumentu w którym informujemy sprzedawce o skorzystaniu z prawa rękojmi (+ odręczny podpis), i wyraźnie zaznaczamy swoje roszczenia oraz formę odpowiedzi z której ma skorzystać sprzedawca (najlepiej e-mail). Można (w ramach uprzejmości) poinformować ich o tym fakcie telefonicznie. Od dnia odebrania przesyłki (na co macie dowód w systemie firmy kurierskiej) sprzedawca ma n dni na ustosunkowanie się do roszczenia, po upływie tego terminu roszczenie uznaje się za zasadne.

**

Posty: 462
Dołączył(a): 22.06.2004
Offline
PostNapisane: 9 wrz 2016, 19:05 
Cytuj  
Ustosunkowal się w terminie pisząc, że odsyła do producenta. Ma prawo korzystać z wszelkich opcji, a że łamie prawo? Who cares. Rzecznik tak naprawdę gówno może. Przecież dzwonie do nich codziennie i słyszę co ja mogę poradzić?
Dzisiaj umowilem termin na spotkanie... za tydzień.
Wydaje Ci się, że jak coś jest w ustawie, to masz swoje prawa. Gówno masz. Tracisz czas.
Wszystko napisałem tak jak trzeba, ale to sprzedawca ma to w dupie.

*****

Posty: 2872
Dołączył(a): 18.05.2004
Offline
PostNapisane: 9 wrz 2016, 20:11 
Cytuj  
Alick napisał(a):
Wszystko napisałem tak jak trzeba, ale to sprzedawca ma to w dupie.

W tym kontekście nie rozumiem twojego narzekania na prawo konsumenckie, bo nawet jeżeli było by bardziej restrykcyjne to dalej dokładnie tak samo mógł by mieć je w dupie. Zawsze się zdarzają czarne owce, jak padnie na ciebie to nie należy odpuszczać bo właśnie przez takie odpuszczanie (a nie przez prawo) sprzedawcom się wydaje, że mogą sobie pozwalać.

Edit: Tak na marginesie, trochę nie jasno napisałeś ten fragment o wysyłce do serwisu producenta. Dlaczego dokładnie się na to nie zgodziłeś? Za każdym razem jak reklamowałem na zasadach rękojmi (wcześniej na niezgodność) to sprzęt i tak szedł do serwisu w celu sprawdzenia czy rzeczywiście jest wadliwy (nie wszystko sklep może na miejscu zweryfikować), po uznaniu przez producenta wady sklep dalej normalnie wywiązywał się z żądania reklamacyjnego (wymieniał na nowy produkt)

**

Posty: 462
Dołączył(a): 22.06.2004
Offline
PostNapisane: 9 wrz 2016, 22:59 
Cytuj  
Bo rzecznik praw konsumenta, który chyba wie od nas lepiej, zaproponował zwrot reklamowanej rzeczy. I że to będzie DRUGA reklamacja, to mogę odstąpić od umowy. Przecież sam KURWA tego nie wymyśliłem. Ale, że przedsiębiorca ma to totalnie w dupie (ustawy, formę odpowiedzi, wszystko), to rzecznik tak naprawdę gówno może, dlatego mam umówione spotkanie, bo nie wiedzą, co z tym teraz zrobić. I tak, wszystko jest nagrane etc., ale co Tam tego skoro ustawa chroni bardziej przedsiębiorcę niż konsumenta. Za każdym razem dzwonię i naradzam się z rzecznikiem... jednym, drugim, trzecim i wszyscy jak dzieci we mgle, a ja na tym stratny. Piszesz, że nie ogarniam, ale co ja mogę skoro rzecznik mnie pyta, co on może?
Na piśmie wszystko zajebiscie, ale w praktyce gówno z tego.
Mam wytoczyc proces cywilny o 500 pln? Wiadomo, że odpuszczę. Rzecznik też odpuści. Raportuje na bieżąco ale widzę, że zamiast dzwonić do rzecznika powinienem prosić o radę forumowiczów, które takie sprawy załatwiają od ręki.

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 10 wrz 2016, 01:53 
Cytuj  
Alick napisał(a):
widzę, że zamiast dzwonić do rzecznika powinienem prosić o radę forumowiczów, które takie sprawy załatwiają od ręki.

No i zaczyna docierać


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

***
Avatar użytkownika

Posty: 19066
Dołączył(a): 31.08.2003
Offline
PostNapisane: 10 wrz 2016, 10:23 
Cytuj  
Goatus napisał(a):

Jak wy wszystko komplikujecie ludzie. Sprzęt najlepiej wysłać na siedzibę firmy


Nie do konca. ZAWSZE lepiej zadzwonic do sklepu i dopiero jak sklep zaczyna cos kombinowac to mozna wysylac do nich.

Napisze jak to wyglada u nas ( http://domsary.eu/ ): klient dzwoni (czasem pisze) i w ciagu kilku godzin (czasem minut) ZAWSZE oddzwaniam i mowie co ma robic z reklamowanym / niechcianym towarem. Reklamacje sa rozne i czasem towar trzeba odeslac do serwisu a czasem do producenta, rzadko do nas do sklepu.

Serwis mamy w innym miejscu niz sklep i odsylanie do sklepu po pierwsze opoznia proces, a po drugie generuje dodatkowe koszta na kolejna wysylke (jesli jest to przedmiot o duzych gabarytach to wcale nie male). Serwis dziala bardzo sprawnie i zlego slowa nie moge o chlopakach powiedziec.

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 10 wrz 2016, 12:16 
Cytuj  
Za te ukryte reklamy to powinieneś zrobić dla forum -25% :)


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

***
Avatar użytkownika

Posty: 19066
Dołączył(a): 31.08.2003
Offline
PostNapisane: 10 wrz 2016, 13:10 
Cytuj  
embe napisał(a):
Za te ukryte reklamy to powinieneś zrobić dla forum -25% :)


ceny mamy tak zajebiste ze nie trzeba znizek :)

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 10 wrz 2016, 13:14 
Cytuj  
Akurat szukam dysku i...
GOODRAM IRIDIUM PRO 240GB
cena regularna 299zł
u ciebie zajebiste 327zł
:)


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

***
Avatar użytkownika

Posty: 19066
Dołączył(a): 31.08.2003
Offline
PostNapisane: 10 wrz 2016, 13:28 
Cytuj  
embe napisał(a):
Akurat szukam dysku i...
GOODRAM IRIDIUM PRO 240GB
cena regularna 299zł
u ciebie zajebiste 327zł
:)


Zawsze sie cos znajdzie co jest tansze w innym sklepie, ale wiele rzeczy mamy naprawde w zajebistych cenach.

***
Avatar użytkownika

Posty: 17017
Dołączył(a): 4.03.2004
Offline
PostNapisane: 10 wrz 2016, 14:05 
Cytuj  
Wizyta na stronie tego sklepu to jak powrót do lat 90'. Opis w o nas jeszcze lepszy. :)


_________________
Χ Ξ Σ

***
Avatar użytkownika

Posty: 19066
Dołączył(a): 31.08.2003
Offline
PostNapisane: 10 wrz 2016, 14:15 
Cytuj  
Tor-Bled-Nam napisał(a):
Wizyta na stronie tego sklepu to jak powrót do lat 90'. Opis w o nas jeszcze lepszy. :)


Wlasnie nad tym pracuje w tej chwili :) To jest autorski system, wiec wprowadzanie zmian jest takie banalne jak w presta czy magento gdzie nawet jak nie wiesz jak cos zrobic to wystarczy poszukac w necie.

Wspolpracuje z tym sklepem od paru dni. Wyglada srednio, ale dziala bardzo sprawnie. Wieczorem zamowisz, rano nastepnego dnia masz juz w domu towar.

**

Posty: 462
Dołączył(a): 22.06.2004
Offline
PostNapisane: 16 wrz 2016, 16:43 
Cytuj  
Byłem dzisiaj na umówionym spotkaniu z rzecznikiem w Warszawie na Canaletta 2.
Nic nowego nie usłyszałem. Kolejne pismo do Morele.net o odstąpieniu od umowy.
Ja:- A co będzie jak mnie oleją?
Rzecznik: - Takie życie :)

Złożyłem siakiś tam wniosek o "ściganie z urzędu". Wszystko fajnie. Wypisałem, opisałem sytuację, dołączyłem korespondencję, paragon, screeny, pisma, porobili kopie.
Po rejestracji usłyszałem: termin rozpatrzenia wniosku 2-3 miesiące.
Dysponuję dokumentacją, gdyby ktoś dalej twierdził, że rękojmia, to piszesz i masz.
Gówno masz. Mamy takie samo prawo jak i klimat w tym chorym kraju.

***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 16 wrz 2016, 16:54 
Cytuj  
Podobno wystarczy realnie postraszyć sądem i sprawa nabiera pozytywnego obrotu. Prawo po Twojej stronie, wygrasz dostaniesz co chcesz, zwrot kosztów itp. (oczywiście po latach niby, ale sklep będzie się tak bał że rozpatrzy pozytywnie)

Nie znam się na tym, ale to że sklep ma w dupie to nie znaczy że prawo jest kalekie. Po prostu wielu osobom się nie będzie chciało i sklep korzysta na tym.


_________________
psn

*

Posty: 6394
Dołączył(a): 16.08.2005
Offline
PostNapisane: 16 wrz 2016, 17:28 
Cytuj  
Deshroom napisał(a):
Podobno wystarczy realnie postraszyć sądem i sprawa nabiera pozytywnego obrotu. Prawo po Twojej stronie, wygrasz dostaniesz co chcesz, zwrot kosztów itp. (oczywiście po latach niby, ale sklep będzie się tak bał że rozpatrzy pozytywnie)

Nie znam się na tym, ale to że sklep ma w dupie to nie znaczy że prawo jest kalekie. Po prostu wielu osobom się nie będzie chciało i sklep korzysta na tym.


Otóż to.

Alick ja nie wiem na jakiego Ty kretyna trafiłeś. To jakiś lokalny rzecznik? Może da się iść do kogoś bardziej ogarniętego?


_________________
EA in a Nutshell:
http://www.youtube.com/watch?v=e-LE0ycgkBQ

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 292 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 15  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.