Alick napisał(a):
Rzecznik Praw Konsumentów przejmuje sprawę, jak się zwrócisz do niego.
To nie jest tylko pomoc prawna.
Od sierpnia prowadzą za mnie sprawę, ale spójrzcie ile to trwa.
Gdybym wybrał gwarancję to już dawno miałbym płytę. Naczytałem się, że rękojmia, że muszą zwrócić pieniądze, że sądy, że wielomilionowe kary...
Strata czasu.
Z takim podejściem to się nie dziwie, że jest jak jest. Nie, nie jest starta czasu, bo jak z podobną sprawą dotyczącą danego sklepu pojawi się więcej osób, to rzeczywiście pod koniec roku rzecznik zgłasza sprawę do sądu a dany sklep ma rozprawę z tytułu stosowania nielegalnych praktyk itp. itd. I nie są to żadne wielomilionowe kary (kto Ci takich bzdur napisał)? Sklep będzie musiał "wyrzucić" kasę na np. dom dziecka w Twoim mieście itp.
embe napisał(a):
Nie o to mi chodzi, logiczne są warunki aktualizacji, pytanie czy soft do rachunkowości/księgowości zakupiony w 2016 roku może nie pozwalać na pracę z nim w 2016 roku ?
Tylko to mnie zaskoczyło.
A jak ma się to, że kupowałeś internetowo? Bo w zasadzie masz 14 dni (a ponoć od tego roku 21 dni) na zwrot, no ale towar musi być w stanie wręcz nienaruszonym.