mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 292 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 15  Następna strona
Autor Wiadomość
*****
Avatar użytkownika

Posty: 2986
Dołączył(a): 29.02.2008
Offline
PostNapisane: 16 wrz 2016, 18:10 
Cytuj  
Alick napisał(a):
Byłem dzisiaj na umówionym spotkaniu z rzecznikiem w Warszawie na Canaletta 2.
Nic nowego nie usłyszałem. Kolejne pismo do Morele.net o odstąpieniu od umowy.
Ja:- A co będzie jak mnie oleją?
Rzecznik: - Takie życie :)

Złożyłem siakiś tam wniosek o "ściganie z urzędu". Wszystko fajnie. Wypisałem, opisałem sytuację, dołączyłem korespondencję, paragon, screeny, pisma, porobili kopie.
Po rejestracji usłyszałem: termin rozpatrzenia wniosku 2-3 miesiące.
Dysponuję dokumentacją, gdyby ktoś dalej twierdził, że rękojmia, to piszesz i masz.
Gówno masz. Mamy takie samo prawo jak i klimat w tym chorym kraju.


Rozumiem twoją frustrację, bo to nic fajnego być robionym w balona i pozostawianym później sam na sam z własnym problemem. Niemniej jednak nie siej takiego defetyzmu i nie zniechęcaj innych do walki o swoje prawa. To, że tobie się nie udało załatwić od razu nie oznacza, że każdy będzie prezentował takie samo podejście. Aby uzyskać konkretne rezultaty często trzeba włożyć w to sporo energii i czasu. Tak to już jest. Oczekiwanie efektów "ad hoc" w dzisiejszej Polsce jest, delikatnie mówiąc, niepoprawnym optymizmem.


_________________
For the pony!

***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 16 wrz 2016, 18:16 
Cytuj  
to jest fajny artykuł. ekspres do kawy, droga do zwycięstwa :P

http://supermarket.blox.pl/2013/11/Wojn ... posob.html


_________________
psn

**

Posty: 462
Dołączył(a): 22.06.2004
Offline
PostNapisane: 16 wrz 2016, 18:51 
Cytuj  
Ależ oczywiście, że da się za pierwszym razem, ale nie z Morele.net
Rzeczniczka sama walczyła z Morele przez kilka miesięcy.
Nie siej defetyzmu :) Sprzedawca może robić kupującego jak chce o ile zmieści się w ustawowym czasie.
Zgadzam się, że kasę odzyskam, ale po jakim czasie? Na gwarancji powiedzmy 2 miesiące i miałbym działającą rzecz. Teraz po olaniu rękojmi (miesiąc) sprzedawca może olać odstąpienie od umowy i czekam od dwóch do trzech miesięcy na ruch Miejskiego Rzecznika Konsumenta. 4 miesiące w plecy jak nie więcej.

*

Posty: 6394
Dołączył(a): 16.08.2005
Offline
PostNapisane: 16 wrz 2016, 20:42 
Cytuj  
Alick napisał(a):
Ależ oczywiście, że da się za pierwszym razem, ale nie z Morele.net
Rzeczniczka sama walczyła z Morele przez kilka miesięcy.
Nie siej defetyzmu :) Sprzedawca może robić kupującego jak chce o ile zmieści się w ustawowym czasie.
Zgadzam się, że kasę odzyskam, ale po jakim czasie? Na gwarancji powiedzmy 2 miesiące i miałbym działającą rzecz. Teraz po olaniu rękojmi (miesiąc) sprzedawca może olać odstąpienie od umowy i czekam od dwóch do trzech miesięcy na ruch Miejskiego Rzecznika Konsumenta. 4 miesiące w plecy jak nie więcej.


Ale czemu na ten ruch Miejskiego Rzecznika Konsumenta musisz tyle czekać?


_________________
EA in a Nutshell:
http://www.youtube.com/watch?v=e-LE0ycgkBQ

**

Posty: 462
Dołączył(a): 22.06.2004
Offline
PostNapisane: 17 wrz 2016, 12:51 
Cytuj  
Tyle czasu zajmuje im rozpatrzenie wniosku przeciwko Morele.net
Do tej pory do Morele wysyłałem pisma polecone i przez ich formularz online.
Chciałem tą drogą wysłać odstąpienie od umowy, ale to cwaniaki i dali ograniczenie do 1000 znaków :)
W poniedziałek leci do nich kolejne pismo ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru i przestaję logować się na ich stronie.

Zobaczcie ile już czasu straciłem. Ilu konsumentów wkurwi się i machnie ręką?
Morele na to tylko czeka. W najgorszym dla nich razie oddadzą kasę po kilku miesiącach.
Żadnej kary nie dostaną.

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 17 wrz 2016, 13:02 
Cytuj  
x-kom rozszerzył czas na zwrot bez podania przyczyny do 30dni, a morele ma ostatnio sporo negatywnego szumu w internetach, przyjdzie taki dzień że stracą płynność i dołączą do innych firm, które nie potrafiły działać na rynku.


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

**

Posty: 462
Dołączył(a): 22.06.2004
Offline
PostNapisane: 17 wrz 2016, 13:34 
Cytuj  
Słyszałem dużo pozytywnych opinii o X-com. Do Moreli mam blisko, ale pora na zmianę sklepu.

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 17 wrz 2016, 13:50 
Cytuj  
x-kom zrobił najlepsze co mógł, nie przejmuje się zwrotami i podchodzi do nich elastycznie bo wszystko trafia na allegro w cenie niższej, sam na wiosnę tak kupiłem macany router bo był 100zł taniej :)
gówniane zalando ma tez metodę dobrą, towar w pudełku, który służy do odesłania, w opakowaniu nawet naklejka zwrotna, to generuje koszty ale dla rozsądnie prowadzonej firmy to nie problem.
morele to jedna z tych januszowych firm, które mają mentalność w stylu kupuj i spierdalaj.


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 17 wrz 2016, 13:57 
Cytuj  
Dokładnie tak.

x-kom jest bardzo elastyczny i profesjonalny. Dużo tam kupuję do firmy i ostatnio skorzystałem ze zwrotu w 30 dni (PS4). Świetnie zorganizowany proces, powiadomienia, zero cwaniakowania. Zawsze wszystko jest okej i konsultanci są dobrze poinformowani.

Jedyny minus (dla mnie personalnie) to gorzej ulokowany punkt odbioru niż w morele.

Polecam bo ceny i dostępność maja nie gorszą niż morele.


_________________
psn

**

Posty: 462
Dołączył(a): 22.06.2004
Offline
PostNapisane: 17 wrz 2016, 14:10 
Cytuj  
Na Ursynowie do Morele, to chwila, dlatego od zawsze u nich kupowałem sprzęt.
Najbliższy X-Com, to chyba w Reducie, ale od teraz wybieram przesyłkę kurierską czy paczkomat, bo łatwiej o zwrot.

***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 17 wrz 2016, 14:12 
Cytuj  
To jest chyba jedyny w Reducie i niby mam blisko ale dojazd słaby.
Wiadomo, że na Ursynowie luz bo metrem wracam.
Jednak morele to kable, akcesoria, gry itp, ale grubszy hardware wolę w X-KOM.

W morele jest problem na infolinii z dobrą informacją, zawsze odsylają do opiekuna produktu którego nie ma akurat albo trzeba pisać.


_________________
psn

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 17 wrz 2016, 14:19 
Cytuj  
Ja u nich robię zakupy od paru lat, jeszcze jak mieli punkt odbioru dosłownie w garażu na przedmieściach Krakowa, teraz to pełna profeska, duży plus dla nich jak kupiłem statyw z głowicą za 500zł i po pięciu dniach nie było realizacji, a że nie spieszyło mi się to nie zgłaszałem, jednak sami zadzwonili i zaproponowali droższy o 100zł model w cenie tego co zamówiłem z odbiorem natychmiastowym.
Podobnie miałem z kartami pamięci sd 64gb, na cztery sztuki dwie po pół roku padły co mnie mocno zdziwiło ( nigdy więcej sandiska ! ) i byłem pewny że przyjmą na gwarancje lub coś w tym stylu, a tu w punkcie gościu poprosił o nip otwarł szufladę wyciąga nowe i robi wymianę od ręki :)


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 3 sty 2017, 10:03 
Cytuj  
Napiszcie mi znawcy praw konsumenta.

Zakupiłem w czerwcu 2016 Insert Rachmistrz GT, wszystko jest ok ale wczoraj sprawdzałem opcje wydruku deklaracji za rok 2016 i zdziwiłem się że nie ma wzoru na rok 2016, a jedyna opcja żeby on się pojawił to zakup e-abonamentu za coś ~200zł, sam soft kosztował chyba ~300zł.
Teraz mam wkurwe bo według mnie to dymanie klienta, rozumiem że po roku używania trzeba by sobie zapłacić za aktualizacje ale nie w tym samym roku obrachunkowym gdzie kupując soft w 2016 roku chciałbym żeby ten rok mi obsłużył ten soft.
Co o tym sądzicie, czy odstąpienie od umowy tu zadziała czy muszę się pogodzić że jestem frajerem co kupił soft insert ?

Kupiłem pudełko w x-kom.


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

***
Avatar użytkownika

Posty: 17021
Dołączył(a): 21.11.2001
Offline
PostNapisane: 3 sty 2017, 10:44 
Cytuj  
Jesteś frajerem co nie czyta warunków aktualizacji.

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 3 sty 2017, 10:48 
Cytuj  
Nie o to mi chodzi, logiczne są warunki aktualizacji, pytanie czy soft do rachunkowości/księgowości zakupiony w 2016 roku może nie pozwalać na pracę z nim w 2016 roku ?
Tylko to mnie zaskoczyło.


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

***
Avatar użytkownika

Posty: 17021
Dołączył(a): 21.11.2001
Offline
PostNapisane: 3 sty 2017, 10:58 
Cytuj  
Nie pracujesz w nim w 2016 roku, ten rok już się skończył.

**

Posty: 462
Dołączył(a): 22.06.2004
Offline
PostNapisane: 3 sty 2017, 14:46 
Cytuj  
Pod koniec roku dostałem pismo od Miejskiego Rzecznika Konsumentów.
Niby wszystko w porządku i Morele powinni zwrócić pieniądze, ale znając umołmne prawo jeszcze długa droga.
Rzecznik ma ustawy, ale nie może nic nakazać, a jedynie wyraża nadzieję, iż sprawa zostanie rozwiązana w sposób polubowny.
Serio? Przecież Morele zaraz napiszą jakąś bzdurkę i przez kolejne miesiące będą rzucać w siebie papierami.
cdn.
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 19066
Dołączył(a): 31.08.2003
Offline
PostNapisane: 3 sty 2017, 15:21 
Cytuj  
Rzecznik Praw Konsumentów w sprawach indywidualnych służy tylko pomocą prawną.

Rzecznik nie moze nic nakazać, od tego są sądy. Mozesz jedynie postraszyc Morele tym pisemkiem i sadem.

Morele ostatnio dzialaja bardzo niesprawnie, stawiam ze maja powazne klopoty. Byc moze niedlugo bedziesz sie spieral z syndykiem masy upadlosciowej. ;)

**

Posty: 462
Dołączył(a): 22.06.2004
Offline
PostNapisane: 3 sty 2017, 15:34 
Cytuj  
Rzecznik Praw Konsumentów przejmuje sprawę, jak się zwrócisz do niego.
To nie jest tylko pomoc prawna.
Od sierpnia prowadzą za mnie sprawę, ale spójrzcie ile to trwa.
Gdybym wybrał gwarancję to już dawno miałbym płytę. Naczytałem się, że rękojmia, że muszą zwrócić pieniądze, że sądy, że wielomilionowe kary... :)
Strata czasu.

*

Posty: 6394
Dołączył(a): 16.08.2005
Offline
PostNapisane: 3 sty 2017, 15:37 
Cytuj  
Alick napisał(a):
Rzecznik Praw Konsumentów przejmuje sprawę, jak się zwrócisz do niego.
To nie jest tylko pomoc prawna.
Od sierpnia prowadzą za mnie sprawę, ale spójrzcie ile to trwa.
Gdybym wybrał gwarancję to już dawno miałbym płytę. Naczytałem się, że rękojmia, że muszą zwrócić pieniądze, że sądy, że wielomilionowe kary... :)
Strata czasu.


Z takim podejściem to się nie dziwie, że jest jak jest. Nie, nie jest starta czasu, bo jak z podobną sprawą dotyczącą danego sklepu pojawi się więcej osób, to rzeczywiście pod koniec roku rzecznik zgłasza sprawę do sądu a dany sklep ma rozprawę z tytułu stosowania nielegalnych praktyk itp. itd. I nie są to żadne wielomilionowe kary (kto Ci takich bzdur napisał)? Sklep będzie musiał "wyrzucić" kasę na np. dom dziecka w Twoim mieście itp.
embe napisał(a):
Nie o to mi chodzi, logiczne są warunki aktualizacji, pytanie czy soft do rachunkowości/księgowości zakupiony w 2016 roku może nie pozwalać na pracę z nim w 2016 roku ?
Tylko to mnie zaskoczyło.


A jak ma się to, że kupowałeś internetowo? Bo w zasadzie masz 14 dni (a ponoć od tego roku 21 dni) na zwrot, no ale towar musi być w stanie wręcz nienaruszonym.


_________________
EA in a Nutshell:
http://www.youtube.com/watch?v=e-LE0ycgkBQ

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 292 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 15  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.