mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 270 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 10, 11, 12, 13, 14  Następna strona
Autor Wiadomość
****
Avatar użytkownika

Posty: 1741
Dołączył(a): 16.03.2009
Offline
PostNapisane: 7 lis 2016, 14:44 
Cytuj  
Koleś napisał(a):
Dla mnie najważniejsza rzecz w SC która sprawia że ta gra może okazać się sukcesem to kwestia tego że zmienili podejście do instancji.
Na początku planowali instancje po 60 osób (co moim zdaniem byłoby totalnym failem). Teraz jednak pracują nad tym żeby supportować do kilku tysięcy graczy. Tak naprawdę mechanikę, nowe lokacje, dodatkowe misje itp. mogą dodawać w trakcie, jeśli jednak od samego początku multi byłby spierdzielony (mocno ograniczony) to pewnie nigdy już by tego nie poprawili - na przykład mega ograniczone MP w Elite Dangerous.

Czyli ta gra będzie MMO, czy takie uj wie co jak Elite, będzie tryb Offline? Jest jakiś artykuł/wpis na ten temat? Kiedyś szukałem i nie znalazłem. To zajebiscie ważne pytanie bo jak ta gra ma isc w kierunku EVE to zajebioza a jak ma być jak Elite to mega fail.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1409
Dołączył(a): 29.10.2010
Offline
PostNapisane: 7 lis 2016, 15:06 
Cytuj  
Oni jeszcze poza prezentacją kilku demo technicznych nie powiedzieli jak ta gra będzie wyglądała połączona w całość ;-)
No poza górnolotnymi hasłami i pobudzaniem wyobraźni.
Nawet nie wiadomo co się będzie działo ze Twoimi statkami jak ktoś je strąci. Jaka będzie mechanika naprawy itp.
Rozwiązań z EvE czyli straty statku po zestrzeleniu nawet się nie spodziewaj ^^

NoManSky też miał być mulitplayer na 100000 osób :lol:


_________________
_________________________
Vilhelm Sandwall
Rats in the Hats
-------------------------------
Darkfall New Dawn
www.ratsinthehats.pl
-------------------------------
POE: https://www.pathofexile.com/account/vie ... le/dudriel

******
Avatar użytkownika

Posty: 3944
Dołączył(a): 18.07.2006
Offline
PostNapisane: 7 lis 2016, 15:31 
Cytuj  
EVE to nie będzie, ale raczej bardziej multi niż Elite

*
Avatar użytkownika

Posty: 5072
Dołączył(a): 22.07.2007
Offline
PostNapisane: 7 lis 2016, 16:20 
Cytuj  
vilhelm napisał(a):
Oni jeszcze poza prezentacją kilku demo technicznych nie powiedzieli jak ta gra będzie wyglądała połączona w całość ;-)
No poza górnolotnymi hasłami i pobudzaniem wyobraźni.
Nawet nie wiadomo co się będzie działo ze Twoimi statkami jak ktoś je strąci. Jaka będzie mechanika naprawy itp.
Rozwiązań z EvE czyli straty statku po zestrzeleniu nawet się nie spodziewaj ^^

NoManSky też miał być mulitplayer na 100000 osób :lol:


No jak nie? Między słowami można wyczytać. Lecisz swoim myśliwcem, widzisz statek transportowy, podlatujesz i robisz desant, przechodzisz w tryb FPS i się strzelasz, zabijasz, zajmujesz statek i odlatuje w siną dal.

Tak będzie.

:lol: :lol:

****
Avatar użytkownika

Posty: 1741
Dołączył(a): 16.03.2009
Offline
PostNapisane: 7 lis 2016, 16:30 
Cytuj  
Ja się z tego projektu śmiałem rok temu, ale wtedy miał $95kk dziś ma $130kk, premiera najwcześniej za 4 lata, ale może być ciekawie.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 18 kwi 2017, 09:02 
Cytuj  
Pod koniec czerwca, bedzie ladowanie na planetach. Dla tego ficzera kupie te gre.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

**
Avatar użytkownika

Posty: 9587
Dołączył(a): 9.02.2004
Offline
PostNapisane: 25 cze 2017, 16:46 
Cytuj  
http://www.ppe.pl/news/51929/star-citiz ... dlugi.html

He He He


_________________
Gramsajt.pl - głupawy blog o grach

**
Avatar użytkownika

Posty: 7427
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 25 cze 2017, 16:56 
Cytuj  
Kto to jest Derek Smart?

******
Avatar użytkownika

Posty: 3944
Dołączył(a): 18.07.2006
Offline
PostNapisane: 26 cze 2017, 11:11 
Cytuj  
Derek Smart to jakis game dev ktory robi kupowate cash graby i obsrywa SC non stop.

CIG wzial jakis kredyt, ale sprawa jest wyjasniona i projekt jest bezpieczny.

***

Posty: 908
Dołączył(a): 11.10.2004
Offline
PostNapisane: 8 paź 2017, 20:02 
Cytuj  
wyszła jakaś aktualizacja, która ponoć dużo namieszała (pozytywnie) w kwestii gameplejowej i ci co grają mówią, że nawet można popykać. Zastanawiam się nad wyrzuceniem tych 50 backsów :D

****
Avatar użytkownika

Posty: 1741
Dołączył(a): 16.03.2009
Offline
PostNapisane: 3 gru 2017, 12:10 
Cytuj  
Wszędzie piszą o "Persistent Universe" w końcu się określili jakie zasady gry online będą, czy nadal nie wiadomo? Ciekawi mnie czy ta gra będzie miała takie zasady jak EVE czy jakieś pokręcone jak WoW czy Elite.

****

Posty: 1970
Dołączył(a): 8.08.2007
Offline
PostNapisane: 8 gru 2017, 00:33 
Cytuj  
Czekajcie grzecznie. Jestem z SC od samego początku i niestety obawiam się, że wizja Chrisa go przerosła. Dodawanie wciąż nowych features, pomysłów, wizji. Teraz jakieś land claimes !!! Tak jakby zamiast klasycznego nowego wing commandera naprawdę miało to być EVE do 15potęgi, którym nie miało być.

V.


_________________
Kto prawdę mówi ten niepokój wszczyna.

******
Avatar użytkownika

Posty: 3944
Dołączył(a): 18.07.2006
Offline
PostNapisane: 9 gru 2017, 01:54 
Cytuj  
Viracept napisał(a):
Czekajcie grzecznie. Jestem z SC od samego początku i niestety obawiam się, że wizja Chrisa go przerosła. Dodawanie wciąż nowych features, pomysłów, wizji. Teraz jakieś land claimes !!! Tak jakby zamiast klasycznego nowego wing commandera naprawdę miało to być EVE do 15potęgi, którym nie miało być.

V.


To już od dawna wiadomo że SC to nie następca Wing Commandera tylko Space Sim mmo z mega rozbudowanym światem.

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 9 gru 2017, 09:11 
Cytuj  
Land claims są sprzedawane za kasę? W takim razie to nowy produkt 'na półce'.

Swoją drogą mistrzostwo prowadzić cash shop i zrobić sprzedaż na sto kilkadziesiąt mln$ do gry która jest w produkcji.

*

Posty: 6394
Dołączył(a): 16.08.2005
Offline
PostNapisane: 9 gru 2017, 10:56 
Cytuj  
sula napisał(a):
Land claims są sprzedawane za kasę? W takim razie to nowy produkt 'na półce'.

Swoją drogą mistrzostwo prowadzić cash shop i zrobić sprzedaż na sto kilkadziesiąt mln$ do gry która jest w produkcji.


No, słuszna uwaga. I jakoś w necie nie ma o to gównoburzy. Ciekawe...


_________________
EA in a Nutshell:
http://www.youtube.com/watch?v=e-LE0ycgkBQ

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 9 gru 2017, 12:52 
Cytuj  
O co ma być niby gównoburza? Ludzie chcą to kupują, a skoro chcą kupować to ktoś chętnie sprzedaje.

*

Posty: 6394
Dołączył(a): 16.08.2005
Offline
PostNapisane: 9 gru 2017, 15:02 
Cytuj  
sula napisał(a):
O co ma być niby gównoburza? Ludzie chcą to kupują, a skoro chcą kupować to ktoś chętnie sprzedaje.


O to samo, co w Battlefront II... w końcu "ludzie chcą to kupują, a skoro chcą kupować to ktoś chętnie sprzedaje.".


_________________
EA in a Nutshell:
http://www.youtube.com/watch?v=e-LE0ycgkBQ

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 9 gru 2017, 18:48 
Cytuj  
Chyba już na nikim wrażenie to nie robi w SC.

Gównoburza będzie jak SC (ta wersja "MMO") będzie miało premierę.

**
Avatar użytkownika

Posty: 7427
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 11 gru 2017, 08:04 
Cytuj  
W SC stateczki, claimy, landspeedery będą dostępne za walutę z gry.
Problem SC to wieczne "w planach", ale mało kogo to już rusza. Fanatycy i tak sypią $$, a reszta czeka na premierę.

******
Avatar użytkownika

Posty: 3944
Dołączył(a): 18.07.2006
Offline
PostNapisane: 13 gru 2017, 01:46 
Cytuj  
Pytanie jak ta gra będzie wyglądać, czy nie braknie im kasy, i jak dużo ambitnych pomysłów zrealizują. W EVE też można pompować kasę za pomocą PLEXów i nikt nie narzeka.
Poza tym parę razy rozpoczynałem o tym żeby zrobili Player Driven Economy tak jak w EVE, ale od razu zlatywały się hordy casuali i mówiący że chcą theme parkową ekonomię, bo inaczej duże grypy graczy będą kontrolować dystrybucję i produkcję. Co prawda ma być jakiś system symulacji produkcji, popytu i podaży, stan "świata" ma wpływać na dostępność i ceny towarów, ale pewnie skończy się to tak jak z commodity w Elite Dangerous - pare zmiennych z systemu wpływa na market o ile dobrze kojarzę, system banalny i nie wprowadza niczego ciekawego do gry.


EVE dalej pozostanie królem kosmicznych MMO. SC zaoferuje za to inne doświadczenie. Prostsze, ale bardziej zręcznościowe :(.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 270 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 10, 11, 12, 13, 14  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.