mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 17 ] 
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 10854
Dołączył(a): 12.02.2004
Offline
PostNapisane: 12 gru 2016, 11:26 
Cytuj  
Najwieksza bitwa w Eve ever...ponad 5000 graczy zniszczylo gwiazde smierci :)

http://fraghero.com/watch-5000-eve-onli ... eath-star/


_________________



***

Posty: 626
Dołączył(a): 22.05.2010
Offline
PostNapisane: 12 gru 2016, 21:43 
Cytuj  
Ok moze mi ktos wyjasnic 2000 statkow straconych co przeklada sie na 270 bilionow? Nie zal im bylo ?:D Fajnie ze takie akcje maja miejsce ale z tego co pamietam to chyba jest to spora ilosc ISK nawet dzielac na 2000 osob...?

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 12 gru 2016, 22:29 
Cytuj  
Sporo ale to działa tak jak w innych grach gdzie obraca się realna kasą, w eve dawniej wyliczano że 70% graczy pracuje na 30% graczy, z czego tylko 1/4 zajmuje się pvp, jak to jest teraz to nie wiem, janusz i sasza biznesu w eve potrafił wyciągać za złotych czasów średnią pensje :)


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

***
Avatar użytkownika

Posty: 10854
Dołączył(a): 12.02.2004
Offline
PostNapisane: 13 gru 2016, 05:32 
Cytuj  
Farin666 napisał(a):
Ok moze mi ktos wyjasnic 2000 statkow straconych co przeklada sie na 270 bilionow?


angielskie 270 billions, to jest 270 miliardów na nasze...czyli przy 2000 osób to 135 milionow ISK na osobe


_________________



***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 13 gru 2016, 07:20 
Cytuj  
W EVE dużo się zarabia na niebezpiecznych terenach. Ogólnie ludzie którzy grają PvP maja 10 razy więcej kasy niz ci w bezpiecznej przestrzeni.

Stać ich i lubią PvP. Statki do PvP są bardzo drogie bo nikt gównem nie lata.

135 milionów to w ogóle nie jest dużo, dobry ship pvp kosztuje minimum 100 mln z fitem.

jeden zarabia 100 mln w dwa dni a inny w godzinę


_________________
psn

***

Posty: 626
Dołączył(a): 22.05.2010
Offline
PostNapisane: 13 gru 2016, 12:32 
Cytuj  
Deshroom napisał(a):
W EVE dużo się zarabia na niebezpiecznych terenach. Ogólnie ludzie którzy grają PvP maja 10 razy więcej kasy niz ci w bezpiecznej przestrzeni.

Stać ich i lubią PvP. Statki do PvP są bardzo drogie bo nikt gównem nie lata.

135 milionów to w ogóle nie jest dużo, dobry ship pvp kosztuje minimum 100 mln z fitem.

jeden zarabia 100 mln w dwa dni a inny w godzinę


Ok myslalem ze 100 mln to miesiac/dwa pracy:D
W takim wypadku co chwila powinni latac na takie wyprawy:)

***

Posty: 764
Dołączył(a): 30.01.2008
Offline
PostNapisane: 13 gru 2016, 12:44 
Cytuj  
Desh to nie jest do końca prawda, teraz tak naprawdę wszędzie da się zarobić, a Ci najwięksi popostawiali cytadele handlowe które przejmują rynek od stacji handlowych. Teraz optymalizując jakikolwiek sposób zarabiania jesteś w stanie wyciągnąć nawet 200 mln/h z misji lvl 4 w high secu, a majac postac co ma 45 dni odpowiednio focusujac ponad 100 mln na incursjach, ktore tez sa w highsecu. Dodatkowo wchodzi zwykly handel gdzie tutaj nie ma ograniczen i ludzie robia chore sumy, oczywiscie w hi-secu.

Fakt że end game farma to nadal matka na ratach gdzie ticki sa po 80-90 mln, ale są to olbrzymie nakłady inwestycyjne, sam statek kosztuje 25 b + fit z 6 b no i nie każdy jest w stanie go dostać. w TVP (the vallhala project - grupa robiaca incursie z optymalnymi fitami + implanty) wyciagaja troszke gorsze pieniadze.
Generalnie powiem tak - jest pvp gdzie ma to sens ekonomiczny - obrona sova i zdobywanie sova, niszczenie wrogich cytadel i ich bronienie. Jest tez masa pvp w low secu by zdobywac tiery. Ale istnieje tez masa ludzi co strzelaja sie bez zadnych korzysci, dla samego funu i chwalenia sie killami.

Co do wyzej wymienionej bitwy - byla to obrona keepstara wiec chodzilo o zakres głownie ekonomiczny - 300b sam hull + fit do niego, i assetsy ktorych nie dalo sie ewakuowac, nie wiem ile tego bylo, ale generalnie jest jeszcze taka sytuacja, ze tak naprawdę skalowanie obronne tych cytadel nie jest zbalansowane, jestem zdania, że ten keepstar za łatwo padł pod wzgledem nakładów jakie kosztował.

****

Posty: 1554
Dołączył(a): 22.01.2006
Offline
PostNapisane: 15 gru 2016, 18:12 
Cytuj  
WilkuDemon napisał(a):
Co do wyzej wymienionej bitwy - byla to obrona keepstara wiec chodzilo o zakres głownie ekonomiczny - 300b sam hull + fit do niego, i assetsy ktorych nie dalo sie ewakuowac, nie wiem ile tego bylo, ale generalnie jest jeszcze taka sytuacja, ze tak naprawdę skalowanie obronne tych cytadel nie jest zbalansowane, jestem zdania, że ten keepstar za łatwo padł pod wzgledem nakładów jakie kosztował.

Padł bo obrona spier...
Co prawda nie dziwię im się skoro w pobliżu postawili "stacje oblężnicze" no ale kurcze przesadą by było jakby sama stacja wycieła w pień atakujących o takiej skali.


_________________
"Są dwie rzeczy bezgraniczne: wszechświat i Ludzka głupota, co do wszechświata nie jestem pewien" A. Einstein

***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 15 gru 2016, 18:19 
Cytuj  
WilkuDemon napisał(a):
Desh to nie jest do końca prawda, teraz tak naprawdę wszędzie da się zarobić, a Ci najwięksi popostawiali cytadele handlowe które przejmują rynek od stacji handlowych. Teraz optymalizując jakikolwiek sposób zarabiania jesteś w stanie wyciągnąć nawet 200 mln/h z misji lvl 4 w high secu, a majac postac co ma 45 dni odpowiednio focusujac ponad 100 mln na incursjach, ktore tez sa w highsecu. Dodatkowo wchodzi zwykly handel gdzie tutaj nie ma ograniczen i ludzie robia chore sumy, oczywiscie w hi-secu.

Fakt że end game farma to nadal matka na ratach gdzie ticki sa po 80-90 mln, ale są to olbrzymie nakłady inwestycyjne, sam statek kosztuje 25 b + fit z 6 b no i nie każdy jest w stanie go dostać. w TVP (the vallhala project - grupa robiaca incursie z optymalnymi fitami + implanty) wyciagaja troszke gorsze pieniadze.
Generalnie powiem tak - jest pvp gdzie ma to sens ekonomiczny - obrona sova i zdobywanie sova, niszczenie wrogich cytadel i ich bronienie. Jest tez masa pvp w low secu by zdobywac tiery. Ale istnieje tez masa ludzi co strzelaja sie bez zadnych korzysci, dla samego funu i chwalenia sie killami.

Co do wyzej wymienionej bitwy - byla to obrona keepstara wiec chodzilo o zakres głownie ekonomiczny - 300b sam hull + fit do niego, i assetsy ktorych nie dalo sie ewakuowac, nie wiem ile tego bylo, ale generalnie jest jeszcze taka sytuacja, ze tak naprawdę skalowanie obronne tych cytadel nie jest zbalansowane, jestem zdania, że ten keepstar za łatwo padł pod wzgledem nakładów jakie kosztował.


mam bardzo wypasione dwa konta którymi mógłbym robić lvl 4 bardzo szybko. ile isk kosztuje teraz plex? z tego co piszesz na plexa można zarobić w kilka godzin na misji lvl 4. kiedyś za misje lvl 4 było 50-100 mln teraz jest 200 ? Możesz napisać więcej? Może bym coś pograł ale płacenie za plexy w PLN odpada.


_________________
psn

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 15 gru 2016, 18:22 
Cytuj  
Ostatnio plex kosztował chyba 1.2mld ichnie biliona, prawda ?


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 15 gru 2016, 18:25 
Cytuj  
No za moich czasów około 600 mln do tego ja już muszę grac na dwa konta bo z jednym czuje się jak z jedna ręką.


_________________
psn

***

Posty: 764
Dołączył(a): 30.01.2008
Offline
PostNapisane: 16 gru 2016, 19:53 
Cytuj  
Deshroom napisał(a):

mam bardzo wypasione dwa konta którymi mógłbym robić lvl 4 bardzo szybko. ile isk kosztuje teraz plex? z tego co piszesz na plexa można zarobić w kilka godzin na misji lvl 4. kiedyś za misje lvl 4 było 50-100 mln teraz jest 200 ? Możesz napisać więcej? Może bym coś pograł ale płacenie za plexy w PLN odpada.


Ok, no więc sprawa wygląda następująco:
Jakiś czas temu wprowadzono tzw. burner missions - są to misje z npckami które mają o wiele lepsze AI niż zwykłe npcki i robi się je specjalnymi statkami, zazwyczaj frykami frakcyjnymi z fitem dedspace (można tańszymi), z ze zwykłych misji lvl 4 robisz tylko wybrane misje (jest ich z 10) + burnery, z czego domyslnie same burnery (skipuje sie zwykle lvl 4)
fitów jest sporo no i taktyk jak te misje robić, osiągniecie pułapu 200 mil jest dosyć szybkie, kwestia wprawy, im bardziej blink setup tym wiecej hajsu na godzinę.
https://docs.google.com/document/d/1knV ... SVUxsI/pub
tutaj doc po ang. z opisami fitów i poszczególnych misji, do zwykłych misji lvl 4 są zalecane 2 statki mach lub bargest, ja latam tengu ale to juz kwestia upodoban, main focusem sa burnery. Ja atm mam alta w hi i w nullu maina, zarabiam na raceniu i na lvl 4/ Fw lvl 4 i wszystko jest dla ludzi.

Jak ktoś jest lazy to jednak Incursie sa chyba najlatwiejszym sposobem na zarobek, ale znów trzeba czekać w kolejce i to czasami bardzo długo.
W razie pytań piszcie, w temacie jestem na bieżąco wraz z nowymi zmianami dot. cytadel - to jest mój cel atm.

***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 16 gru 2016, 20:13 
Cytuj  
zanim się wczytam to zapytam, te misje są w true high sec? wybierałem zawsze sobie misje w jakimś 0.8 zamiast 0.5 bo jednak można zostać zgankowanym jak cie wyskanuja nawet w highsec. rozumiem że w 0.4 i niżej to nie robisz tych misji.

jak ship za 2 bańki to jacys suicide piraci moga sie pokusić


_________________
psn

***

Posty: 764
Dołączył(a): 30.01.2008
Offline
PostNapisane: 16 gru 2016, 20:22 
Cytuj  
Nawet w 1.0 masz możliwość ganku, fakt ze mniejsza ale jednak, misje występują u wszystkich agentów security lvl 4, wiadomo że różne frakcje mają różne przeliczniki LP ( jest kalkulator opłacalności na netcie) Ja robiłem dla SoE, latam fitami za mniej niż bańke te dla burnerów to w 90% przypadków zamykają się w 300-400 mln, tylko tych statków domyślnie ma się ze 12 każdy na inna misje. Wyjątkiem jest Gramur który robi wszystkie team burnery na jednym fitce. I kosztuje 100 mln.

***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 16 gru 2016, 20:26 
Cytuj  
tego mi nie tłumacz, security lvl to prędkość z jaką podlatuje concord. sztuka wybrać tak agenta z wyszukiwarki żeby był dobry i przynajmniej w 0.7

przyjąłem sobie prywatnie że 0.7 jest okej :) akurat robiłem coś innego niż Sisters bo chciałem mieć jeszcze blisko Jita :P

oczywiście nie znam się już bo mam nieaktywne konta ze 2 lata.


_________________
psn

***

Posty: 764
Dołączył(a): 30.01.2008
Offline
PostNapisane: 16 gru 2016, 20:39 
Cytuj  
Z osomon masz 7 j do jita i to jest system 0.7 z sisterski :P

***
Avatar użytkownika

Posty: 10854
Dołączył(a): 12.02.2004
Offline
PostNapisane: 16 gru 2016, 21:16 
Cytuj  
Farin napisał(a):
WilkuDemon napisał(a):
Co do wyzej wymienionej bitwy - byla to obrona keepstara wiec chodzilo o zakres głownie ekonomiczny - 300b sam hull + fit do niego, i assetsy ktorych nie dalo sie ewakuowac, nie wiem ile tego bylo, ale generalnie jest jeszcze taka sytuacja, ze tak naprawdę skalowanie obronne tych cytadel nie jest zbalansowane, jestem zdania, że ten keepstar za łatwo padł pod wzgledem nakładów jakie kosztował.

Padł bo obrona spier...
Co prawda nie dziwię im się skoro w pobliżu postawili "stacje oblężnicze" no ale kurcze przesadą by było jakby sama stacja wycieła w pień atakujących o takiej skali.


ponoc mieli szpiega w systemie obronców, który wylaczyl jakies pola ochronne tej gwiazdy :) ehh...przypomina mi sie Darkfall gdzie tez zdrajcy otwierali brame do zamku podczas siege :)


_________________



Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 17 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.