mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
******
Avatar użytkownika

Posty: 3944
Dołączył(a): 18.07.2006
Offline
PostNapisane: 11 cze 2017, 14:26 
Cytuj  
Co takiego unikatowego było w Vanguardzie?

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 11 cze 2017, 15:13 
Cytuj  
Crafting i synergia klas w grupie, do tego całkiem ciekawie rozegrana kwestia otwartości świata, wewnętrzne gierki w karty i proces samego craftu, odkrywanie receptur i modeli nawet po roku od premiery miało miejsce.


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

******
Avatar użytkownika

Posty: 3944
Dołączył(a): 18.07.2006
Offline
PostNapisane: 11 cze 2017, 20:19 
Cytuj  
Ja chciałbym MMO w którym wyprawa na bossa albo do jakiegoś dungeona to wyprawa na kilka godzin. Najpierw ktoś może Cie zabić po drodze, a potem jak już dojdziesz jest walka z mobami.

***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 11 cze 2017, 20:32 
Cytuj  
chyba wszystkie klasyczne mmorpg oferowały taki lub bardzo podobny content.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2631
Dołączył(a): 14.08.2007
Offline
PostNapisane: 11 cze 2017, 20:42 
Cytuj  
Xender napisał(a):
Co takiego unikatowego było w Vanguardzie?


Najlepszy crafting jaki spotkałem w grze mmo- a grałem prawie we wszystkie gry jakie wyszły - poza Wow-em
Dozowanie składników ( poszczególne tiery) , katalizatory, trzymanie temperatury, chyba też chłodzenie ( już dobrze nie pamiętam) itp- ogólnie z tych samych składników mogłeś mieć bardzo różne itemy- dawało to sporo radochy.

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 11 cze 2017, 20:47 
Cytuj  
W Age of Conan były instancje z bossami gdzie można było wejść tylko po to by wyciąć inną ekipę lejącą bossa, a w WoW pamiętacie smoki i jakie napieprzanki pvp były ale szybko się okazało że powstał kalendarz i unikanie pvp bo przecież zaliczenie smoka ważniejsze, albo zarąbiste wejścia do instancji w blackrock mountain w wow, ile tam było pvp i płaczu żeby zrobić teleport, no i zrobili.


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

******
Avatar użytkownika

Posty: 3944
Dołączył(a): 18.07.2006
Offline
PostNapisane: 11 cze 2017, 21:39 
Cytuj  
W grach typu WOW taki motyw "dotarcia" i przebicia się do contentu nie ma racji buty. Bardziej myślę o grach jak Darkfall albo Wurm, gdzie dojście gdzieś okupione jest naprawdę zajebistą wędrówką ;P

**
Avatar użytkownika

Posty: 7427
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 12 cze 2017, 05:43 
Cytuj  
Panie, kto ma na to czas?!

******
Avatar użytkownika

Posty: 3944
Dołączył(a): 18.07.2006
Offline
PostNapisane: 12 cze 2017, 10:17 
Cytuj  
Dlatego gram w Playerunkown's Battlegrounds ;)

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.