Mendol napisał(a):
Kaban napisał(a):
PS. Nadal nie mogę dostrzec zalet użytkowania 1H miecza + tarczy. Mam DPS gorszy o połowę od reszty postaci, a zyskuje za to tylko 100/50 dodatkowego arm/mres. Co prawda widziałem teraz w sklepie książkę ze skillem, który z miejsca odnawia ileś tam armora i kontruje wszystkie oddane we mnie salwy z łuku/kuszu, ale... Jak ja mam zmusić marksmanów przeciwnika, żeby strzelali w mojego tanka, skoro provoke/taunt jest tak chujowe? :/
skill z tarczy robi w chuj dpsa.
jak masz 100/50 to znaczy, ze masz ujowa tarcze.
ja probowalem grac 2h i jest to mozliwe, ale reszta teamu musi byc odpowiednio dobrana.
Yep, masz racje. Teraz znalazłem zajebistą tarczę, która ma ponad 180 armora i rzut tarczą wjeżdża za prawie 200 w przeciwników. A to przecież tylko 2 tury cooldownu. Do tego jest to pierwsza tarcza, która ma pasywnie 5% szansy na blok. A i ten skill na który narzekałem wcześniej, żeby parować strzały przeciwnika. To po dodaniu go do postaci, pokazuje zupełnie inną definicję. Nie tylko postać chroni siebie, ale również osoby obok. W ogóle to dosyć częsty problem w Original Sin 2 - słabo wyjaśnione skille, brak określonego zasięgu etc.
Teraz dotarłem do jednej z głownych walk niedaleko Driftwood i jest kurwa ciężko. Kilka prób i postanowiłem wrócić do miasta i się dozbroić. W ogóle okazało się, że używając tych skoków na skrzydłach ominąłem prawie cały dungeon xD