"
worldofwar.de Ile graczy będzie mogło grać na jednym serwerze?
Chris Sigaty: 2500 do 3000 graczy na każdym serwerze.
worldofwar.de Ile postaci będzie przypadało na jedno konto? Czy postacie mogą być rozdzielane na różnych serwerach? Np 4 na FvF(Fraction vs Fraction) 4 na PvP(Player vs Enviroment)
Chris Sigaty: 10. Możesz posiadać 10 postaci na różnych realmach albo wszystkie na jednym serwerze. Jakkolwiek jeśli zdecydujesz się grać hordą swoją psotacią na danym realmie niebędziesz w stanie grać przymierzem na tym samym realmie. Będzie to zrobione w celu zapobiegania przenoszenia sie graczy ze słabszej frakcji do silniejszej na danym realmie.
worldofwar.de: Czy klasa "bohater" będzie testowana w becie? Czego możemy się spodziewać?
Chris Sigaty: Nie, klasa bohater nie będzie testowana w becie, będzie wydana wraz z patchem po jej wydaniu. Klasy "bohater" Będą połączone z talentami. Możesz otrzymywać punkty HERO i wykorzystywać je. Prawdopodobnie będzie "talent menu" dla klasy "bohater". Gra jest ciągle w facie balansowań więc z pewnością będziemy chcieli zbalansować klase "hero" po tym jak stanie się ona możliwa.
worldofwar.de Czy będzie więcej klas póżniej? np nekromanra? Lub nowe rasy? Dwugłowe ogry ?
Chris Sigaty: Tak, z pewnością.
worldofwar.de: Co z update'ami grafiki jak efekty pogodowe lub modele dla przedmiotów noszonych przez postacie?
Chris Sigaty: Efekty pogodowe będą w grze kiedy zostanie ona wydana. Ale nie będą one miały wpływu na otoczenie np szybkość poruszania się twojej postaci.
worldofwar.de: Czy możecie opisać to czego możemy oczekiwać od Battlegrounds(pól bitwy)? Co możemy w nich robić? Gdzie są one zlokalizowane i jak możemy się tam dostać?
Chris Sigaty: Battleground będą rozpoznawalne poprzez czerwony portal który zaprowadzi cię na pola bitwy(battlegrounds), Będzie tam mnóstwo rzeczy które będzie można zniszczyć. Możesz używać machin oblężniczych i innych rzeczy w tym stylu. Mamy dużo planów co do pól bitwy, będzie jednak tylko uproszczona wersja gdy gra wyjdzie. Pierwszy przedział dla graczy będzie od 30-40 poziomu, drugi 50-60.
worldofwar.de: Jakieś przykłady co do PVP wynagrodzeń?
Chris Sigaty: Ideą jest stworzenie systemu opartego na punktach. Twoje akcje będa dodawały dobre lub złe punkty ktore będą zapisywane w twojej reputacji lub frakcji. Z wystarczającą liczbą punktów będziesz mógł zdobyć tytuły jak Horde Slayer lub Defender of te Allience lub Hero of the Eastern Kingdom. Gracze z tymi tytułami będą mieli możliwość do zdobycia instance które nie są otwarte dla graczy beż owego tytułu. Te tytuły dadzą ci także możliwość do wchodzenia do specjalnych domów ze specjalnymi sprzedawcami którzy oferują bardzo rzadzkie i potężne rzeczy
worldofwar.de: Co z przeciwnymi tytułami?
Chris Sigaty: Jeśli będziesz dużo "gank and grief" dostaniesz punkty które negatywnie wpłyną na twoja reputację i dostaniesz przeciwny tytuł. Gracze z przeciwnych frakcji będą mogli cię atakować gdziekolwiek jestes, nawet w domowych stronach będziesz zawsze zaznaczony PvP. Więc jestes teraz znany jako zły gość.
worldofwar.de: Czy możecie wyjaśnic usunięcie skill poiontów?
Chris Sigaty: Wszystko będzie bazowało sie na pieniążkach ;( Więc bogadsi gracze mają lepiej, jak w prawdziwym zyciu
worldofwar.de Jaki jest cel EU bety?
Chris Sigaty: Dla lokalizacji gry i testów stabilizacji serwerów.
worldofwar.de: Czy jest jakaś możliwość wydania wszystkich wersji naraz? Jeśli nie jak długo inne języki będą czekać?
Christ Sigaty: Na początek wydamy US i Koreańska wersje razem. Europejska wersja wyjdzie 2-4 miesiące później.